Zaprojektowanie i wybudowanie na działce nr ew.37 obr.89 przy ul. Henryka Sienkiewicza...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i wybudowanie na działce nr ew.37 obr.89 przy ul. Henryka Sienkiewicza 55 w Nowym Sączu Oddziału Terenowego RCKiK w Krakowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2022-07-29
  • ZamawiającyRegionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00245926
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wybudowanie na działce nr ew.37 obr.89 przy
ul. Henryka Sienkiewicza 55 w Nowym Sączu Oddziału Terenowego
RCKiK w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297282

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rzeźnicza 11

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 261 88 20

1.5.8.) Numer faksu: 12 261 88 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rckik.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wybudowanie na działce nr ew.37 obr.89 przy
ul. Henryka Sienkiewicza 55 w Nowym Sączu Oddziału Terenowego
RCKiK w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70e32c41-fe8e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035158/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Roboty budowlane polegające na wyburzeniu istniejącego budynku i wzniesieniu nowego budynku o powierzchni ok 700 m2 wraz z wyposażeniem

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_krakow/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zgodnie z SWZ,
https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_krakow/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy Zakupowej Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Krakowie dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_krakow/proceedings, zwanej dalej Platforma Zakupowa.
3. Ofertę oraz dokumenty do oferty w tym oświadczenia należy składać wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Oferta składana jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (funkcja e-dowodu).
4. Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy: k.zajac@rckik.krakow.pl, r.kochanski@rckik.krakow.pl jedynie w przypadkach wskazanych w niniejszej SWZ.
5. Wnioski o wyjaśnienie treści specyfikacji, zawiadomienia oraz inne informacje do upływu terminu otwarcia ofert w postępowaniu należy przesyłać wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej w formie umożliwiającej kopiowanie treści pisma i wklejenie jej do innego dokumentu. Zamawiający udzieli wyjaśnień poprzez publikację na stronie postępowania.
6. Wykonawcy mogą składać wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, Zamawiający udzieli wyjaśnień nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później do końca 4 dnia przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Wniosek spóźniony Zamawiający może pozostawić bez rozpoznania.
7. Po upływie terminu otwarcia ofert Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adresy wskazane w pkt. 4. W takim przypadku każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania korespondencji.
8. Podstawowe zasady korzystania z Platformy Zakupowej:
Szczegóły na platformie oraz w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wszelkie informacje dostępne są w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wszelkie informacje dostępne są w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-13/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i wybudowanie na działce nr ew.37 obr.89 przy
ul. Henryka Sienkiewicza 55 w Nowym Sączu Oddziału Terenowego
RCKiK w Krakowie

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 400 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Zespołu Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
1.1. Spełniają warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
1.2. Spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej w zakresie posia-dania: odpowiedniej polisy Ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w wysokości co najmniej 5.000.000,00 zł oraz i środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
1.3. Spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznych i zawodowych w zakresie Za-mawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem po-stępowania jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:
i. minimum dwa zamówienia, spełniające następujące wymagania:
(a) każde zamówienie polegało na wykonaniu dokumentacji projektowej tj. co najmniej wielobranżowy projekt budowlany, projekty wykonawcze, kosztorys inwestorski, co najmniej jedno z zamówień obej-mowało swoim zakresem także opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,
(b) przedmiotem dokumentacji projektowej co najmniej jednego zamówienia była przebudowa/ nadbu-dowa/ rozbudowa/ adaptacja/modernizacja lub remont budynku o kubaturze co najmniej 1.000 m3 lub powierzchni użytkowej co najmniej 500 m2
(c) co najmniej jedno z zamówień obejmowało swoim zakresem także pełnienie funkcji nadzoru autor-skiego,
(d) łączna wartość brutto zamówień (nie mylić z wartością robot budowlanych) wynosi co najmniej 500.000,00 zł.

ii. minimum trzy zamówienia, spełniające następujące wymagania:
(a) każde zamówienie polegało na wykonaniu robót budowlanych, polegających na budowie, przebudowie, remoncie, modernizacji, rozbudowie, nadbudowie lub adaptacji budynku przy czym:
(b) łączna wartość zamówień wynosiła minimum 15.000.000,00 zł brutto, po zsumowaniu maksymalnie 3 zamówień.
(c) wartość jednego z zamówień wynosiła minimum 7.000.000,00 zł brutto,
Uwaga: pod pojęciem "Zamówienia" Zamawiający rozumie umowę. W przypadku gdy wartość wykazy-wanych zamówień (umów) jest określona w innej walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.


iii. dysponuje lub będzie dysponował:
(e) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika Zespołu Projektantów - posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania oraz wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadającą doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Zespołu Projektowego/Koordynatora Zespołu Projektowego/Głównego Projektanta dla przynajmniej 3 zamó-wień,
(f) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcje: Projektant w branży architektonicznej - posiadającą wy-kształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń oraz wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, doświadczenie w opracowaniu/ wykonaniu dokumentacji projektowej dla przynajmniej 3 zamówień, ,
(g) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcje: Projektant w branży konstrukcyjno - budowlanej - posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjnej bez ograniczeń oraz wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, jako projektant w specjalności konstrukcyjnej, doświadczenie w opracowaniu/ wykonaniu dokumentacji projektowej dla przynajmniej 3 zamówień,
(h) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcje: Projektant w branży sanitarnej - posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane umożliwiające projektowanie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, jako projektant w branży sanitarnej doświadczenie w opracowaniu/ wykonaniu dokumentacji projektowej dla przynajmniej 3 zamówień,
(i) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcje: Projektant w branży elektrycznej - posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, doświadczenie w opracowaniu/ wykonaniu dokumentacji projektowej dla przynajmniej 3 zamówień,
(j) jedną osobą pełniącą funkcje Kierownika budowy - posiadającego uprawnienia budowlane bez ogra-niczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,wraz z waż-nym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, oraz posiadającą doświadczenie w koordynowaniu zespołem kierowników robót nad realizacją przynajmniej trzech za-mówień obejmujących roboty budowlane w budynkach w tym:
- jedno zamówienie o wartości robót co najmniej 5.000.000,00 zł brutto.
(k) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję: kierownika robót w branży sanitarnej - posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w branży sanitarnej dla co najmniej 2 zamówień obejmujących roboty budowlane w budynkach, w tym:
- jedno zamówienie o wartości robót co najmniej 3.000.000,00 zł brutto.
(l) co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję: Kierownika robót w branży elektrycznej - posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności insta-lacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w branży elektrycznej dla co najmniej 2 zamówień obejmujących roboty budowlane w budynkach, w tym:
- jedno zamówienie o wartości robót co najmniej 3.000.000,00 zł brutto.


UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza możliwość łączenia funkcji wskazanych powyżej.

UWAGA: Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budow-nictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U.2013 poz.1409) Uprawnienia budowlane (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.
Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz.U.2013 poz.1409), w od-niesieniu do obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), uznaje się uprawnienia do wykonywania zawodu, które spełniają warunki określone w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2008.63.394).

Pozostałe szczegóły w SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zgodnie z SWZ - nie przewiduje się

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł w formach dopuszczonych ustawą PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_krakow/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-29 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-29

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.3 .Nowe podstawy wykluczenia z postępowania lub konkursu oraz kara pieniężna jako sankcje w celu prze-ciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę.

Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo za-mówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”.

Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:

-wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
-wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o z stosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
-wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont starego drewnianego domu-Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont starego drewnianego domu w Nowym Sączu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Dostawa worków foliowych na odpady komunalne, medyczne
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kraków: Budowa zatoki autobusowej przy DW 980 w m. Rzepiennik Biskupi
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Stara Wieś
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Nowej Rudzie przy ulicy Kościelnej 18a”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI