Zakup i dostawa koparko- ładowarki wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zakup i dostawa koparko- ładowarki wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSyrynia
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-15
  • ZamawiającyPowiat Wodzisławski - Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00076322
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa koparko- ładowarki wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wodzisławski - Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276286413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raciborska 3

1.5.2.) Miejscowość: Syrynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-361

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.bip.powiatwodzislawski.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa koparko- ładowarki wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45dc4eb3-9a06-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00076322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022358/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup i dostawa koparko-ładowarki wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, z zastrzeżeniem ust 2. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień dostępnej pod adresem: https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/ rejestracja/ustawowe.html oraz poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl w sytuacjach awaryjnych np. w przypadku niedziałania Platformy (nie dotyczy składania ofert).
Pozostałe informacje zgodnie z zapisami SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe instrukcje korzystania z Platformy przez wykonawców znajdują się pod adresem: https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zgodnie z zapisami SWZ.
Ofertę zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SWZ, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, przez osobę lub osoby upoważnione.
Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust. 2 ustawy, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 670).
Pozostałe wymagania zgodnie z zapisami SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. administratorem następujących danych osobowych zebranych od osób fizycznych: imion i nazwisk, adresu zamieszkania, nr telefonu, adresu poczty elektronicznej, danych dotyczących wyroków skazujących oraz czynów zabronionych lub powiązanych środków bezpieczeństwa jest Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni, ul. Raciborska 3, 44-361 Syrynia, telefon: 32/451-76-07, adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl,
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Powiatowym Zarządzie Dróg jest Pan Sławomir Maciejczyk, e-mail: iod@pzd-wodzislaw.pl
3. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. art. 18 ust. 6 i 19 Ustawy w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nazwie: „Zakup i dostawa koparko-ładowarki wraz z osprzętem na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni”

nr postępowania: ZP.2521.3.2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
4. odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 PZP,
5. dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy przekracza 4 lata - ponadto przez cały okres obowiązywania umowy, chyba że zajdzie uzasadniona konieczność przechowywania ich dłużej dla celów dowodowych w zakresie postępowania prowadzonego przez właściwe organy. Po tym czasie dane będą usuwane;
6. osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo żądać od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących tej osoby oraz ich kopii, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w każdym czasie. Jednakże:
6.1. skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP
oraz nie może naruszać integralności protokołu lub jego załączników;
6.2. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania;
6.3. mimo ograniczenia przetwarzania danych na podstawie przepisu art. 18 ust. 1 RODO, takie dane osobowe można przechowywać lub przetwarzać w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego.
7. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do żądania usunięcia danych, do przenoszenia danych ani też prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (por. art. art. 17 ust. 3 lit. lit. b), d) i e) oraz 20 RODO).
8. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (por. art. 20 w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
9. Osoba, której dane są przetwarzane ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz ewentualnym zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z przepisów PZP;
11. Dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu procesowi przetwarzania ani profilowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. osoba, której dane osobowe dotyczą ma prawo żądać od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących tej osoby oraz ich kopii, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w każdym czasie. Jednakże:
1.1. skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu lub jego załączników;
1.2. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia niniejszego postępowania;
1.3. mimo ograniczenia przetwarzania danych na podstawie przepisu art. 18 ust. 1 RODO, takie dane osobowe można przechowywać lub przetwarzać w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii lub państwa członkowskiego.
2. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo do żądania usunięcia danych, do przenoszenia danych ani też prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (por. art. art. 17 ust. 3 lit. lit. b), d) i e) oraz 20 RODO).
3. Osobie, której dane są przetwarzane nie przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych (por. art. 20 w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2521.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki na potrzeby służby drogowej Powiatowego Zarządu Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni.
Wymagane parametry techniczne i wyposażenie przedmiotu zamówienia:
1) maszyna fabrycznie nowa – rok produkcji 2021 lub 2022
2) Wymiary:
a. Rozstaw osi: 2,10 m – 2,30 m
b. Długość całkowita: 5,00 m – 6,00 m
c. Całkowita wysokość transportowa: do 4,00 m
d. Wysokość do szczytu kabiny: do 3,00 m
3) Silnik:
a. wysokoprężny, turbodoładowany
b. pojemność silnika 3,5- 4,0 dm3
c. moc znamionowa nie mniejsza niż 97 KM
d. moment obrotowy nie mniejszy niż 450 Nm
e. zgodny z normą emisji spalin Stage V
4) Układ napędowy i jezdny:
a. Skrzynia biegów mechaniczna, minimum 4 biegi w przód i minimum 4 biegi wstecz, dźwignia przekładni z elektrohydrauliczną kolumną sterowania i przyciskiem wysprzęglenia
b. Napęd na dwie osie (4x4) z możliwością blokady mechanizmu różnicowego tylnej osi/mostu,
c. Oś/most przedni wahliwy
d. Przednie koła skrętne
e. Maksymalna prędkość nie większa niż 40 km/h
f. Hydrauliczne wspomaganie układu kierowniczego
g. Rozmiar kół na przedniej osi – 18”, rozmiar kół na tylnej osi – 28”
5) Układ hydrauliczny:
a. Sterowanie układem koparkowym za pomocą dźwigni,
b. Sterowanie układem ładowarkowym za pomocą wielofunkcyjnej dźwigni,
c. Pojemność układu hydraulicznego nie mniejsza niż 130 l,
d. Ciśnienie robocze układu hydraulicznego nie mniejsze niż 200 bar
6) Kabina:
a. Ogrzewana, wentylowana
b. Uchylne szyby boczne, podnoszona szyba tylna
c. Wycieraczki na szybie przedniej i tylnej
d. Fotel amortyzowany mechaniczny, w pełni regulowany, z pasem bezpieczeństwa
e. Regulowana kolumna kierownicy
f. Oświetlenie robocze halogenowe
g. Skrzynka narzędziowa
h. Trójkąt ostrzegawczy, gaśnica
i. Tablica wyróżniająca
j. Lampa ostrzegawcza błyskowa,
k. Poziom hałasu wewnątrz kabiny nie większy niż 75 dB
l. Instalacja radiowa
m. Pojazd wyposażony w dodatkowy przewód elektryczny z plusem „na stałe”, niezbędny do zainstalowania systemu monitorowania pozycji pojazdu GPS wyprowadzony w kabinie kierowcy
7) Parametry robocze ramienia ładowarkowego:
a. Łyżka wielofunkcyjna 6w1 o pojemności nie mniejszej niż 1,0 m3
b. Funkcja amortyzacji przedniej łyżki podczas jazdy
c. Maksymalna wysokość rozładunku nie mniejsza niż 2,70 m
d. Udźwig do maksymalnej wysokości nie mniejszy niż 3.500 kg
8) Parametry robocze ramienia koparkowego:
a. Ramię koparki teleskopowe
b. Głębokość kopania nie mniejsza niż 5,5 m
c. Wysokość rozładunku nie mniejsza niż 3,50 m
d. Udźwig na maksymalnym zasięgu nie mniejszy niż 1.100 kg
e. Szybkozłącze koparkowe
f. Łyżka kopiąca o szerokości 0,60 m
g. Łyżka kopiąca o szerokości 0,30 m
h. Łyżka skarpowa o szerokości 1,50 m
Maszyna winna być przeznaczona na rynek europejski. Maszyna powinna posiadać certyfikat CE oraz europejską homologację drogową (dokument nie jest wymagany jeśli maszyna jest dopuszczona do obrotu na terenie UE i Polski oraz do poruszania się po drogach publicznych).
Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zgodnie z zapisami SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43261000-0 - Koparki mechaniczne

43261100-1 - Ładowarki mechaniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Moc znamionowa silnika

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Moment obrotowy silnika

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalna wysokość rozładunku ramienia ładowarkowego

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Udźwig do maksymalnej wysokości rozładunku ramienia ładowarkowego

4.3.6.) Waga: 8

Kryterium 6

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość rozładunku ramienia koparkowego

4.3.6.) Waga: 8

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy PZP, Zamawiający określa poniżej warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4. zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał dostawę minimum 1 sztuki koparko-ładowarki o wartości 300 000,00 zł brutto

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ;
2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
2.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy.
2.3. Dokumenty/oświadczenia, o których mowa w pkt pkt 2.1 i 2.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie precyzuje przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Ofertę należy sporządzić zgodnie z Formularzem oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Dokumenty i oświadczenia, które wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie:
2.1. Na wykazanie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa wstępne oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SWZ.
2.2. Dla wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca składa wstępne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ.
2.3. Zobowiązanie innych podmiotów, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy PZP.
3. Dokumenty, jakie Wykonawca również musi dołączyć do oferty:
3.1. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy lub pełnomocnictwo.
3.2. Oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust. 4 PZP – oświadczenie dotyczy wyłącznie wykonawców wspólnie składających ofertę (załącznik nr 4 do SWZ).
3.3. Wypełniony i podpisany wykaz parametrów technicznych sprzętu (załącznik nr 1A do SWZ).
3.4. W razie wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji – oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. W przypadku wadium w pieniądzu, Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium na rachunek bankowy Zamawiającego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Ofertę należy podpisać w taki sposób, aby wynikało z niej jednoznacznie oświadczenie woli zawarcia umowy przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub pełnomocnika).
3. W przypadku, o którym mowa w pkt 2 powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Lp. Przyczyna/okoliczności -Skutek – zmiana w umowie/aneks
1. zmiana adresu/ (nazwy) firmy/ siedziby Zamawiającego/ Wykonawcy/ Podwykonawcy -pismo zawiadamiające o zmianach
2. zmiana przepisów o podatku od towarów i usług -Zmiana umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT
3.przekształcenie wykonawcy nie prowadzące do zmiany wykonawcy za wyjątkiem wypadków dozwolonych przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zmiana brzmienia firmy -zmianie podlegać będzie oznaczenie wykonawcy wskutek przekształcenia lub brzmienie firmy wykonawcy
4.powierzenie części zamówienia podwykonawcy, podanie nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty, zmiana nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zmiana zakresu dostaw powierzonych podwykonawcy -zmiana umowy poprzez określenie w umowie podwykonawcy, nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi oraz zakresu dostaw, które wykonawca będzie wykonywał osobiście oraz za pomocą podwykonawców, zmiana podwykonawcy, któremu wykonawca powierzył realizację części zamówienia, zmiana nazwy albo imion i nazwisk oraz danych kontaktowych podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zmiana zakresu prac, które wykonawca będzie wykonywał za pomocą podwykonawców. W przypadku gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie musi spełniać warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca tj. pozwalający spełnić warunki podane w SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wymagania w zakresie elektromobilności.
1. Wobec brzmienia przepisu art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 roku o elektromobilności i paliwach alternatywnych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Wykonawca zapewni udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu zamówienia wynoszący co najmniej 10 %.
2. Pozostałe wymagania w tym zakresie zgodnie z zapisami SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji domu - Kłobuck
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie elewacji domu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI