Świadczenie usług kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia za pomocą ochrony...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Świadczenie usług kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia za pomocą ochrony stacjonarnej na terenie Bocznicy Kolejowej Warszawa – Wola Szybkiej Kolei Miejskiej w Warszawie oraz innych lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości mniejszej niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 1.000. 000,00 euro, na podstawie art. 11 ust. 8 w zw. z art. 138o ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.),
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2018-11-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzybka Kolej Miejska Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2018-11-20
  • Numer ogłoszenia650769-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 650769-N-2018 z dnia 2018-11-20 r.

Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o.: Świadczenie usług kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia za pomocą ochrony stacjonarnej na terenie Bocznicy Kolejowej Warszawa – Wola Szybkiej Kolei Miejskiej w Warszawie oraz innych lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości mniejszej niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 1.000. 000,00 euro, na podstawie art. 11 ust. 8 w zw. z art. 138o ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.),
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szybka Kolej Miejska Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 015733490, ul. Al. Jerozolimskie   125/127 , 02-017  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 699 72 35, 516130144, e-mail a.hajdukiewicz@skm.warszawa.pl, i.starzynska@skm.warszawa.pl, faks 22 699 72 36.
Adres strony internetowej (URL): www.skm.warszawa.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://skm.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Przetargi/2018/FZP-351-5_18.htm

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://skm.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Przetargi/2018/FZP-351-5_18.htm

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być złożona w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ.
Adres:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (Al. Jerozolimskie 125/127, 02-017 Warszawa) w sekretariacie, w terminie składania ofert, tj. nie później niż do dnia 30 listopada 2018 r , godz. 10:00.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia za pomocą ochrony stacjonarnej na terenie Bocznicy Kolejowej Warszawa – Wola Szybkiej Kolei Miejskiej w Warszawie oraz innych lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego. Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, o wartości mniejszej niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 1.000. 000,00 euro, na podstawie art. 11 ust. 8 w zw. z art. 138o ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.),
Numer referencyjny: FZP-351-5/18
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia, za pomocą ochrony stacjonarnej, na terenie bocznicy kolejowej Warszawa - Wola Szybkiej Kolei Miejskiej w Warszawie, mieszczącej się przy ul. Potrzebnej 54, 02-448 Warszawa, dalej „Bocznica Kolejowa” oraz w elektrycznych zespołach trakcyjnych (EZT)Zamawiającego,wykonujących pracę przewozową. 3.2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, dalej „SOPZ”, stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.3. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. z dnia 13 kwietnia 2018 r. (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.), przez Wykonawcę lub podwykonawcę, wszystkich osób wykonujących czynności przy realizacji kluczowej części przedmiotu zamówienia, tj. ochrony stacjonarnej na terenie Bocznicy Kolejowej wraz ze znajdującymi się na tym terenie osobami oraz mieniem Zamawiającego, z wyjątkiem usług pozaplanowych, o których mowa w pkt 14 SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej część zamówienia, tj. ochrony stacjonarnej na terenie Bocznicy Kolejowej, , wraz ze znajdującymi się na tym terenie osobami oraz mieniem Zamawiającego. 3.5. Wykonawca może powierzyć wykonywanie części zamówienia podwykonawcy wyłącznie w zakresie świadczenia usług przez Grupę Interwencyjną, dalej „GI”, zakres świadczenia tej części przedmiotu zamówienia (usługi) jest określony w pkt5.11. SOPZ, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.6. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 79710000-4 usługi ochroniarskie. 3.7. Wizja lokalna Zamawiający informuje, iż w dniu 26 listopada 2018 r. o godz. 11.00, odbędzie się wizja lokalna terenu Bocznicy Kolejowej, którego kompleksowa ochrona objęta jest przedmiotem zamówienia. Chęć uczestniczenia w wizji lokalnej należy zgłosić mailowo do Pana Damiana Dębskiego, na adres e-mail: d.debski@skm.warszawa.plw terminie do 3 (trzech) dni przed dniem przeprowadzenia wizji lokalnej terenu Bocznicy Kolejowej. Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące przedmiotu zamówienia. Wszelkie pytania dotyczące przedmiotu zamówienia, wnioski o wyjaśnienie treści SIWZ, należy przesyłać do Zamawiającego, do osoby upoważnionej do kontaktów z Wykonawcami, o której mowa w pkt 14.2. SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79710000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  35   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2019-01-01   lub zakończenia: 2021-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 6.1. spełniają warunki dotyczące: 6.1.1. Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów Posiadają uprawnienia do prowadzenia określonego typu działalności – tj. posiadają aktualną, ważną koncesję wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2017 r., poz. 2213 ze zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Informacje dodatkowe UWAGA! Z uwagi na zastrzeżenie Zamawiającego, dotyczące osobistego wykonania części zamówienia w zakresie świadczenia ochrony stacjonarnej na terenie Bocznicy Kolejowej wraz ze znajdującymi się na tym terenie osobami oraz mieniem Zamawiającego, powyżej wymienione warunki udziału w Postępowaniu Wykonawca winien jest spełniać samodzielnie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie stawia wymagań we wskazanym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 6.1.2. zdolności technicznej lub zawodowej, tj. • w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub realizuje należycie, w sposób ciągły, 24h/7 dni w tygodniu, przez okres minimum jednego roku, przynajmniej jedną usługę w zakresie ochrony fizycznej i mienia, o wartości nie mniej niż 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto), na obszarze (terenie) nie mniejszym niż 15 (piętnastu) hektarów wraz z załączeniem dowodów w postaci referencji bądź innych dokumentów, wystawionych przez podmiot na rzecz którego usługa była wykonywana. • dysponuje co najmniej trzema z sześciu pracowników ochrony, przebywających na tej samej zmianie, posiadających aktualne prawo jazdy kategorii „B”. UWAGA! Z uwagi na zastrzeżenie Zamawiającego, dotyczące osobistego wykonania części zamówienia w zakresie świadczenia ochrony stacjonarnej na terenie Bocznicy Kolejowej wraz ze znajdującymi się na tym terenie osobami oraz mieniem Zamawiającego, powyżej wymienione warunki udziału w Postępowaniu Wykonawca winien jest spełniać samodzielnie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
7.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w Postępowaniu oraz oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu, którego wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 7.1.5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z Postępowania, na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 7.1.6. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z Postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej Załącznik nr 7 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
7.1.2. w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 6.1.1. SIWZ - aktualną Koncesję,wydaną zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2017 r., poz. 2213 ze zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji. 7.1.3. w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w Postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.2 tiret pierwsze SIWZ - wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, dalej „Wykaz usług”, którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Do Wykazu usług, powinny być dołączone dowody określające, czy usługi wymienione w Wykazie usług, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, tj. nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty, potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wydane nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.1.4. celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w Postępowaniu, o którym mowa w pkt 6.1.2. tiret drugie SIWZ - wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, dalej „Wykaz osób”, którego wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
zamawiający nie stawia wymogu w tym zakresie
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
11.1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 75 000,00PLN (słownie: siedemdziesiąt pięćtysięcy 00/100 złotych). 11.2. Wykonawcy zobowiązani sąwnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium musi co najmniej odpowiadać okresowi związania ofertą przez Wykonawcę. 11.3. Wadium może być wnoszone przez Wykonawców w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018r., poz.110 ze zm.). 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego: 96 1140 1010 0000 3011 71001001(w mBanku S.A.) z dopiskiem ,,Wadium w postępowaniu pt. Świadczenie usługi kompleksowej ochrony fizycznej osób i mienia za pomocą ochrony stacjonarnej na terenie Bocznicy Kolejowej Warszawa – Wola Szybkiej Kolei Miejskiej w Warszawie”, nr sprawy: FZP-351-5/18. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w pieniądzuzaleca się, by do oferty załączyć kopię przelewu. 11.5. W przypadku wadium wnoszonego w jednej z form, o których mowa pkt 11.3. lit b) – e) powyżej, w treści tych dokumentów winien zostać zawarty zapis, zgodnie z którym podmiot udzielający gwarancji/poręczenia zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo oraz na pierwsze żądanie Zamawiającego do wypłacenia na jego rzecz wadium w terminie maksymalnie 30 dni od daty zgłoszenia żądania. Brak powyższego zapisu będzie skutkował uznaniem przez Zamawiającego, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. Niedopuszczalne jest wprowadzenie jakichkolwiek warunków ograniczających wypłacenie wadium Zamawiającemu. 11.6. W przypadku wnoszenia wadium w jednej z form, o których mowa w niniejszym punkcie, zaleca się dołączenie do oferty dokumentu wadialnego, w oddzielnym opakowaniu (np. oddzielnej kopercie). 11.7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 11.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.13. lit. d) poniżej. 11.9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11.8. SIWZ, jeżeli w toku dalszego postępowania wystąpią okoliczności powodujące, że jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca, którego oferta została wybrana, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 0,85
doświadczenie 0,15

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano we wzorze umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). § 14 projektu umowy 1. Zamawiający przewiduje zmiany zawartej Umowy, dotyczące odpowiednio wartości zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku powstania okoliczności skutkującej koniecznością zmiany Umowy, w szczególności Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących warunkach: a. w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, b. w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonegozgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 września 2018 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę oraz wysokości minimalnej stawki godzinowej w 2019 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1794). c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. W sytuacji wystąpienia okoliczności, wskazanych w ust. 1 pkt. a) powyżej, Wykonawca złoży pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie Umowy. 3. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt. b) powyżej Wykonawca złoży pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą zmiany wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające ze zmiany wynagrodzeń pracowników Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. 4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt. c) powyżej, Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę Umowy w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególności Wykonawca będzie zobowiązany wykazać związek pomiędzy wnioskowaną kwotą zmiany wynagrodzenia umownego a wpływem zmiany zasad, o których mowa w ust. 1 pkt. c, na kalkulację ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które Wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad, o których mowa w ust. 1 pkt. c) powyżej. 5. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 pkt a) – c) powyżej, na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiającego. 6. Niezależnie od powyżej wymienionych przesłanek zmian Umowy, zmiany Umowy mogą być także dokonane i dotyczyć wszystkich postanowień Umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) stosowanym odpowiednio do niniejszej Umowy. 7. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie podpisanego przez strony Protokołu zmiany umowy określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1 lub 6. Protokół zmiany będzie załącznikiem do aneksu, o którym mowa w § 20 ust. 1 niniejszej Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
12.4. Tajemnica przedsiębiorstwa a) Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, powinien wskazać w sposób nie budzący wątpliwości, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz powinien zastrzec, że nie mogą być udostępniane. Wykonawca powinien również wykazać, nie później niż w terminie składania ofert, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. nr 153 poz. 1503 ze zm.). Wykonawca powinien wykazać, iż zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do dnia składania ofert, mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub posiadają wartość gospodarczą oraz, że Wykonawca podjął w stosunku do nich czynności zmierzające do zachowania ich w poufności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. b) Powyższe informacje muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. nr 153 poz. 1503 ze zm.)” - zaleca się, aby były trwale, oddzielnie spięte. c) Powyższe zasady mają zastosowanie do informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, zawartych w szczególności w oświadczeniach, wyjaśnieniach i dokumentach składanych przez Wykonawcę w toku Postępowania, przy czym wskazanie tych informacji oraz wykazanie, że stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa powinno nastąpić przed upływem terminu do złożenia przez Wykonawcę wyjaśnień lub uzupełnień.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
j.w.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik - Żelechów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania29-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pożyczki 10 000 zł, bez bik.