Zadanie nr 1: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1004R Zaklików - Borów w zakresie budowy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zadanie nr 1: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1004R Zaklików - Borów w zakresie budowy miejsc postojowych w m. Zaklików”, Zadanie nr 2: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1013R Zbydniów - Turbia w zakresie budowy chodnika w m. Wólka Turebska, Majdan Zbydniowski - etap II”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStalowa Wola
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-04-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Powiatowych
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-11
  • Numer ogłoszenia543275-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 543275-N-2018 z dnia 2018-04-11 r.

Zarząd Dróg Powiatowych: Zadanie nr 1: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1004R Zaklików - Borów w zakresie budowy miejsc postojowych w m. Zaklików”, Zadanie nr 2: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1013R Zbydniów - Turbia w zakresie budowy chodnika w m. Wólka Turebska, Majdan Zbydniowski - etap II”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, krajowy numer identyfikacyjny 83041354400000, ul. Przemysłowa  6 , 37-450   Stalowa Wola, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 158 444 631, , e-mail zdp@stalowowolski.pl, , faks 158 444 631.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.stalowowolski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.stalowowolski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna
Adres:
Zarząd Dróg Powiatowych w Stalowej Woli, ul. Przemysłowa 6, 37-450 Stalowa Wola

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1004R Zaklików - Borów w zakresie budowy miejsc postojowych w m. Zaklików”, Zadanie nr 2: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1013R Zbydniów - Turbia w zakresie budowy chodnika w m. Wólka Turebska, Majdan Zbydniowski - etap II”
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie 1: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) - wyznaczenie ciągu pieszego i innych elementów 0,400km ; Rozebranie nawierzchni asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego: rozbiórka nawierzchni i podbudowy pod przykanalik 3,5m2 ; Rozebranie chodników z brukowej kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej ze złożenie w stosy i transportem do 30 km 75m2 ; Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo – piaskowej wraz z wywozem i utylizacją 50m ; Rozebranie obrzeży betonowych na podsypce cementowo – piaskowej wraz z wywozem i utylizacją 50m ; Rozebranie ogrodzeń segmentowych w kątowników i płaskowników wraz z wywozem i utylizacją 10m ; Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy 16-25 cm z zagospodarowaniem nadmiaru humusu na miejscu (wbudowanie w korpus drogowy) chodnik 285m2 ; Wykonanie studni rewizyjnej z kręgów żelbetowych fi 1000 mm, gł. 1,0 m – właz żeliwny typ ciężki, po uprzednim wykonaniu wykopów, a następnie zasypaniu wykopów i zagęszczeniu 1szt.; Wykonanie przykanalika z rur PEHD SN 8 fi 200 mm posadowionego na ławie z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości warstwy 20 cm wraz z wykonaniem wykopów linowych oraz zasypaniu wykopów z zagęszczeniem warstw gruntu 9m ; Wykonanie drenażu rozsączającego, rura drenarska o średnicy 100 mm w obsypce drenarskiej i geowłóknienie szer. 0,4 m wys.0,6 m wraz z wykonaniem wykopów, a następnie zasypaniu i zagęszczeniu nasypu gruntowego 20m ; Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża na poszerzeniach w gruncie kat. II- IV gł. do 30 cm, z zagospodarowaniem urobku na miejscu i wbudowaniem ziemi w nasyp: chodnik + parking 285m2 ; Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża na poszerzeniach w gruncie kat. II- IV gł. do 46 cm, z zagospodarowaniem urobku na miejscu i wbudowaniem ziemi w nasyp: poszerzenie jezdni + przykanalik 223,45m2 ; Wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie na poszerzeniach mechanicznie grubość warstwy 10 cm: chodnik + parking 285m2 ; Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, gruntocement przygotowany w wytwórni o wytrzymałości Rm=2,5MPa wraz z dostarczeniem na budowę, pielęgnacja podbudowy przez posypanie piaskiem i polewaniem wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm; poszerzenie jezdni 219,45m2 ; Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – frakcji 0 / 31,5 mm, warstwa górna, grubość warstwy 15 cm: chodnik 85,5m2 ; Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – frakcji 0 / 63 mm, warstwa dolna, grubość warstwy 20 cm: parking 199,5m2 ; Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – tłucznia kamiennego frakcji 20 / 63 mm, grubość warstwy 20 cm, klinowana klińcem gr. 3 cm: poszerzenie jezdni + przykanalik 211,9m2 ; Wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16P, grubość warstwy po zagęszczeniu 6 cm; poszerzenie jezdni + przykanalik 211,9m2 ; Ułożenie geosiatki o wytrzymałości 100 / 100 kN/m na styku poszerzenia nawierzchni z istniejącą nawierzchnią 260m2 ; Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11W 35/50 w ilości średnio 75 kg / m2 243t ; Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S 35/50, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm 2573m2 ; Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego frakcji 20/63 mm szer. 1,0 m grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm 85m3 ; Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi – linie ciągłe, przerywane i inne symbole, farba akrylowa biała i niebieska z elementami odblaskowymi 121,1m2 ; Ustawienie znaków drogowych pionowych, lica znaków z folii odblaskowej I generacji na słupach stalowych o średnicy 70 mm 7szt. ; Ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem i poręczami z rur stalowych o rozstawie słupków co 1,5 m, wypełnienie wolnych przestrzeni szczeblinkami z rur stalowych (kolorystka w gestii Zamawiającego): U-12a 10m ; Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy gr. 15 cm z oporem z betonu C12/15 (B- 15) i podsypce cementowo – piaskowej 102,0m ; Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30 x 8 cm na podsypce cem. - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową 57,7m ; Wykonanie chodników z kostki brukowej kolorowej o gr. 6 cm na podsypce z kruszywa łamanego frakcji 2 / 8 mm gr. 4 cm; chodnik 84,3m2 ; Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej kolorowej o gr. 8 cm na podsypce z kruszywa łamanego frakcji 2 / 8 mm gr. 4 cm; parking 199,5m2 ; Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza 0,400km Zadanie 2: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) - wyznaczenie ciągu pieszego i innych elementów: 0,683 km; Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy do 15 cm z zagospodarowaniem nadmiaru humusu na miejscu (wbudowanie w korpus drogowy) 153,68m3; Karczowanie pni drzew wraz z wywiezieniem i zagospodarowaniem karpiny we własnym zakresie: 7szt. ; Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-II z transportem urobku na nasyp samochodami wraz z formowaniem i zagęszczaniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą 785,32m3 ; Wykonanie wpustów deszczowych z kręgów żelbetowych fi 500 mm, gł. 1,0 m z przykanalikami z rur PVC fi 200 mm dł. 2,7 m posadowionych na podsypce cement. – piaskowej wraz z umocnieniem wylotu płytami betonowymi 50x50 cm o pow. 1,5 m 2 – wpust uliczny żeliwny łamany: 4 szt. ; Przedłużenie istniejącego przewodu przepustu z rur betonowych o średnicy 40 cm posadowionych na ławie z kruszywa łamanego o grubości 35 cm oraz warstwie podsypki piaskowej wraz z uszczelnieniem styków oraz oczyszczeniem przewodu o dł. 8 m z namułu wraz z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego betonu bitumem, a następnie zasypaniu i zagęszczeniu nasypu gruntowego: 3 m ; Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża na poszerzeniach w gruncie kat. II- IV gł. do 30 cm, z zagospodarowaniem urobku na miejscu i wbudowaniem ziemi w nasyp: 1309,5m2 ; Wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie na poszerzeniach mechanicznie grubość warstwy 10 cm: 1309,5m2 ; Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – frakcji 0 / 63 mm, warstwa dolna, grubość warstwy 20 cm: 427,5m2 ; Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – frakcji 0 / 31,5 mm, warstwa górna, grubość warstwy 15 cm: 882m2 ; Uzupełnienie nasypu gruntem, rozścielenie i zagęszczenie gruntu ręcznie z humusowaniem i obsianiem trawą – opaska za chodnikiem: 58,8m3 ; Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm szer. 0,75 m grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm: 36,05m3 ; Oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, grubość namuły śr. 20 cm: 516 m ; Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy gr. 15 cm z oporem z betonu C12/15 (B- 15) i podsypce cementowo - piaskowej:359m ; Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30 x 8 cm na podsypce cem. -piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową:1019m ; Wykonanie chodników z kostki brukowej o gr. 6 cm bezfazowej na podsypce z kruszywa łamanego frakcji 2 / 8 mm gr. 4 cm szara: 705,6m2 ; kolor: 176,4m2 ; Wykonanie chodników z kostki brukowej kolorowej o gr. 8 cm bezfazowej na podsypce z kruszywa łamanego frakcji 2 / 8 mm gr. 4 cm 142,5m2; Ułożenie ścieku przychodnikowego z betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 (B- 15) i podsypce cementowo – piaskowej: 37,8m2 ; Inwetaryzacja geodezyjna powykonawcza 0,683km

II.5) Główny kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-08-10

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy ( wzór załącznik nr 1 SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej: Zadanie nr 1 – 250 tys. zł, Zadanie nr 2 – 250 tys. zł.
Informacje dodatkowe Poza oświadczeniem na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży dokumenty, o których mowa w pkt.III.5 ogłoszenia o zamówieniu.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony dla zadania nr 1, nr 2 jeżeli wykonawca wykaże, iż: - nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: dwa zamówienia robót budowlanych - drogowych, o wartości nie niższej niż 250 000 zł każde zamówienie w zakresie niezbędnym do wykazania doświadczenia wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego, z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - dysponuje min. 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami, w specjalności w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Poza oświadczeniem na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Wykonawca na wezwanie Zamawiającego złoży dokumenty, o których mowa w pkt.III.5 ogłoszenia o zamówieniu.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
d) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; Dowodami potwierdzającymi czy roboty budowlane zostały wykonane należycie są: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane przed upływem terminu składania ofert, oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia e) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. f) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przez upływem terminu składania ofert. g) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 300 tys. zł na każde zadanie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ wraz z załączonym kosztorysem ofertowym wypełnionym na podstawie załączonego do siwz przedmiaru robót b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: 1.1.w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego; 1.2. zmiana terminu wykonania zamówienia z przyczyn niezależnych od zamawiającego w sytuacjach wystąpienia: 1.2.1 zmiany warunków atmosferycznych w szczególności: klęski żywiołowe, wystąpienie nietypowych dla klimatu polskiego warunków atmosferycznych odbiegających od typowych, szczególnie niesprzyjających, uniemożliwiających prowadzenie zamówień/robót budowlanych zgodnie z technologią ich wykonywania, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, np. gradobicia, trąby powietrzne, zjawiska niestandardowe w klimacie polskim; 1.2.2 konieczności wykonania zamówień/robót dodatkowych, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu; 1.2.3 zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, co powoduje konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji zamówienia; 1.3. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia zmiany technologiczne, w szczególności: konieczność realizacji projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu bądź ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 1.4. Zmiana osób wskazanych w ofercie, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na inne osoby pod warunkiem, że nowe osoby będą spełniać wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i będą zatrudnione na warunkach nie gorszych niż zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; 1.5. Zmiany będą korzystne dla zamawiającego i nie zmienią ogólnego charakteru umowy oraz: 1.5.1. Zmiany te nie wprowadzą warunków, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, 1.5.2. zmiany te nie naruszą równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie 1.5.3. zmiany te nie rozszerzą znacznie lub zmniejszą zakres świadczeń i zobowiązań wynikający z umowy 1.5.4. nie będą polegać na zastąpieniu wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, nowym wykonawcą, w przypadkach innych niż wymienione w art. 144 ust. 1 pkt 4 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-04-26, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1004R Zaklików - Borów w zakresie budowy miejsc postojowych w m. Zaklików”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) - wyznaczenie ciągu pieszego i innych elementów 0,400km ; Rozebranie nawierzchni asfaltowej na podbudowie z kruszywa łamanego: rozbiórka nawierzchni i podbudowy pod przykanalik 3,5m2 ; Rozebranie chodników z brukowej kostki betonowej na podsypce cementowo – piaskowej ze złożenie w stosy i transportem do 30 km 75m2 ; Rozebranie krawężników betonowych na podsypce cementowo – piaskowej wraz z wywozem i utylizacją 50m ; Rozebranie obrzeży betonowych na podsypce cementowo – piaskowej wraz z wywozem i utylizacją 50m ; Rozebranie ogrodzeń segmentowych w kątowników i płaskowników wraz z wywozem i utylizacją 10m ; Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy 16-25 cm z zagospodarowaniem nadmiaru humusu na miejscu (wbudowanie w korpus drogowy) chodnik 285m2 ; Wykonanie studni rewizyjnej z kręgów żelbetowych fi 1000 mm, gł. 1,0 m – właz żeliwny typ ciężki, po uprzednim wykonaniu wykopów, a następnie zasypaniu wykopów i zagęszczeniu 1szt.; Wykonanie przykanalika z rur PEHD SN 8 fi 200 mm posadowionego na ławie z kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości warstwy 20 cm wraz z wykonaniem wykopów linowych oraz zasypaniu wykopów z zagęszczeniem warstw gruntu 9m ; Wykonanie drenażu rozsączającego, rura drenarska o średnicy 100 mm w obsypce drenarskiej i geowłóknienie szer. 0,4 m wys.0,6 m wraz z wykonaniem wykopów, a następnie zasypaniu i zagęszczeniu nasypu gruntowego 20m ; Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża na poszerzeniach w gruncie kat. II- IV gł. do 30 cm, z zagospodarowaniem urobku na miejscu i wbudowaniem ziemi w nasyp: chodnik + parking 285m2 ; Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża na poszerzeniach w gruncie kat. II- IV gł. do 46 cm, z zagospodarowaniem urobku na miejscu i wbudowaniem ziemi w nasyp: poszerzenie jezdni + przykanalik 223,45m2 ; Wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie na poszerzeniach mechanicznie grubość warstwy 10 cm: chodnik + parking 285m2 ; Wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, gruntocement przygotowany w wytwórni o wytrzymałości Rm=2,5MPa wraz z dostarczeniem na budowę, pielęgnacja podbudowy przez posypanie piaskiem i polewaniem wodą, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm; poszerzenie jezdni 219,45m2 ; Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – frakcji 0 / 31,5 mm, warstwa górna, grubość warstwy 15 cm: chodnik 85,5m2 ; Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – frakcji 0 / 63 mm, warstwa dolna, grubość warstwy 20 cm: parking 199,5m2 ; Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – tłucznia kamiennego frakcji 20 / 63 mm, grubość warstwy 20 cm, klinowana klińcem gr. 3 cm: poszerzenie jezdni + przykanalik 211,9m2 ; Wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno-asfaltowej AC16P, grubość warstwy po zagęszczeniu 6 cm; poszerzenie jezdni + przykanalik 211,9m2 ; Ułożenie geosiatki o wytrzymałości 100 / 100 kN/m na styku poszerzenia nawierzchni z istniejącą nawierzchnią 260m2 ; Wykonanie warstwy wyrównawczej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11W 35/50 w ilości średnio 75 kg / m2 243t ; Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej AC11S 35/50, grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm 2573m2 ; Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego frakcji 20/63 mm szer. 1,0 m grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm 85m3 ; Oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi – linie ciągłe, przerywane i inne symbole, farba akrylowa biała i niebieska z elementami odblaskowymi 121,1m2 ; Ustawienie znaków drogowych pionowych, lica znaków z folii odblaskowej I generacji na słupach stalowych o średnicy 70 mm 7szt. ; Ustawienie poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem i poręczami z rur stalowych o rozstawie słupków co 1,5 m, wypełnienie wolnych przestrzeni szczeblinkami z rur stalowych (kolorystka w gestii Zamawiającego): U-12a 10m ; Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy gr. 15 cm z oporem z betonu C12/15 (B- 15) i podsypce cementowo – piaskowej 102,0m ; Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30 x 8 cm na podsypce cem. - piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową 57,7m ; Wykonanie chodników z kostki brukowej kolorowej o gr. 6 cm na podsypce z kruszywa łamanego frakcji 2 / 8 mm gr. 4 cm; chodnik 84,3m2 ; Wykonanie nawierzchni z kostki brukowej kolorowej o gr. 8 cm na podsypce z kruszywa łamanego frakcji 2 / 8 mm gr. 4 cm; parking 199,5m2 ; Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza 0,400km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1013R Zbydniów - Turbia w zakresie budowy chodnika w m. Wólka Turebska, Majdan Zbydniowski - etap II”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 2: Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych przy liniowych robotach w terenie równinnym (roboty pomiarowe) - wyznaczenie ciągu pieszego i innych elementów: 0,683 km; Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy do 15 cm z zagospodarowaniem nadmiaru humusu na miejscu (wbudowanie w korpus drogowy) 153,68m3; Karczowanie pni drzew wraz z wywiezieniem i zagospodarowaniem karpiny we własnym zakresie: 7szt. ; Wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-II z transportem urobku na nasyp samochodami wraz z formowaniem i zagęszczaniem nasypu i zwilżeniem w miarę potrzeby warstw zagęszczanych wodą 785,32m3 ; Wykonanie wpustów deszczowych z kręgów żelbetowych fi 500 mm, gł. 1,0 m z przykanalikami z rur PVC fi 200 mm dł. 2,7 m posadowionych na podsypce cement. – piaskowej wraz z umocnieniem wylotu płytami betonowymi 50x50 cm o pow. 1,5 m 2 – wpust uliczny żeliwny łamany: 4 szt. ; Przedłużenie istniejącego przewodu przepustu z rur betonowych o średnicy 40 cm posadowionych na ławie z kruszywa łamanego o grubości 35 cm oraz warstwie podsypki piaskowej wraz z uszczelnieniem styków oraz oczyszczeniem przewodu o dł. 8 m z namułu wraz z wykonaniem zabezpieczenia antykorozyjnego betonu bitumem, a następnie zasypaniu i zagęszczeniu nasypu gruntowego: 3 m ; Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża na poszerzeniach w gruncie kat. II- IV gł. do 30 cm, z zagospodarowaniem urobku na miejscu i wbudowaniem ziemi w nasyp: 1309,5m2 ; Wykonanie i zagęszczenie warstwy z piasku w korycie na poszerzeniach mechanicznie grubość warstwy 10 cm: 1309,5m2 ; Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – frakcji 0 / 63 mm, warstwa dolna, grubość warstwy 20 cm: 427,5m2 ; Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – frakcji 0 / 31,5 mm, warstwa górna, grubość warstwy 15 cm: 882m2 ; Uzupełnienie nasypu gruntem, rozścielenie i zagęszczenie gruntu ręcznie z humusowaniem i obsianiem trawą – opaska za chodnikiem: 58,8m3 ; Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0/31,5 mm szer. 0,75 m grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm: 36,05m3 ; Oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp, grubość namuły śr. 20 cm: 516 m ; Ustawienie krawężników betonowych o wym. 15 x 30 cm wraz z wykonaniem ławy gr. 15 cm z oporem z betonu C12/15 (B- 15) i podsypce cementowo - piaskowej:359m ; Ustawienie obrzeży betonowych o wym. 30 x 8 cm na podsypce cem. -piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową:1019m ; Wykonanie chodników z kostki brukowej o gr. 6 cm bezfazowej na podsypce z kruszywa łamanego frakcji 2 / 8 mm gr. 4 cm szara: 705,6m2 ; kolor: 176,4m2 ; Wykonanie chodników z kostki brukowej kolorowej o gr. 8 cm bezfazowej na podsypce z kruszywa łamanego frakcji 2 / 8 mm gr. 4 cm 142,5m2; Ułożenie ścieku przychodnikowego z betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm na ławie betonowej z betonu C12/15 (B- 15) i podsypce cementowo – piaskowej: 37,8m2 ; Inwetaryzacja geodezyjna powykonawcza 0,683km
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-08-10
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli do budynku usługowego z pokojami gościnnymi - Ustrzyki Dolne
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli do budynku usługowego z pokojami gościnnymi przeznaczonego na cele turystyczne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Stalowa Wola: Budowa Otwartych Stref Aktywności w Stalowej Woli
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Stalowa Wola: Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. ks. Anny Lubomirskiej w Stalowej Woli
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Remont budynku internatu polowego nr 6 w kompleksie 0549 Trzebień
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI