Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże w Gdańsku i w Sopocie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2023-12-01
  • ZamawiającyTeatr Wybrzeże
  • Data publikacji ogłoszenia2023-11-23
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00509836
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże w Gdańsku i w Sopocie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wybrzeże

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Św. Ducha 2

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-834

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrwybrzeze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.teatrwybrzeze.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże w Gdańsku i w Sopocie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98529bf4-89e9-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00509836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00075195/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiektach Teatru Wybrzeże w okresie 01.02.2024-31.01.2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/teatrwybrzeze

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami (tj. składanie ofert, wymiana informacji, przekazywanie dokumentów lub oświadczeń) odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem:
https://platformazakupowa.pl/pn/teatrwybrzeze. Informacje dot. odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy. Instrukcje korzystania z platformy zakupowej dot. logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale 9 SWZ dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/teatrwybrzeze

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 09.11.2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych:
a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf,
b) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z,
c) wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
2. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi max 5 MB.
3. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, Zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
4. Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z
podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.
5. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie
różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików.
6. Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
7. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowalnym znacznikiem czasu.
8. Zamawiający zaleca, aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowalnym. Może to
skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu.
9. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES zewnętrzny, Zamawiający wymaga dołączenia odpowiedniej ilości plików, tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików XAdES.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie przez Wykonawcę oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z https://platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
11. Szczegółowe informacje znajdują się w Rozdziale 9 SWZ dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/teatrwybrzeze.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Informacje dotyczące administratora danych
Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Teatr Wybrzeże z siedzibą przy ul. Św. Ducha, 80-834 Gdańsk. Mogą się państwo z nami kontaktować w następujący sposób:
a) listownie na adres: Teatr Wybrzeże z siedzibą przy ul. Św. Ducha 2, 80-834 Gdańsk,
b) poprzez e-mail: sekretariat@teatrwybrzeze.pl,
c) telefonicznie: 58 301 18 36.
2) Inspektor danych osobowych
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:
a) listownie na adres: Teatr Wybrzeże z siedzibą przy ul. Św. Ducha 2, 80-834 Gdańsk,
b) poprzez e-mail: iod@teatrwybrzeze.pl.
3) Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa:
a) ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.2019 z późn. zm.),
b) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U 2020 r. poz. 2415),
c) ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2018 r. poz.
217 ze zm.).
4) Okres przechowywania danych Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.
5) Przekazywanie danych osobowych
a) Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
b) Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust 4 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U 2018 r. poz. 1986.
6) Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 5 ppkt 2).
7) Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw,
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Obowiązek podania danych
Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
Szczegółowe informacje odnośnie RODO znajdują się w Rozdziale 25 SWZ dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/teatrwybrzeze.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI-3700-8/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę następujących usług na rzecz Zamawiającego:
a) świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiekcie w Gdańsku przy ul. Św. Ducha 2 i ul. Teatralnej 2,
b) świadczenie usług w zakresie całodobowej, fizycznej ochrony osób i mienia w obiekcie w Sopocie przy ul. Bohaterów Monte Cassino 30, w okresie 01.02.2024-31.01.2025 r. zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. 1997 nr 114 poz. 740 z poźn. zm.), aktami z nią powiązanymi oraz aktami wykonawczymi.
2. W ramach realizacji przedmiotu umowy, w tym umówionego wynagrodzenia, Wykonawca ponadto zobowiązany jest zapewnić 3 razy w roku, obecność dodatkowego jednego pracownika ochrony w wypadku organizowania imprez przez Zamawiającego w jego obiektach (o terminie zorganizowania imprezy Zamawiający zawiadomi Wykonawcę z nie mniej niż 3-dniowym wyprzedzeniem drogą mailową lub telefonicznie).
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać czynności, o których mowa w pkt 1 za pomocą osób wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć w ciągu 3 dni zaświadczenie o wpisie osób, o których mowa w zdaniu poprzedzającym na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 10 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-02-01 do 2025-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenie zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp;
2.Zgodnie z art. 214 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający określa ewentualny zakres usług oraz warunki, na jakich zostaną one udzielone: świadczenia usługi fizycznej ochrony osób i mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Św. Ducha 2 w Gdańsku, w tym: zapewnić wstęp do nieruchomości tylko osobom do tego upoważnionym, wydawać i przyjmować zdeponowane klucze/ karę dostępu, plombować wskazane przez Zamawiającego pomieszczenia, wydawać klucze do pokoi gościnnych, zaprowadzać do nich gości; podczas opuszczania przez nich pokoi gościnnych - sprawdzać kompletność wyposażenia, obsługiwać centralę telefoniczną, po opuszczeniu obiektów Teatru przez pracowników i widzów przeprowadzić dwukrotnie w czasie trwania dyżuru obchód obiektów, zapewnić należyte zabezpieczenie drzwi wejściowych do obiektów, jeżeli realizacja umowy wymaga czasowego opuszczenia portierni przez pracownika ochrony, usuwać wszelkie poważniejsze nieprawidłowości, awarie lub zagrożenia stwierdzone w toku wykonywania czynności objętych przedmiotem umowy, nadto zgłaszać je Kierownikowi Działu Administracji Zamawiającego i właściwym służbom; zdarzenia i awarie drobne należy odnotować w książce raportów i zgłosić w chwili rozpoczęcia pracy odpowiednim służbom Zamawiającego, wpisywać do książki raportowej uwagi dotyczące przebiegu dyżurów, zapoznać się z rozmieszczeniem i obsługą głównych włączników prądu, instalacji ppoż., zaworów wodnych i innych systemów monitorowania alarmów, sprawdzać i odpowiednio reagować na wskazania stacji monitorującej oraz stacji p.poż wraz z przekazywaniem informacji do PSP w Gdańsku lub w Sopocie, przestrzegać instrukcji postępowania w zakresie użytkowania systemu monitorowania pożarowego, obsługiwać centralę SAP oraz system oddymiania zgodnie z dostarczonymi przez Zamawiającego instrukcjami – z zaznaczeniem, że pracownik ochrony powinien w czasie 5 minut dotrzeć do miejsca wystąpienia zagrożenia i powrócić do centrali w celu potwierdzenia/odwołania alarmu, kontrolować ulicę Teatralną oraz dziedziniec od strony Starej Apteki w Gdańsku oraz miejsca parkingowe Zamawiającego w Sopocie pod względem przestrzegania zakazu wjazdu samochodów nienależących do Teatru lub jego pracowników, ponadto w Gdańsku mieć dozór na samochody służbowe zaparkowane na parkingu przy ul. Św. Ducha, w razie konieczności obsługiwać słupek automatyczny lub otwierać bramę od ulicy Pułaskiego prowadzącą do obiektu w Sopocie, znać rozkład pomieszczeń w obiektach Zamawiającego, w odniesieniu do obiektu w Sopocie – wpisywać do książki meldunkowej dane osób korzystających z usług hotelowych, monitorować przekaz z systemu kamer, wykonywania innych niż powyżej czynności zleconych przez upoważnionego pracownika Zamawiającego pod warunkiem, że mieszczą się one w zakresie obowiązków, brać udział w szkoleniach zapewnionych przez Zamawiającego, zapewnić obecność dodatkowych pracowników ochrony w wypadku organizowania imprez przez Zamawiającego w jego obiektach.
3.Warunki, na jakich zostaną udzielone:
a)udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług nastąpi w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,
b)zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług fizycznej ochrony osób i mienia powierzone będzie wykonawcy, któremu zamawiający udzieli pierwotnego zamówienia,
c)zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług udzielone zostanie w trybie z wolnej ręki, na podstawie art. 213 -217 oraz art. 304-306 ustawy Pzp,
d) przed udzieleniem zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług zamawiający przekaże wykonawcy zaproszenie do negocjacji oraz wzór umowy, określający warunki realizacji zamówienia, w tym: przedmiot lub zakres, termin realizacji zamówienia, obowiązki zamawiającego i wykonawcy, wysokość wynagrodzenia oraz sposób rozliczenia, kary umowne i inne.
Szczegóły zostały określone w Rozdziale 23 SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Do wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria, przypisując im odpowiednią wagę punktową:
1) Cena całkowita oferty brutto[K1]: 60 pkt

ilość punktów ocenianej oferty K_1=(najniższa cena całkowita brutto)/(oferta ceny badanej)×60="…" [pkt]

Maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w tym kryterium to 60 punktów.

2) Własna grupa interwencyjna* z czasem dojazdu do obiektu w Gdańsku przy ul. Św. Ducha2 do 15 min. [K2]: 20 pkt.

3) Własna grupa interwencyjna* z czasem dojazdu do obiektu w Sopocie ul. Boh. Monte Cassino 30 do 15 min. [K3]: 20 pkt.

Ocena kryterium K2 i K3 będzie obliczana na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w pkt 2 Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ.

Wykonawca otrzyma odpowiednio:
- 20 pkt, jeżeli posiada własną grupę interwencyjną z czasem dojazdu do obiektu w Gdańsku lub w Sopocie do 15 min.
- 40 pkt, jeżeli posiada własną grupę interwencyjną z czasem dojazdu do obiektu w Gdańsku i w Sopocie do 15 min.
Wykonawca, który nie dysponuje własną grupą interwencyjną lub zamierza powierzyć realizację usługi podwykonawcy otrzyma 0 pkt. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży oświadczenia o odpowiedniej treści otrzyma 0 pkt.

* Grupa interwencyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 21.10.2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjowania broni i amunicji: co najmniej dwóch uzbrojonych pracowników ochrony którzy po uzyskaniu za pośrednictwem uzbrojonego stanowiska interwencyjnego informacji z urządzeń lub systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie chronionych osób lub mienia wspólnie realizują zadania ochrony osób lub mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej doraźnej na terenie chronionego obszaru, obiektu lub urządzenia.

UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie uzupełni informacji na temat własnej grupy interwencyjnej w formularzu ofertowym, Zamawiający przyjmie założenie, że Wykonawca nie posiada żadnej grupy interwencyjnej i otrzyma 0 pkt.

2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższym wynikiem wyliczonym zgodnie z formułą:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 300 zł na miesiąc- Rzeczenica
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 300 zł na miesiąc lecz nie mam zdolności kredytowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI