Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach WP HALA LUDOWA sp. z o.o.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach WP HALA LUDOWA sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-02-28
  • ZamawiającyWrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00060585
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach WP HALA LUDOWA sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001005092

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 347 51 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bjodlowska@halastulecia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halastulecia.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Usługi związane z organizacją zjazdów, konferencji targów.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach WP HALA LUDOWA sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7074aa01-8fe1-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://halastulecia.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://halastulecia.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywania przy ich użyciu , opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy Zakupowej w zakładce Regulacje i Procedury procesu zakupowego "Instrukcje dla Wykonawców" na stronie prowadzonego postępowania. Wymagania zostały dokładnie opisane w Rozdziale IX SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://halastulecia.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dokładnie opisano w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dokładnie opisano w Rozdziale II Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/3/HL/UO/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia
w obiektach Wrocławskiego Przedsiębiorstwa HALA LUDOWA sp. z o.o.
w następującym zakresie:
• kompleksowej ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej (osób i mienia) w zakresie wynikającym z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, realizowanej przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę w systemie ciągłym, tj. przez 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia, przez okres 24 miesięcy;
• monitorowania poprzez stałą obserwację za pośrednictwem systemu telewizji przemysłowej oraz ochronę bezpośrednią obiektu poprzez uruchomienie grupy interwencyjnej natychmiastowej reakcji, która z należytą starannością po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu obiektu bezzwłocznie podejmie działania;
• monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmowego (dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach i urządzeniach alarmowych Zamawiającego;
• ochrony imprez masowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych organizowanych przez Zamawiającego, na każde żądanie Zamawiającego, polegającej na zapewnieniu ochrony podczas tych wydarzeń oraz na usłudze dozorowania mienia przed i w trakcie trwania wydarzenia;
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz warunki jego realizacji w tym: charakterystyka obiektów, jego specyfika, powierzchnia, rozmieszczenia posterunków, natężenie ruchu osobowego oraz szczegółowy opis wymagań Zamawiającego względem Wykonawcy niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, formy zatrudnienia pracowników Wykonawcy zostały określone w następujących Załącznikach:

1) Załącznik Nr 1 do SWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, w tym zadania i obowiązki pracownika ochrony;
2) Załącznik Nr 1A do SWZ - Wykaz usług ochrony, posterunków, miejsc realizacji zamówienia;
3) Załącznik Nr 2 do SWZ - Projektowane Postanowienia Umowy, zw. umową

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

79715000-9 - Usługi patrolowe

98341120-2 - Usługi portierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty - Zamawiający przyjął następujące kryteria, przypisując im odpowiednio wagi punktowe:
1) CENA ŁĄCZNA OFERTY- 100 pkt.
cena łączna oferty (C) - będzie rozpatrywana na podstawie ceny oferowanej brutto (wyrażonej w zł) za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez wykonawcę w formularzu ofertowym

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną Koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej
z przedmiotem zamówienia, a suma gwarancyjna opiewa na kwotę nie niższą niż 3 000 000,00 zł (trzy miliony złotych).
3) zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek 1 - doświadczenie:
Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie lub jest w trakcie wykonywania należycie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych):
• 2 (dwie) usługi ochrony osób i mienia (w obiektach użyteczności publicznej*) o minimalnej wartości 1 000.000,00 zł brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy) rocznie każda z usług wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku usług będących w trakcie realizacji pod uwagę będzie brana wysokość wynagrodzenia dotychczas wypłaconego i (muszą spełniać warunek wartości i okresu realizacji na dzień składania ofert).
*Przez budynki użyteczności publicznej należy rozumieć obiekty wg definicji zawartej w § 3 ust. 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U z 2019 r. poz. 1065).
Zamawiający zastrzega, że w przypadku wykazywania się przez Wykonawcę usługami z różnych umów, może on się wykazać łączną wartością wykonywanych usług maksymalnie z trzech (3) umów.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek, o którym mowa powyżej w pkt. 3 zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jeden z Wykonawców spełni warunek samodzielnie.
W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na doświadczenie nabyte w ramach zamówienia zrealizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca wykazał doświadczenie grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał danego zakresu czynności.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia:
a) w celu potwierdzenia braku postawy do wykluczenia, o której mowa w rozdz. XIV SWZ - odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający nie wezwie do złożenia wskazanego podmiotowego środka dowodowego, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, wskaże dane umożliwiające dostęp do tego środka;
b) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
4. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
a) dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: aktualnej koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji
na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia;
b) dotyczącego sytuacji finansowej: dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
c) dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej: wykazu dostaw lub usług wykonanych,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie
ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - według wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, potwierdzających spełniania przez oferowane dostawy, usługi wymagań określonych w SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w rozdz. XV ust. 3 lit. a SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 lit. a, zastępuje się je w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
3. Jeżeli w toku postępowania - Wykonawca nie złoży oświadczenia, oświadczeń lub dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, złożone oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości - Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.

5. Wykonawca, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do przedłożenia Zamawiającemu:
1) aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej lub innego dokumentu ubezpieczenia w tym zakresie (kserokopii) za zgodność z oryginałem. Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum: 3 000 000,00 zł z okresem ważności przypadającym w czasie realizacji zamówienia.
2) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ
3) Wykazu sprzętu, narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, zgodnie z Załącznikiem nr 3A do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) Za Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uznaje się także wspólników spółki cywilnej.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
4) Wszelka korespondencja Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia prowadzona będzie wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem.
5) Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej uzna za spełniony warunek zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli jego spełnienie wykaże co najmniej jeden z Wykonawców składający ofertę wspólną.
6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w rozdziale XIII ust. 2 pkt 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
8) Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian został określony w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU), zw. umową w paragrafie 12.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawcy składają swoje oferty wraz z wskazanymi wszystkimi załącznikami zgodnie z wymaganiami SWZ za pośrednictwem strony na której prowadzone jest postępowanie.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-28 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wizja lokalna
1) Zamawiający umożliwi Wykonawcom przed złożeniem oferty dokonanie wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego - obiektach, których ochrona stanowi przedmiot zamówienia.
2) W sprawie chęci odbycia wizji lokalnej prosimy o kontakt z osobami wskazanymi przez Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcami w zakresie merytorycznym (rozdział X SWZ).
3) Wizja lokalna nie ma charakteru obowiązkowego.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, Szczegółowe wymagania co do postaci i formy składanych oświadczeń i dokumentów zawiera rozporządzenie w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji.
Wykonawca, przystępując do przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej określone w Regulaminie dostępnym w zakładce „Regulamin” na stronie internetowej prowadzonego postępowania oraz uznaje go za wiążący,
2) stosuje się, po uprzednim zapoznaniu, do Instrukcji składania ofert, dostępnej w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców",

Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, Wykonawca którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest przedłożenia Zamawiającemu umowę konsorcjum jeżeli zamówienie będzie realizowane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na rok-Ząbkowice Śl.
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na rok. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI