Zapewnienie nadzoru nad zgodnością realizacji robót budowlanych z projektem w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zapewnienie nadzoru nad zgodnością realizacji robót budowlanych z projektem w ramach zadania pod nazwą: „Budowa Planetarium wraz z przebudową współczesnej przybudówki do Kaponiery Południowej i rekonstrukcją odcinka muru Carnot'a”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-07-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • Zamawiający„Hevelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańska
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-01
  • Numer ogłoszenia563717-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 563717-N-2019 z dnia 2019-07-01 r.

„Hevelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańska: Zapewnienie nadzoru nad zgodnością realizacji robót budowlanych z projektem w ramach zadania pod nazwą: „Budowa Planetarium wraz z przebudową współczesnej przybudówki do Kaponiery Południowej i rekonstrukcją odcinka muru Carnot'a”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
"Rozbudowa i przebudowa Kaponiery Południowej na potrzeby kulturalno-wystawiennicze wraz z salą sferyczną, a także rekonstrukcją odcinka muru Carnot'a, na terenie Centrum Hewelianum w Gdańsku", w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: „Hevelianum" Jednostka Budżetowa Gminy Miasta Gdańska, krajowy numer identyfikacyjny 19057266000000, ul. Gradowa  6 , 80-802  Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 300 08 42, , e-mail sekretariat@hewelianum.pl, , faks 58 742 15 13.
Adres strony internetowej (URL): https://www.hevelianum.pl
Adres profilu nabywcy: https://www.hevelianum.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.hevelianum.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.hevelianum.pl/ogloszenia/zamowienia-publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
Hevelianum ul. Gradowa 6, 80-802 Gdańsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie nadzoru nad zgodnością realizacji robót budowlanych z projektem w ramach zadania pod nazwą: „Budowa Planetarium wraz z przebudową współczesnej przybudówki do Kaponiery Południowej i rekonstrukcją odcinka muru Carnot'a”
Numer referencyjny: DPZ.26.9.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie pełnienia nadzoru nad zgodnością realizacji robót budowlanych z projektem w ramach zadania pod nazwą: „Budowa Planetarium wraz z przebudową współczesnej przybudówki do Kaponiery Południowej i rekonstrukcją odcinka muru Carnot'a” przez projektantów w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez ArC2 Fabryka Projektowa Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu oraz w oparciu o opracowania wykonane przez Wykonawcę w ramach niniejszego zamówienia (zwanego dalej „nadzorem autorskim”), a także wykonanie aktualizacji opracowań projektowych związanych z wykonaniem systemu AV, wyposażeniem sal planetaryjnych oraz opracowanie dokumentacji projektowej wystaw promocyjnych w przestrzeniach ogólnodostępnych. 2. Szczegółowy zakres zamówienia oraz warunki realizacji zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wiedzą techniczną, decyzjami organów administracji, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi, wymogami SIWZ i Umowy. 4. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia jedynie do wykonawcy, który zapewni nadzór świadczony przez projektantów będących autorami dokumentacji projektowej, według której realizowane będą roboty budowlane. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty obejmującej świadczenie usług zarówno przez projektantów będących autorami dokumentacji projektowej dotyczącej realizowanego zadania, jak również przez projektantów nie będących autorami tej dokumentacji.

II.5) Główny kod CPV: 71240000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71220000-6
71247000-1
71248000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
26

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca zapewni nadzór nad zgodnością realizacji robót budowlanych z projektem przez okres 26. m-cy od dnia przekazania placu budowy generalnemu wykonawcy robót budowlanych, które będą przedmiotem nadzoru, co nastąpi nie wcześniej niż 01.08.2019 r. i nie później niż do dnia 31.10.2019 r. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia świadczenia usługi, o której mowa w pkt. 1 o maksymalnie 6 m-cy ponad okres wskazany powyżej, na zasadach określonych Wzorem umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca wykona aktualizację opracowań projektowych związanych z wykonaniem systemu AV, wyposażeniem sal planetaryjnych oraz opracuje dokumentację projektową wystaw promocyjnych w przestrzeniach ogólnodostępnych w terminie 7. miesięcy od dnia zawarcia umowy, na zasadach określonych Wzorem umowy – Załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.000.000 zł.
Informacje dodatkowe Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5. lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie, łącznie: a) co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu projektu budowlanego obejmującego łącznie branże: ­- architektoniczną, ­- konstrukcyjno-budowlaną, ­- instalacyjną – sanitarną, ­- instalacyjną - elektryczną, ­- instalacyjną - telekomunikacyjną, dotyczącego budowy, przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1065) o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1500 m2, w którym przewidziano m. in. przestrzeń ekspozycyjną (wystawę), obejmującego swoim zakresem m.in. zagospodarowanie terenu budowy; b) co najmniej jedno zamówienie obejmujące sprawowanie nadzoru autorskiego w rozumieniu przepisu art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.) przez autora (autorów) projektu budowlanego lub sprawowanie nadzoru nad zgodnością realizacji budowy z projektem budowlanym w rozumieniu przepisu art. 41 ust. 4 ustawy Prawo budowlane przez projektanta (projektantów) nie będącego (będącymi) autorem (autorami) tego projektu, przy czym projekt winien obejmować łącznie branże: ­- architektoniczną, ­- konstrukcyjno-budowlaną, ­- instalacyjną – sanitarną, ­- instalacyjną – elektryczną, ­- instalacyjną – telekomunikacyjną, nad realizacją zaprojektowanych tym projektem robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1500 m2; 2) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5. lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa odrębne zamówienia polegające na wykonaniu projektu wykonawczego przestrzeni ekspozycyjnej (wystawy) zawierającego projekt wykonawczy systemu multimedialnego obejmującego co najmniej: ­- projekcję wieloprojektorową o minimalnej ilości projektorów 5 szt., ­- system oświetlenia wraz ze sterowaniem uwzględniającym mobilny interfejs użytkownika, ­- system nagłośnienia, ­- system zarządzania ekspozycją, z których co najmniej jeden dotyczył przestrzeni ekspozycyjnej (wystawy) o powierzchni nie mniejszej niż 700 m2, na której zlokalizowano nie mniej niż 5 (pięć) eksponatów interaktywnych. Warunek doświadczenia wskazany powyżej w pkt. 1 może zostać spełniony również, jeśli wykonawca wykaże co najmniej jedno zamówienie, w ramach którego wykonano projekt budowlany i jednocześnie zapewniono sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zaprojektowanych tym projektem robót budowlanych przez ich autora (autorów) lub sprawowanie nadzoru nad zgodnością realizacji budowy z projektem budowlanym przez projektanta (projektantów) nie będącego (będącymi) autorem (autorami) tego projektu. Takie zamówienie winno zawierać wszystkie elementy wymienione w pkt. 1 lit. a) i b). Przez „przestrzeń ekspozycyjną (wystawę)” należy rozumieć przestrzeń przeznaczoną do zwiedzania i specjalnie zaprojektowaną w celu eksponowania w niej zgromadzonych, zamontowanych na stałe, eksponatów. Przez „eksponat interaktywny” należy rozumieć eksponat jednocześnie poddający się oddziaływaniu osób zwiedzających wystawę i reagujący w określony, zaprojektowany sposób na czynności dokonywane przez zwiedzających, czy też informacje przez nich wprowadzane. 3) skierują do realizacji zamówienia: a) projektanta (pełniącego także rolę koordynatora Wykonawcy) posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej, a także posiadającego doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji projektanta w tej samej specjalności w zakresie projektowania lub pełnienia nadzoru autorskiego albo sprawowania nadzoru nad zgodnością realizacji budowy z projektem budowlanym, którego nie był autorem, przy realizacji robót budowlanych polegających na przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, wpisanego do rejestru zabytków w rozumieniu art. 7 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j.: Dz.U. z 2018 r., poz. 2067 z późn. zm.) lub na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie położonego na terenie układu urbanistycznego, układu ruralistycznego lub zespołu budowlanego objętego ochroną zabytków w rozumieniu art. 7 lub na terenie takiego układu lub zespołu wpisanego do ewidencji zabytków zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, b) projektanta posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, a także posiadającego doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji projektanta w tej samej specjalności – w zakresie projektowania lub pełnienia nadzoru autorskiego albo sprawowania nadzoru nad zgodnością realizacji budowy z projektem budowlanym, którego nie był autorem, przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku obejmujących swoim zakresem m.in. umocnienie ścian wykopu o głębokości co najmniej 10 m, c) projektanta posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także posiadającego doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji projektanta w tej samej specjalności – w zakresie projektowania lub pełnienia nadzoru autorskiego albo sprawowania nadzoru nad zgodnością realizacji budowy z projektem budowlanym, którego nie był autorem, przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, d) projektanta posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, a także posiadającego doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji projektanta w tej samej specjalności – w zakresie projektowania lub pełnienia nadzoru autorskiego albo sprawowania nadzoru nad zgodnością realizacji budowy z projektem budowlanym, którego nie był autorem, przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, e) projektanta posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, a także posiadającego doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji projektanta w tej samej specjalności – w zakresie projektowania lub pełnienia nadzoru autorskiego albo sprawowania nadzoru nad zgodnością realizacji budowy z projektem budowlanym, którego nie był autorem, przy realizacji robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, f) osobę, która w okresie ostatnich 5. lat przed upływem terminu składania ofert wykonała co najmniej jeden projekt wykonawczy przestrzeni ekspozycyjnej (wystawy) o powierzchni nie mniejszej niż 500 m2 obejmującej minimum 5 (pięć) eksponatów zlokalizowanej w budynku użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, który to projekt został następnie zrealizowany przed upływem terminu składania ofert. Przez „projekt wykonawczy” należy rozumieć opracowanie o charakterze projektowym o stopniu szczegółowości i dokładności pozwalającym na wykonanie oraz odbiór wykonanej przestrzeni ekspozycyjnej (wystawy) wraz z eksponatami. Przez „przestrzeń ekspozycyjną (wystawę)” należy rozumieć przestrzeń przeznaczoną do zwiedzania i specjalnie zaprojektowaną w celu eksponowania w niej zgromadzonych, zamontowanych na stałe, eksponatów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (za takich uważani będą także wspólnicy spółek cywilnych), mogą oni wykazać łącznie spełnienie warunków udziału w postępowaniu, przy czym warunek doświadczenia wskazany w ust. V pkt. 2 ppkt. 1 lit. a) oraz b) SIWZ samodzielnie spełniać winien co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane – zamawiający wymaga jednak, aby w przypadku korzystania ze zdolności innych podmiotów warunek dotyczący doświadczenia wskazany w ust. V pkt 2 ppkt 1 lit. a) oraz b) SIWZ był samodzielnie spełniony przez co najmniej jeden podmiot udostępniający swoje zdolności.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie będzie żądał składania oświadczeń lub dokumentów, poprzestając na oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie będzie żądał składania oświadczeń lub dokumentów, poprzestając na oświadczeniu, o którym mowa w pkt. III.3.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów, które określają: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.3.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie personelu 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: 1) w przypadku, w którym nie ma możliwości dotrzymania któregokolwiek z terminów wykonania Przedmiotu Umowy, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w szczególności: a) wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron umowy losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności; b) wystąpienia szczególnie uzasadnionych trudności w pozyskiwaniu materiałów wyjściowych do projektowania, c) wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących brakiem możliwości prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych Umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie; – zmianie mogą ulec postanowienia Umowy w zakresie terminów wykonania Przedmiotu Umowy, poprzez ich wydłużenie odpowiednio do okresu występowania wskazanych przyczyn; 2) w przypadku zmian przepisów prawa, które weszły w życie po zawarciu umowy, a które powodują konieczność zmiany postanowień umowy – w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie postanowienia umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa w zakresie niezbędnym dla dostosowania umowy do wprowadzonej zmiany prawa; 3) jeżeli z przyczyn nie przewidzianych w chwili zawarcia umowy niezbędne jest ograniczenie przez Zamawiającego zakresu zleconego przedmiotu zamówienia – w takim przypadku zmianie mogą ulec postanowienia umowy odnoszące się do opisu przedmiotu zamówienia oraz obniżona zostanie wysokość wynagrodzenia o wartość elementów, których dotyczy to ograniczenie; 4) zmiana osób, w tym także wskazanych w ofercie Wykonawcy, na których uprawnienia, kwalifikacje lub doświadczenie powoływał się Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunku działu w postępowaniu lub w ramach oceny ofert, w przypadku gdy taka osoba z obiektywnych przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie może uczestniczyć w realizacji Przedmiotu Umowy na osobę zastępującą, która posiada co najmniej takie uprawnienia, kwalifikacje i doświadczenie, jak wymagane postanowieniami SIWZ lub wskazane w ofercie Wykonawcy dla osoby zastępowanej ; 5) zmiana wynagrodzenia w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, pod warunkiem zachowania niezmienionej wartości wynagrodzenia netto; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę Przedmiotu Umowy. 2. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w pkt. 1 ppkt 5 , skutkujących istotną zmianą kosztów wykonania przedmiotu Umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie dokonania odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia. Zmiana wysokości wynagrodzenia wprowadzona w wyniku przeprowadzonych negocjacji będzie dotyczyła okresu od daty wejścia w życie przepisów prawa skutkujących zmianą kosztów wykonania Przedmiotu Umowy. 3. Podstawą do przeprowadzenia negocjacji, o których mowa w pkt. 2 , będzie przedstawiana każdorazowo Zamawiającemu kalkulacja kosztów Wykonawcy, uwzględniająca wpływ wejścia w życie przepisów, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 5, na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przestawienia stosownej kalkulacji wraz z dowodami wzrostu kosztów wykonania Przedmiotu Umowy na pisemne żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od otrzymania żądania. W przypadku gdy kalkulacja kosztów oraz przedstawione dokumenty Wykonawcy potwierdzą zmianę kosztów wykonania przedmiotu Umowy na skutek zmiany przepisów, o których mowa w pkt. 1 ppkt 5, wartość wynagrodzenia należnego Wykonawcy zostanie zwiększona o kwotę odpowiadającej wzrostowi tych kosztów. 4. Zmiany niniejszej Umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem pkt. 5 poniżej. 5. Nie wymagają zmiany Umowy zmiany dotyczące : a) adresów; b) numerów telefonów; c) poczty elektronicznej; d) wystąpienia konieczności zmiany osób wskazanych w imiennej liście przekazanej Zamawiającemu, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy, z wyłączeniem zmian osób, o których mowa w pkt. 1 ppkt 4 . 6. Każda ze Stron może jednostronnie dokonać zmian, o których mowa w ust. 5 niniejszego paragrafu, w zakresie jej dotyczącym, powiadamiając o tym pisemnie drugą Stronę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia niniejszego postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia na podstawie przepisu art. 93 ust. 1a ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wanny na kabinę - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie wymiana wanny na kabinę prysznicową - bez gruntownego remontu oraz wymiana dolnopłuka. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI