Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia i obiektów ZDMiKP oraz konwojowanie wartości...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia i obiektów ZDMiKP oraz konwojowanie wartości pieniężnych dla ZDMiKP w latach 2022-2025
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBydgoszcz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-09-28
  • ZamawiającyZarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy
  • Data publikacji ogłoszenia2022-09-13
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00344761
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia i obiektów ZDMiKP oraz konwojowanie wartości pieniężnych dla ZDMiKP w latach 2022-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090476971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 174a

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-844

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 582-27-23

1.5.8.) Numer faksu: 52 582-27-77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zarzad@zdmikp.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Budowa i utrzymanie sieci drogowej i obiektów inzynierskich, lokalny transport drogowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia i obiektów ZDMiKP oraz konwojowanie wartości pieniężnych dla ZDMiKP w latach 2022-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8fb368d-3320-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344761

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018895/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia i obiektów ZDMiKP w Bydgoszczy oraz konwojowanie wartości pieniężnych dla ZDMiKP w latach 2022-2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/661863

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/661863

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający informuje, iż po wejściu w życie, tj. po dniu 25 maja 2018 r., przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach, dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty oraz dane osobowe ujawnione w dokumentach i oświadczeniach składanych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału
w postępowaniu. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Zamawiającego
i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – załącznik nr 12 do SWZ).
Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do pisemnego poinformowania
i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie, oświadczeniach
i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność Wykonawca złoży stosowne pisemne oświadczenie (jak we wzorze formularza ofertowego – załącznik nr 3 do SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 037/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w rozumieniu art. 7 pkt 28 uPzp, polegająca na:

1) Ochronie fizycznej mienia i obiektów ZDMiKP zlokalizowanych przy ul. Redłowskiej 8
w Bydgoszczy, w zakresie:
a) strzeżenia powierzonego pod ochronę mienia, zabezpieczeniu go przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem,
b) ochronie bezpośredniej obiektów poprzez patrolowanie, obserwacji oraz poinformowania odpowiednich służb interwencyjnych (np. straż pożarna, policja) i wskazanego przedstawiciela Zamawiającego, w przypadku wystąpienia okoliczności wymagających takiej interwencji.
2. Ochronie fizycznej i elektronicznej pomieszczeń kasowych oraz pozostałego mienia i obiektów ZDMiKP zlokalizowanych przy ul. Toruńskiej 174a w Bydgoszczy, w zakresie:
a) ochrony pomieszczenia kasowego,
b) ochrony pozostałych pomieszczeń znajdujących się w budynku,
c) strzeżenia powierzonego pod ochronę mienia, zabezpieczeniu go przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem,
d) ochrony bezpośredniej obiektów poprzez patrolowanie, obserwację oraz poinformowanie odpowiednich służb interwencyjnych (np. grupa interwencyjna, straż pożarna, policja) i wskazanego przedstawiciela Zamawiającego, w przypadku wystąpienia okoliczności wymagających takiej interwencji,
e) ochrony pośredniej poprzez obserwację miejsc monitorowanych przez kamery znajdujące się na terenie obiektu, z których podgląd dostępny jest na monitorze znajdującym się w pomieszczeniu pracownika ochrony,
f) ochrony pośredniej poprzez podłączenie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) do Stacji Monitorowania Alarmów (SMA) Wykonawcy.
3. Ochronie elektronicznej pomieszczeń Centrum Zarządzania Ruchem i Transportem oraz pozostałego mienia i obiektów ZDMiKP zlokalizowanych przy ul. Toruńskiej 180a w Bydgoszczy, w zakresie:
dozoru elektronicznego pomieszczeń Centrum Zarządzania Ruchem i Transportem (CZRiT) i mienia w obiekcie ZDMiKP przy ul. Toruńskiej 180a polegającego przede wszystkim na ochronie pośredniej poprzez podłączenie Systemu Sygnalizacji Włamania (SSW) do Stacji Monitorowania Alarmów (SMA) Wykonawcy.
4. Ochronie elektronicznej pomieszczeń kasowych oraz pozostałych pomieszczeń i mienia w obiekcie ZDMiKP przy ul. Modrzewiowej 19 w Bydgoszczy, w zakresie:
dozoru elektronicznego pomieszczeń kasowych oraz pozostałych pomieszczeń i mienia w obiekcie ZDMiKP przy ul. Modrzewiowej 19 polegającego przede wszystkim na ochronie pośredniej poprzez podłączenie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) do Stacji Monitorowania Alarmów (SMA) Wykonawcy.
5. Ochronie elektronicznej mienia i pomieszczeń SPP oraz pozostałych pomieszczeń zlokalizowanych przy ul. Zygmunta Augusta 10 w Bydgoszczy, w zakresie:
dozoru elektronicznego pomieszczeń SPP oraz pozostałych pomieszczeń i mienia w obiekcie ZDMiKP przy ul. Zygmunta Augusta 10 polegających przede wszystkim na ochronie pośredniej pomieszczeń i mienia poprzez podłączenie Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) do Stacji Monitorowania Alarmów (SMA) Wykonawcy.
6. Ochronie fizycznej mienia i obiektów zlokalizowanych przy ul. Witebskiej 5a w Bydgoszczy, w zakresie:
a) ochrony budynków,
b) ochrony parkujących maszyn drogowych i pojazdów służbowych,
c) ochrony przechowywanych rowerów,
d) strzeżenia powierzonego pod ochronę mienia, zabezpieczenia go przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem,
e) ochrony bezpośredniej budynków poprzez patrolowanie, obserwację oraz poinformowanie odpowiednich służb interwencyjnych (np. straż pożarna, policja, grupa interwencyjna) i wskazanego przedstawiciela Zamawiającego, w przypadku wystąpienia okoliczności wymagających takiej interwencji,
f) ochrony pośredniej poprzez obserwację miejsc monitorowanych przez kamery znajdujące się na terenie obiektu, z których podgląd dostępny jest na monitorze znajdującym się w pomieszczeniu pracownika ochrony.
7. Konwojowaniu wartości pieniężnych (bilety, znaczki parkingowe, gotówka) wraz z przedstawicielem ZDMiKP z magazynu przy ul. Toruńskiej 174a do kas lub z kas do magazynu oraz przewóz kasjera z jednego punktu kasowego do innego punktu kasowego.

8. Konwojowaniu wartości pieniężnych z kas ZDMiKP zlokalizowanych w Bydgoszczy przy ul. Toruńskiej 174a, ul. Modrzewiowej 19 oraz ul. Zygmunta Augusta 7 (kasa nr 9) do Banku Pekao SA przy ul. Gdańskiej 47a w Bydgoszczy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień na podstawie art.214 ust. 1 pkt7 Pzp tj.w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy , zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki na ten cel. Na okoliczność ww. zamówień zostanie zawarta odrębna umowa.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert przeprowadzona zostanie w oparciu o kryteria szczegółowo opisane w pkt XXI SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 2) Czas dojazdu grupy interwencyjnej

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 3) Czas przewozu kasjera

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w punkcie VII SWZ.
W celu oceny zdolności Wykonawcy do realizacji zamówienia, Zamawiający zgodnie z art. 112 określa poniżej minimalne poziomy zdolności wykonania zamówienia poprzez wskazanie i opisanie warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia wydaną przez MSWiA na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 3 000 000,00 zł.
W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada wymaganą polisę.
3) zdolności technicznej lub zawodowej, poprzez:.
a) posiadanie odpowiedniej wiedzy i doświadczenia.
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem (w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie):
i. co najmniej 2 zamówień polegających na pełnieniu dozoru fizycznego i ochrony budynków użyteczności publicznej.
Każda wykazana usługa referencyjna musi spełniać łącznie następujące warunki:
1. dozór fizyczny i ochrona obiektu użyteczności publicznej, przy czym pod pojęciem budynku użyteczności publicznej należy rozumieć obiekt zgodnie z definicją zawartą w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
2. wartość usługi minimum 300.000,00 zł brutto (jeśli usługa jest nadal wykonywana, to podana wartość odnosi się do już wykonanej części),
3. okres wykonywania w sposób ciągły co najmniej 12 miesięcy (lub od co najmniej 12 miesięcy),
4. usługa wykonana lub wykonywana należycie.
ii. co najmniej 2 zamówień polegających na konwojowaniu wartości pieniężnych . Każda wykazana usługa referencyjna musi spełniać łącznie następujące warunki:
1. wartość usługi minimum 50 000,00 zł brutto (jeśli usługa jest nadal wykonywana, to podana wartość odnosi się do już wykonanej części),
2. okres wykonywania w sposób ciągły co najmniej 12 miesięcy (lub od co najmniej 12 miesięcy),
3. usługa wykonana lub wykonywana należycie.
b) Dysponowanie minimum 13 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
a. minimum 3 osobami do ochrony obiektu przy ul. Toruńskiej 174a osobami posiadającymi wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej Komendanta Wojewódzkiego Policji, posiadającymi minimalne sześciomiesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony.
b. minimum 6 osobami do ochrony obiektu przy ul. Redłowskiej 8 i Witebskiej 5a osobami posiadającymi minimalne sześciomiesięczne doświadczenie w wykonywaniu usług ochrony,
c. minimum 4 osobami do konwojowania wartości pieniężnych ochraniającymi transport wartości pieniężnych posiadającymi licencje pracownika ochrony fizycznej, pozwolenie na posiadanie broni oraz co najmniej roczne doświadczenie w konwojowaniu wartości pieniężnych, oraz zaświadczenie o niekaralności. Osoby do konwojowania i ochrony wartości pieniężnych nie mogą mieć statusu osoby niepełnosprawnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, czyli art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 uPzp. Oświadczenie/a składają odpowiednio: wykonawca / każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia/ podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. (sporządzony według wzoru Zamawiającego), Wzory oświadczeń stanowią załączniki nr 10 i 11 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Podmiotowe środki dowodowe (aktualne na dzień złożenia) składane na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z art. 274 ust. 1 uPzp - składa wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:
1) ważna koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej, stałej ochrony fizycznej; (podstawa: Art. 15 ust. 1 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia, t.j. Dz.U.2020 poz. 838).
2) Oryginał bądź potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polisy OC na kwotę co najmniej 3.000.000,00 zł.
3) wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu (zakresu rzeczowego), dat i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (sporządzony według wzoru Zamawiającego), oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
Jeżeli wykonawca składa ww. oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania ww. dokumentów.
Uwaga: Wykonawca wykazując doświadczenie może uczynić to jedynie w zakresie,
w którym sam je nabył. Jeśli doświadczenie zostało nabyte w ramach wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum) to wykazaniu podlega doświadczenie powstałe jedynie w granicach wykonania usługi przez dany podmiot;
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (sporządzonego wg wzoru Zamawiającego). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy). Wzór oświadczenia stanowią załącznik nr 7 do SWZ. Oświadczenie musi być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w pełnomocnictwie, o którym mowa w pkt XII.8.2) i XII.9.2) SWZ
lub dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
2) Zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, określające w szczególności:
a) nazwę i wskazanie siedziby podmiotu udostępniającego wykonawcy swoje zasoby,
b) nazwę i wskazanie siedziby wykonawcy, któremu podmiot trzeci udostępnił swoje zasoby,
c) określenie zamówienia publicznego, tj Ochrona fizyczna i elektroniczna mienia i obiektów ZDMiKP oraz konwojowanie wartości pieniężnych dla ZDMiKP w latach 2022-2025 nr postępowania 037/2022
d) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, (tj. informacje, jakie konkretnie zasoby zostaną udostępnione),
e) sposób wykorzystania przez wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, (tj. informacje, w jaki sposób udostępnione zasoby będą wykorzystywane przy wykonywaniu zamówienia publicznego),
f) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, (tj. informacje, na jakiej podstawie wykonawca będzie nimi dysponował),
g) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
h) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia
(nie dotyczy sytuacji finansowej lub ekonomicznej), zrealizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zobowiązanie innego podmiotu sporządza się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym (osoby/osób uprawnionych do działania w imieniu podmiotu trzeciego).
Zobowiązanie wraz z dowodami, że osoba podpisująca zobowiązanie, była uprawniona do działania w imieniu innego podmiotu, wykonawca dołącza do oferty jako załączniki.
3) Pełnomocnictwa ( jeśli dotyczą):
1) pełnomocnictwo/a, jeżeli z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, do których jest bezpłatny i ogólnodostępny dostęp lub z treści złożonych Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów nie wynika uprawnienie do podpisania oferty oraz względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą,
2) pełnomocnictwo/a wynikające z art. 58 ust. 2 uPzp, do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa
o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – o ile dotyczy, Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3) pełnomocnictwo/a, jeżeli z właściwego rejestru (do których jest bezpłatny i ogólnodostępny dostęp) lub z treści złożonych Zamawiającemu oświadczeń lub dokumentów nie wynika uprawnienie do podpisania zobowiązania innego podmiotu oraz względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych przez ten podmiot (w przypadku gdy wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu),

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

8. W przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 uPzp, (np. konsorcjum, spółka cywilna), to:
1) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
2) wszyscy wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art.99 § 2 K.c.) ustanowionego pełnomocnika, jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców i dołączone do składanej oferty,
3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie,
4) z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5) w miejscach dotyczących danych poszczególnych wykonawców (nazwa, adres, NIP, REGON, kategorię przedsiębiorstwa, do której należy) należy wpisać stosowne dane dotyczące poszczególnych Wykonawców wspólnie ubiegających się o dofinansowanie.
6) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem wymienionym w pełnomocnictwie, występującym jako reprezentant pozostałych.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian umowy w granicach wyznaczonych przepisami ustawy Pzp, w tym art. 455 uPzp oraz w zakresie i na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy. 1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego określa wzór Umowy z załącznikami - załącznik nr 1 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/661863

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-28 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

I. Podstawy wykluczenia z postępowania poza Pzp:
1. W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835), Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, który podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 7 ust. 1 tej ustawy, tj.:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. Wykluczenie następuje na okres trwania ww. okoliczności.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy, Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
4. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ww. ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej, o której mowa w art. 7 ust. 7 ww. ustawy.
5. Przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.

II. Zamawiający ustala minimalną wartość świadczeń objętych zamówieniem udzielonych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy o zamówienie publiczne w wysokości 75% całkowitej wartości określonej w treści formularza ofertowego Wykonawcy (załącznik nr 3 do SWZ)
NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam szybkiej pożyczki - Brzozie
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Potrzebuje 3000 zł pożyczki. Spłata tej kwoty byłaby 26 maja. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.