Ochrona osób i mienia w budynkach Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu wraz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ochrona osób i mienia w budynkach Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu wraz z obsługą systemów monitoringu, ochroną podczas imprez plenerowych i transportem zbiorów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKalisz
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2023-12-20
  • ZamawiającyMuzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej w Kaliszu
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-13
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00550098
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona osób i mienia w budynkach Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu wraz z obsługą systemów monitoringu, ochroną podczas imprez plenerowych i transportem zbiorów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej w Kaliszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000639512

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 12

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 625013484

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumwkaliszu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeumwkaliszu.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samorządowa Instytucja Kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia w budynkach Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu wraz z obsługą systemów monitoringu, ochroną podczas imprez plenerowych i transportem zbiorów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e86547ff-9819-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550098

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00103286/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Ochrona osób i mienia w budynkach Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu wraz z obsługą systemów monitoringu, ochroną podczas imprez plenerowych i transportem zbiorów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e86547ff-9819-11ee-ba3b-4e891c384685

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w niniejszym, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy
z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail: biuro@muzeumwkaliszu.pl. Ofertę, a także oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem
elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Komunikacja ustna
dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu
lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana (wymagana jest pisemna notatka z ustnej rozmowy).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu https://ezamowienia.gov.pl/pl/ i poczty elektronicznej adres e-mail:
biuro@muzeumwkaliszu.pl Złożenie oferty jest możliwe wyłącznie na Platformie e-zamówienia zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/z uwzględnieniem zdania kolejnego. Uwaga: Zamawiający nie korzysta z formularza ofertowego interaktywnego generowanego przez Platformę e-Zamówienia. W
zakładce „Złóż ofertę” w polu „Wypełniony formularz oferty” Wykonawca dodaje plik stanowiący załącznik nr 2 do SWZ (Formularz Ofertowy). W przypadku pojawienia się komunikatu Czy chcesz kontynuować? Postępowanie nie posiada opublikowanego formularza do tego postępowania. Plik XYZ nie jest poprawnym formularzem interaktywnym wygenerowanym na Platformie” należy kliknąć przycisk Tak, chcę kontynuować”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej w Kaliszu, tel. 62 5013484;
inspektorem ochrony danych osobowych jest Pani Joanna Hofman, tel. 62 5013484;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na usługi pn. „Ochrona osób i mienia w budynkach Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w
Kaliszu wraz z obsługą systemów monitoringu oraz podczas imprez plenerowych i transportu, zbiorów”, nr sprawy 5-TP-2023,
prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 pkt. 1 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp),
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych zwana dalej „ustawą”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO.
Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1,
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2,
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO,
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO,
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 5-TP-2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej, zabezpieczenia technicznego oraz konwojowania i ochrony podczas imprez plenerowych w niżej wymienionych obiektach Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w 2024r. w następującym zakresie:
a) Oddział Literacki Dworek Marii Dąbrowskiej w Russowie, Russów 49, 62-817 Żelazków
- ochrona fizyczna całodobowa w okresie 01.04.2024 r. – 31.10.2024 r. z wyjątkiem pracujących poniedziałków: wówczas ochrona fizyczna w godzinach: 00:00 - 7:30 i 15:30 - 00:00 (średniomiesięczny czas pracy około 688 h – 30 dni),
- ochrona fizyczna w okresie 01.01.2024 r. – 31.03.2024 r. oraz w okresie 01.11.2024 r. – 31.12.2024 r.: podczas weekendów całodobowo, w dni robocze - poza godzinami pracy muzealników, tj. 00:00 – 07:30 i 15:30 – 00:00. W dni świąteczne według indywidualnego ustalenia (średniomiesięczny czas pracy około 544 h – 30 dni),
- obsługa Systemu Telewizji Przemysłowej, Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu,
- obsługa w zakresie ochrony osób i mienia oraz zachowania porządku podczas imprez plenerowych,
- monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z użyciem SUFO (Specjalistycznej Uzbrojonej Formacji Ochronnej).
b) Rezerwat Archeologiczny w Kaliszu-Zawodziu, ul. B. Pobożnego 87-105, 62-800 Kalisz
- przechowywanie kluczy od drzwi wejściowych na wypadek sytuacji alarmowych. Plombowanie kasetki z kluczami oraz rejestrowanie zdarzenia i numerów plomb w książce służby. Kaseta, plomby i książka w gestii Wykonawcy zadania),
- monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z użyciem patroli interwencyjnych,
- obsługa w zakresie ochrony osób i mienia oraz zachowania porządku podczas imprez plenerowych (po uprzednim zgłoszeniu) – około 100h,
- monitoring CCTV (transmisja obrazów w czasie rzeczywistym poprzez Internet z rejestratora do centrum monitorującego) wraz z użyciem SUFO.
c) Muzeum Okręgowe Ziemi Kaliskiej, ul. Kościuszki 12, 62-800 Kalisz
- ochrona fizyczna: w poniedziałki, wtorki, środy i piątki w godz: 00:00 – 07:30 oraz 15:30 – 00:00, w czwartki w godzinach: 00:00 – 7:30 i 18:00 – 00:00 oraz w weekendy i święta wolne od pracy całodobowo (średniomiesięczny czas pracy około 498 h – 30 dni).
- obsługa Systemu Telewizji Przemysłowej, Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu,
- obsługa w zakresie ochrony osób i mienia oraz zachowania porządku podczas imprez,
- monitorowanie systemu sygnalizacji włamania i napadu wraz z użyciem SUFO
- przyjmowanie i wydawanie kluczy od poszczególnych pomieszczeń budynku,
- konwojowanie muzealiów w uzgodnionych terminach.
d) Sporządzenie aktualizacji Planu Ochrony Muzeum Okręgowego Ziemi Kaliskiej w Kaliszu (ul. Kościuszki 12 w Kaliszu) oraz uzgodnienie tego planu z właściwymi służbami. Sporządzenie planu w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy,
e) Sporządzenie planów ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych osobno dla zabytków ruchomych i nieruchomych dla siedziby głównej i Oddziałów w Russowie i na Zawodziu na podstawie Art. 84., Art. 87. ust. 1. oraz Art. 88. ust. 2. Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2022, poz. 840) oraz Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 25 sierpnia 2004 r. w sprawie organizacji i sposobu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 212, poz. 2153).
Zadania pracowników ochrony opisano szczegółowo w załączniku nr 10 do SWZ.
Zamawiający w ostatnim tygodniu miesiąca przedstawi Wykonawcy precyzyjne zapotrzebowanie na ochronę fizyczną dla każdego z trzech posterunków na kolejny miesiąc.
Wykonawca zapewni pełne, całodobowe monitorowanie systemów sygnalizacji włamania i napadu w w/w obiektach. Dodatkowo należy zapewnić łączność z pracownikami ochrony z pośrednictwem telefonów komórkowych oraz wyposażyć każdy posterunek w min. 2 piloty antynapadowe.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania, w zależności od potrzeb, z prawa opcji określonego w art. 441 Pzp. W przypadku nieskorzystania z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Realizacja prawa opcji będzie polegała na zwiększeniu przewidywanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia ilości zamawianych usług tj. poprzez wzmocnienie posterunków w wybrane dni lub we wskazanym okresie, o dodatkowe osoby lub zwiększenie ilości godzin pracy, w ilości maksymalnie 500 roboczogodzin. Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w okresie nie przekraczającym czasu trwania umowy, na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe ze stawką za jedną roboczogodzinę objętą opcją taka samą jak w ofercie.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Do porównania ofert Zamawiający przyjmuje ceny ofert z podatkiem VAT. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp. Oferty zostaną ocenione przez
Zamawiającego w skali od 0,00 do 100,00 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę
punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2 + Kryterium nr 3).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość – posiadanie przez Wykonawcę certyfikatu jakości ISO 9001 (CJ)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie:
a) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, t.j.: w tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego, zgodnie z art. 3, pkt. 1 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995).
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej t.j.: Zamawiający wymaga, aby uczestnik postępowania był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: 500.000 zł za jedno wydarzenie w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, t.j.: Zamawiający wymaga, aby wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
• wykonał przez okres co najmniej 6 miesięcy lub w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonuje przez okres co najmniej 6 miesięcy usługi ochrony osób i mienia u dwóch podmiotów, za kwotę min. 50.000 zł każda, wykonana w terminie ostatnich 12 miesięcy, przy czym przynajmniej jedna usługa powinna dotyczyć ochrony dóbr kultury,
• wykonał należycie co najmniej 2 konwoje materialnych dóbr kultury o wartości dobra kultury,
• Wykonawca posiada co najmniej 1 pojazd przystosowany do przewozu wartości pieniężnych i przedmiotów wartościowych (certyfikowany pojazd do konwojowania) oraz co najmniej 1 samochód przystosowany dla SUFO, sprzęt i środki łączności niezbędne do wykonania zamówienia określone w niniejszej specyfikacji,
• Wykonawca utrzymuje stałe (24 godzinne) stanowisko kierowania ochroną,
• Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia w następującym zakresie: wykaże, że wszystkie osoby wykonujące zamówienie - nie mniej niż 10 osób, są wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, oraz co najmniej jedna osoba jest wpisana ponadto na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, która wykonywała obowiązki związane z koordynowaniem procesu ochrony w okresie ostatnich 3 lat. Pracownicy ochrony powinni wykazywać się minimum 6 miesięcznym doświadczeniem przy wykonywaniu obowiązków ochrony mienia w przedsiębiorstwie, instytucji itp. oraz obsługą programów ochrony budynków.
• Wykonawca posiada grupę interwencyjną SUFO (Specjalistyczna Uzbrojona Formacja Ochronna).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 5.3 SWZ, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
a) aktualnej koncesji wydanej przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w
zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego,
zgodnie z art.3, pkt.1 ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia,b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze
wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,
c) wykazu usług wykonanych – świadczenie ochrony i konwojowanie (załącznik nr 4), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z dowodami określającymi, czy usługi wykazane w wykazie usług zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Okresy liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
d) wykazu osób (załącznik nr 5), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,
doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie
czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
e) dokumentu potwierdzającego dysponowanie co najmniej 1 samochodem przystosowanym do konwoju wartości pieniężnych i
przedmiotów wartościowych oraz co najmniej 1 samochodem przystosowanym dla SUFO – skany poświadczone za zgodność z
oryginałem dowodów rejestracyjnych i dodatkowo certyfikat dla auta przeznaczonego do konwojowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. O niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w niniejszym SWZ – zgodnie z załącznikiem nr 1. W
przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej w pkt. 6.1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ponadto, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na sytuacji podmiotów udostępniających mu zasoby, przedstawia oświadczenie tego podmiotu, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ. Oświadczenia, o których mowa powyżej, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt.
6.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Ponadto, wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp .,
zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
Zamawiający wymaga przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Brak przekazania przed
podpisaniem umowy dokumentów, o których mowa w pkt 1 będzie jednoznaczny z faktem, iż zawarcie umowy stało się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach:
a) zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku, rozumieć należy
zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej:
- o charakterze niezależnym od stron,
- którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy,
- którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie
można przypisać drugiej stronie.
Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar, inne klęski żywiołowe,
nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, zmiany powszechnie
obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
zwłaszcza przepisy dotyczące wynagrodzenia za pracę.
Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia wykonawcy w przypadkach określonych w pkt. 17.4 SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-20 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Złożenie oferty jest możliwe wyłącznie na Platformie e-zamówienia zgodnie z instrukcją zamieszczoną na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-20 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję kredytu pod zastaw auta - Granowo
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję kredytu pod zastaw auta. Mam Toyotę Auris 2007 rok.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kalisz: Wydanie monografii naukowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: Ochrona fizyczna budynku kotłowni olejowej mieszczącej się w Sieniawce przy ul. Rolniczej 33.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Finansowe i prawne: USŁUGA OCHRONY OBIEKTÓW ZARZĄDU GOSPODAROWANIA ODPADAMI W 2024 ROKU
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI