Zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. Budowa farmy fotowoltaicznej na terenie Szpitala...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. Budowa farmy fotowoltaicznej na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-05-16
  • ZamawiającySzpital Wojewódzki w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00137252
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. Budowa farmy fotowoltaicznej na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juraszów 7/19

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: minska@lutycka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutycka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. Budowa farmy fotowoltaicznej na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d71eed43-c526-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137252

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00053944/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn. Budowa farmy fotowoltaicznej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.lutycka.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z pkt. 14 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZW/DZP/21/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia w dwóch etapach:
Etap I - Wykonanie dokumentacji budowlano-wykonawczej – 1 miesiąca od dnia podpisania umowy
Etap II - Wybudowanie farmy fotowoltaicznej na terenie Szpitala – 4 miesięcy od dnia zaakceptowania dokumentacji budowlano-wykonawczej protokołem zdawczo-odbiorczym.

Przedmiotem zamówienia jest zadanie obejmujące kompleksowe: przygotowanie projektów budowlano-wykonawczych, zatwierdzenie ich w całości u inwestora, uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną na terenie i budynkach Szpitala Wojewódzkiego przy ulicy Juraszów 7-19 w Poznaniu, zgodnie z wymogami technicznymi, funkcji i cechami zawartych w tym dokumencie. Obiekty zostaną wyposażone w różnorodne instalacje fotowoltaiczne, z wykorzystaniem ich przestrzeni dachowych, elewacyjnych i parkingowych. Zakres opracowania obejmuje wykonanie:
 fotowoltaicznych osłon przeciwsłonecznych,
 zewnętrznej skory w formie fotowoltaicznej fasady wentylowanej,
 fotowoltaicznych zadaszeń parkingów
 fotowoltaiczne instalacji na dachowych
 fotowoltaicznych instalacji gruntowych,
 systemu zarządzania energią.
Instalacje mają generować energię ze słońca i oddawać ją do istniejącej instalacji elektrycznej budynku. Instalacje muszą być wykonane w taki sposób, aby spełniały swoją funkcję bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów przez użytkownika. Nie dotyczy to kosztów związanych z eksploatacją takich jak np. mycie czy przeglądy.
Podstawą opracowania projektu wykonawczego modernizacji instalacji elektroenergetycznej jest PFU.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera także załącznik nr 6 do SWZ – wzór umowy
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych
1. W przypadku określenia w dokumentacji SWZ, przez wskazanie producenta, nazw własnych, znaków towarowych lub pochodzenia urządzeń i materiałów, odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający informuje, że mają one jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych, jakościowych i funkcjonalnych.
2. Zgodnie z art. 99 ust. 6 Pzp, Zamawiający informuje, że przez rozwiązania równoważne należy rozumieć urządzenia i materiały posiadające nie gorsze parametry techniczne i te same cechy funkcjonalne co wskazany konkretny z nazwy czy pochodzenia produkt. Zastosowanie produktów równoważnych w żaden sposób nie może wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. Wykaz zastosowanych i przyjętych przez Wykonawcę do wyceny materiałów lub urządzeń, rozwiązań równoważnych musi zostać załączony do oferty, jeżeli taka sytuacja będzie miała miejsce. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania - przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia - zmiany tej dokumentacji oraz zostanie obciążony kosztami tych zmian. Zamawiający wskazuje, iż wszelkie nazwy własne materiałów, lub urządzeń oraz technologii wskazane w dokumentacji, które mogłyby wskazywać konkretny produkt lub konkretnego Wykonawcę, mają znaczenie takie jedynie, że stanowią podstawę określenia parametrów, jakie mają zostać uzyskane, a nie narzucanie konkretnego materiału, urządzeń lub technologii. Zgodnie z art. 101 ust. 5 i 6 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego usługi lub roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 25,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Budowy

4.3.6.) Waga: 15,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa
a) Jedno zamówienie, w zakres którego wchodziło wykonanie na budynku fotowoltaicznych fasad wentylowanych z fotowoltaicznymi modułami bez ramkowymi o powierzchni nie mniejszej niż 250m2
b) Jedno zamówienie polegające na dostawie, zamontowaniu i uruchomieniu instalacji fotowoltaicznych na czynnych budynkach użyteczności publicznej o mocy min. 400 kWp o wartości zadania co najmniej 3 mln zł brutto
c) Jedno zamówienie, w zakres których wchodziło wykonanie na elewacji budynku fotowoltaicznych żaluzji z bez ramkowymi modułami fotowoltaicznymi stanowiącymi lamele fotowoltaiczne o powierzchni lamel nie mniejszej niż 700 m2
d) Jedno zamówienie polegające na dostawie, zamontowaniu i uruchomieniu na budynkach użyteczności publicznej instalacji fotowoltaicznych z centralnym, niezależnym, systemem zarządzania z możliwością kompensacji mocy biernej, sterującym co najmniej 4 instalacjami fotowoltaicznymi, o wartości zadania min. 3 mln zł brutto.
e) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, należycie zrealizował zadanie polegające na budowie elektrowni fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej łącznie nie mniejszej niż 600kWp.
f) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji Zamówienia osobami spełniającymi wymogi określone do pełnienia poniższych funkcji:
- Projektant branży konstrukcyjno - budowlanej - posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz doświadczenie jako projektant zadań polegających na wykonaniu co najmniej jednego instalacji fotowoltaicznych na budynku o wartości robót min. 3 mln zł brutto, na podstawie których instalacje zostały wykonane i oddane do użytkowania.
- Projektant branży elektrycznej - posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie jako projektant zadań polegających na wykonaniu co najmniej jednego projektu instalacji fotowoltaicznych o wartości robót min. 3 mln zł brutto, na podstawie których instalacje zostały wykonane i oddane do użytkowania
- Kierownik budowy - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz doświadczenie jako kierownik budowy co najmniej 5 lat, w tym doświadczenie jako kierownik budowy polegające na wykonaniu co najmniej jednej instalacji fotowoltaicznej na budynku o wartości min. 3 mln zł brutto, pełniący w ramach budowy funkcję kierownika budowy od przekazania placu budowy do odbioru końcowego.
- Kierownik robót branży elektrycznej - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie jako kierownik budowy/kierownik robót co najmniej 5 lat, w tym doświadczenie jako kierownik budowy/kierownik robót polegające na wykonaniu co najmniej jednego zadania o wartości instalacji fotowoltaicznej min. 3 mln zł brutto, pełniący w ramach budowy funkcję kierownika robót od przekazania placu budowy do odbioru końcowego.
- Kierownik robót teletechnicznych - osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej oraz doświadczenie jako kierownik budowy/kierownik robót co najmniej 5 lat, w tym doświadczenie jako kierownik budowy/kierownik robót
- Minimum jeden kierownik brygady - posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz uprawnienia certyfikowanego instalatora odnawialnych źródeł energii wydane przez UDT oraz uprawnienia SEP Eksploatacja i Dozór co najmniej do 1 kV oraz doświadczenie jako kierownik brygady zadania polegające na wykonaniu instalacji fotowoltaicznych o wartości min. 3 mln zł brutto.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz osób
2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
3. oświadczenie o zatrudnieniu na umowę o pracę
4. doświadczenie kierownika budowy
5. wykaz usług/robót

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. certyfikat/badania zgodności z normami PN-EN 14449 oraz PN-EN 12600
2. certyfikat ISO 9001, ISO 14001 oraz ISO 45001 lub równoważne

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. certyfikat/badania zgodności z normami PN-EN 14449 oraz PN-EN 12600
2. certyfikat ISO 9001, ISO 14001 oraz ISO 45001 lub równoważne

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z pkt. 13 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z § 66 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-16 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający określa wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - zgodnie z pkt. 4.3 SWZ;
2. W treści wzoru umowy znajduje się m. in. zapis o obowiązku:
- potwierdzenia, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą ubezpieczenia nie niższą niż 1.000.000,00 EURO na jedno i wszystkie zdarzenia, ważnej na terytorium Polski, z udziałem własnym/franszyzą redukcyjną/integralną nie wyższą niż 5% wartości szkody. Zamawiający wymaga aby na etapie zawarcia umowy, Wykonawca z którym zamawiający zawrze umowę, przekaże kserokopię polisy wraz z dowodem potwierdzającym jej opłacenie;
- zawarcia umowy ubezpieczenia budowy od wszelkich ryzyk budowlano – montażowych Wykonawcy CAR/EAR. Minimalna suma gwarancyjna dla przedmiotowej umowy ubezpieczenia stanowić będzie kwotę 100% wartości Maksymalnej Kwoty Wynagrodzenia;
- zawarcia polisy ubezpieczeniowej na kwotę zgodną obowiązującymi przepisami prawa wszystkich projektantów/konstruktorów wykonujących projekty dla potrzeb realizacji Inwestycji. Każdy z Projektantów/Konstruktor winien posiadać ubezpieczenie nadwyżkowe do ubezpieczenia obowiązkowego w kwocie co najmniej 1.000.000,00 zł.
Wykonawca z którym Zamawiający zawrze umowę, przekaże kserokopię polis wraz z dowodem potwierdzającym ich opłacenie.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace glazurnicze
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Poszukuje brygady do układania glazury. Praca na terenie woj. kujawsko-pomorskiego, pomorskiego, wielkopolskiego. Termin rozpoczęcia pracy do ustalenia. Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI