Zagospodarowanie fragmentu szlaku rzeki Łeba na terenie gm. Łęczyce

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zagospodarowanie fragmentu szlaku rzeki Łeba na terenie gm. Łęczyce
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁęczyce
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Łęczyce
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-17
  • Numer ogłoszenia575044-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 575044-N-2019 z dnia 2019-07-17 r.

Gmina Łęczyce: Zagospodarowanie fragmentu szlaku rzeki Łeba na terenie gm. Łęczyce
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
„Pomorskie Szlaki Kajakowe – Rzeka Łeba – Uwolnij Energię Natury” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Oś priorytetowa: 8 Konwersja Działanie: 8.4 Wsparcie atrakcyjności walorów dziedzictwa przyrodniczego
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęczyce, krajowy numer identyfikacyjny 19167538500000, ul. ul. Długa  49 , 84-218  Łęczyce, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 789 214, e-mail zamowienia.publiczne@leczyce.pl, faks 586 789 125.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.leczyce.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.leczyce.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.leczyce.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, zgodnie z wymogami określonymi w SIWZ
Adres:
Urząd Gminy Łęczye, ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie fragmentu szlaku rzeki Łeba na terenie gm. Łęczyce
Numer referencyjny: RIR.271.3.2019.DB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegającego na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych dokumentów, umów, uzgodnień, opinii, pozwoleń i decyzji na realizację robót budowlanych i wybudowanie na ich podstawie przystani i przenosek: a) Paraszyno – przystań i przenoska (dz. 43, 265 obręb Paraszyno) b) Bożepole Małe – przenoska (dz. nr 68, 70, 71 i 72 obręb Bożepole Małe) c) Bożepole Wielkie – przenoska (dz. nr 55, 56 obręb Bożepole Wielkie) d) Bożepole Wielkie – przystań (dz. nr 55, 69/16 obręb Bożepole Wielkie) e) Wielistowo – przenoska (dz. nr 57 obręb Godętowo; dz. nr 80/10, 80/13 i 155 obręb Bożepole Wielkie) f) Łęczyce – przystań i przenoska (dz. nr 384, 386, 392, 393, 394/11 obręb Łęczyce) a także na ich podstawie wybudowanie w/w przystani i przenosek. Zamówienie obejmuje również wykonanie oznakowania wodnego i drogowego na terenie Gminy Łęczyce, zgodnie z załączonym zestawieniem. (W przypadku dodatkowych wymogów np. Zarządcy drogi dot. sporządzenia dokumentacji związanej z lokalizacją oznakowania - zakres obejmuje wykonanie przedmiotowej dokumentacji) 1.2. Charakterystyka zagospodarowania terenu przystani: a) Paraszyno – przystań i przenoska (dz. 43, 265 obręb Paraszyno) • Przystań z pomostem oraz urządzeniem brzegu • Zatoka postojowa z parkingiem z utwardzeniem wjazdu • Zagospodarowanie terenu: m.in. ustawienie drobnych elementów małej architektury: 2 małe wiaty, 1 duża wiata, 5 ławostołów, ogrodzenie terenu, 1 palenisko, 2 kosze na śmieci, 5 suszarek do kajaków, 1 tablica informacyjno - promocyjna, osłona przenośnego sanitariatu, sanitariat przenośny (toi toi) zwykły, oznakowanie • Przenoska z pomostem • Infrastruktura rowerowa (stojak na 5 rowerów i przybornik rowerowy) • Oświetlenie – doprowadzenie sieci wraz z budową 2 punktów świetlnych / 2 lampy solarne b) Bożepole Małe – przenoska (dz. nr 68, 70, 71 i 72 obręb Bożepole Małe) • Przenoska (miejsce do wyjmowania i wodowania kajaków) • Zagospodarowanie brzegów powyżej i poniżej przeszkody • Wykonanie ciągów pieszych oraz schodów • Ustawienie drobnych elementów małej architektury: 1 ławostół, 1 kosz na śmieci, oznakowanie; c) Bożepole Wielkie – przenoska (dz. nr 55, 56 obręb Bożepole Wielkie) • Przenoska (miejsce do wyjmowania i wodowania kajaków) • Zagospodarowanie brzegów powyżej i poniżej przeszkody • Wykonanie ciągów pieszych oraz schodów • Ustawienie drobnych elementów małej architektury: 1 ławostół, 1 kosz na śmieci, oznakowanie d) Bożepole Wielkie – przystań (dz. nr 55, 69/16 obręb Bożepole Wielkie) • Przystań z pomostem oraz urządzeniem brzegu • Zatoka postojowa z parkingiem z utwardzeniem wjazdu • Zagospodarowanie terenu: m.in. ustawienie drobnych elementów małej architektury: 2 małe wiaty, 1 duża wiata, 5 ławostołów, ogrodzenie terenu, 1 palenisko, 2 kosze na śmieci, 5 suszarek do kajaków, 1 tablica informacyjno - promocyjna, osłona przenośnego sanitariatu, sanitariat przenośny (toi toi) zwykły, oznakowanie • Oświetlenie – doprowadzenie sieci wraz z budową 2 punktów świetlnych / 2 lampy solarne e) Wielistowo – przenoska (dz. nr 57 obręb Godętowo; dz. nr 80/10, 80/13 i 155 obręb Bożepole Wielkie) • Przenoska (miejsce do wyjmowania i wodowania kajaków) • Zagospodarowanie brzegów powyżej i poniżej przeszkody • Wykonanie ciągów pieszych oraz schodów • Ustawienie drobnych elementów małej architektury: 1 ławostół, 1 kosz na śmieci, oznakowanie f) Łęczyce – przystań i przenoska (dz. nr 384, 386, 392, 393, 394/11 obręb Łęczyce) • Przystań z pomostem oraz urządzeniem brzegu • Zatoka postojowa z parkingiem z utwardzeniem wjazdu • Zagospodarowanie terenu: m.in. ustawienie drobnych elementów małej architektury: 2 małe wiaty, 1 duża wiata, 5 ławostołów, ogrodzenie terenu, 1 palenisko, 2 kosze na śmieci, 5 suszarek do kajaków, 1 tablica informacyjno - promocyjna, osłona przenośnego sanitariatu, sanitariat przenośny (toi toi) zwykły, oznakowanie • Oświetlenie – doprowadzenie sieci wraz z budową 2 punktów świetlnych / 2 lampy solarne 2. Szczegółowy przedmiot zamówienia 2.1. Wykonanie dokumentacji projektowej z uwzględnieniem dokumentacji przedsięwzięcia strategicznego Pomorskie Szlaki Kajakowe tj.: - Wykonanie dokumentacji projektowej z uwzględnieniem dokumentacji przedsięwzięcia strategicznego Pomorskie Szlaki Kajakowe tj.: - Program funkcjonalno-użytkowy pn.: „Rzeka Łeba - uwolnij energię natury” oraz karty informacyjne przedsięwzięcia - Załącznik Nr 6 do SIWZ; - Koncepcja oznakowania szlaków kajakowych - Załącznik nr 7 do SIWZ; - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych związanych z oznakowaniem drogowym - Załącznik nr 8 do SIWZ; - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych związanych z oznakowaniem wodnym i znakami informacyjnymi - Załącznik nr 9 do SIWZ; - System oznakowania rzeki Łeby – Załącznik nr 10 do SIWZ; - Analiza wykonalności dla przedsięwzięcia „Kajakiem przez Pomorze” - Załącznik nr 11 do SIWZ; - Koncepcja zagospodarowania szlaków wodnych województwa pomorskiego dla turystyki kajakowej - Załącznik nr 12 do SIWZ; - Wytyczne (modelowe, typowe) do projektowania infrastruktury wodnej dla potrzeb turystyki kajakowej - Załącznik nr 13 do SIWZ; - Decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z mpzp - załącznik nr 14 do SIWZ. 2.2. Dokumentacja projektowa musi zawierać: 2.2.1. Projekt budowlany (architektoniczno - budowlany oraz projekt zagospodarowania terenu) - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. 2012 r. poz. 462) - w 5 egzemplarzach (dla każdej lokalizacji). 2.2.2. Projekt wykonawczy (architektoniczno - budowlany oraz projekt zagospodarowania terenu) - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 r. poz. 1129) - w 5 egzemplarzach (po 1 egz. dla każdej lokalizacji). 2.2.3. Przedmiar robót - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 r. poz. 1129) - w 3 egzemplarzach (dla każdej lokalizacji). 2.2.4. Kosztorys inwestorski - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004 r. nr 130 poz. 1389) – w 3 egzemplarzach (dla każdej lokalizacji). 2.2.5. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2013 r. poz. 1129) - w 3 egzemplarzach z każdej branży (dla każdej lokalizacji). 2.2.6. Komplet dokumentacji w wersji elektronicznej na płycie CD w formatach ogólnodostępnych (doc., pdf, .jpg) - w 2 egzemplarzach. 2.2. Wykonawca musi uzyskać mapy do celów projektowych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia; kopie mapy należy dostarczyć Zamawiającemu (1 egz. dla każdej lokalizacji). 2.3. Uzyskanie wymaganych decyzji, opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji projektowe wymaganych przepisami oraz uzgodnienia z Zamawiającym; 2.4. W przypadku zmian przepisów, ustaw skutkujących obowiązkiem powtórnego uzyskania lub uaktualnienia decyzji, promes, umów załączonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest je uzyskać bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów i bez zmiany terminu ostatecznego wykonania zadania. 2.5. Uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia wodnoprawnego, pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę; Wykonawca również jest zobowiązany do wykonania wszystkich niezbędnych prac poprzedzających uzyskanie w/w pozwoleń, np. przeprowadzenie procedur ustalenia linii brzegowych, czy przeprowadzenie procedur skutkujących podpisaniem przez Zamawiającego umów dzierżawy/użytkowania niezbędnych do realizacji zadania. 2.6. Wykonawca powinien ująć w wycenie możliwość/ewentualność podziału dokumentacji (jeżeli zajdzie taka potrzeba) wskazanych 6 lokalizacji na większą ilość. Powyższe może niezależnie od Zamawiającego wynikać z zaleceń organów uzgadniających/opiniujących/ wydających decyzje. 2.7. Zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.); 2.8. Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie przystani kajakowych, przenosek i zagospodarowanie działek, zgodnie z opracowaną dokumentacją; 2.9. Wykonanie oznakowania szlaku kajakowego zgodnie z systemem oznakowania rzeki Łeby (oznakowanie wodne i drogowe). 2.10. Wykonanie tablic informacyjno-promocyjnych zgodnie z systemem oznakowania rzek oraz wzorem tablicy. 2.11. Umieszczenie (w momencie rozpoczęcia robót budowlanych) w widocznym miejscu jednej tablicy informacyjnej na każdej z realizowanych lokalizacji na stalowych ocynkowanych słupkach, informujących o zakresie realizowanego projektu i wsparciu ze strony funduszy unijnych; tablica ta musi być wykonana z trwałych materiałów odpornych na działanie promieni słonecznych, wody itp.: wymiary jednej tablicy nie mogą być mniejsze niż 80 cm na 120 cm. Szczegóły zapisów na tablicy (wzór dostępny na stronie www.funduszeeuropejskie.gov.pl/promocja i na stronie programu www.rpo.pomorskie.eu) i miejsce umieszczenia - do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie podpisania umowy o roboty budowlane; jeżeli po zakończeniu rzeczowej realizacji projektu, tablica będzie wyglądała właściwie tzn. będzie czytelna i nieuszkodzona wówczas pozostanie na terenie inwestycji jako tablica pamiątkowa; jeżeli jednak wykonaną przez Wykonawcę tablicę Wykonawca zdemontuje i złoży w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego, w takiej sytuacji Wykonawca będzie zobowiązany do umieszczenia jednej tablicy pamiątkowej (na stalowych ocynkowanych słupkach) o formacie i treści - jak tablice informacyjne. 3. Roboty towarzyszące 3.1. Geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie. 3.2. Ogrodzenie terenu budowy (odcinków prac tego wymagających) 3.3. Wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót budowlanych (z przekazaniem Zamawiającemu odpowiednich protokołów) 3.4. Organizację terenu budowy z zasileniem w niezbędne media, obsługę geodezyjną w trakcie budowy, bariery tymczasowe, pomosty przejściowe, uzyskanie decyzji zezwalającej na zajęcie pasa drogowego (wraz z wniesieniem opłaty). 3.5. Uzyskanie decyzji o wycięciu drzew, jeśli będzie to konieczne; 3.5a. Uzyskanie decyzji ustalającej linie brzegowe; 3.6. Usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w PFU, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i dokumentacją. 3.7. Realizację prac zgodnie z uwagami zawartymi w uzgodnieniach branżowych - ZUDP. 3.8. Uporządkowanie terenu po zakończonych pracach budowlanych. 3.9. Przygotowanie i dostarczenie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, z potwierdzeniem o przyjęciu do zasobu geodezyjnego. 3.10. Przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej wszelkie zmiany w stosunku do dokumentacji projektowej (wraz z uzyskaniem niezbędnych podpisów), zawierającej wszelkie potrzebne atesty, certyfikaty itp. dla wbudowanych materiałów 3.11. Nie przewiduje się odzysku materiałów z rozbiórki. 3.12. Materiał nie nadający się do ponownego wykorzystania (materiały ziemne) Wykonawca przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego znajdująca się w odległości ok. 5 km od terenu budowy) lub zutylizuje (gruz) jeśli zajdzie taka konieczność. Koszty te należy wliczyć w cenę ryczałtową. 4. Ustalenia dodatkowe 4.1. Zamawiający w dniu podpisania umowy udzieli Wykonawcy pełnomocnictwo do występowania w jego imieniu w sprawie uzyskania niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień z pozwoleniem wodnoprawnym, pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem włącznie. Oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomościami na cele budowlane, które są wymagane do złożenia z niektórymi wnioskami, podpisywać będzie Wójt Gminy Łęczyce. 4.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do zamówionych prac projektowych w trakcie ich sporządzania. 4.3. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się szczegółowe przeanalizowanie opisu przedmiotu zamówienia i załączonych materiałów oraz przeprowadzenie wizji w terenie. 4.4. Zamawiający nie zapewnia dostawy wody, energii elektrycznej, odprowadzenia ścieków w trakcie realizacji zadania. Wykonawca winien jest zapewnić je sobie własnym kosztem i staraniem. 4.5. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. 4.6. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty opisu przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty. 4.7. W projektach należy uwzględnić usunięcie kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym, jeśli zajdzie taka potrzeba (włącznie z wykonaniem dodatkowej dokumentacji i uzyskania wszelkich opinii, zgód, pozwoleń). 4.8. Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe w całości, automatycznie z chwilą wypłacenia przez Zamawiającego wynagrodzenia za wykonane opracowania. 4.9. W dokumentacji projektowej nie należy odnosić się do konkretnej marki ani źródła, znaku handlowego, patentu, typu, pochodzenia lub produkcji. W przypadku, gdy jest to niezbędne dla dostatecznie precyzyjnego i zrozumiałego opisu, należy wskazać dopuszczalne rozwiązania równoważne opisywanym wraz z podaniem parametrów równoważności. 4.10. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 16 do SIWZ, którego nie należy wypełniać przy składaniu oferty. 4.11. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do Umowy. 4.12. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur. 4.13. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści SIWZ. Dokonaną zmianę Zamawiający udostępnia na stronie internetowej. 4.14. W przypadku, gdy w materiałach przetargowych pojawią się nazwy materiałów lub towarów ze wskazaniem producenta, znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu charakteryzującego konkretne produkty lub usługi, albo normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, oznacza to, że Wykonawca ma prawo zastosować inny materiał, produkt lub towar równoważny tj. posiadający nie gorsze parametry techniczne, jakościowe i użytkowe i że proponowane rozwiązania gwarantują realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia. Wszelkie nazwy własne przywołane w dokumentacji załączonej do niniejszego SIWZ służą ustaleniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych i estetycznych dla projektowanych rozwiązań.

II.5) Główny kod CPV: 45248400-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71220000-6
71242000-6
45100000-8
45243000-2
34515000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, udzielenie dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w zakresie do 20% wartości zamówienia podstawowego i takie zamówienie jest przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. SIWZ: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
BRAK DOKUMENTÓW
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie wymaga dokumentów i oświadczeń w tym zakresie
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
formularz ofert zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ,pełnomocnictwa jeśli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 0,60
okres gwarancji jakości 0,40

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w sytuacji zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 144 ust. 1 - 1b ustawy pzp. 3. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia końcowego terminu realizacji umowy: 3.1. W przypadku wniesienia odwołania przez Wykonawcę (dotyczy postępowania wyboru wykonawcy niniejszego postępowania) wobec czynności wykluczenia odwołującego, odrzucenia oferty odwołującego lub wyboru najkorzystniejszej oferty i przedłużającej się procedury zawarcia umowy z Wykonawcą robót budowlanych; 3.2. Koniecznością wykonania zamówień, o których mowa w ust. 1 oraz których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia; 3.3. Zawieszeniem robót przez Zamawiającego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 3.4. W przypadku wystąpienia nieprzewidzianych w momencie zawarcia niniejszej umowy kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego lub inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, w sytuacji gdy wykonywanie robót nie będzie możliwe ze względu na obowiązek skoordynowania robót z wykonawcą innych robót wykonywanych na trenie budowy; 3.5. W przypadku konieczności uzyskania aktualnych decyzji lub uzgodnień, jeżeli konieczność ta wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w momencie zawarcia umowy; 3.6. Wystąpieniem okoliczności których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności; 3.7. W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy (tj. przeprowadzenie prac, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonanie odbiorów), utrzymujących się co najmniej 7 dni. W takim przypadku termin wykonania zamówienia może ulec przedłużeniu odpowiednio o liczbę dni, w których wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonywanie przedmiotu umowy; 3.8. W przypadku wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (warunków gruntowych itp.) jednak nie stanowi to zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Dopuszczalne są również zmiany umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, które będą korzystne dla Zamawiającego, a które nie będą wykraczać poza treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, a zmiany nie będą istotne zgodnie z zapisami art. 144 ust. le ustawy Pzp. 5. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 5.1. Zmiana nr rachunku bankowego 5.2. Zmiana danych teleadresowych. Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony. Informacje o zmianie umowy zostały zawarte również w załączniku nr 15 do SIWZ - wzorze umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-02, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie nowych mieszkań (stan deweloperski) - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykończenie nowych mieszkań (stan deweloperski). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI