ZP-1185/2021 Remont i przebudowa elewacji zespołu budynków CMKP w Warszawie, remont...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZP-1185/2021 Remont i przebudowa elewacji zespołu budynków CMKP w Warszawie, remont dróg wewnętrznych i parkingów wraz z zagospodarowaniem terenu oraz przebudowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
  • Termin składania wniosków2021-12-08
  • ZamawiającyCENTRUM MEDYCZNE KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-17
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00273084
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
ZP-1185/2021 Remont i przebudowa elewacji zespołu budynków CMKP w Warszawie, remont dróg wewnętrznych i parkingów wraz z zagospodarowaniem terenu oraz przebudowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM MEDYCZNE KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289093

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marymoncka 99/103

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-813

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225693700

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: DZP@cmkp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cmkp.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZP-1185/2021 Remont i przebudowa elewacji zespołu budynków CMKP w Warszawie, remont dróg wewnętrznych i parkingów wraz z zagospodarowaniem terenu oraz przebudowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3bf43db-4796-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273084

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011141/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont elewacji budynków CMKP w Warszawie oraz remont dróg wewnętrznych i parkingów wraz z zagospodarowaniem terenu działki nr 50, a także zjazdu z drogi powiatowej ul. Przybyszewskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://cmkp.eb2b.com.pl/edit-auction.html/298557

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cmkp.eb2b.com.pl/edit-auction.html/298557

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4.2. Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://cmkp.eb2b.com.pl, zwanej dalej „Platformą zakupową” lub „Systemem”, pod nazwą i numerem sprawy wskazanym na stronie tytułowej niniejszej SWZ. Instrukcje dotyczące korzystania z Platformy zakupowej dostępne są pod adresem https://cmkp.eb2b.com.pl/cms-directory.html/regulations. Bezpośrednie linki do:
1) instrukcji korzystania z Platformy zakupowej: https://cmkp.eb2b.com.pl/cms/download-attachment/id/4404;
2) skróconej instrukcji korzystania z Platformy zakupowej: https://cmkp.eb2b.com.pl/cms/download-attachment/id/4879;
3) dodatku do instrukcji korzystania z Platformy zakupowej dla postępowań prowadzonych w procedurze krajowej: https://cmkp.eb2b.com.pl/cms/download-attachment/id/4996.
4.3. Dokumentacja postępowania dostępna jest na Platformie zakupowej w zakładce „Załączniki”. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania na Platformie zakupowej, natomiast przekazywanie wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, ofert oraz innych oświadczeń, dokumentów lub informacji w ramach postępowania wymaga uprzedniego dokonania rejestracji na Platformie zakupowej (posiadania konta użytkownika) oraz zalogowania się do Systemu i zgłoszenia się do udziału w danym postępowaniu.
4.4. Pobranie załączników udostępnionych przez Zamawiającego następuje poprzez kliknięcie w wybrany plik, a następnie wybranie polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie (w formacie poddającym dane kompresji) należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”. W przypadku gdy Zamawiający udostępnił załącznik w formacie poddającym dane kompresji, a następnie wykonawca pobierze ten załącznik z wykorzystaniem polecenia „Pobierz paczkę”, załącznik zostanie powtórnie skompresowany.
4.5. Rejestracja i założenie konta użytkownika na Platformie zakupowej, a także korzystanie z Platformy zakupowej jest bezpłatne dla wykonawców. Założenie konta użytkownika wymaga uprzedniej akceptacji warunków korzystania z Platformy zakupowej określonych w regulaminie dostępnym pod adresem https://cmkp.eb2b.com.pl/cms/page/id/terms-and-conditions. Rejestracja na Platformie zakupowej wymaga podania danych identyfikacyjnych wykonawcy oraz adresu e-mail, na który będą wysyłane komunikaty systemowe.
4.9. Wykonawca, który chce przystąpić do wybranego postępowania, po kliknięciu w nazwę danego postępowania na liście postępowań otwartych albo po wejściu w ustawienia danego postępowania (dwukrotne kliknięcie w nazwę postępowania), winien wybrać polecenie „Zgłoś się do udziału w postępowaniu”, które znajduje się w górnym pasku okna postępowania. Aby zgłosić się do postępowania wymagane jest zalogowanie się do Systemu.
4.10. Wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się postaci elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej przy użyciu zakładki:
1) „Załączniki” – z wykorzystaniem której:
a) Zamawiający udostępnia dokumenty zamówienia, wyjaśnienia i zmiany treści SWZ, informację z otwarcia ofert, informację o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz informację o unieważnieniu postępowania,
b) wykonawca – przekazuje ofertę wraz z załącznikami;
2) „Pytania/Informacje” – z wykorzystaniem której:
a) Zamawiający przekazuje korespondencję skierowaną bezpośrednio do jednego lub większej liczby wykonawców, w szczególności wezwania do złożenia oświadczeń, dokumentów lub wyjaśnień na etapie badania i oceny ofert, informację o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, a także informację o wyborze najkorzystniejszej oferty lub o unieważnieniu postępowania,
b) wykonawca – przekazuje pytania o wyjaśnienie treści SWZ, odpowiedzi na wezwania do złożenia oświadczeń, dokumentów lub wyjaśnień na etapie badania i oceny ofert, a także odwołanie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z informacjami o przetwarzaniu danych osobowych stanowiącymi Załącznik nr 5A i Załącznik nr 5B do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z informacjami o przetwarzaniu danych osobowych stanowiącymi Załącznik nr 5A i Załącznik nr 5B do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-1185/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 5704351,64 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie elewacji zespołu budynków CMKP przy ul. Schroegera 82 i ul. Kleczewskiej 61/63 w Warszawie, remont dróg wewnętrznych i parkingów wraz z zagospodarowaniem terenu działki nr 50 oraz przebudowa zjazdu publicznego z drogi powiatowej ul. Przybyszewskiego.
5.2. Zamówienie polega na wykonaniu robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, na który składają się ogólne wytyczne Zamawiającego, a także projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dalej łącznie nazywane „dokumentacją projektową”.
5.3. Szczegółowy zakres zamówienia określono w opisie przedmiotu zamówienia.
5.4. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (urządzenia, materiały i robociznę, w tym nasadzenia roślinne) wynosi nie mniej niż 60 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót. Wykonawca udzieli gwarancji na okres zgodny z oświadczeniem zawartym w złożonej ofercie.
5.5. Zamawiający określa okres rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy (w tym urządzenia, materiały i robociznę) jako równy okresowi gwarancji oferowanemu przez wykonawcę.
5.6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w projekcie umowy, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz dokumentacją projektową.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w pkt 19.2 SWZ. Za ofertę najkorzystniejszą – spośród ofert niepodlegających odrzuceniu – zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy stosunek jakości do ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

9.1. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy PZP, w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej, zgodnie z którym o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże, że:
9.1.1. posiada doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, co oznacza że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie:
1) co najmniej 2 (dwa) zadania inwestycyjne obejmujące wykonanie robót budowlanych, z których każde spełnia wszystkie poniższe wymagania:
a) zadanie polegało na remoncie lub przebudowie budynku objętego ochroną konserwatorską (tj. ochroną w zakresie co najmniej elewacji oraz detalu architektonicznego),
b) w zakres zadania wchodziło co najmniej wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych oraz renowacja elewacji,
c) wartość zadania w zakresie wykonania hydroizolacji ścian fundamentowych oraz renowacji elewacji wynosiła co najmniej 3 000 000,00 zł brutto,
d) powierzchnia ścian budynku objętych robotami wynosiła co najmniej 2 500 m2 (powierzchnia bez odliczania stolarki okiennej, drzwiowej i gzymsów);
UWAGA: Do zakresu i wartości zadania nie zalicza się robót polegających na wykonaniu ocieplenia lub termoizolacji ścian.
2) co najmniej 2 (dwa) zadania inwestycyjne obejmujące wykonanie robót budowlanych, z których każde spełnia wszystkie poniższe wymagania:
a) zadanie polegało co najmniej na remoncie lub przebudowie lub modernizacji lub budowie kanalizacji,
b) wartość zadania wynosiła minimum 600 000,00 zł brutto,
3) co najmniej 2 (dwa) zadania inwestycyjne obejmujące co najmniej remont lub wykonanie utwardzenia terenu materiałem z kamienia naturalnego o powierzchni co najmniej 1 000 m2,
4) co najmniej 2 (dwa) zadania inwestycyjne obejmujące co najmniej wykonanie zagospodarowania terenu zieleni o powierzchni nie mniejszej niż 1 000 m2, które obejmowało co najmniej założenie zieleni oraz wykonanie systemu nawadniania wraz z automatyką sterującą;
9.1.2. dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, które skieruje do realizacji zamówienia, tj.:
1) jedną osobą, która zostanie skierowana do pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika robót w branży budowlanej oraz która posiada:
a) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej oraz
b) doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 zadań inwestycyjnych spełniających łącznie wszystkie następujące wymagania:
 zadanie polegało na remoncie lub przebudowie lub modernizacji lub odbudowie budynku objętego ochroną konserwatorską (tj. ochroną w zakresie co najmniej elewacji oraz detalu architektonicznego),
 w zakres zadania wchodziło co najmniej wykonanie renowacji elewacji,
 wartość zadania w zakresie renowacji elewacji wynosiła co najmniej 3 000 000,00 zł brutto,
 powierzchnia ścian budynku objętych renowacją elewacji wynosiła co najmniej 2 500 m2 (powierzchnia części nadziemnej bez odliczania stolarki okiennej, drzwiowej i gzymsów);
UWAGA: Do zakresu i wartości zadania nie zalicza się robót polegających na wykonaniu ocieplenia lub termoizolacji ścian.
2) jedną osobą, która zostanie skierowana do pełnienia funkcji kierownika robót w branży sanitarnej oraz która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych;
3) jedną osobą, która zostanie skierowana do pełnienia funkcji kierownika robót w branży elektrycznej oraz która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych;
4) jedną osobą, która zostanie skierowana do pełnienia funkcji kierownika robót w branży drogowej oraz która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej;
5) jedną osobą, która zostanie skierowana do pełnienia funkcji kierownika prac ogrodniczych, oraz która posiada:
a) wykształcenie kierunkowe w specjalności: architektura krajobrazu, kształtowanie terenów zieleni, sztuka ogrodowa lub ogrodnictwo oraz
b) doświadczenie zawodowe w kierowaniu – w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert – co najmniej 2 pracami w zakresie tworzenia lub rewitalizacji terenów i elementów zieleni zlokalizowanych na terenach zielonych, z których każda obejmowała co najmniej wykonanie nasadzeń roślinności i wykonanie trawników.
– co wykonawca wykaże poprzez wskazanie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień, zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
9.2. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zgodnie z którym o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże, że: posiada zdolność kredytową lub środki finansowe niezbędnej do realizacji zamówienia w wysokości co najmniej 2 000 000,00 (słownie: dwa miliony) złotych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 15.2. Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia określonych w pkt 8 SWZ:
1) informacja z KRK – sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem – w zakresie: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 uPZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 uPZP, dotycząca orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego, c) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. a uPZP, d) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b uPZP, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu, e) art. 109 ust. 1 pkt 3 uPZP, dotyczącej skazania za przestępstwo lub ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu;
2) ośw., w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 uPZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo ośw. o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dok. lub inf. potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3) zaśw. właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 uPZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaśw. Zamawiający żąda złożenia dok. potw., że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) zaśw. albo inny dok. właściwej terenowej jednostki organizacyjnej ZUS lub właściwego oddziału reg. lub właściwej placówki ter. KRUS potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 uPZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaśw. albo innym dok. Zamawiający żąda złożenia dok. potw., że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozum. w sprawie spłat tych należności;
5) odpis lub informacja z KRS lub z CEIDG, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 uPZP, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
6) ośw. o aktualności informacji zawartych w ośw., o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPZP – w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 uPZP, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 uPZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 uPZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 uPZP, e) art. 109 ust. 1 pkt 1 uPZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych, f) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. b uPZP, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny, g) art. 109 ust. 1 pkt 2 lit. c uPZP, h) art. 109 ust. 1 pkt 3 uPZP, dotyczących ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę ograniczenia wolności lub karę grzywny, i) art. 109 ust. 1 pkt 5-10 uPZP.
15.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami RP albo w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zam., nie wydaje się dok., o których mowa w pkt 15.5 SWZ, lub gdy dok. te nie odnoszą się do wszystkich przyp., o których mowa w pkt 15.2 ppkt 1) SWZ zastosowanie mają odpowiednie postanowienia SWZ oraz rozporządzenia w sprawie podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 15.3. Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 9 SWZ:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie – sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3A do SWZ;
2) dowody, o których mowa powyżej, tj. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3B do SWZ;
4) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
5) jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa powyżej w ppkt 4), wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
15.7. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca zobowiązany jest złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 15.2 ppkt 1) i 3)-6) SWZ, dotyczące tych podmiotów, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania określone w SWZ.
15.8. Do podmiotów udostępniających zasoby, mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, postanowienia pkt 15.5-15.6 SWZ stosuje się odpowiednio.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

14.2. Oferta, tj. wypełniony formularz ofertowy, zawierający w szczególności oświadczenie dotyczące:
1) oferowanego przedmiotu zamówienia i łącznej ceny ofertowej za wykonanie zamówienia;
2) okresu gwarancji, terminu wykonania zamówienia oraz warunków płatności;
3) akceptacji wszystkich postanowień SWZ i projektu umowy bez zastrzeżeń;
4) terminu związania ofertą;
5) częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem nazw tych podwykonawców (o ile są już znani);
6) wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, określające które roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy, o którym mowa w art. 117 ust. 4 uPZP;
7) producencie i nazwie handlowej materiałów oferowanych do zastosowania przy wykonaniu przedmiotu zamówienia, spełniających wymagania określone w SWZ, w zakresie: systemu tynków renowacyjnych oraz systemu hydroizolacyjnego.
14.3. Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPZP – stanowiące dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, aktualne na dzień składania ofert – dotyczące odpowiednio:
1) wykonawcy – potwierdzające brak podstaw wykluczenia (w zakresie wskazanym w SWZ) oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca samodzielnie wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu);
2) każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – potwierdzające brak podstaw wykluczenia (w zakresie wskazanym w SWZ) oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
14.4. Wykaz doświadczenia personelu kluczowego – tj. wypełniony formularz na potrzeby oceny oferty w kryterium oceny ofert „Doświadczenie kierownika budowy”.
14.5. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania osoby działającej w imieniu odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby – chyba że umocowanie do reprezentowania określonego podmiotu wynika z informacji ujawnionych w Krajowym Rejestrze Sądowym, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innym właściwym rejestrze.
14.6. Oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej – jeżeli wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 uPZP.
14.7. W przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby:
1) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 uPZP – potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (w zakresie wskazanym w SWZ w odniesieniu do wykonawcy) oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – sporządzone z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2B do SWZ;
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – potwierdzające, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określające w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

12.1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
12.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
12.3. Wadium wnosi się w następujący sposób w zależności od formy:
1) wadium wnoszone w pieniądzu – należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego numer: 26 1240 6247 1111 0000 4974 0932, ze wskazaniem w tytule przelewu: „Wadium w postępowaniu nr ZP-1185/2021”;
2) wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia – wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
12.4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.
12.5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na wskazanym przez Zamawiającego rachunku bankowym, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
12.6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego złożone w terminie związania ofertą.
12.7. Zwrot wadium następuje w okolicznościach i na zasadach określonych w art. 98 ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcja, spółki cywilne) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.2. Oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
10.3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
10.4. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać brak podstaw wykluczenia. Wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą łącznie wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu z uwzględnieniem wymagań określonych w pkt 9.1 SWZ
10.5. Zgodnie z art. 117 ust. 3 ustawy PZP w odniesieniu do warunku dotyczącego kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia określonego w pkt 9.1 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
10.6. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy PZP wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – w związku z wymaganiami określonymi w pkt 10.5 SWZ.
10.7. W przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej, oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga przedstawienia kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego.
10.8. Umowa regulująca współpracę wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna określać co najmniej: strony umowy, cel działania, sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z wykonawców, solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia, czas obowiązywania umowy (obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia, oraz okres gwarancji i rękojmi – jeżeli ma zastosowanie), wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy regulującej współpracę wykonawców przez którąkolwiek ze stron przed upływem okresu jej obowiązywania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty jest możliwa poprzez:
1) zmianę terminu realizacji Um. o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu tego terminu, z zastrzeżeniem że nie dłużej niż o 60 dni w odniesieniu do sytuacji wymienionych w lit. b-e, w przypadku:
a) wyst. zdarzenia lub okoliczności spow. siłą wyższą, tj. o char. nadzw., na które Wyk. ani Zam. nie mają wpływu oraz wyst. których Wyk. ani Zam., działając racjonalnie oraz z dołożeniem należytej zaw. staranności, nie mogli zapobiec ani ich uniknąć lub przezwyciężyć, oraz które nie mogą być zasadniczo przypisane żadnej ze Stron, np. wyst. zdarzenia zagrażającego bezp. życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozm. albo działań osób trzecich uniemożliwiających terminowe wykonanie Robót,
b) wystąpienia konieczności wprow. zmian w Dok. projektowej, w przypadku stwierdzenia istotnych braków lub błędów, również tych polegających na niezgodności dok. z przepisami prawa,
c) wyst. okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zam., w szczególności nieterminowe wprow. na teren budowy lub wstrzymanie Robót,
d) wyst. konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem Um. przez doświadczonego wyk.,
e) czasowego wstrzymania produkcji urządzeń lub materiałów niezbędnych do wykonania Robót, jeżeli nie mogą zostać one zastąpione urządzeniami lub materiałami innego producenta,
f) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, które są niezbędne do prawidłowego zrealizowania Robót i wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Um.;
2) zmianę osób wskazanych w § 4 ust. 2 Um., skierowanych zgodnie z ofertą do realizacji zamówienia, wyłącznie w przypadku gdy Zam. zostanie o tym pisemnie poinformowany, zmiana będzie spowodowana uzasadnionymi zdarzeniami losowymi, a osoba wskazana w zastępstwie będzie posiadała kwalifikacje i dośw. nie gorsze niż wymagano w Post. – z zastrzeżeniem pkt 3;
3) zmianę personelu kluczowego wskazanego w ofercie Wyk. na potrzeby oceny w kryterium oceny ofert – w przypadku gdy spełnione zostaną wymagania określone w pkt 2, a ponadto nowo wskazana osoba uzyskałaby taką samą ocenę w ramach kryterium oceny ofert dotyczącego doświadczenia danej osoby określonego w dok. Post.;
4) zmianę podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy, na którego zasoby Wyk. powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 uPZP, z uwzględnieniem postanowień § 5 ust. 6 Um.;
5) zmianę terminu wykonania przedmiotu Um. w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atm. uniemożliwiających wykonanie Robót przewidzianych do wykonania w danym terminie zgodnie z Harm. (a jednocześnie w tym terminie nie było możliwe wykonanie w tym czasie innych Robót), o okres odpowiadający liczbie dni, podczas których przez co najmniej 4 godz. w przedziale czasowym pomiędzy godz. 8:00 a 16:00 występowały warunki atm. niespełniające wymagań określonych w dokumentacji technicznej lub karcie katalogowej danego materiału lub w Dok. projektowej jako dopuszczalne i umożliwiające użycie określonego materiału lub wykonanie określonych prac – przy czym każdorazowy przypadek występowania niekorzystnych warunków atm. uniemożliwiających wykonanie Robót, winien być potwierdzony przez Insp. Nadzoru oraz przedst. Zam. na podstawie sporządzonego przez Wyk. zestawienia zawierającego co najmniej inf. o niekorzystnych warunkach atm. jakie wystąpiły w danym dniu oraz czasie ich trwania, potwierdzone wydrukami ze strony int. IMiGW http://pogodynka.pl/polska/warszawa_warszawa, wraz ze wskazaniem jakie czynności miały być wykonywane w danym okresie zgodnie z Harm. oraz załączeniem dok., w których wskazano wymagane warunki atm. umożliwiające użycie określonego materiału lub wykonanie określonych prac.
3. Dopuszcza się zmianę Umowy, która nie jest istotna w rozumieniu art. 454 ust. 2 uPZP, tj. nie powoduje zmiany ogólnego charakteru Um. w stosunku do pierwotnej Um.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://cmkp.eb2b.com.pl/open-auctions.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-06

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

4.24. Zamawiający przewiduje zwołanie zebrania wykonawców w celu w celu wyjaśnienia treści SWZ. Wykonawcy zainteresowani udziałem w zabraniu proszeni są o stawienie się w Domu Nauki CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie w dniu 25 listopada 2021 r. o godzinie 11:00 i oczekiwanie na dziedzińcu przed wejściem do budynku na przedstawiciela Zamawiającego, który poprowadzi zebranie.
4.25. Wykonawcy proszeni są o przekazanie informacji o chęci wzięcia udziału w zebraniu za pośrednictwem Platformy zakupowej, z wykorzystaniem zakładki „Pytania/Informacje”. W razie braku jakichkolwiek zgłoszeń do dnia poprzedzającego wyznaczony termin zebrania, zebranie nie odbędzie się.
6.5. Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy PZP Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 6 953 205,83 złotych brutto.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie budynku handlowego - Ostrołęka
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wykończenie budynku handlowego. W tym: - malowanie ścian 770 m2, - cokoły, - karton gipsy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI