„Ochrona meczów hokeja na lodzie, koszykówki, piłki nożnej drużyn Bytomskiego Sportu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Ochrona meczów hokeja na lodzie, koszykówki, piłki nożnej drużyn Bytomskiego Sportu Polonii Bytom Sp. z o. o. w sezonie rozgrywkowym 2023/2024”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2024-01-17
  • ZamawiającyBYTOMSKI SPORT POLONIA BYTOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2024-01-09
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00022500
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Ochrona meczów hokeja na lodzie, koszykówki, piłki nożnej drużyn Bytomskiego Sportu Polonii Bytom Sp. z o. o. w sezonie rozgrywkowym 2023/2024”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BYTOMSKI SPORT POLONIA BYTOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243699530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 2a

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bspb.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bspb.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

spółka prawa handowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ochrona meczów hokeja na lodzie, koszykówki, piłki nożnej drużyn Bytomskiego Sportu Polonii Bytom Sp. z o. o. w sezonie rozgrywkowym 2023/2024”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0025b667-aee1-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00022500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0025b667-aee1-11ee-a06e-7a3efa199397

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w Dziale XI SWZ) odbywa się drogą
elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce "Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
4. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ
zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w Dziale XXII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Określono w Dziale XXII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/02/01/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony imprez sportowych (imprez masowych imprez niemasowych oraz imprez bez udziału publiczności), tj.:
1.1. meczów hokeja na lodzie rozgrywanych na Lodowisku im. Braci Nikodemowiczów przy ulicy Pułaskiego 71 w Bytomiu lub w innym miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego w ramach Młodzieżowej Hokej Ligi oraz meczów play-off Polskiej Ligi Hokeja Kobiet organizowanych przez klub Bytomski Sport Polonia Bytom Sp. z o.o.,
1.2. Meczów koszykówki rozgrywanych w Hali „na Skarpie” przy ulicy Frycza-Modrzewskiego 5a w Bytomiu lub w innym miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego w ramach 2 Ligi Koszykówki Mężczyzn oraz innych imprez organizowanych przez klub Bytomski Sport Polonia Bytom Sp. z o.o.,
1.3. meczów piłki nożnej rozgrywanych na stadionie przy ul. Piłkarskiej 8 w Bytomiu lub w innym miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego organizowanych przez klub Bytomski Sport Polonia Bytom Sp. z o.o.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia zostały określone w następujących załącznikach:
2.1. Wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ,
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 6 do SWZ,
2.3. Formularzu oferty cenowej stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ,
2.4. Szczegółowy wykaz obowiązków pracowników ochrony stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega, iż uzgodniony zakres i wymiar świadczonych usług może ulec zmianie nie więcej jednak niż o 30%.
O zmianie w powyższym zakresie Wykonawca zostanie powiadomiony pisemnie z siedmiodniowym wyprzedzeniem.
Zamawiający zapłaci za rzeczywisty wymiar i zakres wykonanych usług przy zachowaniu cen jednostkowych podanych w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do Oferty Wykonawcy, będącej integralną część niniejszej Umowy.
W wypadku opisanym powyżej - Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
1.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł.

2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, tj. w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualną koncesje wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (MSWiA) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.

3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, tj. w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
3.1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał nieprzerwanie przez okres co najmniej 7 miesięcy lub w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych - nadal wykonuje nieprzerwanie przez okres co najmniej 7 miesięcy, w ramach odrębnych umów co najmniej 3 usługi ochrony polegające na zabezpieczeniu imprez masowych, z których co najmniej jedna usługa obejmowała ochroną cały sezon rozgrywkowy piłki nożnej, w którym brała udział drużyna piłki nożnej rozgrywająca mecze na szczeblu co najmniej szczebla centralnym rozgrywek PZPN i co najmniej 4 mecze były organizowane jako imprezy masowe-mecze piłki nożnej podwyższonego ryzyka.

3.2. dysponował osobami, które będą brały udział w realizacji zamówienia, tj. co najmniej 24 osobami będącymi członkami służby porządkowej, które posiadają zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.

3.3. dysponuje decyzją pozwolenie radiowe wydaną zgodnie z art 143 ust. 2 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne przez Urząd Komunikacji Elektronicznej na wykorzystywanie i prowadzenie łączności radiowej na terenie właściwym dla gminy Bytom.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w Dziale V pkt 2 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w Dziale V pkt 3 SWZ, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych
na dzień ich złożenia):
1. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia,

2. aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji (MSWiA) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia.

3. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, wraz z dowodami określającymi, czy usługi wykazane w wykazie usług zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać ww. dokumentów - oświadczenie wykonawcy

4. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

5. oświadczenie o dysponowaniu decyzją pozwolenie radiowe wydaną przez Urząd Komunikacji Elektronicznej na wykorzystywanie i prowadzenie łączności radiowej na terenie właściwym dla gminy Bytom. Dopuszcza się decyzję pozwolenie radiowe o zasięgu ogólnopolskim, o ile Wykonawca zgodnie z nim zapewni możliwość komunikacji radiowej osób wykonujących czynności ochrony na obiektach objętych przedmiotem zamówienia.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ (wzór), należy złożyć:
1. Formularz oferty cenowej (wzór załącznik nr 7 do SWZ),
1.1. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty formularza oferty cenowej lub go nie wypełni w części dotyczącej cen jednostkowych netto dla danej pozycji lub stawki % podatku VAT dla danej pozycji, jego oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp.
2. Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 Pzp (wzór załącznik nr 2 lub 3 do SWZ),
3. Oświadczenie z art. 117 ust. 4 Pzp (wzór załącznik nr 4 do SWZ – jeżeli dotyczy),
4. Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy),
5. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy, z zastrzeżeniem pkt. 2.1.1. Działu XI SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
2. Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 Pzp, warunek o którym powyżej mowa w pkt. 3.3.1. Działu V SWZ, musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca.
2.1. W odniesieniu do warunków, o który mowa powyżej w pkt. 3.3.1. Działu V SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej w pkt. 1 Działu VI SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum, zgodnie z art 58 ust 2 Pzp wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum zobowiązani są do:
1) ustanawiania pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) złożenia wraz z ofertą stosownego pełnomocnictwa (w przypadku konsorcjum) albo w przypadku spółki cywilnej pełnomocnictwa lub umowy spółki cywilnej, z której będzie wynikało umocowanie do reprezentowania wspólników spółki cywilnej w szczególności do reprezentowania wykonawców w postępowaniu w sprawie zamówienia publicznego albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
6. jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców,

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w Umowie w przypadku:
1) zmiany stawki podatku VAT, w takim wypadku stawka ta ulegnie zmianie, przy czym cena ofertowa netto Wykonawcy pozostanie bez zmian,
2) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy – w takim przypadku nastąpi dostosowanie zapisów Umowy do wprowadzonego zakresu zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa,
3) istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia,
4) zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 6 ust. 1 umowy, tj. poprzez zmianę wysokości wynagrodzenia miesięcznego, o którym mowa w § 6 ust. 2 - w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją zamówienia. Przez zmianę kosztów rozumie się zarówno ich wzrost, jak i obniżenie - względem kosztów przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie (na zasadach szczegółowo opisanych w paragrafie 12 wzoru umowy- załącznika nr 5 do SWZ).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-17 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-17 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Przedmiot zamówienia winien zostać wykonany w następującym terminie: od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2024 r.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w:
2.1. art. 108 ust. 1 pkt 1) - 6) Pzp (obligatoryjne przesłanki wykluczenia),
2.2. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2022 poz. 835). Względem Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspominanej ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki - Świętochłowice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 80 tysięcy złotych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI