ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH zadanie pn.: „Budowa przepompowni

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH zadanie pn.: „Budowa przepompowni ścieków w m. Łaziszcze z przesyłem ścieków do m. Mętno i budowa kanalizacji sanitarnej z przepompowniami w m. Mętno z przesyłem ścieków do m. Godków” - III postępowanie w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChojna
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoPodmiot prawa publicznego
  • Termin składania wniosków2018-07-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2018-06-25
  • Numer ogłoszenia578453-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 578453-N-2018 z dnia 2018-06-25 r.

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o.: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH zadanie pn.: „Budowa przepompowni ścieków w m. Łaziszcze z przesyłem ścieków do m. Mętno i budowa kanalizacji sanitarnej z przepompowniami w m. Mętno z przesyłem ścieków do m. Godków” - III postępowanie w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie w ramach wspierania rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 81241652200000, ul. Słowiańska  1 , 74-500   Chojna, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914141644, , e-mail zam.publiczne@pukchojna.pl , , faks 914 141 881.
Adres strony internetowej (URL): www.pukchojna.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.pukchojna.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.pukchojna.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Ofertę należy dostarczyć osobiście lub przesyłką ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru
Adres:
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o., 74-500 Chojna, ul. Słowiańska 1, sekretariat pok. 100

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH zadanie pn.: „Budowa przepompowni ścieków w m. Łaziszcze z przesyłem ścieków do m. Mętno i budowa kanalizacji sanitarnej z przepompowniami w m. Mętno z przesyłem ścieków do m. Godków” - III postępowanie w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
Numer referencyjny: ZP/DW/03/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i na jej podstawie wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa przepompowni ścieków w m. Łaziszcze z przesyłem ścieków do m. Mętno i budowa kanalizacji sanitarnej z przepompowniami w m. Mętno z przesyłem ścieków do m. Godków – III postępowanie w formule „Zaprojektuj i wybuduj”. 2.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (dalej zwanym również: „PFU”) stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. Uwaga do przedmiotu zamówienia: Jakiekolwiek podane w Programie funkcjonalno-użytkowym nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego producenta lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego; 3.Zakres prac objęty przedmiotem zamówienia obejmuje: 1)Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmującej budowę przepompowni ścieków w m. Łaziszcze z przesyłem ścieków do m. Mętno i budowę kanalizacji sanitarnej z przepompowniami w m. Mętno z przesyłem ścieków do miejscowości Godków. A.Zakres prac przygotowawczych i dokumentacyjno- projektowych obejmuje: a)uzyskanie wszelkich niezbędnych do zrealizowania przedmiotowej inwestycji warunków, opinii, uzgodnień oraz decyzji, - (wymaganie określone w pkt 2.2.2 PFU), b)opracowanie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej do celów projektowych - (szczegółowe wymagania określone są w pkt 2.2.3.1 PFU), c)opracowanie koncepcji szczegółowych rozwiązań technicznych, która będzie stanowiła po zatwierdzeniu przez Zamawiającego, postawę do sporządzenia projektu budowlanego i projektów wykonawczych – (szczegółowe wymagania określone są w pkt 2.2.3.2 PFU), d)przeprowadzenie badań geologicznych warunków posadowienia, które pozwoli na wydanie przez uprawnionego geologa opinii o warunkach posadowienia i odwodniania wykopów - (szczegółowe wymagania określone są w pkt 2.2.3.3 PFU), e)opracowanie projektu budowlanego oraz uzyskanie na jego podstawie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę dla całego zakresu Robót, jeśli będzie wymagane, bądź do zgłoszenia Robót i do uzyskania tzw. braku sprzeciwu - (szczegółowe wymagania określone są w pkt 2.2.3.4 PFU), f)opracowanie projektu wykonawczego na podstawie projektu budowlanego oraz warunkach w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach jak również szczegółowych wytycznych zawartych w poszczególnych częściach składowych projektu Budowlanego – (szczegółowe wymagania określone są w pkt 2.2.3.5 PFU), g)opracowanie dokumentacji powykonawczej obejmującą geodezyjną dokumentację powykonawczą oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą – (szczegółowe wymagania określone są w pkt 2.2.3.6 PFU), h)sporządzenie pozostałych opracowań i dokumentów – (szczegółowe wymagania określone są w pkt 2.2.3.7 PFU), i)prowadzenie nadzoru autorskiego w zakresie zadnia i inwestycyjnego – (szczegółowe wymagania określone są w pkt 2.2.5 PFU), B.Zakres robót budowlanych obejmuje: a)budowę przepompowni i sieci kanalizacji sanitarnej na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz w oparciu o decyzje pozwolenia na budowę – (wymaganie określone w pkt 2.4.1.2 PFU), tj.: -budowę studzienki rozprężnej i kanału rozprężnego do istniejącej studni kanalizacyjnej w m Godków (część 1 etapu 1 inwestycji) – (wymaganie określone w pkt 1.10.1 PFU), -budowę kanalizacji grawitacyjno-tłocznej z przepompowniami na terenie m. Mętno i Mętno Małe oraz rurociągu tłocznego ścieków do m. Godków (część 2 etapu 1 inwestycji) – (wymaganie określone w pkt 1.10.2 PFU), -budowę przepompowni ścieków w m. Łaziszcze i rurociągu tłocznego ścieków z tej przepompowni do m. Mętno (etap 2 inwestycji) - (wymaganie określone w pkt 1.10.3 PFU), -budowę zasilania energetycznego i AKPiA do poszczególnych przepompowni - (wymaganie określone w pkt 1.10.4 PFU), b)wykonanie prób końcowych – (wymaganie określone w pkt 2.4.1.2 PFU), c)przeprowadzenie szkolenia wskazanego personelu – (wymaganie określone w pkt 2.4.1.2 PFU), d)rozruch technologiczny – (wymaganie określone w pkt 2.4.1.2 PFU), C.Zakres prac pozostałych obejmuje: a)wykonanie dokumentacji powykonawczej, instrukcji obsługi, instrukcji p.poż. i instrukcji stanowiskowych urządzeń (wymaganie określone w pkt 2.4.1.2 PFU), b)uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu (wymaganie określone w pkt 2.4.1.2 PFU), 4.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem dotyczące budowy przepompowni i kanalizacji sanitarnej w zakresie realizacji zamówienia tj. roboty ziemne, roboty w zakresie sieci kanalizacyjnych i przepompowni ścieków, roboty drogowe, roboty elektryczne, sterowania i monitoringu (pracowników fizycznych) na podstawie umowy o pracę jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 108 z późn. zm.) Wymóg nie dotyczy: projektantów, kierujących budową, obsługi geodezyjnej i dostawców materiałów budowlanych. 5.Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 6.Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone w Istotnych dla Stron Postanowieniach Umowy. 7.Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. 1)art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. 8.Dokumentacja zamówienia oraz Program funkcjonalno-użytkowy znajduje się do wglądu w siedzibie PUK w Chojnie Sp. z o.o. ul. Słowiańska 1, pokój Nr 109, w godz. od 7:00 – 15:00 oraz na stronie internetowej: www.bip.pukchojna.pl .

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71000000-8
71300000-1
45100000-8
45200000-9
71320000-7
45110000-1
45220000-5
45230000-8
71322000-1
45111000-8
45112000-5
45113000-2
45222000-9
45231000-5
45232000-2
45233000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany byłby wykazać w sposób szczególny. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: a)Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawcza jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia Wymagana suma ubezpieczenia nie mniejsza niż 1.000.000,00 zł. (słownie: jeden milion zł 00 gr.). Z dokumentu (np. polisy) musi jednoznacznie wynikać, że wykonawca objęty jest na dzień składania oferty ochroną ubezpieczeniową. Jeżeli z dokumentu jednoznacznie nie wynika, że składka została zapłacona wykonawca winien dołączyć na potwierdzenie takiej okoliczności dowód opłacenia składki. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą- spełnia /nie spełnia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca: a)wykaże wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej w systemie „zaprojektuj i wybuduj ”polegającej na budowie przepompowni ścieków i kanalizacji sanitarnej zgodnej z przedmiotem zamówienia o długości co najmniej 1500 mb, lub: b)wykaże wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jeden kompletny projekt budowlano-wykonawczy dotyczący budowy przepompowni ścieków i kanalizacji sanitarnej z pełną dokumentacją geotechniczną, kosztorysem inwestorskim, przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, które uzyskały pozwolenie na budowę dla przepompowni ścieków i kanalizacji sanitarnej zgodnej z przedmiotem zamówienia o długości co najmniej 1500 mb, oraz, wykaże, wykonanie (zakończenie) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednego zadania odpowiadającego rodzajem robotom budowlanym, które są objęte przedmiotem zamówienia, tj. zrealizował budowę przepompowni ścieków i kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 1500 mb. Wykonawca wraz z podaniem rodzaju robót, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane, zobowiązany jest do załączenia dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w oparciu dokumenty złożone przez wykonawcę metodą spełnia/ nie spełnia. c)przedstawi wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wykonującymi poniższe czynności: -jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do projektowania konstrukcji obiektu przepompowni ścieków – minimalne doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata od daty uzyskania uprawnień, w tym zaprojektowanie minimum jednego obiektu przepompowni ścieków sanitarnych, -jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń – minimalne doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata od daty uzyskania uprawnień, w tym zaprojektowanie minimum jednej przepompowni ścieków i kanalizacji sanitarnej, -jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń – minimalne doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata od daty uzyskania uprawnień, w tym zaprojektowaniu minimum jednego obiektu przepompowni ścieków sanitarnych, -jedna osoba posiadająca uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń – minimalne doświadczenie zawodowe: minimum 4 lata od daty uzyskania uprawnień, -jedna osoba pełniąca funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – minimalne doświadczenie zawodowe na stanowisku Kierownika Budowy co najmniej 6 lat (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w tym realizacji minimum jednej budowy przepompowni ścieków i kanalizacji sanitarnej. -jedna osoba pełniąca funkcję Kierownika robót na stanowisku Kierownika Robót Sanitarnych – minimalne doświadczenie zawodowe – co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Sanitarnych, liczone od dnia uzyskania uprawnień, w tym przy realizacji minimum jednej roboty budowlanej w zakresie budowy przepompowni ścieków i kanalizacji sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, -jedna osoba pełniąca funkcję Kierownika robót na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych – co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych, liczone od dnia uzyskania uprawnień, w tym przy realizacji minimum jednej budowy przepompowni ścieków sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowana robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, -jedna osoba pełniąca funkcję Kierownika robót na stanowisku Kierownika Robót Budowlanych – co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Budowlanych, liczone od dnia uzyskania uprawnień, w tym przy realizacji minimum jednej budowy przepompowni ścieków i kanalizacji sanitarnej, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do konstrukcji oraz architektury obiektu bez ograniczeń, -jedna osoba pełniąca funkcję Kierownika robót na stanowisku Kierownika Robót Drogowych – co najmniej 4 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót, liczone od dnia uzyskania uprawnień, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika robót w specjalności drogowej bez ograniczeń, 2.Wszyscy w/w specjaliści muszą posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz być członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i mieć aktualne zaświadczenia z tej Izby. W/w muszą posiadać w/w uprawnienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. 3.Dodatkowo Wykonawca musi posiadać do dyspozycji geodetę posiadającego kwalifikacje zawodowe w geodezji i kartografii. 4.Zamawiający dopuszcza łączenie ww. specjalności. Warunek zostanie spełniony również wtedy, gdy jedna osoba posiada kwalifikacje w kilku specjalnościach. 5. amawiający dokona oceny spełnienia warunków w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą- spełnia /nie spełnia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 8 do SIWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone; przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2)wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 9 do SIWZ. 3)Wykonawca musi wykazać posiadanie polisy ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej co najmniej działalność związaną z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1,0 mln PLN. (ROZDZIAŁ IX pkt 1 ppkt 2, lit. a).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1)Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy („Zbiorcze zestawienie ofert”). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00 gr. ). wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45.ust. 6 ustawy Pzp. 2.Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Chojnie Nr konta 78 9370 0007 0000 0215 2000 0004 , z dopiskiem: Wadium – „Budowa przepompowni ścieków w m. Łaziszcze z przesyłem ścieków do m. Mętno i budowa kanalizacji sanitarnej z przepompowniami w m. Mętno z przesyłem ścieków do m. Godków" - III postępowanie. 3.Za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu środków pieniężnych na wskazany rachunek bankowy. 4.Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na Zamawiającego. 5.Wadium wniesione przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz winno być wniesione w imieniu konsorcjum. 6.Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 7.Zamawiający dokona zwrotu wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-2 i 4 ustawy Pzp. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium również w przypadkach określonych w art. 46 ust 5 ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1)Przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a)jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót, b)gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne (powódź, huragan, katastrofa budowlana, deszcz nawalny, pożar, uderzenie pioruna, zapadanie lub osuwanie się ziemi, zalanie, uderzenie pojazdu)uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność. Warunek zostanie spełniony w przypadku wystąpienia ciągłych opadów deszczu lub śniegu uniemożliwiających realizację robót budowlanych przez okres min. 10 dni, wówczas wystąpi możliwość wydłużenia terminu realizacji zadania o okres występowania tych opadów, c)gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d)wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e)gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f)jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g)wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. h)wystąpienie okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2- 6 ustawy Pzp. 2)Zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a)konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za istotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 Prawo Budowlane, b)wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy, c)wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, d)konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, e)wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, f)wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2.Zmiany podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem , że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 3.Zmiany przepisów prawa istotnych dla postanowień zawartej umowy. 4.Poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robot budowlanych, dostaw lub zmiana technologii. 5.Aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny bądź zmiany obowiązujących przepisów prawnych lub/i techniczno–budowlanych, konieczność opracowania ekspertyz, opinii archeologicznych. 6.W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT – cena oferty netto nie może być wyższa niż zadeklarowana w formularzu ofertowym. Wartość wynagrodzenia brutto zostanie podwyższona z odpowiednim zastosowaniem stawki podatku VAT. 7.W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT - cena oferty netto nie może być wyższa niż zadeklarowana w formularzu ofertowym. Wartość wynagrodzenia brutto zostanie pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT. 8.Zmiana specjalistów przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. 1)Wykonawca z własnej inicjatywy może zaproponować zmianę specjalistów w następujących przypadkach: -śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych specjalisty, -nie wywiązywania się specjalisty z obowiązków wynikających z umowy, -jeśli zmiana specjalisty jest konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacja). 2)Zamawiający może żądać od Wykonawcy zmiany specjalisty, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. 3)W przypadku zmiany specjalisty – nowy specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego specjalisty. 4)Wykonawca zobowiązany jest zmienić specjalistę zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. 9.W pozostałym zakresie do zmian umowy stosuje się art. 144 ust.1 pkt. 2 - 6 , ust. 1a – 1 e oraz ust. 2 i ust. 3 ustawy Pzp.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-07-17, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: 1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Chojnie Sp. z o.o. 2)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa przepompowni ścieków w m. Łaziszcze z przesyłem ścieków do m. Mętno i budowa kanalizacji sanitarnej z przepompowniami w m. Mętno z przesyłem ścieków do m. Godków” – III postępowanie, Ozn. sprawy: ZP/DW/03/2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 3)odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp. 4)Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5)obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 6)w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 7)posiada Pani/Pan: a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 8)nie przysługuje Pani/Panu: a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Wymiana rury żeliwnej na pcv - Goleniów
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie Wymiana rury żeliwnej na pcv Proszę o kontakt telefoniczny lub mailowy.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI