Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZawiercie
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2023-12-15
  • ZamawiającySąd Rejonowy w Zawierciu
  • Data publikacji ogłoszenia2023-12-07
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00539277
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Zawierciu

1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Rejonowy w Zawierciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000322235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 4

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 649 79 66

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zawiercie.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.sr.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wymiar sprawiedliwości

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-658e2163-9511-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00539277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00151359/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-658e2163-9511-11ee-9ee7-e2087ac16d09

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami , w tym wszelkie
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje , odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod
adresem : https://ezamowienia.gov.pl .
2) Korzystanie z Platformy e- Zamówienia jest bezpłatne.
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „
Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl
oraz informacje zamieszczone w zakładce „ Centrum Pomocy”.
4) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1)Ofertę należy złożyć w języku
polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Treść oferty musi być zgodna
z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
2) Oferta musi być podpisana (1) kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub (2) podpisem zaufanym lub (3) podpisem osobistym
przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
UWAGA : Zamawiający nie będzie uznawał skanów dokumentów nie podpisanych (1) kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
(2) podpisem zaufanym lub (3) podpisem osobistym
3)Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu
udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy Pzp przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo,
dokumenty o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy Pzp, sporządza się w postaci elektronicznej , w formatach danych określonych w
przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne ( tj. dz. U 2021r., poz. 2070 z późn. zm.)
4)Komunikacja w postępowaniu odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji, dostępnych w
zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również
dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomość ( przycisk „ dodaj załącznik”).
5)Możliwość korzystania w postępowaniu z „ Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „
Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie
e-Zamówienia. Do korzystania z „ Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów
zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. Konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
6)Wszystkie wysłane i odebrane w Postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
Postepowania w zakładce „ Komunikacja”.
7)Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB ( wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
8)Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy- e Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, RODO),
informujemy, że:
1.Administratorem Państwa danych osobowych jest Dyrektor Sądu Rejonowego w Zawierciu z siedzibą przy ul. Leśnej 4, 42-400
Zawiercie.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Sądzie Rejonowym w Zawierciu możliwy jest pod adresem do korespondencji: Sąd
Rejonowy w Zawierciu ul. Leśna 4, 42-400 Zawiercie lub adresem e-mail: iod@zawiercie.sr.gov.pl. *
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego nr ZP 1/2022 pn. „ Ochrona osób i mienia Sądu Rejonowego w Zawierciu” w trybie przewidzianym dla usług
społecznych w celu zawarcia umowy) RODO lub art. 6 ust. 1 lit. c (obowiązki prawne ciążące na administratorze) RODO, w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z potrzebą wyłonienia wykonawcy w ramach postępowań o
udzielenie zamówienia lub organizacji konkursu realizowanych w trybie wynikającym z odpowiednich przepisów prawa lub w celu
zawarcia, realizacji i rozliczenia umowy z Sądem Rejonowym w Zawierciu.
5. Państwa dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom lub podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych
przepisów lub podmiotom przetwarzającym dane w imieniu administratora danych.
6. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa dotyczących archiwizacji.
7. Podanie przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w
przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
8. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej, nie będą poddawane
przetwarzaniu polegającym na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
9. Posiadają Państwo:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
10. Nie przysługuje Państwu:
prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b lub art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 3/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie ochrony osób i mienia na terenie Sądu Rejonowego w
Zawierciu, w budynkach :
1.1 przy ul. Leśnej 4,
1.2 przy ul. Paderewskiego 12,
oraz prowadzenie nadzoru systemu alarmowego, napadowego, kontroli dostępu oraz monitoring systemu telewizji
przemysłowej w budynku Sądu w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dojazd grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy
1.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie przepisów ustawy
Pzp(art.108 ust. 1 oraz 109 ust. 1 pkt. 1 i pkt.4 ustawy PZP).
1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2022 poz. 835 ze zm.) Wykluczenie Wykonawcy następuje
zgodnie z art. 110 i 111 ustawy Pzp.
2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że : posiada ważną koncesję, o której mowa w art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 22
sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia tj. (Dz. U. z 2021r., poz. 1995), obejmującą działalność gospodarczą w zakresie
ochrony osób i mienia wskazaną w art. 3 ust. 1 i 2 wskazanej ustawy
2.3. Zdolności zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
należycie wykonał w okresie ostatnich trzech lat lub należycie wykonuje co najmniej dwie usługi fizycznej ochrony osób i
mienia w obiekcie (lub obiektach) użyteczności publicznej, obejmujące sprawowanie ochrony zarówno wewnątrz jak i na
zewnątrz budynku (budynków), świadczone w co najmniej w dwóch obiektach objętych jedną usługą, o wartości nie mniej niż 400.000,00 zł każda - za okres dowolnych, wskazanych przez wykonawcę, kolejnych 12 miesięcy obejmujące sprawowanie ochrony osób i mienia oraz konserwacji lub napraw urządzeń technicznych, o których mowa w art. 3 ust. 2
ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.
dysponuje co najmniej 6 (sześcioma) osobami - kwalifikowanymi pracownikami ochrony uprawnionymi do wykonywania
czynności opisanych w art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia,
dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą - kwalifikowanym pracownikiem ochrony uprawnionym do wykonywania czynności
opisanych w art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, posiadającym kwalifikacje określone w
§5 ust.1 pkt 1 i 2 dla urządzeń wskazanych w Załączniku nr 1 Grupa 1 pkt 2 rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z
dnia 01 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się
eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022 poz. 1392)
dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą – pracownikiem posiadającymi kwalifikacje do usuwania usterek w systemach
alarmowych, w tym posiadają kwalifikacje określone w §5 ust.1 pkt 1 dla urządzeń wskazanych w Załączniku nr 1 Grupa 1
pkt 2 rozporządzenia Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 01 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania
posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2022r. poz. 1392).
2.4. Zdolności technicznej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje:
co najmniej jednym centrum monitorowania sygnałów elektronicznych (alarmowych, antynapadowych) poprzez przesyłanie
i odbiór sygnałów przekazywanych za pośrednictwem operatorów publicznych,
co najmniej dwoma oznakowanymi samochodami patrolowymi; oznaczenia wskazujące przedsiębiorcę i charakter działalności - ochrona,
co najmniej 5 (pięcioma) urządzeniami (osobistymi) do prowadzenia bezpośredniej i stałej łączności na wydzielonej
częstotliwości oraz ważnym zezwoleniem Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sprawie przydziału częstotliwości i
zezwolenie na używanie urządzeń radiokomunikacyjnych, wydane na podstawie art. 145 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r.
Prawo telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2021r. poz. 576 ze zm.)
2.5. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł, dla jednej i wszystkich szkód.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz oświadczeń lub
dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w zakresie braku podstaw do
wykluczenia:
2.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP,
sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2.2. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4,
a także w art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a) i b) oraz pkt 3 ustawy PZP wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona „za zgodność z oryginałem”),
2.3. oświadczenie Wykonawcy o przynależności (lub nie) do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy
PZP wraz z listą ewentualnych podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 9 do SWZ
2.4. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków
i opłat w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat
tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2.5. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące
przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu
potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi
odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawcę, w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego – w zakresie spełniania
warunków udziału w postepowaniu
1.1. w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej będącej przedmiotem zamówienia,
dokument potwierdzający posiadanie koncesji na wykonywanie działalności, o której mowa w art. 3 ust. 1 i 2 ustawy o ochronie osób
i mienia, w zakresie ochrony osób i mienia na obszarze , którego dotyczy przedmiotowe zamówienie, Okres ważności koncesji nie
może być krótszy niż okres realizacji przedmiotowego zamówienia.
1.2. w zakresie zdolności technicznej: wykaz wykonanych (wykonywanych) w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, także dla wymaganych okresów, nazwy
zamawiającego, przedmiotu ze wskazaniem rodzaju chronionego obiektu, dat wykonywania oraz dokumenty potwierdzające, że
usługi te zostały lub są wykonywane należycie, przy czym poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych
lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli z uzasadnionych
przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt powyżej wówczas
składa oświadczenie; w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały
wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów (należytego wykonania), – wzór wykazu - Załącznik nr
5 do SWZ,
1.3. wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia, co najmniej
wskazanych w rozdziale VI SWZ , wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - wzór - Załącznik nr 7 do SWZ, oraz
zezwolenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej w sprawie przydziału częstotliwości i zezwolenie na używanie urządzeń
radiokomunikacyjnych, wydane na podstawie art. 145 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2021r.poz. 576 ze zm.),
1.4. w zakresie zdolności zawodowej - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności
wskazanych w rozdziale VI SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z
dołączeniem dokumentów potwierdzających posiadanie przez wykazane osoby kwalifikacji – wzór – Załącznik nr 6,
1.5. w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej - polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
ubezpieczony odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną nie mniejszą niż 2.000.000,00 zł, dla na jedno i na wszystkie zdarzenia, zgodnie z § 8 ust. 1 pkt 4 Rozporządzenia
Ministra Rozwoju, pracy i technologii z dn. 30.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów
lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2020, poz.
2415). (oryginał / kopia poświadczona za zgodność). Wykonawca zobowiązuje się do utrzymywania tego ubezpieczenia w całym okresie trwania umowy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
.Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia składane na podstawie art. 117 ust.4
ustawy Pzp ( jeżeli dotyczy).Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane podstawie art. 125 ust. 5 ustawy
Pzp (jeżeli dotyczy).Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, na
zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek
dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów. Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia wadium zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 10 ustawy PZP
2) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formie, o której mowa w art. 97 ust. 7 pkt ustawy
PZP. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 98 ustawy PZP.
3) Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
• W pieniądzu,
• w gwarancjach bankowych,
• w gwarancjach ubezpieczeniowych,
• w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4) Zamawiający ustala wysokość wadium na kwotę 5 000,00 zł (pięć tysięcy złotych 00/100).
5) Wadium, o którym mowa w art. 97 ust. 7 pkt 1 Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
BGK O/Katowice, nr konta: 73 1130 1017 0021 1000 5290 0004
z adnotacją : „ Wadium – nr sprawy ZP 3/2023.
6) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego
(wpływ środków na rachunek Zamawiającego musi nastąpić do upływu terminu składania ofert). Zaleca się dołączenie kopii
dokumentu przelewu do oferty celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać
również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium.
7) Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy PZP,
Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej podpisany
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do wystawienia dokumentu gwarancji lub poręczenia.
Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie go do oferty.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1)Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać
wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 lub 109 ust.1 ustawy PZP, oraz o których
mowa w Rozdz. VII SWZ.
3)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, jednolity dokument, o którym mowa w Rozdz.
VII składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia.
4)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Rozdz. VII składa każdyz Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu wykonania Umowy, w przypadku, o którym mowa w art. 439 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1) Zamawiający dokona w ofercie poprawy:
a) oczywistych omyłek pisarskich
b) oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek
c) innych omyłek, polegających na niezgodności oferty z treścią ogłoszenia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty
i niezwłocznie zawiadomi o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
2) Zamawiający może:
a) wezwać Wykonawcę do złożenia w wyznaczonym terminie wyjaśnień dotyczących oferty mających wpływ na wysokość
ceny ofertowej ( art. 223 ustawy PZP)
b) wezwać Wykonawcę do uzupełnienia brakujących lub zawierających błędy oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw.
3) Zamawiający odrzuci ofertę zgodnie z art. 226 ust. 1 ustawy PZP, jeśli:
a) została złożona po terminie składania ofert
b) jej treść nie odpowiada treści niniejszego ogłoszenia wraz z załącznikami
c) została złożona przez Wykonawcę, który podlega wykluczeniu z postępowania
d) została złożona przez Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu
e) Wykonawca nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że
oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia w rozumieniu art. 224 ustawy PZP)
f) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji.
g) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi
sporządzenia lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
4) Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia niniejszego postępowania, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejsza oferty przewyższ kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia,
chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) Zamawiający poinformuje wykonawców o unieważnieniu postępowania za pośrednictwem Sytemu
5) Zamawiający zawiadomi Wykonawców o wyniku postępowania za pośrednictwem Systemu oraz poprzez zamieszczenie
informacji na stronie internetowej wskazanej w punkcie I SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję 2000 zł pożyczki na 24 miesiące - Bytom
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję 2000 zł pożyczki na 24 miesiące.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI