Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz usług portierskich w budynku AST przy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz usług portierskich w budynku AST przy ul. Warszawskiej 5 w Krakowie w okresie 12 miesięcy
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
  • Termin składania wniosków2023-10-23
  • ZamawiającyAkademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-13
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00444506
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz usług portierskich w budynku AST przy ul. Warszawskiej 5 w Krakowie w okresie 12 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Teatralnych im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Straszewskiego 21-22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-109

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ast.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ast.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony osób i mienia oraz usług portierskich w budynku AST przy ul. Warszawskiej 5 w Krakowie w okresie 12 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ff6fd00-69a5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444506

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00245949/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi ochrony osób i mienia w budynku AST przy ul. Warszawskiej 5 w Krakowie w okresie 1 roku

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ff6fd00-69a5-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale IX Specyfikacji Warunków Zamówienia -
Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXI SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZKK.261.4.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie świadczenia usług bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej całodobowo we wszystkie dni tygodnia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. – o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. 2021, poz.1995 z późn. zm.), wraz z zakresem usług portierskich, wykonywanych przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, w budynku Zamawiającego w Krakowie przy ul. Warszawskiej 5.
2. Budynek, w którym mają być świadczone usługi wynikające z zakresu zamówienia, pełni funkcję dydaktyczną oraz domu studenckiego, a w okresie letnim (lipiec - wrzesień) funkcję hostelu.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych wymagań zakresowych i funkcjonalnych zawarty jest w SWZ.
4. Zamówienie polega w szczególności na wykonywaniu z należytą starannością usługi dozoru osób i mienia oraz obsługi portierni przez 1 pracownika ochrony na terenie obiektu przy ul. Warszawskiej 5 w Krakowie, codziennie w systemie całodobowym, w godz. 7.00 – 19.00 i 19.00 – 7.00.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niedopuszczenia do pełnienia usług lub spowodowanie natychmiastowego usunięcia z terenu obiektu każdego pracownika Wykonawcy, który rażąco narusza obowiązujące przepisy prawa i zapisy umowy.
umowy.
6. Zamawiający, w związku z art. 95 ustawy Pzp, wymaga, aby osoby wykonujące czynności polegające na bezpośredniej całodobowej ochronie obiektu i wykonywaniu usług portierskich były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2023
poz. 1465 z późn. zm.). Każda roboczogodzina ochrony musi być wypracowana wyłącznie w ramach umowy o pracę.
Wykonawca od dnia rozpoczęcia do zakończenia realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego zobowiązuje się przedstawiać bieżące dokumenty potwierdzające, że bezpośrednie świadczenie usług całodobowego dozoru i obsługi portierni jest wykonywane przez osoby będące pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę, sposób
weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały uregulowane w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 3 do nin. SWZ.
7. Wykonawca zobowiązany jest skierować do pracy osoby w pełni sprawne zarówno fizycznie, jak i psychicznie, charakteryzujące się nienagannym i schludnym wyglądem zewnętrznym, o wysokiej kulturze osobistej. Od skierowanych pracowników Wykonawcy oczekujemy ponadto asertywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych.
Zastosowanie wymienionych w treści SWZ wymagań wynika ze specyfiki obiektu i zakresu jego funkcji.
8. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w:
a) materiały piśmienne niezbędne do prowadzenia dokumentacji ochrony obiektu;
b) estetyczne umundurowanie i identyfikatory imienne;
c) latarkę, telefon komórkowy i pilot antynapadowy (lub inny środek łączności bezpośredniej), umożliwiający skuteczne wezwanie grupy interwencyjnej.
9. Wykonawca musi udzielić skutecznego wsparcia grupie ochronnej obiektu w oparciu o zmotoryzowane załogi - patrole interwencyjne, co należy uwzględnić w cenie oferty, gdyż dojazdy patroli interwencyjnych nie będą dodatkowo płatne, przy czym radiowóz z co najmniej 2-osobową załogą interwencyjną ma przybyć do obiektu na wezwanie, w czasie do 20 minut w
godzinach od 7.00 do 19.00 oraz w czasie do 10 minut w godzinach od 19.00 do 7.00.
10. Zamawiający wymaga, aby usługi ochrony osób i mienia świadczone były przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami normy EN ISO 9001:2015 lub równoważnej w zakresie świadczenia usług ochrony.
11. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000 zł i utrzymywać ubezpieczenie co najmniej takiej wartości przez cały okres realizacji zamówienia.
12. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej w dni powszednie w godzinach 8:00-15:00 po uprzednim umówieniu się z kierowniczką obiektu, tel. 12 422 95 82, e-mail: malgorzata.sobieraj@ast.krakow.pl Wizja lokalna nie jest obowiązkowa.
13. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98341120-2 - Usługi portierskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg ustalonych w SWZ kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone poniżej.
2. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
3. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. – o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. 2021 poz.1995 z późn. zm.).
4. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają
ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie niższą niż 3 000 000,00 zł w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
5. Zdolność techniczna lub zawodowa – o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że:
5.1 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres wykonywania działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w sposób ciągły przez okres 1 roku co najmniej 3 usługi (3 odrębne umowy)* w zakresie usług ochrony fizycznej osób i mienia świadczonych całodobowo w obiektach użyteczności publicznej**, w tym co najmniej jedno w obiekcie dydaktycznym*** szkoły wyższej wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku zamówień nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
*jako jedno zamówienie zostanie uznane świadczenie usług w ramach jednej umowy zawartej w wyniku jednego
postępowania o udzielenie zamówienia, zamówienia polegające wyłącznie na stałym dozorze sygnałów z systemu
alarmowego, monitoringu, przyjazdach patroli interwencyjnych nie zostaną uznane za spełniające warunek świadczenia
usług całodobowej ochrony fizycznej
** przez obiekt użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynek określony w par. 3 pkt 6) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1065)
***przez obiekt dydaktyczny szkoły wyższej zamawiający rozumie budynek, w którym znajdują się sale dydaktyczne i
odbywają się zajęcia ze studentami
5.2 dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:
- co najmniej 1 osobą koordynującą, nadzorującą i kontrolującą wykonanie usługi, wpisaną na listę kwalifikowanych*
pracowników ochrony posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie ochrony osób i
mienia,
- co najmniej 5 osobami wyznaczonymi do wykonywania stałej fizycznej ochrony osób i mienia i obsługi portierskiej w
chronionym budynku, wpisanymi na listę kwalifikowanych* pracowników ochrony, każda spośród wykazanych osób musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie w wykonywaniu usług w zakresie ochrony osób i mienia, ukończone szkolenie z zakresu pierwszej pomocy i znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym udzielanie informacji
osobom korzystającym z chronionego budynku (dot. osób wyznaczonych do wykonywania fizycznej, stałej ochrony osób i mienia w budynku), wymagane jest, aby osoby te były zatrudnione na umowę o pracę w trakcie realizacji zamówienia;
- co najmniej 6 osobami, które stanowić będą skład co najmniej 3 zmotoryzowanych załóg interwencyjnych**, wpisanymi na listę kwalifikowanych* pracowników ochrony, posiadającymi co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie usług ochrony,
*kwalifikowanych, tj. posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz. U. 2021 poz.1995 z późn. zm.)
**Zamawiający pod pojęciem „załogi interwencyjnej” ma na myśli patrol interwencyjny składający się z pracowników
posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej wyposażonych w środki przymusu
bezpośredniego
5.3 dysponują urządzeniami technicznymi, tj.:
a) co najmniej 3 pojazdami mechanicznymi dla załóg (patroli) interwencyjnych,
b) co najmniej 1 stacją dwutorowego monitoringu sygnałów alarmowych, umożliwiającą odbiór sygnałów alarmowych na terenie Miasta Krakowa, przy czym dopuszcza się tor radiowy lub tor GSM i połączenie analogowe po linii telefonicznej.
5.4 spełniają wymagania normy zarządzania jakością PN - EN ISO 9001: 2015 lub równoważnej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia.
6. Weryfikacji i oceny warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń i dokumentów
składanych przez uczestniczących w postępowaniu Wykonawców z zachowaniem sposobu i formy, o których mowa w
niniejszej SWZ.
7. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności
technicznych lub zawodowych, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności
zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy
może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
8. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach
technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innego podmiotu niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
9. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (podpisane przez ten podmiot, na zasadach wskazanych w Rozdziale VIII do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty.
10. W odniesieniu do warunków dotyczących potencjału technicznego lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują dostawy lub usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
11. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego
sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
12. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) spełnianie warunku opisanego w pkt. 3 i pkt. 5.4 musi wykazać samodzielnie każdy z Wykonawców (każdy musi posiadać aktualną koncesję i spełniać wymagania normy zarządzania jakością PN - EN ISO 9001: 2015 w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia, warunek ten dotyczy również tzw. podmiotu trzeciego (podmiot, na którego zasoby Wykonawca się powołuje);
b) wymagana zgodnie z pkt. 5.1 liczba usług nie sumuje się, tj. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykonać wszystkie wymagane usługi, warunek ten dotyczy również tzw. podmiotu trzeciego;
c) wymagana zgodnie z pkt. 5.2 i 5.3 liczba osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia publicznego,
posiadanych pojazdów mechanicznych i stacji monitoringu sygnałów alarmowych – sumuje się.
13. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów
udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji
podmiotów udostępniających zasoby.
14. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w niniejszej SWZ oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
15. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez
wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Składane wraz z ofertą: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w
okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do formularza oferty oraz:
1.1) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa powyżej w części dotyczącej podwykonawców,
1.2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 1 powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie.
Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (art. 125 ust. 5 ustawy Pzp) jest zobowiązany do złożenia oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu i, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty.
Składane na wezwanie:
oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 2 do SWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Składane z ofertą:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie z wymogami określonymi w Rozdziale VII SWZ, wzór - zał. nr 1b do formularza oferty.
Przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich: - Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (art. 125 ust. 5 ustawy Pzp) jest zobowiązany do złożenia oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, wzór – zał. nr 2 do formularza oferty, - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – wzór - zał. nr 2 do formularza oferty.
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących środków dowodowych:
1) w odniesieniu do warunku dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. – o ochronie osób i mienia;
2) w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - kopia opłaconej aktualnej polisy lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 3 000 000,00 zł.
3) w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi
zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie
wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór- zał. nr 4 do formularza
oferty.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór - zał. nr 5 do
formularza oferty,
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wzór - zał. nr 6 do formularza oferty.
d) zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem spełniania przez wykonawcę określonych norm zarządzania jakością, potwierdzającego, iż wykonawca spełnia wymogi określone w normie PN - EN ISO 9001: 2015 lub równoważnej w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wymaga się, aby oferta wraz ze wszystkimi załącznikami była podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu 2, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w treści oferty. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w zdaniu 2, Wykonawca wraz z ofertą przedkłada pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy.
W przypadku składania ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub w sytuacji reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wraz z pełnomocnictwem powinien być złożony dokument potwierdzający możliwość
udzielania pełnomocnictwa. Pełnomocnictwa sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski. Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Pełnomocnictwo
przekazuje się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Pełnomocnictwo sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzony własnoręcznym podpisem przekazuje się jako cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w
postaci papierowej, przy czym poświadczenia dokonuje mocodawca lub notariusz, zgodnie z art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie.
Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia do punktacji w kryterium ,,Doświadczenie osób skierowanych do
realizacji zamówienia” – w przypadku zadeklarowania w formularzu oferty skierowania do realizacji zamówienia osób posiadających ,,punktowane" doświadczenie.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Niewniesienie wadium w tym terminie spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
4. Wadium ustala się w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
6. Pozostałe informacje zawarte są w Rozdziale XI SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają w formularzu oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) spełnianie warunku opisanego w pkt. 3 i pkt. 5.4 Rozdziału VII SWZ musi wykazać samodzielnie każdy z Wykonawców (każdy musi posiadać aktualną koncesję i spełniać wymagania normy zarządzania jakością PN - EN ISO 9001: 2015 w zakresie świadczenia usług ochrony osób i mienia.), warunek ten dotyczy również tzw. podmiotu trzeciego (podmiot, na którego zasoby Wykonawca się powołuje);
b) wymagana zgodnie z pkt. 5.1 Rozdziału VII SWZ liczba usług nie sumuje się, tj. co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykonać wszystkie wymagane usługi, warunek ten dotyczy również tzw. podmiotu trzeciego;
c) wymagana zgodnie z pkt. 5.2 i 5.3 Rozdziału VII SWZ liczba osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, posiadanych pojazdów mechanicznych i stacji monitoringu sygnałów alarmowych – sumuje się.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-23 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-23 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuje pożyczki pod zastaw samochodu Iveco daily - Kryg
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuje pożyczki pod zastaw samochodu Iveco daily z silnikiem 2,3 l o mocy 130 KM przebieg 164229km izoterma z agregatem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI