Ochrona fizyczna osób i mienia

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ochrona fizyczna osób i mienia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2021-09-08
  • Zamawiający2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-08-30
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona fizyczna osób i mienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020625701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obornicka 100-102

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2wog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.2wog.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna osób i mienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bae9ccb-0979-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163771

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008669/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.37 Ochrona fizyczna osób i mienia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zawarte są w rozdziale XI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SOO/372/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne, zwane dalej SUFO,
w całodobowym systemie zmianowym, a polegającą na bezpośredniej ochronie fizycznej, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach
i urządzeniach alarmowych, zgodnie z wyciągami z ,,Planów ochrony’’ od:
zadanie nr 1 – 15.12.2021 r. do 14.11.2023 r.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: załączniki nr 1.1 do SWZ - formularz ofertowy oraz załącznik nr 2.1 do SWZ - wzór umowy.
2. Miejsce realizacji zamówienia: Zadanie nr 1 – Parafia Wojskowo-cywilna p.w. Św. Elżbiety – kompleks nr 2820 we Wrocławiu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia realizowanej przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne, zwane dalej SUFO, w całodobowym systemie zmianowym, a polegającą na bezpośredniej ochronie fizycznej, stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych systemach
i urządzeniach alarmowych, zgodnie z wyciągami z ,,Planów ochrony’’ od:
zadanie nr 2 – 31.12.2021 r. do 14.11.2023 r.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące załączniki: załączniki nr 1.2 do SWZ - formularz ofertowy oraz załączniki nr 2.2 do SWZ - wzór umowy.
2. Miejsce realizacji zamówienia:
Zadanie nr 2 – budynek byłej szkoły i budynek gospodarczy przy ul. Piotra Skargi 47-49 – kompleks nr 8754 w Wałbrzychu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-14

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (art. 112 ust. 2 ustawy Pzp):
a) dysponują aktualną koncesją MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydanej na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób
i mienia (Dz.U. 2020.838 t.j.);
b) dysponują aktualnym pozwoleniem radiowym na używanie urządzeń radiowo nadawczych oraz nadawczo-odbiorczych pracujących w służbie ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) na dysponowanie częstotliwościami radiowymi na terenie kompleksów podlegających ochronie.
c) dysponują pracownikami ochrony posiadającymi: zaświadczenie właściwego komendanta Wojewódzkiego Policji o dokonaniu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, legitymacje kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, legitymacje osoby dopuszczonej do posiadania broni;
d) dysponują bronią palną i środkami przymusu bezpośredniego;
e) wykażą się co najmniej jednym zamówieniem o minimalnej wartości 315 000 zł brutto dla zadania nr 1 oraz co najmniej jednym zamówieniem o minimalnej wartości 60 000 zł brutto dla zadania nr 2 wykonanym w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, związanych ze stałą bezpośrednią ochroną fizyczną obiektów – (tożsamych z przedmiotem zamówienia -
tj. ochrona terenów jednostek wojskowych lub ochrona obiektów, które podlegają obowiązkowej ochronie zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób
i mienia), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały zrealizowane wraz z załączeniem dowodów czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
f) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, tj.:
dla zad. nr 1: 225 000 zł. brutto.
dla zad. nr 2: 42 000 zł. brutto.
g) dysponują centrum monitorowania sygnałów wraz ze stacjonującymi uzbrojonymi siłami interwencyjnymi (Grupy interwencyjne), które w przypadku zgłoszenia zagrożenia lub potrzeby wsparcia, dotrą do obiektu (kompleksu) w czasie do 10 min dla zadania nr 1
i do 20 min dla zadania nr 2.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw
do wykluczenia z postępowania zgodnie z załącznikiem nr 3.1, 3.2 lub 3.3 do SWZ (zgodnie
z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp). Informacje zawarte w tym oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert (art. 125 ust. 3 ustawy Pzp).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób
i mienia (Dz.U. 2020.838 t.j.);
b) aktualne pozwolenie radiowe na używanie urządzeń radiowo nadawczych oraz nadawczo-odbiorczych pracujących w służbie ruchomej lądowej typu dyspozytorskiego wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej na podstawie ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) na dysponowanie częstotliwościami radiowymi na terenie kompleksów podlegających ochronie lub oświadczenie o dysponowaniu. (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ)
c) oświadczenie, o dysponowaniu pracownikami ochrony posiadającymi:
- zaświadczenie właściwego Komendanta Wojewódzkiego Policji o dokonaniu wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
- legitymacje kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej,
- legitymacje osoby dopuszczonej do posiadania broni. (zgodnie z załącznikiem nr 6
do SWZ)
d) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem co najmniej:
dla zadania nr 1: 1 (słownie: jednej) usługi, realizowanej w ramach jednej umowy, związanej ze stałą bezpośrednią ochroną fizyczną obiektów (tożsamych z przedmiotem zamówienia, tj. ochrona terenów jednostek wojskowych lub ochrona obiektów, które podlegają obowiązkowej ochronie zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób
i mienia) na kwotę minimum: 315 000 zł brutto (słownie: trzysta piętnaście tysięcy zł 00/100), przy czym wartość minimalna usługi powinna zostać osiągnięta najpóźniej w okresie ostatnich 3 lat liczonych od dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (zgodnie z załącznikiem nr 7.1 do SWZ)
dla zadania nr 2: 1 (słownie: jednej) usługi, realizowanej w ramach jednej umowy, związanej ze stałą bezpośrednią ochroną fizyczną obiektów (tożsamych z przedmiotem zamówienia,
tj. ochrona terenów jednostek wojskowych lub ochrona obiektów, które podlegają obowiązkowej ochronie zgodnie z Ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób
i mienia) na kwotę minimum: 60 000 zł brutto (słownie: trzysta piętnaście tysięcy zł 00/100), przy czym wartość minimalna usługi powinna zostać osiągnięta najpóźniej w okresie ostatnich 3 lat liczonych od dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (zgodnie z załącznikiem nr 7.2 do SWZ)
e) aktualny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną
przez Zamawiającego, tj.:
dla zad. nr 1: 225 000 zł. brutto.
dla zad. nr 2: 42 000 zł. brutto.
Wykonawca składający ofertę na kilka zadań może wykazać się tą samą polisę lub innym dokumentem ubezpieczenia dla każdego zadania.
f) oświadczenie o dysponowaniu centrum monitorowania sygnałów wraz ze stacjonującymi uzbrojonymi siłami interwencyjnymi (Grupy interwencyjne), które w przypadku zgłoszenia zagrożenia lub potrzeby wsparcia, dotrą do obiektu (kompleksu) w czasie do 10 min dla zadania nr 1 i do 20 min dla zadania nr 2. (zgodnie z załącznikami 8.1 - 8.2 do SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58 ust. 1 ustawy Pzp).
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, wykonawcy są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 58 ust. 2 ustawy Pzp). Dokument taki powinien być dołączony do oferty.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XIV pkt 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,
w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
(art. 125 ust. 4 ustawy Pzp).
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, (załączniki nr 3.1, 3.2 lub 3.3 do SWZ), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy zawarte są we wzorach umowy, stanowiących załączniki nr 2.1 - 2.2 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-08 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/2wog

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-09 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-07

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający, w celu ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji zastosuje kryteria oceny ofert, o których mowa w rozdziale XIX SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na rok-Ząbkowice Śl.
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Potrzebuję pożyczki w kwocie 5000 zł na rok. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI