Zakup koparko-ładowarki służącej mieszkańcom Gminy Strzelce Wielkie w ramach zadania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup koparko-ładowarki służącej mieszkańcom Gminy Strzelce Wielkie w ramach zadania wspólnego (w tym Fundusz Sołecki)"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzelce Wielkie
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-29
  • ZamawiającyGMINA STRZELCE WIELKIE
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-22
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup koparko-ładowarki służącej mieszkańcom Gminy Strzelce Wielkie w ramach zadania wspólnego (w tym Fundusz Sołecki)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELCE WIELKIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398646

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-337

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 0343110778

1.5.8.) Numer faksu: 0343110778

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzelce-wielkie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup koparko-ładowarki służącej mieszkańcom Gminy Strzelce Wielkie w ramach zadania wspólnego (w tym Fundusz Sołecki)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00adaa12-1b69-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003647/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup koparko-ładowarki służącej mieszkańcom Gminy Strzelce Wielkie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wwww.platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wwww.platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
▪ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Strzelce Wielkie reprezentowana przez Wójta Gminy Strzelce Wielkie
Dane tele-adresowe Zamawiającego:
Gmina Strzelce Wielkie
98-337 Strzelce Wielkie ul. Częstochowska 14
Adres e-mail: zamowienia-publiczne@strzelce-wielkie.pl
Tel. (34) 311-07-78
▪ w Gminie Strzelce Wielkie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, kontakt:
kontakt@odooline.pl, telefon 791 650 517
▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym pn. Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: „Zakup koparko-ładowarki służącej mieszkańcom Gminy Strzelce Wielkie

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 231000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z osprzętem o następujących parametrach:
Koparko – ładowarka (rok produkcji min. 2020, wymagany certyfikat CE, system amortyzacji łyżki ładowarkowej, sygnał dźwiękowy biegu wstecznego, elektrohydrauliczna blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi, maska zintegrowana z osłonami bocznymi silnika podnoszona w całości, zbiornik paliwa min. 125 l)
1) Silnik:
• Wysokoprężny, turbodoładowany o pojemności nie przekraczającej 4 l spełniający normy emisji spalin Tier 4,
• moc – min. 97 KM,
• moment obrotowy – min. 450 Nm,
• przekładanie z synchronizacją biegów (ilość przełożeń do przodu – 4; ilość przełożeń do tyłu – 4)
2) Koła:
• rozmiar przód – min.18”
• rozmiar tył – min. 26”
3) Hydraulika:
• Dwusekcyjna pompa tłoczkowa o przepływie min. 160 l/min,
• Ciśnienie robocze – min 200 bar,
• Sterowanie układem koparkowym za pomocą dźwigni,
• Sterowanie układem ładowarkowym za pomocą wielofunkcyjnej dźwigni,
• Pojemność układu – min 115 l.
4) Układ jezdny:
• Napęd 4x4; dwa przednie koła skrętne,
• Układ hamulcowy tarczowy mokry z możliwością hamowania lewym lub prawym kołem tylnego mostu,
• Trzy tryby pracy układu hamulcowego – napęd i hamowanie na obie osie, napęd na tylną oś i hamowanie na obie osie, napęd i hamowanie na tylną oś.
5) Kabina – przestrzenna, komfortowa kabina wyposażona w prędkościomierz, światła robocze z przodu i z tyłu, wycieraczki na przedniej i tylnej szybie, uchylne szyby boczne z tyłu i z przodu, regulowana kolumna kierownicy, fotel pneumatyczny
6) Kinematyka:
a) układ ładowarkowy:
• łyżka szczękowa z widłami typu 6 w 1 o pojemności min. 1,0 m3 i szerokości min. 2,25 m,
• powrót do kopania,
• udźwig do pełnej wysokości min. 3500 kg,
• siła zrywająca na ramionach – min. 6650 daN
b) układ koparkowy:
• łyżka o szerokości min. 0,6 m (+/- 3 cm) z zębami,
• łyżka skarpowa o szerokości min. 1,5m (+/- 3cm),
• łyżka koparkowa o szerokości 0,3 m (+/- 3 cm) z zębami,
• głębokość kopania – min. 5,50 m (+/- 20 cm),
• zasięg na poziomie gruntu – min 6,7 m,
• kąt obrotu łyżki – min. 200o,
• udźwig na maksymalnym zasięgu z wysuwem – min. 1100 kg.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „cena oferty” w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych (C) = ----------- x 90 pkt
punktów Cb
Gdzie:
Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
90 – wskaźnik stały
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 90 punktów
2) Okres gwarancji – 10 ( ocenie podlega okres nie krótszy niż 12 miesięcy)
Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
12 miesięcy - 0 pkt
24 miesiące - 5 pkt
36 miesięcy i więcej - 10 pkt

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw wykluczenia dla zamówienia: Nie wymagane

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: Nie wymagane

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie określa przedmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia
zgodności oferowanych dostaw, usług lub robót budowlanych z wymaganiami, cechami lub
kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub opisie kryteriów oceny oferty, lub
wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty należy dołączyć:
1) aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenie lub oświadczenia, o których
mowa w pkt 7.1,7.3 i 7.6.3) IDW ,
2) zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach
innego podmiotu,
3) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego
wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli
dotyczy);
4) dowody równoważności, o których mowa w pkt 3 IDW, jeżeli wykonawca zaoferował
rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w opisie przedmiotu zamówienia;
5) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie
informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa;
6) dokumenty potwierdzające wniesienie wadium określone pkt 10 IDW;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 3 000,00 złotych.
2. Wadium wykonawca wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje
nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofert.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących
formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
w Banku Spółdzielczym w Pajęcznie Oddział Strzelce Wielkie
Nr rachunku: 28 8265 1011 2002 0000 0013 0012
z dopiskiem: Wadium – „Wadium w postępowaniu nr ZP.271.8.2021”

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące
wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
2) W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o
którym mowa w pkt 7.1., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzania zostały określone w Rozdziale IV SWZ -wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/strzelce_wielkie

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-29 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-28

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego - Kalisz, Sieradz
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI