Zaprojektowanie i modernizacja wraz z rozbudową i przebudową stacji uzdatniania wody...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zaprojektowanie i modernizacja wraz z rozbudową i przebudową stacji uzdatniania wody oraz przebudowa i wyposażenie obiektów oczyszczalni ścieków w Dretyniu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMiastko
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2024-03-22
  • ZamawiającyZakład Wodociągów i Kanalizacji w Miastku Sp. z o. o.
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-05
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00231353
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i modernizacja wraz z rozbudową i przebudową stacji uzdatniania wody oraz przebudowa i wyposażenie obiektów oczyszczalni ścieków w Dretyniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Miastku Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221945749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. A. Mickiewicza 3

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zwik.miastko.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.miastko.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i modernizacja wraz z rozbudową i przebudową stacji uzdatniania wody oraz przebudowa i wyposażenie obiektów oczyszczalni ścieków w Dretyniu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47a137f0-da0a-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231353

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Przedmiot zamówienia objęty jest dofinansowaniem na operacje typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał
Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany
specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji ,,Komunikaty''.
Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca będzie przekazywana w formie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z załącznikiem nr 10

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z załącznikiem nr 10

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – „Przebudowa i wyposażenie obiektów oczyszczalni ścieków w Dretyniu”, lokalizacja dz. nr 11/3, 6/4 obr. Dretyń.
Ogólny zakres przedmiotu zamówienia wg pf-u obejmuje m.in.:
1) opracowanie dokumentacji projektowej,
2) roboty rozbiórkowe,
3) roboty ziemne i odwodnieniowe,
4) kompletną technologię oczyszczalni (urządzenia, osprzęt, automatyka procesu oczyszczania itd.),
5) budowa nowych obiektów, modernizacja, przebudowa bądź remont istniejących,
6) budowa dróg i placów,
7) sieci kan/tech.,
8) zasilanie, instalacja elektryczna, AKPiA, agregat prądotwórczy, trafostacja,
9) roboty wykończeniowe i zagospodarowanie terenu
10) pozostałe elementy,
11) rozruch technologiczny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323200-0 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o : ceny ofert i okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia , w sposób opisany w swz.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – „Modernizacja wraz z rozbudową i przebudową stacji uzdatniania wody w Dretyniu” lokalizacja dz. nr 13/10 obr. Dretyń.
Ogólny zakres przedmiotu zamówienia wg pf-u obejmuje m.in.:
1) opracowanie dokumentacji projektowej,
2) roboty rozbiórkowe,
3) remont generalny budynku suw,
4) modernizacja układu technologicznego uzdatniania wody ( w tym: ujęcia wody – studnie głębinowe, zautomatyzowanie procesu uzdatniania wody,
5) roboty wykończeniowe i zagospodarowanie terenu,
6) rozruch technologiczny.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45232151-5 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71323200-0 - Projektowe usługi inżynieryjne w zakresie zakładów

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o : ceny ofert i okres gwarancji na wykonany
przedmiot zamówienia , w sposób opisany w swz

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XV SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 Pzp dotyczących:
2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
W celu spełnienia tego warunku wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:
1) dla Części I zamówienia: 250.000,00 PLN (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych);
2) dla Części II zamówienia: 950.000,00 PLN (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy złotych),
- w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2.4. zdolności technicznej lub zawodowej
W celu spełnienia tego warunku wykonawca jest zobowiązany do wykazania:
1) iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, wykonał prawidłowo - nie mniej niż:
a) dla Części I zamówienia - dwie roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem niniejszej części zamówieniu polegające na modernizacji, budowie, przebudowie, rozbudowie oczyszczalni ścieków wraz z technologią oczyszczania o wartości każdej z tych robót po nie mniej niż 100.000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100),
lub
jedną robotę wyżej określoną o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN brutto
(słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych),
b) dla Części II zamówienia - dwie roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem niniejszej części zamówieniu polegające na modernizacji, budowie, przebudowie, rozbudowie stacji uzdatniania wody wraz z technologią uzdatniania o wartości każdej z tych robót po nie mniej niż 400.000,00 PLN brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100),
lub
jedną robotę wyżej określoną o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 PLN brutto
(słownie: osiemset tysięcy 00/100 złotych);
2) w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, że:
skieruje osobę lub osoby przewidziane do pełnienia funkcji: kierownika budowy - posiadającą odpowiednie dla tego charakteru zamówienia uprawnienia budowlane o specjalności sanitarnej do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Przy czym Zamawiający dopuszcza odpowiadające im odpowiednie uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające
im ważne uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem Art. 12a, oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE (Dz. U.
z 2021 r. poz. 1646 z późn. zm.).
- Warunek opisany w pkt 2) dotyczy łącznie Cz. I i II zamówienia, tj. będzie spełniony jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum jedną osobę o wymaganych kwalifikacjach niezależnie od ilości części zamówienia wskazanych w ofercie.
3. Zamawiający, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej
samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do swz.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną w Rozdziale XIV poz. 2.3. pkt 1) i 2) swz odpowiednio do części wskazanej/ch w ofercie tj. nie mniejszą niż: dla Cz. I zamówienia – 250.000,00 PLN (słownie dwieście pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych), dla Cz. II zamówienia – 950.000,00 PLN (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych;
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć ww. wymaganych dokumentów, wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego w poz. 2.3 pkt 1) i 2) Rozdziału XIV swz, warunku dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zawierający nie mniej niż:
a) dla Części I zamówienia - dwie roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem niniejszej części zamówieniu polegające na modernizacji, budowie, przebudowie, rozbudowie oczyszczalni ścieków wraz z technologią oczyszczania o wartości każdej z tych robót po nie mniej niż 100.000,00 PLN brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100),
lub jedną robotę wyżej określoną o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN brutto(słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych),
b) dla Części II zamówienia - dwie roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem niniejszej części zamówieniu polegające na modernizacji, budowie, przebudowie, rozbudowie stacji uzdatniania wody wraz z technologią uzdatniania o wartości każdej z tych robót po nie mniej niż 400.000,00 PLN brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100),
lub jedną robotę wyżej określoną o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 PLN (słownie: osiemset tysięcy 00/100 złotych),
- wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 7 swz (druk do wypełnienia lub wzorowania się). ,
3) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zaleca się sporządzenie zgodnie z załącznikiem nr 8 swz (druk do wypełnienia lub wzorowania się).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający na podstawie art. 97 ust. 1 Pzp żąda od wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wniesienia wadium dla każdej wskazanej w swz części, na którą zamierza złożyć ofertę w kwocie:
1) Część I (Przebudowa i wyposażenie obiektów oczyszczalni ścieków w Dretyniu):
6.000,00 PLN, słownie: sześć tysięcy 00/100 złotych.;
2) Część II (Modernizacja wraz z rozbudową i przebudową stacji uzdatniania wody w Dretyniu):
25.000,00 PLN LN, słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 0/100 złotych.
2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) w pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572);
4. Wadium wnoszone w pieniądzu musi być wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego - PKO Bank Polski SA 17 1020 2791 0000 7702 0258 4803. Wniesione w ten sposób wadium będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. W przeciwnym przypadku wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Dlatego też należy dochować należytej staranności aby nie dopuścić do uchybienia wskazanego terminu.
Uwaga: Niedopuszczalna jest forma gotówkowej wpłaty w kasie Urzędu Miejskiego w Miastku.
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w poz. 3 pkt 1-4 swz, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
5. Z treści dokumentów stanowiących wniesione wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w poz. 3 pkt 1-4 swz, musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta/Poręczyciela. Wystawiony dokument musi być podpisany przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela instytucji wystawiającej. Z treści wystawionego dokumentu winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązuje Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
6. Wniesienie wadium w innej nieakceptowanej formie spowoduje odrzucenie oferty.
7. Zwrot wadium
8.1. Zamawiający zwróci wadium w okolicznościach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 Pzp;.
8.2. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty jego prowadzenia oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę;
9. Zatrzymanie wadium
9.1. Zamawiający zatrzyma wadium w okolicznościach i na zasadach określonych w art. 98 ust. 6 Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały opisane w Rozdziale XIX - Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, a także w
załączniku nr 9 swz ( wzór umowy).

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-20 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-20 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp - Człuchów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp, na dachu hali produkcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Termomodernizacja budynku OSP w Zalesiu
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Miastko: Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego nad jeziorem Głębokim w Świeszynie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: ,,Rozbudowa dróg gminnych nr 351206W i nr 351231W w m. Wawrzyszów”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI