Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w piwnicy bud. nr 3 AGAT z dostosowaniem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w piwnicy bud. nr 3 AGAT z dostosowaniem do zespołu pomieszczeń szatni i zabiegów w 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBusko-Zdrój
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2022-04-25
  • Zamawiający21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ w Busku-Zdroju
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-07
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00113881
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w piwnicy bud. nr 3 AGAT z dostosowaniem do zespołu pomieszczeń szatni i zabiegów w 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ w Busku-Zdroju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290524853

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 28-100

1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalwojskowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwojskowy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w piwnicy bud. nr 3 AGAT z dostosowaniem do zespołu pomieszczeń szatni i zabiegów w 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecaa29e6-b592-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00113881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029942/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w piwnicy budynku nr 3 AGAT z dostosowaniem do zespołu pomieszczeń szatni i zabiegów w 21 WSzU-R SPZOZ w Busku-Zdroju

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl http://bip.szpitalwojskowy.pl/przetargi.php

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w zakresie:
1) składania oferty, zmiany oferty lub wycofanie oferty odbywa się wyłącznie za pośrednictwem miniPortalu dostępnego pod adresem internetowym: https://miniportal.uzp.gov.pl/ w którym zakładka „formularze do komunikacji” kieruje Wykonawcę do strony https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia
na której widnieje „formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku;
2) zadawania pytań (wyjaśniania treści SWZ), składania wyjaśnień, uzupełniania dokumentów, lub innych spraw dotyczących niniejszego postępowania odbywać się może podobnie jak w ppkt. 1) lub bezpośrednio na adres skrzynki poczty elektronicznej Zamawiającego przetargi@szpitalwojskowy.pl.
2. Dokumenty o których mowa w pkt. 1, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „formularzy do komunikacji” jako załączniki.
3. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania 4/PSU/2022.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
3. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
4. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków
komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo Rehabilitacyjny SP ZOZ ul. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, wpisany do Rejestru Stowarzyszeń, innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji oraz Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod nr KRS 0000003727, REGON: 290524853, NIP: 6551665170;
2) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ul. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój, wpisany do Rejestru Stowarzyszeń, innych Organizacji Społecznych i Zawodowych, Fundacji oraz Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego pod nr KRS 0000003727, REGON: 290524853, NIP: 6551665170;
3) w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres poczty elektronicznej e-mail: iod@szpitalwojskowy.pl lub przesyłając korespondencję na adres Administratora danych z dopiskiem „IOD”;
4) szczegółowe informacje zostały zamieszczone w rozdz. I pkt 17 treści SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 4/PSU/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: „Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w piwnicy bud. nr 3 AGAT z dostosowaniem do zespołu pomieszczeń szatni i zabiegów w 21 WSzU-R SP ZOZ w Busku-Zdroju”.
2. Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz warunki ich wykonania został określony w:
1) dokumentacji projektowej – zał. nr 1 do SWZ;
2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – zał. nr 2 do SWZ;
3) projekcie umowy – zał. nr 10 do SWZ.
3. Wizja lokalna – rozdz. 1.5 SWZ.
4. Przedmiar robót – zał. nr 3 do SWZ:
1) dołączony do niniejszej SWZ przedmiar robót - zał. nr 3 do SWZ, stanowi dla Wykonawcy dokument poglądowy z którego można posiłkowo skorzystać w celu przygotowania oferty, ale nie będzie on podstawą do weryfikacji z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót na etapie realizacji zamówienia, jak również nie jest wymagany przy składaniu oferty w postaci kosztorysu ofertowego, z zastrzeżeniem ppkt 2);
2) kosztorysu ofertowego sporządzonego metodą szczegółową Zamawiający będzie wymagał:
a) w przypadku udzielania wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny złożonej oferty – art. 224 ust. 5 ustawy Pzp,
b) przed podpisaniem umowy do rozliczeń wewnętrznych Zamawiającego;
3) Zamawiający wymaga aby ceny jednostkowe w poszczególnych pozycjach kosztorysu ofertowego składanego zgodnie z zapisem ppkt. 2), odzwierciedlały faktyczne koszty ponoszone przez Wykonawcę oraz nie dopuszcza możliwości przenoszenia kosztów pomiędzy poszczególnymi pozycjami, jak również umiejscawiania ich poza ofertą.
5. Wynagrodzenie ryczałtowe:
1) cena oferty ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego i zgodnie z zapisem art. 632 Kodeksu cywilnego, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia z tytułu realizacji umowy zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac;
2) Zamawiający wyklucza możliwość domagania się zapłaty za prace dodatkowe, w przypadku, gdy te prace są naturalną konsekwencją procesu budowlanego i w naturalny sposób z niego wynikają. Dotyczą takich sytuacji, które Wykonawca robót dysponujący dokumentacją techniczną powinien przewidzieć jako konieczne do wykonania mimo, że dokumentacja ich nie przewiduje.
6. Rękojmia i gwarancja jakości:
1) Wykonawca wobec Zamawiającego ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne w terminie równym okresowi udzielonej gwarancji jakości w trybie określonym
w Kodeksie cywilnym;
2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane nie krótszej niż 36 miesięcy;
3) okres rękojmi i gwarancji jakości rozpoczyna swój bieg od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy;
4) okres gwarancji może ulegać wydłużeniu o czas wykonywanych napraw;
5) udzielona rękojmia i gwarancja jakości za wady oznaczają, że Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za zaoferowany przedmiot zamówienia;
6) Wykonawca udzieli na piśmie Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy zgodnie zał. nr 11 do SWZ.
7. Kryteria niecenowe określone przez Zamawiającego:
Kryteria niecenowe w ocenie Zamawiającego mają promować Wykonawców mających możliwości, zaplecze techniczne i logistyczne do:
1) wykonania w krótszym terminie przedmiotu umowy niż jego maksymalny okres określony
w rozdz. III.4.9.2) lit. b) tiret trzeci SWZ;
2) poniesienia ryzyka wydłużenia okresu gwarancji niż określony w rozdz. III.4.9.3) lit. a) tiret czwarty SWZ;
3) poniesienia zwiększonej odpowiedzialności finansowej tytułem kary umownej od minimum wymaganego przez Zamawiającego na poziomie 0,5% o której mowa w:
a) § 19 ust. 1 pkt 1) projektu umowy – zał. nr 10 do SWZ oraz
b) w rozdz. III.4.9.4) lit. a) tiret drugi SWZ
- w celu uzyskania dodatkowych punktów w tych kryteriach.
8. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy do przedłożenia polisy ubezpieczenia lub innego dokument potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż wartość brutto złożonej oferty. Ubezpieczenie to musi obejmować również działania podwykonawców.
W przypadku nie objęcia polisą ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej całego okresu trwania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu nową polisę ubezpieczeniową w określonym powyżej zakresie, najpóźniej w ostatnim dniu obowiązywania poprzedniej umowy ubezpieczeniowej.
9. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy – zał. nr 10 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: : Ocenie i porównaniu poddane zostaną oferty niepodlegające odrzuceniu.
Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, o których mowa w rozdz. III.4 i 5 SWZ. W tym celu przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla poszczególnych kryteriów oceny oferty oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty w skali od 0 - 100 punktów gdzie 1 pkt = 1%.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania (Tw)

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji (Og)

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość kary umownej (Wk)

4.3.6.) Waga: 5,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - art. 113 Ustawy Pzp:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową był wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania - na potwierdzenie czego oczekuje dokumentu o którym mowa w rozdz. II.9.2.1.1) lit. b);
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - art. 114 Ustawy Pzp:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - art. 115 ust. 1 ustawy Pzp:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4) zdolności technicznej lub zawodowej - art. 116 ust. 1 ustawy Pzp:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową wykazał, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane zakresie budowy, przebudowy lub remontu budynku wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej oraz wodno-kanalizacyjnej, każda o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto - na potwierdzenie czego oczekuje dokumentu o którym mowa w rozdz. II.9.2.2) lit. a),
b) dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, tj.
- kierownikiem budowy, który posiada kwalifikacje zawodowe, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, pozwalające na wykonywanie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno-budowlanej, oraz
- kierownikami robót, którzy będą posiadać odpowiednie uprawnienia w branży sanitarnej i elektrycznej,
- na potwierdzenie czego oczekuje dokumentu o którym mowa w rozdz. II.9.2.2) lit. b).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - zał. nr 6 do SWZ,
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji o którym mowa w rozdz. II.7.2.1) SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone o których mowa w rozdz. II.7.2.4) lit. a) SWZ – zał. nr 8 do SWZ,
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z załączeniem posiadanych uprawnień o których mowa w rozdz. II.7.2.4) lit. b) SWZ – zał. nr 9 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 24.05.2022 roku
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp tj.:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr
45 1130 1192 0027 6002 9820 0005 z dopiskiem „wadium w postępowaniu nr 4/PSU/2022”.
5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ul. F. Rzewuskiego 8, 28-100 Busko-Zdrój;
2) musi wskazywać nazwę postępowania;
3) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;
4) kwotę gwarancji/poręczenia;
5) termin ważności gwarancji/poręczenia;
6) musi zawierać stwierdzenie, że gwarant lub poręczyciel zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów SWZ dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej;
7) nie może wprowadzać żadnych dodatkowych warunków, od spełnienia których zależy spełnienie świadczeń z tytułu udzielonej gwarancji lub poręczenia;
8) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek
o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9. Na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,
a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt 2-4, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa art. 128 ust. 1 ustawy Pzp,
z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp, oświadczenia,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Forma prawna Wykonawcy, w przypadku składania oferty wspólnej:
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp;
3) pełnomocnikiem może być jeden z Wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z Wykonawców);
4) jeżeli pełnomocnikiem pozostałych Wykonawców jest Wykonawca będący osobą prawną to może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji;
5) pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, powinno być złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawców oraz zostać przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców. Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza;
6) pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
7) nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
8) wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną;
9) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia brak podstaw wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z Wykonawców;
10) jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy stanowi projekt umowy - zał. nr 10 do SWZ.
2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje brygady do dociepleń
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję pracowników lub brygady do dociepleń. Proszę dzwonić. Prace na terenie woj.śląskiego i świętokrzyskiego. Budynki mieszkalne oraz użyteczności publicznej. Wymagane doświadczenie. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI