Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego dla Warszawy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie w siedzibie Zespołów Kuratorskiej Służby Sadowej przy ul. Mińskiej 63A w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2024-01-25
  • ZamawiającySĄD REJONOWY DLA WARSZAWY PRAGI-PÓŁNOC W WARSZAWIE
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-16
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00040681
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie w siedzibie Zespołów Kuratorskiej Służby Sadowej przy ul. Mińskiej 63A w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY DLA WARSZAWY PRAGI-PÓŁNOC W WARSZAWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140318558

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Terespolska 15A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-813

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225091520

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@warszawapraga-pln.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.warszawapraga-pln.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sąd

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie w siedzibie Zespołów Kuratorskiej Służby Sadowej przy ul. Mińskiej 63A w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29182edc-b453-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00040681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00031560/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie w siedzibie Zespołów Kuratorskiej Służby Sądowej przy ul. Mińskiej 63A w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-29182edc-b453-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
a. dokumenty w formacie pdf (w tym formularz oferty) należy podpisywać tylko formatem PAdES;
b. Zamawiający dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym niż ,,pdf", wtedy należy użyć formatu XadES.
2. Wykonawca może podpisać dokumenty za pomocą:
a. elektronicznego podpisu kwalifikowanego;
b. podpisu zaufanego udostępnianego na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej;
c. podpisu osobistego udostępnianego w dowodzie osobistym wydanym po dniu 4 marca 2019 r.
(UWAGA: podpis osobisty nie jest równoznaczny z podpisem własnoręcznym)
3. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Portalu:
a. stały dostęp do sieci Internet;
b. zainstalowana przeglądarka internetowa (zalecana najnowsza wersja przeglądarki):
• Chrome;
• Edge;
• Firefox;
c. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów pdf;
d. dopuszczalny format przesyłanych danych tj. plików o maksymalnej wielkości łącznej do 250 MB – pdf, doc, docx, xls, xlsx, odt, ods, zip, rar. Dokumenty złożone w postaci plików: jpg, jpeg, bmp, gif,
lub w formacie nie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
Szczegółowe informacje dotyczące minimalnych wymagań określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
4. Zamawiający podaje także informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a. Portal automatycznie sprawdza czy składane pliki są podpisane i szyfruje je, informując o tym Wykonawcę;
b. plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Portalu nie jest widoczny dla Zamawiającego, ponieważ widnieje jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu pliku po upływie terminu otwarcia ofert;
c. oznaczenie czasu odbioru danych przez Portal stanowi „przypięta” do dokumentu elektronicznego data oraz dokładny czas (HH:MM:SS);
d. potwierdzenie czasu przekazania i odbioru oferty znajduje się w Elektronicznym Potwierdzeniu Przesłania (EPP) i Elektronicznym Potwierdzeniu Odebrania (EPO), które znajdują się w zakładce „Oferty/wnioski”.
5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta
na Portalu, ani logowania do Portalu.
6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie Platformy e-Zamówienia.
7. W celu zapoznania się z funkcjonalnościami Portalu należy zapoznać się z poszczególnymi instrukcjami interaktywnymi zamieszczonymi w Centrum Pomocy Portalu.
8. W przypadku problemów technicznych związanych z zakładaniem konta lub ogólnie z funkcjonowaniem Portalu Wykonawca może skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem infolinii 32 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na Portalu w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Sądu Rejonowego dla warszawy Pragi-Północ w War-szawie.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym kontakt możliwy jest za pośrednictwem adresu do korespondencji Administratora lub za pośrednictwem poczty e-mail: iod@warszawapraga-pln.sr.gov.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowa-niem o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP/G/1/24.
4. Pani/Pana dane będą przetwarzane jedynie przez upoważnionych pracowników Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie zaangażowanych w proces realizacji zamówienia publicznego oraz będą udostępniane or-ganom i osobom uprawnionym na mocy przepisów prawa.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a. podmioty zapewniające na rzecz Sądu obsługę techniczną i organizacyjną, takie jak np. dostawcy oprogramowan-ia do zarządzania systemami, podmioty świadczące obsługę techniczną oprogramowania oraz kancelarie świ-adczące obsługę prawną Sądu;
b. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja Postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy Prawo zamówień publicznych,
c. podmioty upoważnione do tego z mocy prawa;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 19 ustawy Pzp, przez okres zawartej umowy oraz w okresie przechowywania dokumentacji ustalonym zgodnie z odrębnymi przepisami.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, sto-sowanie do art. 22 RODO.
9. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana w przypadku, gdy skorzystanie z te-go prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku udostępniający dane może zos-tać zobowiązany do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty Postępowania lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych z zastrzeżeniem, iż skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku Postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z za-strzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarza-nie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/G/1/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: usługa ochrony fizycznej osób i mienia w siedzibie Zespołów Kuratorskiej Służby Sądowej Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie przy ul. Mińskiej 63A w Warszawie - w okresie 15.02.2024 r. godz. 8:00 – 11.02.2027 r. godz. 16:00 (11.984 roboczogodzin).
Wykonawca skieruje do pełnienia bezpośredniej ochrony fizycznej na terenie siedziby ZKSS Sądu Rejonowego dla Warszawy Pragi-Północ w Warszawie przy ul. Mińskiej 63A w Warszawie dwóch kwalifikowanych pracowników ochrony.
Ochrona osób i mienia w obiekcie wskazanym powyżej będzie pełniona w formie bezpośredniej ochrony fizycznej świadczonej przez 2 kwalifikowanych pracowników ochrony od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Sądu tj. 8.00 - 16.00 lub inne dni wskazane uprzednio (z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem) przez Zamawiającego będące dniami pracy Sądu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji grupy interwencyjne

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Własne grupy interwencyjne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni ten warunek jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, należycie wykonał co najmniej dwie usługi ochrony osób i mienia w budynkach użyteczności publicznej*, z których każda z nich trwała co najmniej 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu i wynosiła co najmniej 300.000 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia, braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia:
- w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 uPzp Wykonawca, na żądanie Zamawiającego, przedstawi następujące dokumenty:
a. oświadczenie własne Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497), zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszej SWZ;
b. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r., poz. 1497), zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SWZ (jeśli dotyczy);
c. oświadczenie własne podmiotu udostępniającego zasoby o oddaniu do dyspozycji Wykonawcy tych zasobów;
d. oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 125 ust. 5 uPzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszej SWZ (jeśli wymagane);
e. oświadczenie własne Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2023 r., poz. 1689) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 7 do niniejszej SWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (dotyczy sytuacji gdy oferty w postępowaniu złożyli wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej). Oświadczenie musi być sporządzone w formie lub postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
f. Oświadczenie o aktualności informacji - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 11 do niniejszej SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego:
a. wykaz wykonanych usług, wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały należycie wykonane, przy czym dowodami takimi są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 9 do niniejszej SWZ – składany wykaz, jak i dowody muszą być sporządzone w formie lub postaci elektronicznej i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert wspólnych. Jeżeli ofertę składa podmiot zbiorowy w rozumieniu art. 58 uPzp, w ofercie należy:
a. wskazać podmioty (Wykonawców) składające ofertę wspólną (pełne nazwy i adresy siedzib);
b. wskazać pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców składających wspólną ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo z uwzględnieniem wymogów wskazanych w Rozdziale IV ust. 2 pkt 5 lit. a niniejszej SWZ.
c. przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne Zamawiający wymaga przedstawienia mu kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
a. ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
b. zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia;
c. pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

. W warunkach określonych w art. 455 ustawy PZP Strony dopuszczają możliwość zmian w Umowie w następującym zakresie:
a) w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy;
b) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy;
c) w przypadku gdy łączna wartość zmian jest niższa niż 10% wartości pierwotnej umowy, a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru umowy.
3. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w zakresie:
1) terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
b) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania usług niewynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania wykonywania usługi w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę),
2) sposobu wykonania prac i zakresu prac w przypadku wystąpienia nagłej konieczności spowodowanej zmianami organizacyjnymi Zamawiającego, powstaniem nowej jednostki organizacyjnej oraz w przypadku zmiany bieżących potrzeb Zamawiającego,
3) zmiany całkowitego wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na innej podstawie niż obowiązujące w dniu ukazania się SWZ, Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2023r. (DZ.U. z 2023r. poz. 1893) o w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2024r., pod warunkiem, że nastąpiła ich zmiana i dodatkowo nie zostały one skalkulowane przez wykonawcę w cenie oferty,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia u Zamawiającego przez Wykonawcę.
4) zmiany Wykonawcy, w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-24 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-24 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję kredytu - Borowie
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję kredytu. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.