"Zaprojektowanie linii transportu rowerowego na terenie Gminy Miejskiej Kościerzyna”...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"Zaprojektowanie linii transportu rowerowego na terenie Gminy Miejskiej Kościerzyna” z podziałem na części
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKościerzyna
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-09-11
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Kościerzyna
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-29
  • Numer ogłoszenia591147-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591147-N-2019 z dnia 2019-08-29 r.

Gmina Miejska Kościerzyna: "Zaprojektowanie linii transportu rowerowego na terenie Gminy Miejskiej Kościerzyna” z podziałem na części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Budowa węzła integracyjnego w Kościerzynie połączona z rewitalizacją i adaptacją dworca kolejowego oraz utworzeniem komunikacji zbiorowej w Powiecie Kościerskim” współfinansowanego w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kościerzyna, krajowy numer identyfikacyjny 19167512600000, ul. ul. 3 Maja  , 83-400  Kościerzyna, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 802 300, e-mail wizp@koscierzyna.gda.pl, faks 586 802 320.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.koscierzyna.gda.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.koscierzyna.gda.pl/portal?id=406680

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.koscierzyna.gda.pl/portal?id=406680

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać wyłącznie w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, pok. 62, IV piętro bud. urzędu

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Zaprojektowanie linii transportu rowerowego na terenie Gminy Miejskiej Kościerzyna” z podziałem na części
Numer referencyjny: ZP 28/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia są wymagania dotyczące wykonania i odbioru dokumentacji projektowej. Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej pn. „Zaprojektowanie linii transportu rowerowego na terenie Gminy Miejskiej Kościerzyna” z podziałem na części w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w oparciu o opracowaną dokumentację projektową: 1) Część I: Zaprojektowanie drogi rowerowej na odcinku Kościerzyna – Skorzewo od skrzyżowania z ul. Os. 1000 - lecia do granicy administracyjnej miasta - Zaprojektowanie odcinka drogi rowerowej na terenie Gminy Miejskiej Kościerzyna (DW214 od km 81+740 do km 83+200 km) na odcinku od istniejącej drogi rowerowej na ulicy Kartuskiej w Kościerzynie po zachodniej stronie drogi wojewódzkiej nr 214 - skrzyżowanie z ul. Osiedle 1000-lecia do granicy miasta Kościerzyna – łącznie około 1,4 km. Należy zaprojektować drogę rowerową jednojezdniową dwukierunkową z dopuszczeniem ruchu pieszego o szerokości 2,55 m o nawierzchni asfaltowej. Zadanie polega na zaprojektowaniu rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 214 o ścieżkę rowerową. 2) Część II: Zaprojektowanie drogi rowerowej na odcinku Kościerzyna - Wielki Klincz od ul. Wita Stwosza do granicy administracyjnej miasta - Zaprojektowanie odcinka drogi rowerowej na terenie Gminy Miejskiej Kościerzyna od istniejącej drogi rowerowej na ul. Wita Stwosza (w rejonie przejazdu kolejowego), dalej ul. św. Jana Pawła II, ul. Ks. Jerzego Popiełuszki i wyłączoną z eksploatacji linią kolejowa 233 do granicy miasta Kościerzyna – łącznie około 2,0 km. Należy zaprojektować drogę rowerową jednojezdniową dwukierunkową z dopuszczeniem ruchu pieszego o szerokości 2,55 m o nawierzchni asfaltowej. Zadanie polega na zaprojektowaniu nowego odcinka drogi rowerowej / ewentualnie rozbudowę dróg gminnych/drogi dojazdowej przy obwodnicy drogi krajowej nr 20 o ścieżkę rowerową. 3) Część III: Zaprojektowanie drogi rowerowej na odcinku Kościerzyna – Sarnowy od skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego do granicy administracyjnej miasta - Zaprojektowanie odcinka drogi rowerowej na terenie Gminy Miejskiej Kościerzyna (DW 214 od km 86+033 do km 83+900) od ronda krzyżującego ulicę Klasztorną w Kościerzynie (DW 214) z ul. Wojska Polskiego po stronie zachodniej drogi wojewódzkiej do granicy miasta Kościerzyna. Na trasie drogi rowerowej należy zaprojektować włączenie do istniejącej drogi rowerowej i chodnika przy węźle „Południe” obwodnicy Kościerzyny, które zlokalizowane są po zachodniej stronie drogi wojewódzkiej nr 214. Długość planowanej drogi rowerowej z wyłączeniem istniejącego odcinka przy Obwodnicy miasta Kościerzyny wynosi ok 1,7 km. Planuje się drogę rowerową jednojezdniową dwukierunkową z dopuszczeniem ruchu pieszego o szerokości 2,55 m o nawierzchni asfaltowej. Zadanie polega na zaprojektowaniu rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 214 o ścieżkę rowerową.

II.5) Główny kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane w terminach: • przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej do dnia 31.03.2020r. • uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej do dnia 30.06.2020r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: część I, część II, część III: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował co najmniej 2 dokumentacje projektowe budowy, przebudowy dróg lub dróg/ścieżek rowerowych lub ciągów pieszo-rowerowych o łącznej długości 1,5 km; b) skieruje do realizacji niniejszego zamówienia osoby, w tym projektant - osoba posiadająca: a) ważne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz b) doświadczenie na stanowisku projektanta w w/w specjalności w opracowaniu co najmniej 2 dokumentacji projektowych branży drogowej. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanego doświadczenia, kwalifikacji i uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im doświadczenie, kwalifikacje i uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z uwzględnieniem ustawy z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65). W przypadku składania oferty przez jednego Wykonawcę dla więcej niż jednej części, Zamawiający wymaga wykazania spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu dla jednej z części niniejszego zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
część I, część II, część III: Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. potwierdzających brak podstaw wykluczenia (dotyczy Wykonawcy i podmiotu na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaj ą wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24. ust. 5 pkt 1 ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz. 1126), przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
część I, część II, część III: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: a)wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, b)wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami .
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: • część I: 950 zł (słownie złotych: dziewięćset pięćdziesiąt), • część II: 700 zł (słownie złotych: siedemset), • część III: 550 zł (słownie złotych: pięćset pięćdziesiąt).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena oferty 60,00
doświadczenie projektanta 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający ma prawo, jeżeli jest to niezbędne do wykonania przedmiotu niniejszej umowy, polecać Wykonawcy na piśmie: a) wykonanie rozwiązań zamiennych, b) zwiększenie lub zmniejszenie zakresu prac projektowych, c) wykonanie nieprzewidzianych prac projektowych, badań, ekspertyz niezbędnych do osiągnięcia celu i zakończenia przedmiotu umowy, w tym konsekwencji wynikających z postanowień, uzgodnień, decyzji, wytycznych lub zaleceń organów administracji lub wymogów dostawców mediów lub gestorów sieci. 2. Wydane przez Zamawiającego polecenia, o których mowa w ust. 1, nie unieważniają w jakiejkolwiek mierze umowy, ale skutki tych poleceń mogą stanowić podstawę do zmiany – na wniosek Wykonawcy terminu zakończenia prac projektowych oraz wynagrodzenia, jednakże każda zmiana wynagrodzenia wymaga pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 3. Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian bez pisemnego polecenia Zamawiającego. 4. Zmiany wynikające z poleceń, o których mowa w ust. 1, muszą być uwzględnione przez Wykonawcę w uaktualnionym harmonogramie rzeczowo – finansowym. 5. Zamawiający stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania następujących zmian do niniejszej umowy dotyczące: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy na skutek: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług – nastąpi zmiana wynagrodzenia umowy (podwyższenie lub zmniejszenie) w stopniu odpowiadającym zmianie podatku, b) wykonywania na polecenie Zamawiającego usług dodatkowych lub zamiennych mieszczących się w przedmiocie zamówienia podstawowego, c) okoliczności opisanych w ust.1 lit. a, b, c w wysokości adekwatnej do wprowadzonych zmian d) zwiększenia lub zmniejszenia zakresów rzeczowych umowy. 2) zmiany przedstawiciela ze strony zamawiającego, zmiany osoby odpowiedzialnej po stronie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia, 3) zmiany w danych podmiotowych oraz rachunku bankowym wykonawcy, 4) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia ze względu na: a) konieczność wykonania na polecenie Zamawiającego usług dodatkowych lub zamiennych mieszczących się w przedmiocie zamówienia podstawowego, b) powierzenia Wykonawcy usług zwiększających wartość zamówienia w trybie art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) konieczność zwiększenia lub zmniejszenia zakresów rzeczowych umowy, d) wykonanie nieprzewidzianych prac projektowych, badań, ekspertyz niezbędnych do osiągnięcia celu i zakończenia przedmiotu umowy, w tym konsekwencji wynikających z postanowień, uzgodnień, decyzji, wytycznych lub zaleceń organów administracji lub wymogów dostawców mediów lub gestorów sieci, e) wykonania rozwiązań zamiennych, f) wystąpienie siły wyższej, tzn. niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności, g) wystąpienia niezależnego od Wykonawcy przedłużania się pozyskiwania uzgodnień i warunków do projektowania od dysponentów mediów, innych właściwych organów czy instytucji oraz przedłużanie się pozyskiwania wszelkich decyzji niezbędnych do otrzymania koniecznych uzgodnień, h) odkrycie zabytku lub wprowadzenia istotnej dla przedsięwzięcia zmiany formy jego ochrony, i) zawarcia umowy z Wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą, j) zmiany przepisów prawa. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności opisanych powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności Wykonawca nie może żądać zwiększenia wynagrodzenia lub zwrotu innych kosztów bezpośrednich lub pośrednich spowodowanych przestojem lub dłuższym czasem wykonywania umowy. 6. Każda zmiana umowy, w szczególności zmiana ryczałtowego wynagrodzenia wykonawcy lub terminów realizacji umowy wymaga pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 10 ust. 1 i 2. wzoru umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-11, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zaprojektowanie drogi rowerowej na odcinku Kościerzyna – Skorzewo od skrzyżowania z ul. Os. 1000 - lecia do granicy administracyjnej miasta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zaprojektowanie odcinka drogi rowerowej na terenie Gminy Miejskiej Kościerzyna (DW214 od km 81+740 do km 83+200 km) na odcinku od istniejącej drogi rowerowej na ulicy Kartuskiej w Kościerzynie po zachodniej stronie drogi wojewódzkiej nr 214 - skrzyżowanie z ul. Osiedle 1000-lecia do granicy miasta Kościerzyna – łącznie około 1,4 km. Należy zaprojektować drogę rowerową jednojezdniową dwukierunkową z dopuszczeniem ruchu pieszego o szerokości 2,55 m o nawierzchni asfaltowej. Zadanie polega na zaprojektowaniu rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 214 o ścieżkę rowerową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71320000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
doświadczenie projektanta 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane w terminach: • przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej do dnia 31.03.2020r. • uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej do dnia 30.06.2020r.


Część nr: 2 Nazwa: Zaprojektowanie drogi rowerowej na odcinku Kościerzyna - Wielki Klincz od ul. Wita Stwosza do granicy administracyjnej miasta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zaprojektowanie odcinka drogi rowerowej na terenie Gminy Miejskiej Kościerzyna od istniejącej drogi rowerowej na ul. Wita Stwosza (w rejonie przejazdu kolejowego), dalej ul. św. Jana Pawła II, ul. Ks. Jerzego Popiełuszki i wyłączoną z eksploatacji linią kolejowa 233 do granicy miasta Kościerzyna – łącznie około 2,0 km. Należy zaprojektować drogę rowerową jednojezdniową dwukierunkową z dopuszczeniem ruchu pieszego o szerokości 2,55 m o nawierzchni asfaltowej. Zadanie polega na zaprojektowaniu nowego odcinka drogi rowerowej / ewentualnie rozbudowę dróg gminnych/drogi dojazdowej przy obwodnicy drogi krajowej nr 20 o ścieżkę rowerową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71320000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
doświadczenie projektanta 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane w terminach: • przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej do dnia 31.03.2020r. • uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej do dnia 30.06.2020r.


Część nr: 3 Nazwa: Zaprojektowanie drogi rowerowej na odcinku Kościerzyna – Sarnowy od skrzyżowania z ul. Wojska Polskiego do granicy administracyjnej miasta
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zaprojektowanie odcinka drogi rowerowej na terenie Gminy Miejskiej Kościerzyna (DW 214 od km 86+033 do km 83+900) od ronda krzyżującego ulicę Klasztorną w Kościerzynie (DW 214) z ul. Wojska Polskiego po stronie zachodniej drogi wojewódzkiej do granicy miasta Kościerzyna. Na trasie drogi rowerowej należy zaprojektować włączenie do istniejącej drogi rowerowej i chodnika przy węźle „Południe” obwodnicy Kościerzyny, które zlokalizowane są po zachodniej stronie drogi wojewódzkiej nr 214. Długość planowanej drogi rowerowej z wyłączeniem istniejącego odcinka przy Obwodnicy miasta Kościerzyny wynosi ok 1,7 km. Planuje się drogę rowerową jednojezdniową dwukierunkową z dopuszczeniem ruchu pieszego o szerokości 2,55 m o nawierzchni asfaltowej. Zadanie polega na zaprojektowaniu rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 214 o ścieżkę rowerową.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71320000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena oferty 60,00
doświadczenie projektanta 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane w terminach: • przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej wraz wnioskiem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej do dnia 31.03.2020r. • uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej do dnia 30.06.2020r.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał - Bytów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę rozbiórkę domu z czerwonej cegły w zamian za pozysk. materiał. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI