Postępowaniena całodobową ochronę fizyczną osób i mienia wraz z ochroną w formie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Postępowaniena całodobową ochronę fizyczną osób i mienia wraz z ochroną w formie monitorowania sygnałów z systemu alarmowego sygnalizacji pożaru z reakcją załogi interwencyjnej w budynku Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-12-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWarmińsko-Mazurska Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-23
  • Numer ogłoszenia614337-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 614337-N-2020 z dnia 2020-11-23 r.

Warmińsko-Mazurska Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie: Postępowaniena całodobową ochronę fizyczną osób i mienia wraz z ochroną w formie monitorowania sygnałów z systemu alarmowego sygnalizacji pożaru z reakcją załogi interwencyjnej w budynku Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurska Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 51098307700000, ul. ul. B. Głowackiego  1 , 10-447  Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 895 275 175, e-mail dyr.adm@filharmonia.olsztyn.pl, sekretariat@filharmonia.olsztyn.pl, faks 895 272 302.
Adres strony internetowej (URL): www.filharmonia.olsztyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samorządowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.filharmonia.olsztyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie papierowej
Adres:
Warmińsko-Mazurska Filharmonia w Olsztynie ul. Głowackiego 1 ; 10-447 Olsztyn

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowaniena całodobową ochronę fizyczną osób i mienia wraz z ochroną w formie monitorowania sygnałów z systemu alarmowego sygnalizacji pożaru z reakcją załogi interwencyjnej w budynku Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie
Numer referencyjny: ZP-D-1-2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) całodobowa ochrona osób i mienia w obiekcie Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii w Olsztynie, ul. Bartosza Głowackiego 1 wraz z podziemnym parkingiem;2) monitorowanie sygnałów z systemu alarmowego sygnalizacji pożaru.2. Obiekt Filharmonii obejmuje: działki o powierzchni 0,6816 ha oraz budynek Filharmonii (pięć kondygnacji) - powierzchnia użytkowa 10 687,15 m².3. Budynek wyposażony jest w:1) instalację systemu alarmowego sygnalizacji pożaru,2) instalację monitoringu wizyjnego,3) instalację systemu elektronicznej sygnalizacji włamania i napadu,4) system tryskaczowy- garaż podziemny.5) dźwig osobowy 3 szt., dźwig towarowo-osobowy 1 szt.4. Zakres świadczenia usługi: jedna osoba całodobowo w pomieszczeniu ochrony Filharmonii. Pracownik będzie odpowiedzialny w szczególności za: prowadzenie czynności związanych z dostępem do obiektu zgodnie z Zarządzeniami wewnętrznymi Zamawiającego, nadzór nad systemami alarmowymi oraz monitoringiem, wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeń biurowych, pomieszczeń plombowanych oraz pomieszczeń technicznych upoważnionym pracownikom Zamawiającego oraz pracownikom najemców powierzchni w budynku Filharmonii, zgodnie z wewnętrznymi Zarządzeniami Zamawiającego, koordynowanie wjazdu i wyjazdu samochodów na parking podziemny przed i po koncertach Filharmonii, udzielanie informacji klientom oraz otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej do podziemnego parkingu. Realizacja zadań określonych w wewnętrznych zarządzeniach i regulaminach w zakresie zarządzania kryzysowego obowiązujących na terenie Zamawiającego.5. Do obowiązków Wykonawcy ochrony będzie należeć w szczególności:1) strzeżenie osób i mienia znajdującego się w wyżej wymienionym budynku oraz na posesji celem zabezpieczenia go przed próbami dewastacji, uszkodzenia, kradzieży oraz włamania;2) ochrona w sytuacjach szczególnego zagrożenia życia i zdrowia osób przebywających na terenie chronionego budynku; 3) podejmowanie działań interwencyjnych w przypadku stwierdzenia zakłóceń porządku na terenie chronionego budynku;4) nadzór nad sygnałami systemów alarmowych oraz wykonywanie czynności sprawdzających oraz interweniowanie po włączeniu się systemów alarmowych, zgłaszanie uwag o nieprawidłowościach w ich funkcjonowaniu osobom wyznaczonym przez Zamawiającego;5) udzielanie podstawowych informacji w zakresie organizacji pracy w chronionym budynku oraz kierowanie klientów zgodnie z celem ich wizyty; 6) pełna znajomość topografii chronionego budynku, rozkładu pomieszczeń, dróg ewakuacyjnych wyjść z budynków, lokalizację sprzętu ppoż. itp. oraz zapoznanie się z przepisami wewnętrznymi dotyczącymi bezpieczeństwa budynku; 7) znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, centrali ppoż. zaworów wodnych; znajomość rozmieszczenia materiałów palnych i niebezpiecznych; 8) utrzymanie estetyki i czystości w miejscu wykonywania usługi; 9) w przypadku nieprawidłowości w działaniu dźwigów znajdujących się w budynku powiadamianie osoby wyznaczonej (serwisu) przez Zamawiającego; 10) włączanie i wyłączanie oświetlenia oraz oświetlenia nocnego znajdującego się na terenie posesji; 11) po zakończeniu pracy przez pracowników Zamawiającego oraz pracowników najemców powierzchni w Filharmonii, sprawdzanie poprawności zamknięcia drzwi zewnętrznych (wejściowych, wyjściowych) budynku oraz stanu kluczy na tablicy znajdującej się na portierni; 12) wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń biurowych pracownikom Zamawiającego oraz pracownikom najemców firm w filharmonii, zgodnie z wewnętrznymi Zarządzeniami Zamawiającego; 13) wydawanie w dni wolne od pracy kluczy do pomieszczeń osobom upoważnionym posiadającym zgodę na przebywanie w budynku; 14) monitorowanie ogólnodostępnych pomieszczeń objętych monitoringiem TV, ciągów komunikacyjnych, hallów, klatek schodowych po godzinach urzędowania zgłaszanie wszelkich zauważonych nieprawidłowości szczególnie takich jak: nieprawidłowości w działaniu instalacji kanalizacyjnej, elektrycznej, ciepłowniczej odpowiednim osobom wskazanym przez Zamawiającego oraz reagowanie doraźne na te nieprawidłowości, o ile istnieje taka możliwość; 15) prowadzenie książki służby w której dokonywane będą wpisy dotyczące objęcia i zdania służby i wszystkie zdarzenia zaistniałe podczas pełnienia służby (np.: wywóz śmieci, konserwacje i naprawy itp.); 16) nie wpuszczanie po godzinach urzędowania osób nieupoważnionych; 17) informowanie odpowiednich pracowników Zamawiającego, za pomocą wewnętrznej sieci telefonicznej, o przybyciu klienta; 18) egzekwowanie przestrzegania przez pracowników i klientów postanowień instrukcji przeciwpożarowej, a w szczególności zakazu palenia tytoniu, używania otwartego ognia itp. 19) ścisła współpraca z wyznaczonym pracownikiem Filharmonii w zakresie ochrony, bezpieczeństwa i obowiązującego porządku w obiekcie oraz codzienne informowanie o wszelkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach; 20) otwieranie wejść monitorowanych videofonem oraz zamykanie i otwieranie bramy wjazdowej do garażu.21) zamykanie i otwieranie szlabanów prowadzących do garażu.22) Wykonawca dołoży wszelkich starań, aby prowadzić usługę ochrony osób i mienia z należytą starannością wymaganą dla usług tego rodzaju, to jest w sposób profesjonalny i kompetentny;23) w razie zagrożenia dla osób przebywających na terenie ochranianej nieruchomości gruntowej zabudowanej oraz znajdującego się na niej mienia wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia wystąpieniu szkody, a w razie jej zaistnienia do ograniczenia jej rozmiarów i natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej i innych służb.6. Wykonawca zobowiązany jest do:1) posiadania aktualnej koncesji na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji.2) wyznaczenia do realizacji zamówienia nieuzbrojonych osób, zatrudnionych przez Wykonawcę na zasadzie umowy o pracę; osoby wykonujące usługę ochrony osób i mienia powinny być wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i wykonywać zadania ochrony na rzecz przedsiębiorcy, który uzyskał koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia; osoby te powinny być sprawdzone pod względem niekaralności i odpowiednio przeszkolone;3) wyposażenia Pracowników ochrony fizycznej w odpowiednie i sprawne środki łączności kompatybilne z bezprzewodowymi środkami łączności stosowanymi przez Zamawiającego w tym telefon komórkowy z jednym numerem do kontaktu z Filharmonią;4) posiadania własnego centrum monitorowania sygnałów alarmowych, zlokalizowanego na terenie miasta Olsztyna, posiadającego bezpośrednie połączenie zgodne z wszystkimi wymaganymi przepisami z właściwą miejscowo jednostką Państwowej Straży Pożarnej; 5) posiadania co najmniej dwóch własnych grup interwencyjnych zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna; 6) przedłożenia Zamawiającemu najpóźniej dzień przed rozpoczęciem świadczenia usługi wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z ich podstawowymi danymi, podaniem ich kwalifikacji; 7) w przypadku każdej zmiany osób wyznaczonych przez Wykonawcę do wykonywania przedmiotu umowy Wykonawca każdorazowo powiadomi o tym fakcie Zamawiającego na piśmie poprzez aktualizację wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia, wyszczególniając osoby delegowane do wykonywania przedmiotu umowy, powiadomienie musi nastąpić najpóźniej w dniu dokonania zmiany pracownika; osoby wyznaczone przez Wykonawcę do wykonywania przedmiotu zamówienia podlegają przeszkoleniu przez Filharmonię w zakresie obsługi pomieszczeń Filharmonii oraz instalacji wymienionych w SIWZ w pkt III.3., co powoduje, że nie mogą być kierowane nowe osoby bez powyższego przeszkolenia.8) reagowania na zaistniałe wydarzenia przy użyciu dopuszczalnych prawem sposobów i środków ochrony, powiadamiając i współdziałając z odpowiednimi służbami, 9) zachowania tajemnicy co do informacji przekazywanych przez Zamawiającego, jak również informacji pozyskiwanych o pracownikach Zamawiającego; 10) wyposażenia pracowników w jednolite uniformy oraz oznaczenia pracowników ochrony w sposób jednolity, umożliwiający ich identyfikację (tzn. w identyfikatory osobowe ze zdjęciem, imieniem i nazwiskiem pracownika ochrony oraz określeniem „OCHRONA”) oraz identyfikację podmiotu zatrudniającego; 11) składania wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas dyżuru ; 12) wyznaczenia do realizacji zamówienia osób o odpowiedniej kulturze osobistej, które cechować powinna staranność, sumienność, uczciwość oraz dbałość o uzyskanie oczekiwanych rezultatów w ochronie dóbr powierzonych do strzeżenia; 13) Zamawiający zastrzega, że może żądać zmiany pracownika, jeżeli ten nie będzie wg Filharmonii spełniał kryteriów opisanych w punkcie III.6.2-12 niniejszej Specyfikacji.14) okazania na wezwanie Zamawiającego zaświadczenia o wpisie pracownika pełniącego służbę na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej; 15) zapewnienia ciągłości wykonania usługi tj. niedopuszczenia do sytuacji, w której budynek Zamawiającego zostanie bez pracownika ochrony;16) natychmiastowego informowania osób wyznaczonych przez Zamawiającego o zauważonym wystąpieniu zagrożenia bezpieczeństwa pracy; 17) ochrony danych osobowych, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych, jeżeli Wykonawca uzyska dostęp do w/w danych w toku wykonywania umowy.

II.5) Główny kod CPV: 79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79710000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2021-01-01   lub zakończenia: 2021-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
12

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, a mianowicie warunki dotyczące:1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.2) Posiadania wiedzy i doświadczenia.Zamawiający żąda wykazania prawidłowej realizacji usług w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia wraz z ochroną w formie monitorowania sygnałów z systemu alarmowego sygnalizacji pożaru z reakcją załogi interwencyjnej przez Wykonawcę przez okres łączny minimum 2 lata dla instytucji kultury. Okresów przypadających na te same przedziały czasu nie sumuje się.3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej lub kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji.Stały skład osób w obsłudze – możliwości zmian z wyprzedzeniem 3-4- dniowym spowodowana koniecznością przeszkolenia nowych osób przez Zamawiającego w zakresie ppoż i obsługi budynku oraz specyfiki obsługi orkiestry i artystów.4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej.Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. wraz z wymaganymi przez Zamawiającego dokumentami oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - art. 24 ust 1 Pzp. Weryfikacja spełnienia wymienionych warunków będzie dokonana w oparciu o treść złożonych oświadczeń i dokumentów.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów, wymaganych w rozdziale VIII SIWZ, zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dla zachowania formy pisemnej dokumentu konieczne jest złożenie pod oświadczeniem własnoręcznego podpisu osoby, której to oświadczenie dotyczy.VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIUW celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z formularzem ofertowym (załącznik nr 1) należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnianie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2),2. aktualną koncesję na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji,3. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3). W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z powodu istnienia okoliczności o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp należy złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie; treść wymaganego oświadczenia zawiera (załącznik nr 3),4. dokumenty poświadczające dopuszczenie wszystkich elementów systemu monitoringu pożarowego zgodnie z wymaganymi Polskim prawem dokumentami dopuszczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający będzie oceniał doświadczenie pracowników skierowanych do realizacji zamówienia (spośród maksymalnie 10 wymaganych osób) polegające na długości stażu pracy w świadczeniu usług ochrony osób i mienia w budynkach instytucji kultury w znaczeniu prowadzenia działalności kulturalnej (typu Filharmonia, Opera lub Teatr)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofettowa 80,00
b) DOŚWIADCZENIE PRACOWNIKÓW WYKONAWCY SKIEROWANYCH DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, a spoczywające na Wykonawcy oraz Zamawiającym zawiera wzór umowy Załącznik nr 5 do SIWZ . Wykonawca składa oświadczenie, że wzór umowy został przez niego zaakceptowany i zobowiązuje się, w przypadku wyboru jego oferty, do zawarcia umowy na określonych w niej warunkach, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-14, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę umycie 3 okien (3x2 kwatery plus drzwi balkonowe) 7 maja tj. wtorek od 9:00 - Rzeszów
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę umycie 3 okien (3x2 kwatery plus drzwi balkonowe) 7 maja tj. wtorek od 9:00. Oprócz tradycyjnego odczyszczenia okien (odkurzenie + windex) trzeba oczyścić ramy z żółtego nalotu dwoma środkami chemicznymi jeden na bazie acetonu. Zapewniam środki czyszczące, odkurzacz, drabinkę, rękawice ochronne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI