Ochrona kompleksu budynków Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ochrona kompleksu budynków Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-05-11
  • ZamawiającyDOLNOŚLĄSKI PARK INNOWACJI I NAUKI SPÓŁKA AKCYJNA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00137686
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona kompleksu budynków Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI PARK INNOWACJI I NAUKI SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020795886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 52-326

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona kompleksu budynków Dolnośląskiego Parku Innowacji i Nauki S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-363cdeb3-c61e-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137686

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/dpin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/dpin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/dpin

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/PN/01/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej Kompleksu DPIN S.A. wraz z obsługą portiersko-recepcyjną, w tym także mienia znajdującego się w Kompleksie oraz osób na nim przebywających, połączone z zapewnieniem zmotoryzowanej grupy interwencyjnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Ewentualny zakres usług będących przedmiotem zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp: wszystkie rodzaje usług z zakresu ochrony wskazanych w dziale IV pkt 3. SWZ.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności faktury

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, określone przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2017r., poz. 2213), tj. posiada aktualną koncesję określającą zakres i formy prowadzenia tych usług, której zakres obejmuje przedmiot zamówienia. Zakres i formy prowadzenia usług ochrony osób i mienia, wskazane w koncesji, muszą zezwalać Wykonawcy na wykonywanie zadań objętych przedmiotem niniejszego zamówienia;

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymagane uprawnienia potwierdzone aktualną koncesją, i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.

2) sytuacji ekonomicznej i finansowej

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną minimum 1 500 000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia

UWAGA:
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.

3) zdolności technicznej i zawodowej

Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:

3.1) w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje następujące usługi:

3.1.1) co najmniej 3 (trzy) usługi ochrony osób i mienia, wykonywane w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 (dwunastu) kolejnych miesięcy każda, w obiektach budowlanych o przeznaczeniu biurowym lub obiektach budowlanych o przeznaczeniu komercyjnym (tj. obiekty handlowe oraz biurowce, czyli obiekty, w których przeważającą część stanowią pomieszczenia biurowe)
o powierzchni użytkowej co najmniej 10 000 m2 każdy, z wyłączeniem powierzchni parkingu;
oraz
3.1.2) co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na stałym dozorze sygnałów przesyłanych i gromadzonych z wykorzystaniem telewizji przemysłowej (CCTV), wykonywane w sposób ciągły przez co najmniej 12 miesięcy każda, parkingu płaskiego o liczbie co najmniej 300 miejsc parkingowych;
oraz
3.1.3) co najmniej 3 (trzy) usługi polegające na obsłudze recepcji w budynkach biurowych wykonywane w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 (dwunastu) kolejnych miesięcy każda;
oraz
3.1.4) co najmniej 3 (trzy) usługi polegające na obsłudze hali produkcyjno-magazynowej, wykonywane w sposób ciągły przez okres co najmniej 12 (dwunastu) kolejnych miesięcy każda, o powierzchni wewnętrznej co najmniej 4 000 m2 każdy, z wyłączeniem powierzchni parkingu;

Wykonawca musi przedstawić 11 odrębnych usług, nie może powoływać się na doświadczenie które spełnia dwa lub więcej powyższych punktów.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum/ spółka cywilna) warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 3.1) powyżej, zostaną spełnione wyłącznie wtedy, gdy:
1) co najmniej jeden z członków Konsorcjum/spółki cywilnej samodzielnie spełni warunki wskazane w pkt 3.1.1) w pełnym zakresie ilościowym oraz jakościowym tam wskazanym,
2) co najmniej jeden z członków Konsorcjum/spółki cywilnej samodzielnie spełni warunki wskazane w pkt 3.1.2) w pełnym zakresie ilościowym oraz jakościowym tam wskazanym,
3) co najmniej jeden z członków Konsorcjum/spółki cywilnej samodzielnie spełni warunki wskazane w pkt 3.1.3) w pełnym zakresie ilościowym oraz jakościowym tam wskazanym - powyższe zastrzeżenie dotyczy również podmiotów udostępniających Wykonawcy swoje zasoby w tym zakresie,
4) co najmniej jeden z członków Konsorcjum/spółki cywilnej samodzielnie spełni warunki wskazane w pkt 3.1.4) w pełnym zakresie ilościowym oraz jakościowym tam wskazanym - powyższe zastrzeżenie dotyczy również podmiotów udostępniających Wykonawcy swoje zasoby w tym zakresie,


3.2) dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

3.2.1) co najmniej dwoma (2) osobami, z których każda posiada aktualny wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników ochrony fizycznej w ilości nie mniejszej niż 10 (dziesięć) osób, wykonujących usługi ochrony fizycznej osób i mienia;
oraz
3.2.2) co najmniej 1 (jedną) zmotoryzowaną grupą interwencyjną szybkiego reagowania, o której mowa w dziale IV pkt 3.5. SWZ, składającą się z minimum 2 (dwóch) osób wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego;

3.3) dysponuje następującymi urządzeniami technicznymi wymaganymi do należytego wykonania przedmiotu zamówienia:

niezależnymi środkami łączności, w które będą wyposażone osoby przewidziane do realizacji usług ochrony, w ilości co najmniej 3 (trzy) sztuk radiotelefonów przenośnych działających w paśmie radiowym typu dyspozytorskiego, na podstawie pozwolenia radiowego wydanego przez Prezesa Urzędu Telekomunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczo – odbiorczych pracujących w sieci radiowo komunikacyjnej ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego, obejmującym zasięgiem teren miasta Wrocławia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: w treści SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: w treści SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowy środek dowodowy: pozwolenie radiowe Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na używanie radiowych urządzeń nadawczo – odbiorczych pracujących w sieci radiokomunikacyjnej ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego, obejmującej swym zasięgiem miasto Wrocław, o którym mowa w dziale IV pkt 7. SWZ.
Przedmiotowe pozwolenie przekazuje się jako dokument elektroniczny, a w przypadku gdy dokument został wystawiony jako dokument w postaci papierowej przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym odpowiednio przez Wykonawcę, lub Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej może dokonać również notariusz.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia lub uzupełnienia przedmiotowego środka dowodowego zgodnie z warunkami określonymi w art. 107 ust. 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

15 000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

w treści SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

w treści SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-11 13:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/dpin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-11 13:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na rok-Ząbkowice Śl.
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na rok. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI