Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: „KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: „KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE GOSPODARKI OSADOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ CZĘŚCI TECHNOLOGICZNEJ I PRZEBUDOWĄ SYSTEMU DOPROWADZENIA ŚCIEKÓW DO OCZYSZCZALNI W TCZEWIE” z podziałem na części: Część 1: Modernizacja budynku Przepompowni Czatkowy wraz z wymianą krat i pomp ścieków Część 2: Budowa kompostowni osadów ściekowych Część 3: Modernizacja oczyszczalni ścieków: modernizacja kraty gęstej, separatora piasku, dmuchaw i wymiana wirówek na oczyszczalni ścieków.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTczew
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2018-02-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2017-12-28
  • Numer ogłoszenia636455-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 636455-N-2017 z dnia 2017-12-28 r.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: „KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE GOSPODARKI OSADOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ CZĘŚCI TECHNOLOGICZNEJ I PRZEBUDOWĄ SYSTEMU DOPROWADZENIA ŚCIEKÓW DO OCZYSZCZALNI W TCZEWIE” z podziałem na części: Część 1: Modernizacja budynku Przepompowni Czatkowy wraz z wymianą krat i pomp ścieków Część 2: Budowa kompostowni osadów ściekowych Część 3: Modernizacja oczyszczalni ścieków: modernizacja kraty gęstej, separatora piasku, dmuchaw i wymiana wirówek na oczyszczalni ścieków.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, projekt pod nazwą: „Kompleksowe rozwiązanie gospodarki osadowej wraz z modernizacją części technologicznej i przebudową systemu doprowadzenia ścieków do oczyszczalni w Tczewie” nr POIS.02.03.00-00-0214/16.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19192776300000, ul. ul. Czatkowska  8 , 83110   Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 5305270, 58 5305278, e-mail a.walter@zwik.tczew.pl, faks 585 312 182.
Adres strony internetowej (URL): www.zwik.tczew.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zwik.tczew.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Tczewie, ul. Czatkowska 8; 83-110 Tczew

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: „KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE GOSPODARKI OSADOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ CZĘŚCI TECHNOLOGICZNEJ I PRZEBUDOWĄ SYSTEMU DOPROWADZENIA ŚCIEKÓW DO OCZYSZCZALNI W TCZEWIE” z podziałem na części: Część 1: Modernizacja budynku Przepompowni Czatkowy wraz z wymianą krat i pomp ścieków Część 2: Budowa kompostowni osadów ściekowych Część 3: Modernizacja oczyszczalni ścieków: modernizacja kraty gęstej, separatora piasku, dmuchaw i wymiana wirówek na oczyszczalni ścieków.
Numer referencyjny: NI/064/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Wszystkie części łącznie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Wszystkie części łącznie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: „Kompleksowe rozwiązanie gospodarki osadowej wraz z modernizacją części technologicznej i przebudową systemu doprowadzenia ścieków do oczyszczalni w Tczewie”. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Infrastruktura i Środowisko w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020. Projekt pn. „Kompleksowe rozwiązanie gospodarki osadowej wraz z modernizacją części technologicznej i przebudową systemu doprowadzenia ścieków do oczyszczalni w Tczewie” w zakresie robót budowlano – montażowych został podzielony na kilka zadań/kontraktów w tym: Zadanie pn „Budowa dodatkowej nitki kanału sanitarnego – obejście przepompowni Czatkowy w Tczewie” oraz zadanie pn. „Zakup urządzeń mechanicznych do obsługi kompostowni” będą realizowane w ramach odrębnych postępowań przetargowych. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest Kontrakt obejmujący: 1. Modernizację budynku Przepompowni Czatkowy wraz z wymianą krat i pomp ścieków 2. Modernizację oczyszczalni ścieków, w tym modernizację kraty gęstej, separatora piasku, dmuchaw i wymianę wirówek na oczyszczalni ścieków. 3. Budowę kompostowni osadów ściekowych Kontrakt realizowany będzie zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę – FIDIC „żółty”, wydanie angielsko-polskie niezmienione 2006 (tłumaczenie 1. wydania 1999). 2.1.1. W celu prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia oraz poprawnego sporządzenia oferty, zobowiązuje się Wykonawców do sprawdzenia warunków wykonania przedmiotu zamówienia poprzez oględziny całego terenu objętego realizacją niniejszego zadania. W tym celu Zamawiający wyznacza termin spotkania dla wszystkich zainteresowanych Wykonawców. Zamawiający zaprasza Wykonawców do siedziby Zamawiającego ( adres jak w pkt. 2.1. ) w dniu 15.01.2018 r. na godzinę 12:00. W tym dniu odbędzie się wizja lokalna terenu budowy. Wszelkie pytania pojawiające się w trakcie/po wizji lokalnej Wykonawcy zobowiązani są przekazać do Zamawiającego w formie pisemnej lub drogą mailową ze wskazaniem podmiotu zadającego pytanie. Każde pytanie oraz odpowiedź zostaną przesłanie do wszystkich Wykonawców którzy wpiszą się na listę obecności podczas wizji lokalnej, oraz zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.tczew.pl 2.1.2. Wykonawca powinien przeprowadzić potrzebne pomiary i badania niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej. 2.1.3. Parametry techniczne obiektów, urządzeń i instalacji powinny być zgodnie z zapisami w SIWZ uzgadniane z Zamawiającym. 2.1.4. Wykonawca będzie uwzględniał w dokumentacji projektowej ewentualne uwagi zgłaszane przez Zamawiającego. 2.1.5. Dokumentacja projektowa wraz z operatem wodnoprawnym i wnioskiem o zezwolenie na przetwarzanie odpadów przed złożeniem do organu wydającego stosowne decyzje administracyjne powinna zostać przedłożona Zamawiającemu do zatwierdzenia. 2.1.6. Wykonawca udzieli gwarancji na usuwanie wad dokumentacji projektowej oraz dokonanie nieodpłatnej zmiany projektu w przypadku wadliwości zaprojektowanego rozwiązania. 2.1.7. Projektowane urządzenia i instalacje powinny posiadać serwis na terenie Polski. 2.1.8. Projektowane urządzenia i instalacje powinny pochodzić od sprawdzonych producentów lub autoryzowanych dostawców, którzy zapewniają sprawne wykonanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz dostarczenie części zamiennych. 2.1.9. Transmisja danych o pracy urządzeń i instalacji powinna odbywać się do centralnej dyspozytorni oczyszczalni ścieków. 2.1.10. Roboty budowlane powinny zapewnić ciągłą pracę istniejącego układu technologicznego oczyszczalni ścieków w trakcie realizacji inwestycji. Każdorazowe wyłączenie istniejących urządzeń i instalacji oraz włączenie nowych urządzeń i instalacji powinno być uzgadniane z Zamawiającym. 2.1.11. Projektowane obiekty, urządzenia i instalacje powinny zostać połączone technicznie i technologicznie z obiektami, urządzeniami i instalacjami istniejącymi, zapewniając prawidłowe ich funkcjonowanie. 2.1.12. Elementy konstrukcji urządzeń, zbiorników i instalacji mające kontakt ze ściekami lub montowane w środowisku agresywnym powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie korozyjne środowiska. 2.1.13. Prace budowlane i technologiczne powinny być wykonane w standardzie nie niższym niż określonym w PFU. 2.1.14. Zamawiający nie dopuszcza materiałów i urządzeń będących prototypami. Oferowane materiały i urządzenia powinny być sprawdzone w działaniu w warunkach takich, jakie występują na oczyszczalniach ścieków. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowany materiał i urządzenie nie jest prototypem poprzez wskazanie lokalizacji, w której dany materiał lub urządzenie zostało sprawdzone w działaniu. 2.2. Opis części zamówienia. Część 1: Modernizacja budynku Przepompowni Czatkowy wraz z wymianą krat i pomp ścieków Zakres prac: I. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, opinii, zezwoleń, decyzji i dokonaniem zgłoszeń II. Roboty budowlane i instalacyjne oraz technologiczne: Zakres robót w branży instalacyjnej W istniejącym budynku przepompowni Czatkowy należy dokonać wymiany następujących instalacji wewnętrznych:  wodociągowej,  kanalizacyjnej (rurociągi przy pompach) wraz z wymianą armatury (zasuwy, zastawki),  elektrycznej,  AKPiA (sondy poziomu ścieków, system detekcji gazów – siarkowodoru i metanu) wraz z wymianą sterowania urządzeń i podłączeniem ich do dyspozytorni oczyszczalni,  wentylacji. Zakres robót w branży budowlanej i technologicznej W ramach remontu budynku należy wykonać następujące roboty budowlane:  demontaż istniejących urządzeń technologicznych i montaż nowych (kraty rzadkie, pompy) i innych elementów,  opróżnienie części mokrej komór przepompowni wraz z usunięciem zalegających na dnie osadów,  remont części mokrej przepompowni (komór ścieków) poprzez zabezpieczenie mineralną zaprawą powłokową chemoodporną, wodoszczelną i mrozoodporną, o dużej wytrzymałości mechanicznej,  hermetyzację komór ścieków i krat rzadkich,  wymianę skorodowanych stalowych elementów (barierek, itp.) na elementy ze stali nierdzewnej kwasoodpornej,  nowe posadzki w budynku na trzech poziomach z żywicy epoksydowej,  tynkowanie, malowanie i wykończenie ścian wewnętrznych budynku na trzech poziomach z żywicy epoksydowej,  szpachlowanie i malowanie sufitu farbą emulsyjną,  remont elewacji zewnętrznej budynku wraz z malowaniem,  remont dachu,  wymianę przed budynkiem przepompowni istniejącej zasuwy z napędem ręcznym na zasuwę z napędem elektrycznym,  wykonanie tacy punktu zlewnego na dwa stanowiska samochodów asenizacyjnych. Część 2: Budowa kompostowni osadów ściekowych Zakres prac: I. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, opinii, zezwoleń, decyzji i dokonaniem zgłoszeń II. Roboty budowlane i instalacyjne oraz technologiczne: Zakres robót w branży instalacyjnej W ramach inwestycji należy wykonać następujące sieci:  kanalizacyjną ze studzienkami i przepompownią (do transportu odcieków),  wodociągową z wymaganą ilością hydrantów,  elektryczną z oświetleniem kompostowni,  AKPiA (sondy temperatury, sondy tlenowe) wraz z podłączeniem kompostowni do dyspozytorni oczyszczalni ze stanowiskiem komputerowym. Zakres robót w branży budowlanej i technologicznej W ramach inwestycji należy wykonać następujące obiekty budowlane:  plac z 6 boksami do kompostowania, z utwardzonym i szczelnym podłożem,  plac składowania odpadów (skratek, piasku i osadu odwodnionego), z utwardzonym i szczelnym podłożem,  plac składowania materiału strukturalnego, z utwardzonym i szczelnym podłożem,  plac składowania kompostu, z zadaszeniem, z utwardzonym i szczelnym podłożem,  system odwodnienia ww. placów z przepompownią i studzienką pomiarową odcieków z kompostowni,  drogę dojazdową i plac manewrowy. Część 3: Modernizacja oczyszczalni ścieków, w tym modernizacja kraty gęstej, separatora piasku, dmuchaw i wymiana wirówek na oczyszczalni ścieków. Zakres prac: I. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, opinii, zezwoleń, decyzji i dokonaniem zgłoszeń II. Roboty budowlane i instalacyjne oraz technologiczne:  Budynek kraty gęstej o szerokości wewnętrznej 6,40 m, długości wewnętrznej 8,16 m i wysokości wewnętrznej 4,45÷4,75 m Zakres robót w branży instalacyjnej W istniejącym budynku kraty gęstej należy dokonać wymiany następujących instalacji wewnętrznych:  wodociągowej,  kanalizacyjnej,  elektrycznej,  AKPiA (sonda poziomu ścieków) wraz z wymianą sterowania pracą kraty i podłączeniem jej do dyspozytorni oczyszczalni,  centralnego ogrzewania,  wentylacji. Budynek kraty gęstej należy wyposażyć w system detekcji gazów (siarkowodoru, metanu). Zakres robót w branży budowlanej i technologicznej W ramach remontu budynku należy wykonać następujące roboty budowlane:  demontaż istniejącej i montaż nowej kraty gęstej,  hermetyzację komory ścieków i kraty gęstej,  remont elewacji zewnętrznej budynku wraz z wymianą orynnowania i malowaniem,  drobne prace naprawcze dachu,  wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,  nową posadzkę z żywicy epoksydowej,  tynkowanie, malowanie i wykończenie ścian wewnętrznych z żywicy epoksydowej,  szpachlowanie i malowanie sufitu farbą emulsyjną.  Budynek separatora piasku o szerokości wewnętrznej 4,97 m, długości wewnętrznej 7,50 m i wysokości wewnętrznej 4,83÷4,96 m Zakres robót w branży instalacyjnej W istniejącym budynku separatora piasku należy dokonać wymiany następujących instalacji wewnętrznych:  wodociągowej,  kanalizacyjnej,  elektrycznej,  automatyki wraz z podłączeniem separatora piasku do dyspozytorni oczyszczalni,  centralnego ogrzewania,  wentylacji. Zakres robót w branży budowlanej i technologicznej W ramach remontu budynku należy wykonać następujące roboty budowlane:  demontaż istniejącego i montaż nowego separatora piasku,  remont elewacji zewnętrznej budynku wraz z wymianą orynnowania i malowaniem,  drobne prace naprawcze dachu,  wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,  nową posadzkę z żywicy epoksydowej,  tynkowanie, malowanie i wykończenie ścian wewnętrznych z żywicy epoksydowej,  szpachlowanie i malowanie sufitu farbą emulsyjną.  Budynek stacji odwadniania osadu o szerokości wewnętrznej 8,8 m, długości wewnętrznej 11,6 m i wysokości wewnętrznej 3,7÷4,3 m wraz z wiatą o szerokości wewnętrznej 3,70 m, długości wewnętrznej 6,23 m i wysokości wewnętrznej 3,25÷3,55 m dla przyczepy traktorowej przeznaczonej do wywozu osadu odwodnionego Zakres robót w branży instalacyjnej W istniejącym budynku wirówek należy dokonać wymiany następujących instalacji wewnętrznych:  wodociągowej,  kanalizacyjnej,  technologicznej (flokulantu, osadu uwodnionego i osadu odwodnionego),  elektrycznej,  AKPiA (wodomierz wody, sonda gęstości osadu, przepływomierze osadu uwodnionego, przepływomierze roztworu flokulantu) wraz z wymianą sterowania pracą wirówek i podłączeniem ich do dyspozytorni oczyszczalni,  centralnego ogrzewania,  wentylacji. Zakres robót w branży budowlanej i technologicznej W ramach remontu budynku należy wykonać następujące roboty budowlane:  demontaż istniejącej i montaż nowej stacji odwadniania osadu,  remont elewacji zewnętrznej budynku i wiaty wraz z wymianą orynnowania i malowaniem,  drobne prace naprawcze dachu,  wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,  nową posadzkę z żywicy epoksydowej,  tynkowanie, malowanie i wykończenie ścian wewnętrznych z żywicy epoksydowej,  szpachlowanie i malowanie sufitu farbą emulsyjną.  Budynek stacji dmuchaw o szerokości wewnętrznej 8,75 m, długości wewnętrznej 20,72 m i wysokości wewnętrznej 4,65÷5,15 m Zakres robót w branży instalacyjnej W istniejącym budynku dmuchaw należy dokonać wymiany następujących instalacji wewnętrznych:  czerpni powietrza do budynku,  elektrycznej,  AKPiA wraz z wymianą sterowania pracą dmuchaw i podłączeniem ich do dyspozytorni oczyszczalni,  wentylacji. Zakres robót w branży budowlanej i technologicznej W ramach remontu budynku należy wykonać następujące roboty budowlane:  demontaż istniejących i montaż nowych dmuchaw,  remont elewacji zewnętrznej budynku wraz z wymianą orynnowania i malowaniem,  drobne prace naprawcze dachu,  wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,  nową posadzkę z żywicy epoksydowej,  tynkowanie, malowanie i wykończenie ścian wewnętrznych z żywicy epoksydowej,  szpachlowanie i malowanie sufitu farbą emulsyjną. Uwagi dodatkowe: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wymagania Zamawiającego stanowiące TOM III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, iż Wykonawca jest zobowiązany dopełnić aktualnych wymogów technicznych, zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2004 nr 202 poz. 2072). Szczegółowe wymagania dla modernizacji budynku przepompowni „Czatkowy” w Tczewie określone zostały w Programie Funkcjonalno – Użytkowym dla zadania: Modernizacja budynku przepompowni ścieków „Czatkowy” w Tczewie wraz z wymianą krat i pomp ścieków. Szczegółowe wymagania dla modernizacji budynków technologicznych i urządzeń w Oczyszczalni ścieków oraz budowy kompostowni określone zostały w Programie Funkcjonalno – użytkowym dla Kontraktu: Kompleksowe rozwiązanie gospodarki osadowej wraz z modernizacją części technologicznej i przebudową systemu doprowadzania ścieków do oczyszczalni ścieków w Tczewie.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71320000-7
45232423-3
45232410-9
45255600-5
45232400-6
45231300-8
45232460-4
45232150-8
45100000-8
45111200-0
45223200-8
45232152-2
45232421-9
45233140-2
45252127-4
45311200-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14936224,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  18   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
18

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż: Części 1, 2 i 3 łącznie 4 000 000 PLN Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: Części 1, 2 i 3 łącznie 5 000 000 PLN W przypadku podania wartości w walucie obcej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), który jest dostępny pod adresem www.nbp.pl opublikowany w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych dla niniejszego postępowania. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunki z pkt. 3.2 a) mogą być spełnione łącznie przez składających wspólną ofertę.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: b) Zdolności technicznej Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał co najmniej: Części 1, 2 i 3 łącznie a) jedno zakończone zadanie polegające na budowie, rozbudowie lub modernizacji oczyszczalni / podczyszczalni ścieków wraz z wymianą/montażem urządzeń technologicznych o wartości robót nie mniejszej niż 7. 000 000,00 PLN ( netto ), oraz b) jedno zakończone zadanie polegające na budowie kompostowni odpadów z zastosowaniem membran, z boksami i napowietrzaniem mechanicznym za pomocą wentylatorów, o wydajności min. 5 000 Mg/rok odpadów, o wartości robót nie mniejszej niż 5. 000 000 PLN ( netto ). Uwagi dodatkowe: Za zakończone zadanie (zadania) należy rozumieć zadanie dla którego podpisany został protokół odbioru robót/wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie lub inny dokument równoważny. c) Zdolności zawodowej: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje niżej wymienionymi osobami w zakresie czynności wymienionych poniżej, które posiadają (jeśli dotyczy) zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332, 1529) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w niżej wymienionych specjalnościach, albo inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane wykonawcze w tej specjalności Część Funkcja Wykształcenie/Uprawnienia Doświadczenie Części 1, 2 i 3 łącznie Przedstawiciel Wykonawcy Wykształcenie wyższe techniczne Co najmniej 6-letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu kontraktami z zakresu gospodarki wodno-ściekowej lub odpadowej jako Kierownik Projektu lub równoważne stanowisko polegające na zarządzaniu Kontraktem/Projektem typu Manager Projektu, Dyrektor Kontraktu, Przedstawiciel Wykonawcy itp. Zamawiający uzna za spełnienie warunku jeżeli powyższe zadanie jest zakończone. Kierownik Budowy Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń) Co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w kierowaniu kontraktami z zakresu gospodarki wodno-ściekowej lub odpadowej, w tym doświadczeniem w kierowaniu przynajmniej 1 kontraktem obejmującym budowę, przebudowę lub modernizację oczyszczalni/podczyszczalni ścieków lub jednym zakończonym zadaniu obejmującym budowę, przebudowę lub modernizację kompostowni odpadów z zastosowaniem membran, z boksami i napowietrzaniem mechanicznym za pomocą wentylatorów, o wydajności min 5000 Mg/rok odpadów. Zamawiający uzna za spełnienie warunku jeżeli powyższe zadanie jest zakończone. Kierownik robót sanitarnych Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń) Co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi (licząc od dnia uzyskania uprawnień ) - wykazać pełnienie funkcji kierownika robót na minimum 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub modernizacji oczyszczalni/podczyszczalni ścieków lub minimum 1 zadaniu obejmującym budowę, przebudowę lub modernizację kompostowni odpadów. Zamawiający uzna za spełnienie warunku jeżeli powyższe zadanie jest zakończone. Kierownik robót elektrycznych i AKPiA Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych (bez ograniczeń) Co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi (licząc od dnia uzyskania uprawnień ) - wykazać pełnienie funkcji kierownika robót na minimum 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub modernizacji oczyszczalni/podczyszczalni ścieków lub jednym zakończonym zadaniu obejmującym budowę, przebudowę lub modernizację kompostowni odpadów Zamawiający uzna za spełnienie warunku jeżeli powyższe zadanie jest zakończone. Technolog oczyszczania ścieków/Specjalista ds. rozruchów Wykształcenie wyższe Co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w opracowaniu projektów/ opinii/ ekspertyz/ konsultacji lub doradztwa technologicznego w zakresie technologii oczyszczania/ podczyszczania ścieków i przeróbki osadów ściekowych/odpadów, w tym przy min. jednym zakończonym zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub modernizacji oczyszczalni/ podczyszczalni ścieków lub jednym zakończonym zadaniu obejmującym budowę, przebudowę lub modernizację kompostowni odpadów z zastosowaniem membran, z boksami i napowietrzaniem mechanicznym za pomocą wentylatorów, o wydajności min 5000 Mg/rok odpadów. Zamawiający uzna za spełnienie warunku jeżeli powyższe zadanie jest zakończone. Projektant branży konstrukcyjno-budowlanej Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu (licząc od dnia uzyskania uprawnień) – wykazać pełnienie funkcji projektanta w ww. specjalności na minimum 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub modernizacji oczyszczalni/ podczyszczalni ścieków lub jednym zakończonym zadaniu obejmującym budowę, przebudowę lub modernizację kompostowni odpadów. Zamawiający uzna za spełnienie warunku jeżeli powyższe zadanie jest zakończone. Projektant branży sanitarnej Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych Co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu (licząc od dnia uzyskania uprawnień) – wykazać pełnienie funkcji projektanta w ww. specjalności na minimum 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub modernizacji oczyszczalni/ podczyszczalni ścieków lub jednym zakończonym zadaniu obejmującym budowę, przebudowę lub modernizację kompostowni odpadów. Zamawiający uzna za spełnienie warunku jeżeli powyższe zadanie jest zakończone Projektant branży elektrycznej i AKPiA Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu (licząc od dnia uzyskania uprawnień) – wykazać pełnienie funkcji projektanta w ww. specjalności na minimum 1 zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub modernizacji oczyszczalni/ podczyszczalni ścieków lub jednym zakończonym zadaniu obejmującym budowę, przebudowę lub modernizację kompostowni odpadów z Zamawiający uzna za spełnienie warunku jeżeli powyższe zadanie jest zakończone. Uwagi dodatkowe: Lista wymienionych specjalistów stanowi minimum osobowe. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się szczegółowo z przedmiotem zamówienia, tak aby zapewnić na stanowiskach kluczowych specjalistów osoby uprawnione do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w branżach i zakresie gwarantującym wykonanie wszelkich robót ujętych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien zapewnić kluczowym specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do wykonania kontraktu na roboty, np. poza wskazanymi w ofercie kluczowymi specjalistami należy zapewnić m.in. kierowników robót nie wskazanych jako kluczowi specjaliści, koniecznych do realizacji zakresu robót wchodzących w zakres zamówienia; specjalistę ds. BHP. Wynagrodzenie ww. personelu oraz personelu pomocniczego musi zostać uwzględnione w cenie ofertowej. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za dobór personelu dodatkowego. W przypadku, gdy wartość wskazanych w warunkach robót realizowanych przez Wykonawcę wykazanych na spełnienie warunku będzie określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie- na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień opublikowania Ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ogłoszenia nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i uprawniają do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, 1529 ) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oświadczenia i dokumenty, jakie ma dostarczyć wykonawca w celu wstępnego potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu (dokumenty dołączane do oferty): a) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ b) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1a do SIWZ (Wykaz Cen) c) Oświadczenie Wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do SIWZ d) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ e) Wykaz robót budowlanych odpowiadających warunkowi określonemu w pkt 3.2.b) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; f) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia odpowiadających warunkowi określonemu w pkt. 3.2. c), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. g) Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów – zobowiązanie należy złożyć w oryginale. h) Próbka nowej membrany o wymiarach 1m x 1m, którą Wykonawca zamierza wykorzystać do zakrycia boksów kompostowni. Próbka niniejsza z chwilą złożenia oferty staje się wyłączną własnością Zamawiającego. i) Wymagania dotyczące parametrów membrany powinny być potwierdzone testami laboratoryjnymi. Testy winny być przeprowadzone wg wskazanych norm ( TOM III – OPZ ) i winny być przeprowadzone przez akredytowane laboratorium. Wyniki badania membrany należy załączyć do oferty. j) Wymaga się trwałości membrany minimum 7 lat. Wykonawca powinien załączyć oświadczenie producenta membrany o trwałości membrany minimum 7 lat. Zamawiający wyklucza możliwość zastosowania membrany będącej prototypem. k) Wymaga się również na etapie składania oferty dokumentu potwierdzającego skuteczność oczyszczania powietrza z substancji odoroczynnych (redukcja na poziomie minimum 90%) z zastosowaniem membrany opracowanego przez niezależną instytucję. W przypadku dokumentu wydanego przez zagraniczną instytucję należy załączyć tłumaczenie w języku polskim. l) Dowód wniesienia wadium.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona: a) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt. 3.2. a) i. b) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem składania ofert, w wysokości określonej przez Zamawiającego w pkt. 3.2. a) ii. c) Dowody potwierdzające, że roboty budowlane podane w Załączniku nr 4 do SIWZ, odpowiadające warunkowi określonemu w pkt 3.2.b) zostały wykonane należycie, w szczególności że zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. d) Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, posiadanie uprawnień oraz wykształcenie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiadających warunkowi określonemu w pkt. 3.2. c), wymienionych w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wykonawca załączy również kopie dokumentów potwierdzających przynależność do właściwych izb samorządu zawodowego tych osób oraz informację o aktualności opłat z tytułu przynależności do Izb samorządu zawodowego. e) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; f) Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; g) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. g) składa dokument, o którym mowa w pkt. 4.3.b), w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. i) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy; j) Ponadto, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, wykonawcy składają bez osobnego wezwania Zamawiającego oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; k) Wykonawca najwyżej oceniony, na wezwanie Zamawiającego dostarczy minimum jeden list referencyjny od prowadzącego kompostownię w formie pryzm przykrytych membranami, dotyczący pracy zastosowanej technologii (całej instalacji ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.e) i 4.2.f), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.g) (informacje z Krajowego Rejestru Karnego) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.2.i) składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. d) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 4.2.e) – 4.2.g) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, złożone nie wcześniej niż odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwagi dodatkowe: Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, inne niż oświadczenia, o których mowa w zdaniu poprzednim, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy: a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wykonywanie na terenie budowy robót budowlanych przez pracowników fizycznych, w zakresie objętym dokumentacją techniczną, w tym obsługi sprzętu budowlanego, operatorów sprzętu. b) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy: Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami zatrudnionymi w ramach umowy o pracę, sposób prowadzenia kontroli określono we Wzorze umowy – Tom II SIWZ. c) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy zgodnie z wzorem umowy – Tom II SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wysokość wadium Części 1, 2 i 3 łącznie 400 000,00 PLN 6.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu; b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6.3. Miejsce wniesienia wadium Wadium należy wnieść w wymaganej kwocie: wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank: PKO BP S.A. a) nr rachunku: 89 1440 1101 0000 0000 1268 9713z dopiskiem „Wadium dla zamówienia nr NI/064/2017” b) ksero dowodu wpłaty wadium należy załączyć do oferty; c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu winien być dostarczony Zamawiającemu wraz z ofertą w oryginale. d) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 6.2 b-e), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, przy czym: – dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie; – dokumenty te zostaną złożone w oryginale e) skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w lit a) , przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert) 6.4. Zwrot i zatrzymanie wadium a) Zwrot wadium Wykonawcom nie wybranym do wykonania zamówienia nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 Ustawy; b) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. e); c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem składania ofert; d) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 Ustawy. e) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: i. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, ii. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, iii. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie 30,00
Termin realizacji zamówienia 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami Warunków Szczególnych do Kontraktu: Klauzula 13 Zmiany i korekty 13.2 Analiza wartości W Klauzuli 13.2 usunięto treść rozpoczynając od punktu (c) aż do końca i wstawiono treść jak następuje: Jeśli rezultatem tej zmiany jest zmiana wartości kontraktowej dla tej części Robót, Inżynier będzie postępował zgodnie z Klauzulą 3.5 [Ustalenia]. Ewentualne korekty jakichkolwiek elementów projektu wymagają przedstawienia przez Wykonawcę pisemnej propozycji (wraz z rysunkami, o ile są potrzebne) do akceptacji Inżyniera Kontraktu i Zamawiającego, spełniającej wszelkie wymogi techniczne, formalne i kontraktowe. 13.3 Procedura wprowadzania Zmian Klauzulę 13.3 uzupełnia się następująco: Jako przedostatni akapit w niniejszej klauzuli 13.3 dodaje się następujący tekst: Każda Zmiana mająca wpływ na: (I) zmianę Zatwierdzonej Kwoty Kontraktowej; lub (II) przedłużenie Czasu na Wykonanie; (III) zmiany wskazane w Instrukcji dla Wykonawców, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, musi być dokonana poprzez sporządzenie Aneksu do umowy. Wszelkie zmiany wydane w oparciu o Klauzulę 13.3 muszą uwzględniać konieczność stosowania przez Zamawiającego Ustawy Prawo Zamówień Publicznych i wynikające z niej tryby udzielania zamówień. Wprowadzona zmiana nie może spowodować pogorszenia jakości wykonywanych Robót. W przypadku propozycji zmian do wymagań Zamawiającego zgłaszanych przez Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wniosku uzasadniającego zmianę wraz z analizą finansową, rzeczową i formalną tej zmiany oraz z wszelkimi dokumentami wymaganymi przez Warunki Kontraktu oraz Prawo Zamówień Publicznych. Wykonanie robót podobnych może nastąpić tylko i wyłącznie po uprzednim wyrażeniu zgody przez Zamawiającego na takie roboty. Konieczność wykonania robót podobnych Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Inżynierowi w momencie powzięcia informacji o konieczności ich wykonania. O ile w trakcie realizacji Kontraktu okaże się konieczne wprowadzenie zmian, to Wykonawca bez zbędnej zwłoki zaproponuje rozwiązanie projektowe do zaakceptowania przez Inżyniera, zgodnie z trybem wprowadzania zmian do umowy określonym w Instrukcji dla Wykonawców. 13.8 Korekty uwzględniające zmianę kosztu Klauzulę 13.8 skreśla się jako nie mającą zastosowania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-15, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odbiór ziemi z wykopu- Kartuzy
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania18-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odbiór ziemi z wykopu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI