ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ KOPARKO-ŁADOWARKI

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ KOPARKO-ŁADOWARKI
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowa Wieś Lęborska
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
  • Termin składania wniosków2022-03-10
  • ZamawiającyGminny Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00069810
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ KOPARKO-ŁADOWARKI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 77073127900000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młynarska 10

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Lęborska

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-351

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: 59 8612 264, 59 8612 295

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzuknwl@nwl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gzuknwl.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ KOPARKO-ŁADOWARKI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-73300654-9877-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00069810

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024558/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup koparko-ładowarki

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej: gzuknwl@nwl.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu miniPortalu i ePUAPu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy użyciu poczty elektronicznej (e-mail): możliwy do przesłania za pomocą poczty elektronicznej maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami wynosi 64MB.
5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z systemu miniPortal, elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) oraz poczty elektronicznej (e-mail).
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
8. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
9. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (z wyłączeniem oferty wraz z załącznikami) pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (w szczególności składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji) odbywa się elektronicznie:
9.1. za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal;
9.2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: gzuknwl@nwl.pl.
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, lub ID postępowania).
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 15. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
15.1. administratorem danych osobowych jest Gminny Zakład Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej, ul. Młynarska 10, 84 351 Nowa Wieś Lęborska, tel. (59) 861 22 64;
15.2. inspektorem ochrony danych osobowych w Gminnym Zakładzie Usług Komunalnych w Nowej Wsi Lęborskiej jest p. Adriana Głuchowska, e-mail: auditor@auditorsecurity.pl, tel. 696 011 969;
15.3. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki” oznaczenie postępowania: GWŚiZP 341.3.2022, prowadzonym w trybie podstawowym (bez negocjacji);
15.4. odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986, 2215, z 2019 r. poz. 53.), dalej Ustawa Pzp;
15.5. dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
15.6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
15.7. w odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
15.8. Wykonawca posiada:
15.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
15.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych Wykonawcy;
15.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
15.8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Wykonawcy narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 15.9. Wykonawcy nie przysługuje:
15.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
15.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
15.9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GWŚiZP 341.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki (nie starszej niż 2021r).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2.1. charakterystyka techniczna:
2.1.1. długość robocza koparko-ładowarki maksymalnie 6,0 m,
2.1.2. masa eksploatacyjna maszyny maksimum 9000 kg,
2.1.3. silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy znamionowej brutto minimum 100 KM, spełniający normę emisji spalin Stage V,
2.1.4. pojemność silnika minimum 3,6 litra,
2.1.5. koła o rozmiarze: przednie minimum 20 cali, tylne minimum 26 cali, przednie koła skrętne,
2.1.6. skrzynia biegów półautomatyczna lub automatyczna, przełączalna pod obciążeniem, min. 4 biegi w przód, min. 3 biegi w tył,
2.1.7. układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową o wydajności min. 165 litrów/min i ciśnieniu roboczym minimum 250 bar,
2.1.8. stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie, podkładki gumowe pod stabilizatory,
2.1.9. błotniki kół przednich i tylnych, skrzynka narzędziowa, immobiliser,
2.1.10. kabina operatora z pneumatycznym obrotowym i podgrzewanym fotelem, spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS, poziom hałasu w kabinie do 75 dB,
2.1.11. światła robocze na kabinie, metalowe osłony tylnych lamp,
2.1.12. zbiornik paliwa o pojemności minimum 150 litrów,
2.1.13. blokada zmiennika momentu – system pozwalający na oszczędność paliwa podczas jazdy i przemieszczania się maszyny,
2.1.14. koparko-ładowarka musi być wyposażona w system nawigacji satelitarnej GPS, z opłaconym abonamentem na okres 60 miesięcy od momentu dostawy sprzętu do Zamawiającego.

2.2. osprzęt ładowarkowy koparko-ładowarki:
2.2.1. maszyna musi posiadać system zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej oraz układ stabilizacji łyżki ładowarkowej,
2.2.2. sterowanie ramieniem ładowarkowym za pomocą pojedynczego joysticka,
2.2.3. musi posiadać układ powrotu łyżki ładowarkowej do pozycji ładowania,
2.2.4. łyżka ładowarkowa z widłami do palet – dzielona (otwierana), wielofunkcyjna: 6 w 1 – możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania,
2.2.5. pojemność łyżki ładowarki 1,0 m3 z tolerancją ± 0,1 m3, szerokość łyżki do 2,4 m,
2.2.6. łyżka ładowarkowa wyposażona w osłony główek siłowników,
2.2.7. maksymalna wysokość załadunku minimum 3,0 m,
2.2.8. udźwig na pełną wysokość w łyżce ładowarkowej minimum 3 000 kg.

2.3. osprzęt koparkowy podsiębierny koparko-ładowarki:
2.3.1. maszyna musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego,
2.3.2. sterowanie ramieniem koparkowym za pomocą joysticków,
2.3.3. możliwość sterowania ramieniem koparkowym w systemie ISO oraz zamiennie w systemie SAE,
2.3.4. szybkozłącze koparkowe zamontowane na ramieniu koparkowym,
2.3.5. łyżka koparkowa o szerokości 600 mm ± 20 mm montowana na szybkozłącze koparkowe,
2.3.6. łyżka koparkowa o szerokości 400 mm ± 20 mm montowana na szybkozłącze koparkowe,
2.3.7. łyżka skarpowa hydraulicznie uchylna o szerokości 1500 mm ± 20 mm montowana na szybkozłącze koparkowe,
2.3.8. instalacja hydrauliczna do obsługi uchylnej łyżki skarpowej,
2.3.9. instalacja wysokiego przepływu do młota,
2.3.10. ramię koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie (teleskopowe),
2.3.11. głębokość kopania minimum 5,80 m,
2.3.12. wysokość załadunku przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 3,5 m,
2.3.13. udźwig przy złożonym ramieniu (bez wysuwu teleskopowego) minimum 1400 kg,
2.3.14. siła skrawania na łyżce koparkowej minimum 60 kN,

2.4. wymagania dodatkowe:
2.4.1. gwarancja na oferowaną koparko-ładowarkę musi wynosić co najmniej 24 miesiące lub 3000 godzin pracy silnika,
2.4.2. termin płatności za dostawę 30 dni po protokolarnym odbiorze koparko-ładowarki oraz otrzymaniu faktury VAT (nie przewiduje się zaliczek),
2.4.3. dostawca powinien być producentem lub autoryzowanym przedstawicielem producenta oferowanej koparko-ładowarki,
2.4.4. dostawca musi przekazać „Deklarację zgodności z CE” na oferowaną koparko-ładowarkę,
2.4.5. zapewniony serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki,
2.4.6. odległość autoryzowanego stacjonarnego punktu serwisowego nie więcej niż 100 km od siedziby zamawiającego,
2.4.7. zapewniony czas reakcji w przypadku awarii koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 72 godziny od zgłoszenia licząc w dni robocze, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia,
2.4.8. oferowana maszyna musi być wyposażona w klimatyzację, radio fabryczne, immobiliser oraz w pakiet podstawowy składający się z gaśnicy, trójkąta ostrzegawczego oraz instrukcji obsługi operatora w języku polskim i katalogu części zamiennych,
2.4.9. przeszkolenie w cenie dostawy dwóch operatorów Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi koparko-ładowarki,
2.4.10. lampy ostrzegawcze błyskowe led umieszczone w dachu.
2.4.11. 2 komplety kluczyków.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty posługiwać się będzie następującymi kryteriami:
a) kryterium K1: cena oferty (brutto) – waga 60% (60 punktów)
b) kryterium K2: termin dostawy – waga 20% (20 punktów)
c) kryterium K3: okres gwarancji lub ilości godzin pracy silnika – waga 20% (20 punktów)

Łączna punktacja oferty = suma punktów (K1+K2+K3)
gdzie:
K1 – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Cena oferty
K2 – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Termin dostawy
K3 – liczba punktów jaką może zdobyć oferta (Wykonawca) za kryterium: Okres gwarancji lub ilość godzin czasu pracy silnika (w zależności co nastąpi pierwsze)
Maksymalna liczba punktów: 100

2. Oferta, która uzyska najwyższą łączną punktację, uważana jest za ofertę najkorzystniejszą.
3. Zamawiający udzieli niniejszego Zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta spełnia wszystkie wymagania określone w SWZ i uzyska najwyższą liczbę punktów po zsumowaniu punktów z wszystkich kryteriów, zgodnie z powyższym wzorem. Maksymalna ilość punktów, jaką może zdobyć Wykonawca uwzględniając wszystkie kryteria oceny ofert wynosi 100 pkt. W przypadku, gdy nie można wybrać najkorzystniejszej oferty, ponieważ dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans punktów przyznanych łącznie w kryteriach oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
4. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1do SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji lub ilość godzin czasu pracy silnika (w zależności co nastąpi pierwsze)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zamawiający określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej. Spełnianie warunku będzie oceniane na podstawie posiadanego doświadczenia w wykonaniu co najmniej 2 dostaw fabrycznie nowej koparko – ładowarki o wartości nie mniejszej niż 300 000 złotych brutto każda.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu Zamawiający zażąda od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następującego podmiotowego środka dowodowego (aktualnego na dzień składania podmiotowego środka dowodowego):
1.1. Wykaz dostaw wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, dowody potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający żąda od Wykonawcy dołączenia do oferty (stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ) przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że oferowana koparko-ładowarka spełnia określone przez Zamawiającego wymagania lub cechy i jest zgodna z przedmiotem zamówienia. Do oferty należy dołączyć następujące środki dowodowe:
1.1. Specyfikacje lub karty katalogowe zaoferowanej koparko-ładowarki lub inne równoważne przedmiotowe środki dowodowe gwarantujące potwierdzenie zgodności oferowanej koparko-ładowarki z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Specyfikacje lub karty katalogowe zaoferowanej koparko-ładowarki lub inne równoważne przedmiotowe środki dowodowe gwarantujące potwierdzenie zgodności oferowanej koparko-ładowarki z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca dołącza ponadto (jeżeli dotyczy):
1.1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Załącznik nr 4 do SWZ: Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
1.2. Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania (Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie / Podmiotu udostępniającego zasoby / Podwykonawcy (niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby): w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podmiotu udostępniającego zasoby, Podwykonawcy - jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podmiotu udostępniającego zasoby, Podwykonawcy - złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Jeżeli w imieniu: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podmiotu udostępniającego zasoby, Podwykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z w/w dokumentów, wówczas Zamawiający żąda od Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podmiotu udostępniającego zasoby, Podwykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do jego reprezentowania.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Do oferty (stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają następujące oświadczenia:
1.1 Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ : w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie składa tylko ten wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku udziału w postępowaniu;
1.2. Oświadczenie potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania (o których mowa w art. 108 ust.1 ustawy Pzp) – Załącznik nr 3 do SWZ : w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, oświadczenie składa każdy z wykonawców.
2. Do oferty Wykonawca wspólnie ubiegający się o zamówienia dołącza ponadto (jeżeli dotyczy):
2.1. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Załącznik nr 4 do SWZ: Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
2.2. Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania (Wykonawcy / Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie / Podmiotu udostępniającego zasoby / Podwykonawcy (niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby): w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podmiotu udostępniającego zasoby, Podwykonawcy - jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podmiotu udostępniającego zasoby, Podwykonawcy - złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Jeżeli w imieniu: Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podmiotu udostępniającego zasoby, Podwykonawcy działa osoba, której umocowanie nie wynika z w/w dokumentów, wówczas Zamawiający żąda od Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Podmiotu udostępniającego zasoby, Podwykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do jego reprezentowania.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, wówczas gdy przynajmniej 1 z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie będzie spełniał warunek udziału w postępowaniu. Zamawiający nie dopuszcza sumowania posiadanego doświadczenia w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-10 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp - Człuchów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp, na dachu hali produkcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI