Zadanie nr 1 - Przebudowa źródła ciepła wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zadanie nr 1 - Przebudowa źródła ciepła wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Barszczańskiej 4 w Białymstoku na działkach o nr ew. gr. 3284, 943/2 obręb: 6 – Starosielce Płd. Zadanie nr 2 - Przebudowa źródła ciepła wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Barszczańskiej 16 w Białymstoku na działkach o nr ew. gr. 3283/2 obręb: 6 – Starosielce Płd.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-04-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Mienia Komunalnego
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-15
  • Numer ogłoszenia525958-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 525958-N-2019 z dnia 2019-03-15 r.

Zarząd Mienia Komunalnego: Zadanie nr 1 - Przebudowa źródła ciepła wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Barszczańskiej 4 w Białymstoku na działkach o nr ew. gr. 3284, 943/2 obręb: 6 – Starosielce Płd. Zadanie nr 2 - Przebudowa źródła ciepła wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Barszczańskiej 16 w Białymstoku na działkach o nr ew. gr. 3283/2 obręb: 6 – Starosielce Płd.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Mienia Komunalnego, krajowy numer identyfikacyjny 20024107400000, ul. gen. J. Bema  89/1 , 15-370  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857479457, e-mail zp@zmk.bialystok.pl, faks 857479483.
Adres strony internetowej (URL): www.zmk.bialystok.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
zmk.bip.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
zmk.bip.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca (w godzinach pracy Zarządu Mienia Komunalnego, o których mowa w rozdziale II SIWZ).
Adres:
Zarząd Mienia Komunalnego ul.gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat pok. 201.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 - Przebudowa źródła ciepła wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Barszczańskiej 4 w Białymstoku na działkach o nr ew. gr. 3284, 943/2 obręb: 6 – Starosielce Płd. Zadanie nr 2 - Przebudowa źródła ciepła wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Barszczańskiej 16 w Białymstoku na działkach o nr ew. gr. 3283/2 obręb: 6 – Starosielce Płd.
Numer referencyjny: TI.263.15.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1: Przebudowa źródła ciepła wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Białymstoku przy ul. Barszczańskiej 4 na działce o nr geod. 3824, 943/2 obręb 6 poprzez zastosowanie pomp ciepła na cele c.w.u. do realizacji zgodnie pozwoleniem na wykonywanie robót budowlanych decyzja nr 1112/2017 znak DAR-I.6740.331.2017 z dn. 19.12.2017 r. i dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1. 2. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 2: Przebudowa źródła ciepła wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Białymstoku przy ul. Barszczańskiej 16 na działce o nr geod. 3823/2 obręb 6 poprzez zastosowanie pomp ciepła na cele c.w.u. do realizacji zgodnie pozwoleniem na wykonywanie robót budowlanych decyzja nr 1113/2017 znak DAR-I.6740.335.2017 z dn. 19.12.2017 r. i dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i 2 został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45262700-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: NIE DOTYCZY.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: NIE DOTYCZY.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli wykonawca wykaże się, że: a) DOTYCZY ZADANIA NR 1 i 2: wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane. Za co najmniej dwie roboty budowlane (umowy) zamawiający uzna roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji technologicznej pompy ciepła lub kotłowni gazowej o mocy powyżej 60 kW o wartości brutto minimum 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; b) DOTYCZY ZADANIA NR 1 i 2: skieruje do realizacji zamówienia publicznego osoby, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, kontrolę jakości, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, tj.: - co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; - co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót sanitarnych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektroenergetycznych, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; UWAGA! Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę wyżej wymienionych funkcji, celem wykazania spełnienia warunku. Przez ww. uprawnienia budowlane należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2014 r. poz. 1278) Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). ZASTRZEŻENIE W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony w pkt 3 ppkt 3 litera a) SIWZ zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum wykaże się wykonaniem dwóch robót budowlanych wymaganych w pkt 3 ppkt 3 litera a) SIWZ; roboty budowlane nie podlegają sumowaniu (zapis stosuje się odpowiednio do innych podmiotów).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następującego dokumentu: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Uwaga: W przypadku wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA! Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 2 należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej zamawiającego (zmk.bip.gov.pl) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert zgodnie z zamieszczonym do SIWZ wzorem. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg załączonego wzoru załącznik nr 7.1, 7.2, 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załączonego wzoru załącznik nr 6.1, 6.2. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
DOTYCZY PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru załącznik nr 8 do SIWZ). UWAGA! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału). Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. Jeżeli inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 7: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8 ppkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10. Jeżeli w kraju, w którym inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis zawarty w rozdziale XII SIWZ pkt 9 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 11. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenie o którym mowa w zał. nr 3 i 4 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia określone w rozdziale XII SIWZ pkt 1, oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp określonego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 3) wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania, 4) przed udzieleniem zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, 5) przed udzieleniem zamówienia dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, 3) pisemne zobowiązanie innego podmiotu w formie oryginału (jeżeli wykonawca, dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innego podmiotu) - wg załączonego wzoru załącznik nr 8 do SIWZ - oraz dokumenty potwierdzające, że osoba podpisująca niniejsze zobowiązanie jest uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. Jeżeli w imieniu podmiotu działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna posiadać pełnomocnictwo do takiej czynności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w SIWZ w rozdziale XIV. Wymagania dotyczące wadium 1. Wysokość wadium. DOTYCZY ZADANIA NR 1: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: 7 300,00 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta złotych). Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Zadanie nr 1 - Przebudowa źródła ciepła wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Barszczańskiej 4 w Białymstoku na działkach o nr ew. gr. 3284, 943/2 obręb: 6 – Starosielce Płd. - nr sprawy: TI.263.15.2019. DOTYCZY ZADANIA NR 2: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: 5 100,00 zł (słownie: pięć tysięcy sto złotych). Z wniesionego wadium w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: Zadanie nr 2 - Przebudowa źródła ciepła wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Barszczańskiej 16 w Białymstoku na działkach o nr ew. gr. 3283/2 obręb: 6 – Starosielce Płd. - nr sprawy: TI.263.15.2019.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia przez wykonawcę 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZADANIE NR 1: § 11 ZMIANA UMOWY 1. Zmiana treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.). 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian: a) możliwość przedłużenia terminu, o którym mowa w § 3 ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: - działania siły wyższej, tzn. zdarzenia nagłego, nieprzewidzianego, nie do uniknięcia i niezależnego od woli stron, uniemożliwiającego wykonanie umowy w całości lub części (np. powódź, huragan, pożar, wojna, zamieszki uliczne), - gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, - przerwania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, - opóźnień spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiającego zobowiązań dotyczących terminu przekazania placu budowy, dokumentów koniecznych do realizacji zamówienia, dokumentacji zamiennej, - gdy wystąpią okoliczności uniemożliwiające dostęp do lokalu w uzgodnionym terminie z najemcą w celu prowadzenia robót budowlanych w obrębie lokalu. b) zmiany wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1: - poprzez zmniejszenie zakresu zamówienia, jeżeli okaże się, że niektóre elementy robót będą zbędne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego lub technologicznego - warunki określono szczegółowo w § 5, - w przypadku zmiany stawki VAT, - zmiany obowiązujących przepisów prawa, c) w szczególnych uzasadnionych sytuacjach Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, co do przedmiotu umowy, jeśli konieczność ich wprowadzenia wynika z faktu, że przedmiot umowy, określony w ofercie wykonawcy, z uwagi na postęp technologiczny został wycofany z produkcji lub w wyniku zmiany obowiązujących przepisów jego zamontowanie/zabudowanie uniemożliwi osiągnięcie zamierzonego celu. Wówczas zastępuje się go produktem nowszym, o funkcjonalności i wydajności nie gorszej niż w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej ofercie. Przy czym ewentualne zmiany kosztów obciążają wykonawcę, a termin realizacji nie ulegnie zmianie, d) po złożeniu uzasadnionego wniosku i uzyskaniu zgody Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany swoich przedstawicieli wykazanych w § 10 ust. 1, e) zmiany Podwykonawcy robót, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnienie przez nowego Podwykonawcę takich samych warunków jak Podwykonawca pierwotny, f) zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana któregokolwiek innego podmiotu po spełnieniu warunków w § 10 ust. 10, g) zmiana rachunku Wykonawcy wskazanego w § 6 ust. 4. 3. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 1-2, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. ZADANIE NR 2: § 11 ZMIANA UMOWY 1. Zmiana treści umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zgodne z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.). 2. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian: a) możliwość przedłużenia terminu, o którym mowa w § 3 ust. 1 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących przypadkach: - działania siły wyższej, tzn. zdarzenia nagłego, nieprzewidzianego, nie do uniknięcia i niezależnego od woli stron, uniemożliwiającego wykonanie umowy w całości lub części (np. powódź, huragan, pożar, wojna, zamieszki uliczne), - gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, - przerwania lub zawieszenia robót przez Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, - opóźnień spowodowanych niewykonaniem przez Zamawiającego zobowiązań dotyczących terminu przekazania placu budowy, dokumentów koniecznych do realizacji zamówienia, dokumentacji zamiennej, - gdy wystąpią okoliczności uniemożliwiające dostęp do lokalu w uzgodnionym terminie z najemcą w celu prowadzenia robót budowlanych w obrębie lokalu. b) zmiany wysokości wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1: - poprzez zmniejszenie zakresu zamówienia, jeżeli okaże się, że niektóre elementy robót będą zbędne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego lub technologicznego - warunki określono szczegółowo w § 5, - w przypadku zmiany stawki VAT, - zmiany obowiązujących przepisów prawa, c) w szczególnych uzasadnionych sytuacjach Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, co do przedmiotu umowy, jeśli konieczność ich wprowadzenia wynika z faktu, że przedmiot umowy, określony w ofercie wykonawcy, z uwagi na postęp technologiczny został wycofany z produkcji lub w wyniku zmiany obowiązujących przepisów jego zamontowanie/zabudowanie uniemożliwi osiągnięcie zamierzonego celu. Wówczas zastępuje się go produktem nowszym, o funkcjonalności i wydajności nie gorszej niż w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej ofercie. Przy czym ewentualne zmiany kosztów obciążają wykonawcę, a termin realizacji nie ulegnie zmianie, d) po złożeniu uzasadnionego wniosku i uzyskaniu zgody Zamawiającego, Wykonawca może dokonać zmiany swoich przedstawicieli wykazanych w § 10 ust. 1, e) zmiany Podwykonawcy robót, pod warunkiem wyrażenia zgody Zamawiającego na taką zmianę oraz spełnienie przez nowego Podwykonawcę takich samych warunków jak Podwykonawca pierwotny, f) zaakceptowana przez Zamawiającego zmiana któregokolwiek innego podmiotu po spełnieniu warunków w § 10 ust. 10, g) zmiana rachunku Wykonawcy wskazanego w § 6 ust. 4. 3. Warunkiem dokonania zmiany, o której mowa w ust. 1-2, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmianę lub sporządzenie przez strony stosownego protokołu wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-01, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferty powinny być sporządzone w języku polskim (PL).
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 oraz nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w zał. nr 3 oraz załączniku nr 4 niniejszej SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w zał. nr 3 do SIWZ. 1. Miejsce składania ofert: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 201. Termin składania ofert: 01.04.2019 r. godz. 13.00 2. Miejsce otwarcia ofert: Zarząd Mienia Komunalnego, ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, sekretariat, pokój 201. Termin otwarcia ofert: 01.04.2019 r. godz. 13.05 Rozdział XXVI. Rozporządzenie o ochronie danych osobowych (RODO). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Mienia Komunalnego z siedzibą przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok, tel. 85.74-79-430, kontakt z inspektorem ochrony danych w Zarządzie Mienia Komunalnego, możliwy jest pod nr tel. 85.74-79-433 lub adresem e-mail: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl; /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/  inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Mienia Komunalnego z siedzibą przy ul. gen. J. Bema 89/1, 15-370 Białystok /nazwa zamawiającego/ jest Pan Łukasz Żak, kontakt: nr tel. 85.74-79-433 lub adresem email: lukasz.zak@zmk.bialystok.pl;  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Nr postępowania: TI.263.15.2019 Zadanie nr 1 - Przebudowa źródła ciepła wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Barszczańskiej 4 w Białymstoku na działkach o nr ew. gr. 3284, 943/2 obręb: 6 – Starosielce Płd. Zadanie nr 2 - Przebudowa źródła ciepła wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Barszczańskiej 16 w Białymstoku na działkach o nr ew. gr. 3283/2 obręb: 6 – Starosielce Płd. /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer/ prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1 - Przebudowa źródła ciepła wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Barszczańskiej 4 w Białymstoku na działkach o nr ew. gr. 3284, 943/2 obręb: 6 – Starosielce Płd.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1: Przebudowa źródła ciepła wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Białymstoku przy ul. Barszczańskiej 4 na działce o nr geod. 3824, 943/2 obręb 6 poprzez zastosowanie pomp ciepła na cele c.w.u. do realizacji zgodnie pozwoleniem na wykonywanie robót budowlanych decyzja nr 1112/2017 znak DAR-I.6740.331.2017 z dn. 19.12.2017 r. i dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1. Stan istniejący. Budynek mieszkalny wielorodzinny, wolnostojący, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej. Więźba dachowa drewniana przestrzenna dwuspadowa o konstrukcji płatwiowo-krokwiowej. Gabaryty budynku: - powierzchnia zabudowy 732,00 m2 - powierzchnia użytkowa 1023,00 m2 - kubatura 5621,50 m3 Zakres całego zamierzenia budowlanego: Branża budowlana Stan Istniejący. Na parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego w poziomie przyziemia znajdują się trzy kotłownie gazowe. W ramach przebudowy źródła ciepła dwie z trzech istniejących kotłowni zostaną zlikwidowane. W miejscach zlikwidowanych kotłowni powstaną pomieszczenia gospodarcze. Jedną z istniejących kotłowni należy dostosować do potrzeb nowej zaprojektowanej kotłowni. Zakres robót budowlanych w pomieszczeniach po likwidowanych kotłowniach: a/ zamurować wszelkie otwory po zdemontowanych przejściach instalacyjnych oraz zamurować kanał spalinowy; b/ usunąć pozostałości po mocowaniach rur i urządzeń; c/ uzupełnić ubytki w tynku, odpadający tynk zbić i wykonać nowy; d/ przeszpachlować ściany i sufit w miejscach uszkodzeń; e/ przemalować dwukrotnie farbą olejną lamperię na ścianach w kolorze zbliżonym do istniejącego; f/ pomalować dwukrotnie ściany nad lamperią i sufit farbą emulsyjną zmywalną w kolorze białym. Zakres robót budowlanych do wykonania w ramach przebudowy kotłowni: a/ wykonać prace rozbiórkowe i budowlane przewidziane projektem; b/ uzupełnić ubytki w tynku, odpadający tynk zbić i wykonać nowy; c/ przeszpachlować ściany i sufit w miejscach uszkodzeń; d/ przemalować dwukrotnie lamperię farbą olejną w kolorze zbliżonym do istniejącego do wysokości 1,60 m; e/ przemalować dwukrotnie sufit i ściany nad lamperią farbą emulsyjną zmywalną w kolorze białym Branża sanitarna Stan istniejący. Obecnie źródłem ciepła dla przedmiotowego budynku są trzy kotłownie gazowe w oparciu o kotły DeDietrich o mocy 60 kW każdy pracujące na potrzeby c.o. i c.w.u.. Ciepła woda użytkowa jest przygotowywana w pojemnościowych podgrzewaczach 400 l. Zakres robót sanitarnych do wykonania objętych zamówieniem: a/ likwidacja dwóch istniejących kotłowni gazowych pracujących na cele c.o. i c.w.u. oraz przebudowa jednej kotłowni gazowej, która będzie pracowała na potrzeby instalacji c.o. i c.w.u. całego budynku; b/ budowa instalacji technologicznych pomp ciepła typ powietrze-woda o łącznej mocy grzewczej 32,0 kW, pracującej na cele c.w.u. i realizującej I stopień podgrzewu c.w.u., II stopień podgrzewu c.w.u realizowany będzie przez projektowany kocioł gazowy kondensacyjny o mocy grzewczej 85 kW; c/ przebudowa instalacji centralnego ogrzewania; - demontaż części instalacji rurowych na parterze budynku, - montaż nowych odcinków instalacji rurowych na parterze budynku; - wykonanie koniecznych prac budowlanych w lokalach związanych z montażem instalacji c.o. jak naprawa przekuć instalacyjnych, wykończenie powierzchni ścian; d/ przebudowa instalacji ciepłej wody użytkowej; - demontaż części instalacji rurowych na parterze budynku, - montaż nowych odcinków instalacji rurowych na parterze budynku; - montaż zaworów równoważących na istniejących przewodach cyrkulacji c.w.u.; - wykonanie koniecznych prac budowlanych w lokalach związanych z montażem instalacji c.w.u. jak naprawa przekuć instalacyjnych, wykończenie powierzchni ścian; e/ budowa i rozbiórka wewnętrznej instalacji gazowej; - rozbiórka części instalacji gazowej w związku z likwidacja dwóch istniejących kotłowni gazowych oraz przebudową jednej kotłowni gazowej; - budowa instalacji gazowej wewnętrznej zasilającej w gaz paliwowy projektowaną kotłownię oraz włączenie do punktu pomiarowego na zewnętrz budynku ; - wykonanie koniecznych prac budowlanych w lokalach związanych z budową instalacji gazowej wewnętrznej jak naprawa przekuć instalacyjnych, wykończenie powierzchni ścian; f/ budowa zewnętrznej instalacji gazowej polegająca na wykonaniu punktu pomiarowego wraz systemem wykonawczym detekcji metanu; Branża elektryczna Stan istniejący. Pomieszczenia kotłowni są zasilane z rozdzielnic administracyjnych. Zakres robót elektrycznych do wykonania objętych zamówieniem: a/ W pomieszczeniach likwidowanych kotłowni odłączyć trwale obwody zasilające urządzenia technologiczne. b/ W budynku, na zewnątrz oraz w pomieszczeniu przebudowywanej kotłowni wykonać instalacje: - siłową , gniazd wtykowych, oświetlenia, zasilania urządzeń technologicznych c/ wykonać przebudowę układu pomiarowego zgodnie z warunkami gestora sieci Uwagi: - W związku z tym, że roboty budowlane branży sanitarnej będą prowadzone w budynku zamieszkałym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość dostawy energii cieplnej w sezonie grzewczym oraz ciepłej wody użytkowej do budynku. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę tymczasowego źródła ciepła stawka za energię cieplną na cele centralnego ogrzewania i podgrzew wody nie mogą być wyższe od stawek naliczanych mieszkańcom budynku przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku; - Wykonawca uwzględni w ofercie koszty związane z odcięciem gazu, zdjęciem gazomierzy, ponownym ich montażem i nagazowaniem instalacji na podstawie taryfikatora dostawcy gazu; - Wykonawca uzgodni z mieszkańcami termin wejść do poszczególnych lokali. Prace w obrębie mieszkań oraz sposobu zabezpieczeń tych lokali pozostają w gestii i na koszt Wykonawcy. Przed rozbiórką istniejących kotłowni gazowych w budynku przy ul. Barszczańskiej 4 wskazana firma serwisowa przez Zamawiającego zdemontuje osprzęt kotłowni tj. automatyka, elementy palnika gazowego itp. w celu pozyskania części zamiennych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45262700-8, 45000000-7, 45450000-6, 45111300-1, 45262300-4, 45262520-2, 45330000-9, 45331100-7, 45310000-3, 45311000-0, 45312000-7, 45317000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia przez wykonawcę 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2 - Przebudowa źródła ciepła wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Barszczańskiej 16 w Białymstoku na działkach o nr ew. gr. 3283/2 obręb: 6 – Starosielce Płd.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 2: Przebudowa źródła ciepła wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Białymstoku przy ul. Barszczańskiej 16 na działce o nr geod. 3823/2 obręb 6 poprzez zastosowanie pomp ciepła na cele c.w.u. do realizacji zgodnie pozwoleniem na wykonywanie robót budowlanych decyzja nr 1113/2017 znak DAR-I.6740.335.2017 z dn. 19.12.2017 r. i dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 1. Stan istniejący. Budynek mieszkalny wielorodzinny, wolnostojący, dwukondygnacyjny, niepodpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej. Więźba dachowa drewniana przestrzenna dwuspadowa o konstrukcji płatwiowo-krokwiowej. Gabaryty budynku: - powierzchnia zabudowy 488,00 m2 - powierzchnia użytkowa 682,00 m2 - kubatura 3747,30 m3 Zakres całego zamierzenia budowlanego: Branża budowlana Stan Istniejący. Na parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego w poziomie przyziemia znajdują się dwie kotłownie gazowe. W ramach przebudowy źródła ciepła jedna z dwóch istniejących kotłowni zostanie zlikwidowana. W miejscu zlikwidowanej kotłowni powstanie pomieszczenie gospodarcze. Jedną z istniejących kotłowni należy dostosować do potrzeb nowej zaprojektowanej kotłowni. Zakres robót budowlanych w pomieszczeniu po likwidowanej kotłowni: a/ zamurować wszelkie otwory po zdemontowanych przejściach instalacyjnych oraz zamurować kanał spalinowy; b/ usunąć pozostałości po mocowaniach rur i urządzeń; c/ uzupełnić ubytki w tynku, odpadający tynk zbić i wykonać nowy; d/ przeszpachlować ściany i sufit w miejscach uszkodzeń; e/ przemalować dwukrotnie farbą olejną lamperię na ścianach w kolorze zbliżonym do istniejącego; f/ pomalować dwukrotnie ściany nad lamperią i sufit farbą emulsyjną zmywalną w kolorze białym. Zakres robót budowlanych do wykonania w ramach przebudowy kotłowni: a/ wykonać prace rozbiórkowe i budowlane przewidziane projektem; b/ uzupełnić ubytki w tynku, odpadający tynk zbić i wykonać nowy; c/ przeszpachlować ściany i sufit w miejscach uszkodzeń; d/ przemalować dwukrotnie lamperię farbą olejną w kolorze zbliżonym do istniejącego do wysokości 1,60 m; e/ przemalować dwukrotnie sufit i ściany nad lamperią farbą emulsyjną zmywalną w kolorze białym Branża sanitarna Stan istniejący. Obecnie źródłem ciepła dla przedmiotowego budynku są dwie kotłownie gazowe w oparciu o kotły DeDietrich o mocy 60 kW każdy pracujące na potrzeby c.o. i c.w.u.. Ciepła woda użytkowa jest przygotowywana w pojemnościowych podgrzewaczach 400 l. Zakres robót sanitarnych do wykonania objętych zamówieniem: a/ likwidacja jednej istniejącej kotłowni gazowej pracującej na cele c.o. i c.w.u. oraz przebudowa jednej kotłowni gazowej, która będzie pracowała na potrzeby instalacji c.o. i c.w.u. całego budynku; b/ budowa instalacji technologicznej pompy ciepła typ powietrze-woda o mocy grzewczej 20,0 kW, pracującej na cele c.w.u. i realizującej I stopień podgrzewu c.w.u., II stopień podgrzewu c.w.u realizowany będzie przez projektowany kocioł gazowy kondensacyjny o mocy grzewczej 85 kW; c/ przebudowa instalacji centralnego ogrzewania; - demontaż części instalacji rurowych na parterze budynku, - montaż nowych odcinków instalacji rurowych na parterze budynku; - wykonanie koniecznych prac budowlanych w lokalach związanych z montażem instalacji c.o. jak naprawa przekuć instalacyjnych, wykończenie powierzchni ścian; d/ przebudowa instalacji ciepłej wody użytkowej; - demontaż części instalacji rurowych na parterze budynku, - montaż nowych odcinków instalacji rurowych na parterze budynku; - montaż zaworów równoważących na istniejących przewodach cyrkulacji c.w.u.; - wykonanie koniecznych prac budowlanych w lokalach związanych z montażem instalacji c.w.u. jak naprawa przekuć instalacyjnych, wykończenie powierzchni ścian; e/ budowa i rozbiórka wewnętrznej instalacji gazowej; - rozbiórka części instalacji gazowej w związku z likwidacją jednej z istniejących kotłowni gazowych oraz przebudową jednej kotłowni gazowej; - budowa instalacji gazowej wewnętrznej zasilającej w gaz paliwowy projektowaną kotłownię oraz włączenie do punktu pomiarowego na zewnętrz budynku ; - wykonanie koniecznych prac budowlanych w lokalach związanych z budową instalacji gazowej wewnętrznej jak naprawa przekuć instalacyjnych, wykończenie powierzchni ścian; f/ budowa zewnętrznej instalacji gazowej polegająca na wykonaniu punktu pomiarowego wraz systemem wykonawczym detekcji metanu; Branża elektryczna Stan istniejący. Pomieszczenia kotłowni są zasilane z rozdzielnic administracyjnych. Zakres robót elektrycznych do wykonania objętych zamówieniem: a/ W pomieszczeniu likwidowanej kotłowni odłączyć trwale obwody zasilające urządzenia technologiczne. b/ W budynku, na zewnątrz oraz w pomieszczeniu przebudowywanej kotłowni wykonać instalacje: - siłową , gniazd wtykowych, oświetlenia, zasilania urządzeń technologicznych c/ wykonać przebudowę układu pomiarowego zgodnie z warunkami gestora sieci Uwagi: - W związku z tym, że roboty budowlane branży sanitarnej będą prowadzone w budynku zamieszkałym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ciągłość dostawy energii cieplnej w sezonie grzewczym oraz ciepłej wody użytkowej do budynku. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę tymczasowego źródła ciepła stawka za energię cieplną na cele centralnego ogrzewania i podgrzew wody nie mogą być wyższe od stawek naliczanych mieszkańcom budynku przez Zarząd Mienia Komunalnego w Białymstoku; - Wykonawca uwzględni w ofercie koszty związane z odcięciem gazu, zdjęciem gazomierzy, ponownym ich montażem i nagazowaniem instalacji na podstawie taryfikatora dostawcy gazu; - Wykonawca uzgodni z mieszkańcami termin wejść do poszczególnych lokali. Prace w obrębie mieszkań oraz sposobu zabezpieczeń tych lokali pozostają w gestii i na koszt Wykonawcy. - Przed rozbiórką istniejących kotłowni gazowych w budynku przy ul. Barszczańskiej 16 wskazana firma serwisowa przez Zamawiającego zdemontuje osprzęt kotłowni tj. automatyka, elementy palnika gazowego itp. w celu pozyskania części zamiennych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45262700-8, 45000000-7, 45450000-6, 45111300-1, 45262300-4, 45262520-2, 45330000-9, 45331100-7, 45310000-3, 45311000-0, 45312000-7, 45317000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia przez wykonawcę 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję osoby do sprzątania mieszkania - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Poszukuję osoby do sprzątania mieszkanie 2 lub 3 godzin Proszę dzwonić po 18:00 Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI