Zadanie 26 - „Pomoc Techniczna- Inżynier Kontraktu” dla Projektu „Gospodarka wodno-ściekowa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zadanie 26 - „Pomoc Techniczna- Inżynier Kontraktu” dla Projektu „Gospodarka wodno-ściekowa w mieście Żyrardów – Etap III”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŻyrardów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2018-12-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrzedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-07
  • Numer ogłoszenia657739-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 657739-N-2018 z dnia 2018-12-07 r.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" Spółka z o.o.: Zadanie 26 - „Pomoc Techniczna- Inżynier Kontraktu” dla Projektu „Gospodarka wodno-ściekowa w mieście Żyrardów – Etap III”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn.: ,,Gospodarka wodno - ściekowa w mieście Żyrardów - Etap III" współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Żyrardów" Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 75008665300000, ul. ul. Czysta  5 , 96300   Żyrardów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 46 855 40 41, e-mail pgkjrp@zyrardow.pl, faks +48 46 855 32 80.
Adres strony internetowej (URL): https://www.pgk.zyrardow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://www.pgk.zyrardow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Przesłanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - prawo pocztowe (Dz.U. z 2012 r. poz. 1529 z póź. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Ofertę należy składać w zamkniętej kopercie (paczce).
Adres:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Żyrardów” Sp. z o.o., ul. Czysta 5, 96 – 300 Żyrardów, pokój nr 100

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 26 - „Pomoc Techniczna- Inżynier Kontraktu” dla Projektu „Gospodarka wodno-ściekowa w mieście Żyrardów – Etap III”.
Numer referencyjny: ZP/JRP/U/18/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Pełnienie roli Inżyniera Kontraktu obejmującej usługi w zakresie wsparcia Zamawiającego, w sposób zapewniający prawidłowe zarządzanie, koordynowanie, monitorowanie i rozliczanie finansowe zadań wchodzących w skład Projektu pn.: „Gospodarka wodno – ściekowa w mieście Żyrardów – Etap III” oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.), Umową o dofinansowanie Projektu pn.: „Gospodarka wodno – ściekowa w mieście Żyrardów – Etap III” podpisaną z NFOŚiGW w Warszawie i obowiązującymi wytycznymi w zakresie dofinansowania Projektów w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 ze środków Funduszu Spójności UE. 2) Wykonanie usługi Inżyniera Kontraktu, w tym: pomoc dla Zamawiającego w przygotowaniu i przeprowadzaniu procedur przetargowych (w szczególności opracowanie dokumentów przetargowych, scalonych przedmiarów robót (dla zadań dla których Zamawiający posiada dokumentację projektową), blokowego wykazu cen (dla zadań dla których Zamawiający posiada PFU), weryfikacja Dokumentacji Projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, Programu Funkcjonalno - Użytkowego i itp.), sprawowanie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, zarządzanie budowami. Pełna treść opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego https://www.pgk.zyrardow.pl

II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71244000-0
71310000-4
71520000-9
71324000-5
71541000-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2022-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże: a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200 000,00 zł (słownie: dwustu tysięcy złotych). b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, sytuacja ekonomiczna i finansowa oceniana będzie w następujący sposób: ocena spełnienia warunków określonych w pkt.III.1.2)a) i b) będzie dokonywana łącznie w stosunku do wszystkich wykonawców.
Informacje dodatkowe Jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych wyżej podane będą w innej walucie niż zł, Zamawiający dokona jej przeliczenia na zł według kursu NBP na dzień, w którym zostało wszczęte postępowanie. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie zostanie opublikowana tabela średnich kursów NBP, zastosowany zostanie kurs z ostatniej tabeli kursów średnich opublikowanej przed dniem wszczęcia postępowania.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), wykonał co najmniej jedną zakończoną i rozliczoną usługę (dla której wydano protokół odbioru, protokół przekazania do eksploatacji lub Świadectwo Przejęcia), której przedmiotem było pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu (w której zakresie było między innymi: nadzór nad realizacją robót, prowadzenie rozliczeń poszczególnych zadań oraz prowadzenie sprawozdawczości przedmiotu usługi) dla inwestycji z zakresu gospodarki wodno-ściekowej i ochrony środowiska polegającej na: a) budowie/rozbudowie lub przebudowie oczyszczalni ścieków o wielkości RLM≥30 tys., w ramach jednej umowy na usługę, i b) budowie /rozbudowie lub przebudowie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub sieci wodociągowej o łącznej długości co najmniej 6 km, zrealizowanej w ramach jednej umowy na usługę. Zamawiający dopuszcza, aby zamówienia na usługę obejmujące pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zakresu wymienionego w pkt. III.1.3)1.a) i pkt. III.1.3)1.b) były wykonane w ramach jednej lub dwóch umów na usługę/i. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie wykazania przez Wykonawcę wszystkich usług określonych w pkt. III.1.3)1.a) i b). W przypadku wykazania przez Wykonawcę wykonania jedynie jednej usługi wymienionej w pkt. III.1.3) a) lub b), Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu nie został spełniony przez Wykonawcę. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą łącznie ich zdolności techniczne lub zawodowe. Jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych wyżej podane będą w innej walucie niż zł, Zamawiający dokona jej przeliczenia na zł według kursu NBP na dzień, w którym zostało wszczęte postępowanie. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie zostanie opublikowana tabela średnich kursów NBP, zastosowany zostanie kurs z ostatniej tabeli kursów średnich opublikowanej przed dniem wszczęcia postępowania. 2. Wykonawca musi wykazać, że osoby skierowane do wykonania niniejszego zamówienia na usługę, odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi (pełniące techniczne funkcje na budowie) posiadają wymagane kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenia niezbędne do wykonania zamówienia publicznego na usługę. Należy również wskazać zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami: 1) Kluczowy Ekspert nr 1 - Inżynier Rezydent - kierownik zespołu, posiadający: • min. 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu Kontraktem/Kontraktami lub Projektem/Projektami na stanowisku Inżyniera Rezydenta lub Kierownika Projektu/Kierownika zespołu nadzoru inwestorskiego lub innym stanowisku równoważnym, w tym: pełnienie usługi Inżyniera Rezydenta/Kierownika Projektu/ Kierownika zespołu nadzoru inwestorskiego dla co najmniej jednej zakończonej inwestycji budowlanej z zakresu ochrony środowiska, której przedmiotem było kierowanie zespołem pracy kluczowych Ekspertów, nadzór nad realizacją robót, prowadzenie rozliczeń poszczególnych zadań oraz prowadzenie sprawozdawczości przedmiotu usługi; dla której wydano Świadectwo Przejęcia/ Protokół przekazania do eksploatacji, dotyczącej: a) budowy/rozbudowy lub przebudowy oczyszczalni ścieków i b) budowy/rozbudowy lub przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub wodociągowej w ramach jednej umowy na usługę. Zamawiający dopuszcza, aby zamówienia obejmujące pełnienie funkcji Inżyniera Rezydenta- kierownika zespołu dla zakresu wymienionego w pkt.III.1.3)2.1)a i pkt.III.1.3)2.1b) były wykonane w ramach jednej lub dwóch umów na usługę. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku zdolności zawodowej przez Kluczowego Eksperta nr 1 na podstawie wykazania przez Wykonawcę wszystkich usług określonych w pkt. III.1.3)2.1)a) i b). W przypadku wykazania przez Wykonawcę wykonania jedynie jednej usługi wymienionej w pkt. III.1.3)2.1)a) lub b), Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu nie został spełniony przez Wykonawcę. 2) Kluczowy Ekspert nr 2 -Inżynier Technolog Oczyszczania Ścieków posiadający; • min 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Inżyniera Technologa Oczyszczania Ścieków lub Inspektora nadzoru inwestorskiego lub Kierownika Budowy zdobyte na projekcie/kontrakcie obejmującym zakończoną co najmniej jedną inwestycję z zakresu ochrony środowiska polegającą na: budowie, rozbudowie, przebudowie oczyszczalni ścieków o RLM≥ 15 tys. 3) Kluczowy Ekspert nr 3 -Inspektor Nadzoru branży sanitarnej posiadający; • min 5 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie robót sanitarnych przy realizacji: a) budowy/rozbudowy/przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej lub sieci wodociągowej wykonanych w ramach jednej umowy na usługę, i b) budowy/rozbudowy/przebudowy oczyszczalni ścieków o wielkości RLM≥15 tys. • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami lub równoważne im uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów w specjalności wymaganej dla prowadzonych robót. Zamawiający dopuszcza, aby zamówienia obejmujące pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej dla zakresu wymienionego w pkt.III.1.3)2.3)a) i pkt. III.1.3)2.3)b) były wykonane w ramach jednej lub dwóch umów na usługę. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku posiadania zdolności zawodowej przez Kluczowego Eksperta nr 3 na podstawie wykazania przez Wykonawcę wszystkich usług określonych w pkt. III.1.3)2.3)a) i b). W przypadku wykazania przez Wykonawcę wykonania jedynie jednej usługi wymienionej w pkt. III.1.3)2.3)a) lub b), Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu nie został spełniony przez Wykonawcę. 4) Kluczowy Ekspert nr 4 - Inspektor nadzoru w branży elektrycznej posiadający: • min 5 letnie doświadczenie na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót zdobyte przy kierowaniu robotami elektrycznymi na co najmniej jednym projekcie/kontrakcie z zakresu gospodarki wodno-ściekowej obejmującej budowę, rozbudowę, przebudowę oczyszczalni ścieków, • uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wydane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami lub równoważne im uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów w specjalności wymaganej dla prowadzonych robót. 5) Kluczowy Ekspert nr 5 - Inspektor Nadzoru w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, posiadający: • min 5 letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy, kierownika robót w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych zdobyte, w co najmniej jednym projekcie/kontrakcie z zakresu gospodarki wodno-ściekowej obejmującym budowę, rozbudowę, przebudowę oczyszczalni ścieków, • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej wydane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami lub równoważne im uprawnienia budowlane wydane według wcześniejszych przepisów. 6) Kluczowy Ekspert nr 6 - Specjalista ds. rozliczeń i obmiarów posiadający co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczania inwestycji budowlanych. 7) Kluczowy Ekspert nr 7 - Inspektor nadzoru robót drogowych • posiadający min. 5 – letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego, kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie robót drogowych, przy realizacji co najmniej jednego zadania dotyczącego robót drogowych. • posiadający uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej: drogowej, wydane zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów w specjalności wymaganej dla prowadzonych robót. 8) Kluczowy Ekspert nr 8 - Inspektor Nadzoru – specjalista ds. Aparatury Kontrolno- Pomiarowej i Automatyki (AKPiA) posiadający: • min. 5 – letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu w zakresie AKPiA min. dwóch zadań o zakresie porównywalnym z zakresem Projektu, którego dotyczy przedmiotowa usługa, tj. obejmujących automatykę, pomiary, monitoring, automatyczne sterowanie oczyszczalnią ścieków oraz tłoczni ścieków. • uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji teletechnicznych lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 9) Kluczowy Ekspert nr 9 - Projektant, sprawdzający projekty architektoniczno-budowlane i sprawujący nadzór autorski posiadający 3 – letnie doświadczenie w projektowaniu branży wodno – kanalizacyjnej oraz obiektów oczyszczalni ścieków. 10) Kluczowy Ekspert nr 10 - Specjalista ds. zamówień publicznych posiadający 5 – letnie doświadczenie w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań przetargowych. Zamawiający dopuszcza łączenie niżej wymienionych funkcji, tj.: 1) Inżynier Rezydent i Specjalista ds. rozliczeń i obmiarów; 2) Inżynier Technolog Oczyszczania Ścieków i Inspektor Nadzoru branży sanitarnej; 3) Inspektor Nadzoru w branży elektrycznej i Inspektor Nadzoru – specjalista ds. Aparatury Kontrolno- Pomiarowej i Automatyki (AKPiA); 4) Inspektor Nadzoru w specjalności konstrukcyjno- budowlanej i Inspektor nadzoru robót drogowych; przy zachowaniu wymaganych kwalifikacji, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia dla każdej z funkcji. Doświadczenie zawodowe będzie liczone do dnia składania ofert. Wszystkie ww. osoby muszą posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy. Przedstawiona powyżej lista Kluczowego Personelu nie jest wyczerpująca i zostanie uzupełniona przez Wykonawcę w razie powstania takiej konieczności. Wymieniony powyżej skład personelu Wykonawcy (Kluczowych Ekspertów) należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego do niezawodnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy. W razie potrzeby Wykonawca powinien dostarczyć ww. personelowi niezbędne wsparcie i pomoc ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty operacyjne i wynagrodzenie całego personelu muszą być zawarte w cenie oferty. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia. Dopuszcza się posiadanie przez wskazane osoby: • równoważnych uprawnień uznanych przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2016 r.,poz. 65); • równoważnych kwalifikacji zawodowych ważnych w innym niż Polska państwie członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwie członkowskim Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronie umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym wraz z tymczasowym wpisem na listę właściwej izby samorządu zawodowego umożliwiającym świadczenie usług transgranicznych w rozumieniu art. 20A ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów ( Dz. U. z 2016 r., poz. 1725 z późn. zm.). Uprawnienia budowlane wg aktualnego stanu prawnego jak i odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniejszych przepisów wyczerpują wymagania Zamawiającego w przypadku, gdy są wystarczające na danym stanowisku do wykonywania wszystkich prac przewidzianych w niniejszym zamówieniu dla danej specjalności. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o treść dokumentów w pkt. III.3), III.4), III.5.1) i III.7).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa powyżej w pkt. III.1.2) i III.1.3) może polegać na zdolnościach ekonomicznych lub finansowych innych podmiotów lub zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 a) - c) i 15) –22 i ust. 5 ustawy Pzp. 4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeżeli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. III.3) oraz pkt. III.4). 8. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia, następujących dokumentów i oświadczeń: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; d) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716). e) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.4. a)-c), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w lit. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem tego terminu. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4)1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy co najmniej 200 000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; b) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł.; c) wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, które uczestniczyć będą w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu, wykształceniu, a także zakresie wykonywanych przez nie czynności i informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych wyżej podane będą w innej walucie niż zł, Zamawiający dokona jej przeliczenia na zł według kursu NBP na dzień, w którym zostało wszczęte postępowanie. Jeżeli w dniu wszczęcia postępowania nie zostanie opublikowana tabela średnich kursów NBP, zastosowany zostanie kurs z ostatniej tabeli kursów średnich opublikowanej przed dniem wszczęcia postępowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy; 2. Potwierdzenie wniesienia wadium; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); 4. Zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Przedmiotowe zobowiązanie należy złożyć wraz z ofertą w formie pisemnej (w oryginale). 5. Oświadczenie w sprawie grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przedmiotowe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej na formularzu udostępnionym w ramach niniejszej SIWZ, 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów, np. konsorcjum firm, spółkę cywilną): 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt VII niniejszej SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt VIII SIWZ. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: • w pkt. III.3),III.7)5. i III.4a)-e) należy przedłożyć odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; • w pkt. III.5.1) c) i d) Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu; • w pkt. III.7) 1-4 i III.5.1) a) i b) Wykonawcy składają łącznie. 3) Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 29 000,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych) 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), Beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c) kwotę gwarancji; d) termin ważności gwarancji; e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania Umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, lub • zawarcie Umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. Postanowienia powyższe mają zastosowanie również do poręczeń. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Żyrardów” Sp. z o.o. ul. Czysta 5, 96 – 300 Żyrardów POLSKA Bank PEKAO S.A. nr konta 86 1240 5918 1111 0000 4910 1717 z dopiskiem na przelewie: „Wadium na Zadanie 26 pn.: Pomoc Techniczna – Inżynier Kontraktu”, Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale dołączyć do oferty. 1) W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać w szczególności: 2) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) będące oświadczeniem, że zaistniały okoliczności, w wyniku których Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego (określone w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp) – bez potrzeby potwierdzania tych okoliczności przez Zamawiającego; 3) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 4. w przypadku Wykonawców występujących wspólnie gwarancja wadialna powinna wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiona tylko na jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielkości Wykonawców składających ofertę) pod takim jednak warunkiem, że tenże podmiot jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem, uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców. 5. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert określonym w pkt IV.6.2). 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym w pkt IV.6.2) terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Dowód wniesienia wadium w formie gotówki w postaci kopii dokonanego przelewu należy załączyć do oferty. 7.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa brutto 80,00
Doświadczenie kluczowych ekspertów 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej Umowy w następujących okolicznościach, tj.: a) opóźnienia w wykonywaniu Usług z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu skutkującego wydłużeniem czasu realizacji Umowy; b) zmiany uwarunkowań prawnych lub administracyjnych wykonywanej Umowy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Inżyniera Kontraktu; c) przedłużeniem procedur związanych z wyborem wykonawców robót, wpływających na możliwość terminowego zrealizowania niniejszej Umowy; d) wystąpienia siły wyższej; e) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); f) zmiany stawki minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U.2017.847, tj.).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-21, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Żyrardowie, przy ul. Czystej 5, pokój nr 100, I piętro, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 21.12.2018 r. do godz. 12:00 . 2. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej „Żyrardów” Spółka z o.o., ul. Czysta 5, 96-300 Żyrardów, POLSKA Oferta w postępowaniu na usługi polegające na realizacji: Zadania nr 26 pn.: „Pomoc Techniczna- Inżynier Kontraktu” „Nie otwierać przed dniem: 21.12.2018 r., godz. 12:30” 3. Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy. 4. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po upływie terminu składania ofert, zostaną niezwłocznie zwrócone. 5. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej „Żyrardów” Spółka z o.o. ul. Czysta 5, 96-300 Żyrardów w sali nr 200, II piętro, w dniu 21.12.2018 r. o godz. 12:30 .
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię samodzielne ekipy do ociepleń - Pruszków
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię samodzielne ekipy do ociepleń. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI