Zadanie 1 – Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w Końskich przy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zadanie 1 – Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w Końskich przy zbiorniku wodnym Browary I w ramach zadania pn. „Otwarte Strefy Aktywności na terenie miasta i gminy Końskie” Zadanie 2 – Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w Gracuchu w ramach zadania pn. „Otwarte Strefy Aktywności na terenie miasta i gminy Końskie” Zadanie 3 – Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w Rogowie w ramach zadania pn. „Otwarte Strefy Aktywności na terenie miasta i gminy Końskie” na działce nr 694 w Rogowie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKońskie
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-08-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Końskie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-29
  • Numer ogłoszenia579549-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 579549-N-2019 z dnia 2019-07-29 r.

Gmina Końskie: Zadanie 1 – Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w Końskich przy zbiorniku wodnym Browary I w ramach zadania pn. „Otwarte Strefy Aktywności na terenie miasta i gminy Końskie” Zadanie 2 – Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w Gracuchu w ramach zadania pn. „Otwarte Strefy Aktywności na terenie miasta i gminy Końskie” Zadanie 3 – Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w Rogowie w ramach zadania pn. „Otwarte Strefy Aktywności na terenie miasta i gminy Końskie” na działce nr 694 w Rogowie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie, krajowy numer identyfikacyjny 29100979700000, ul. ul. Partyzantów  1 , 26-200  Końskie, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3723249, 3723720, e-mail przetargi@umkonskie.pl, faks 413 722 955.
Adres strony internetowej (URL): www.umkonskie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.umkonskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.umkonskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Urząd Miasta i Gminy w Końskich, 26-200 Końskie, ul. Partyzantów 1 pok. 24 sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1 – Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w Końskich przy zbiorniku wodnym Browary I w ramach zadania pn. „Otwarte Strefy Aktywności na terenie miasta i gminy Końskie” Zadanie 2 – Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w Gracuchu w ramach zadania pn. „Otwarte Strefy Aktywności na terenie miasta i gminy Końskie” Zadanie 3 – Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym w Rogowie w ramach zadania pn. „Otwarte Strefy Aktywności na terenie miasta i gminy Końskie” na działce nr 694 w Rogowie.
Numer referencyjny: ZP. 271.1.24.2019.EP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie 1 Zagospodarowanie przedmiotowej części działki nr 3130/5, 3130/13, 3138/3, 3138/2, 3140/4 i 5223/2 (droga) w miejscowości Końskie, obręb 0002 w jednostce ewidencyjnej Końskie - miasto, stanowi budowę obiektów małej architektury w miejscu publicznym. Zakłada się realizację Otwartej Strefy Aktywności w wariancie podstawowym przy ul. Browarnej w Końskich. Jest to przestrzeń rekreacyjna, przeznaczona do wypoczynku, chętnie odwiedzana przez mieszkańców i turystów, dlatego uzupełnienie zagospodarowania terenu poprzez utworzenie Otwartej Strefy Aktywności będzie stanowiło cenne uzupełnienie oferty aktywnego spędzania czasu wolnego dla osób w każdym wieku. W ramach projektu planuje się: • urządzenia siłowni zewnętrznej (6 szt.): biegacz, orbitrek, prasa nożna/wioślarz, wyciąg/krzesło, motyl/pajac, stepper/narty • strefa relaksu - urządzenie małej architektury: 4 ławki, 2 kosze na śmieci, 2 stoliki do gier edukacyjnych, stojak na rowery, tablica informacyjna OSA i regulamin • nawierzchnia bezpieczna z trawnika naturalnego • zagospodarowanie zielenią: wykonanie siewu trawnika, nasadzeń drzew i krzewów. Celem realizacji Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Końskie jest tworzenie przestrzeni aktywności sportowej w plenerze, sprzyjającej międzypokoleniowej integracji społecznej. Wszystkie obiekty będą dostępne dla osób o różnym stopniu niepełnosprawności. Żaden element zadania inwestycyjnego w ramach niniejszego wniosku nie stanowi przedmiotu innego wniosku o dofinansowanie z FRKF. W ramach przedmiotowego zamierzenia przewiduje się budowę obiektów małej architektury: 1) Biegacz o wymiarach 0,475m x 1,89m, wysokości 2,00m, strefie bezpieczeństwa 4,075m x 4,689m, wysokości swobodnego upadku 0,30m - szt. 1, 2) Orbitrek o wymiarach 0,664m x 1,518m, wysokości 1,655m, strefie bezpieczeństwa 3,664m x 4,518m, wysokości swobodnego upadku 0,30m - szt. 1, 3) Prasa nożna/wioślarz o wymiarach 1,59m x 2,215m, wysokości 2,00m, strefie bezpieczeństwa 5,19m x 5,815m, wysokości swobodnego upadku 0,95m - szt. 1, 4) Wyciąg/krzesło o wymiarach 0,742m x 2,28m, wysokości 2,00m, strefie bezpieczeństwa 4,342m x 5,88m, wysokości swobodnego upadku 0,60m - szt. 1, 5) Motyl/pajac o wymiarach 1,068m x 2,041m, wysokości 2,008m, strefie bezpieczeństwa 4,668m x 5,641m, wysokości swobodnego upadku 0,70m - szt. 1, 6) Steper/narty o wymiarach 0,59m x 2,34m, wysokości 2,00m, strefie bezpieczeństwa 4,149m x 5,94m, wysokości swobodnego upadku 0,5m - szt. 1, 7) Ławka z oparciem 0,67m x 1,96m, wysokości 0,82m - szt. 4, 8) Kosz na śmieci o wymiarach ~ ø 0,3m, wysokości ~ 1,1m - szt. 2, 9) Stolik do gry w szachy o wymiarach 1,95m x 1,95m, wysokości 0,87m, strefie bezpieczeństwa 4,95m x 4,95m - szt. 2, 10) Tablica informacyjna z regulaminem o wymiarach 0,37m x 0,06m, wysokości 1,75m - szt. 1, 11) Stojak na rowery o 1,60m x 0,25m, wysokości 1,00m - szt. 1. (UWAGA: Podane wymiary urządzeń mogą nieznacznie różnić się od proponowanych po uzgodnieniu z Zamawiającym. Dopuszcza się urządzenia równoważne bądź o lepszych parametrach technicznych.) 12) Inwentaryzacja powykonawcza 13) Wykonanie nasadzenia zieleni niskiej (trawa) oraz średniej (drzewo liściaste - klon pospolity) - szt. 5 - na części działki w obszarze projektowanych obiektów małej architektury. 14) Tablica informacyjna OSA 2019 zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Sportu i Turystyki dostępnymi pod adresem https://msit.gov.pl/pl/infrastruktura/fundusz-rozwoju-kultury/program-otwartych-stref/8010,Program-rozwoju-malej-infrastruktury-sportowo-rekreacyjnej-o-charakterze-wielopo.html 15) Utwardzenie terenu – ciąg pieszy od ul. Browarnej o nawierzchni piaskowo – żwirowej i żwirowej ~ 290m2 Wytyczne do tablicy informacyjnej OSA zgodnie z załącznikiem Nr 2 i 3, m.in.: 1. tablica powinna znajdować się przy głównym wejściu na teren obiektu na ogrodzeniu lub w innym widocznym miejscu, 2. należy zachować układ treści tablicy zgodny z Załącznikiem Nr 3. Wymiary tablicy nie powinny być mniejsze niż 60 cm (wysokość) x 80 cm (szerokość), 3. tablicę wykonuje się z trwałych materiałów, np.: stali nierdzewnej, blachy lub pleksi, 4. napisy na tablicy wykonuje się w sposób czytelny i trwały w kolorze czarnym na białym tle, 5. wszelkie odstępstwa od niniejszych zasad muszą być uzgodnione z Ministerstwem Sportu i Turystyki. 6. tablica powinna zawierać dane dotyczące: ilości dofinansowanych obiektów, liczby pojedynczej lub mnogiej obiektu, nazwy Gminy, w której zlokalizowany jest obiekt/obiekty, całkowitego łącznego kosztu inwestycji, kwoty wypłaconego dofinansowania, Logo (godło) beneficjenta środków FRKF oraz jego nazwa. W ramach robót należy usunąć wszelkie zbędne przedmioty i oczyścić teren. Sprawdzić czy w lokalizacji projektowanych obiektów małej architektury oraz strefy bezpiecznej nie znajdują się krawężniki betonowe, które należy usunąć. Dokonać dokładnej penetracji całego omawianego terenu i jego otoczenia w celu wyeliminowania jakichkolwiek utajonych zagrożeń, niebezpiecznych przedmiotów. W związku z dużą różnicą terenu, należy wykonać niwelację terenu i wyprofilowanie skarpy. Spadek ciągu pieszego nie powinien przekraczać 6%. Ciąg pieszy ok. 290m2 na warstwie odsączającej z zagęszczeniem mechanicznym gr. 15cm, nawierzchni piaskowo – żwirowej zagęszczonej 8 cm, nawierzchni żwirowej zagęszczonej 7cm, oraz wykończony obrzeżami betonowymi 20x6 cm na ławie betonowej z oporem, na podsypce cementowo – piaskowej. W związku z lokalizacją inwestycji niezbędne będzie oczyszczenie i wykarczowanie terenu. W razie potrzeby Wykonawca uzyska zezwolenie na wycinkę drzew. Roboty będą realizowane na podstawie dokumentacji projektowej w tym: 1. projektu zagospodarowania terenu, 2. szczegółowej specyfikacji technicznych i robót budowlanych, 3. przedmiaru robót, stanowiącego materiał informacyjno-pomocniczy 4. zgłoszenie robót budowlanych Nr BP.6743.99.2019.MC z dnia 22.02.2019r. 5. pismo ŚWKZ w Kielcach znak: ZATiRA.IA.5152.9.2018 z dn. 20.02.2019 r. Obszar położony w strefie archeologicznej biernej, granicach Głównego Zbiornika Wód Podziemnych ( GZWP Nr 411), granicach Parku Kulturowego Miasta Końskie. Teren inwestycji znajduje się poza obszarem Natura 2000. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić nadzór archeologiczny zgodnie z pismem ŚWKZ w Kielcach znak: ZATiRA.IA.5152.9.2018 z dn. 20.02.2019 r. Opis i wzory obiektów małej architektury do wbudowania zostały zamieszczone w załącznikach Nr 1 do opisu technicznego, Nr 2 pn.: „Wytyczne do tablicy informacyjnej OSA 2019” oraz Nr 3 pn.: „Tablica informacyjna OSA 2019” W celu dokonania dokładnych pomiarów robót Wykonawca zobowiązany jest dokonać szczegółowej wizji lokalnej oraz zapoznania się ze szczegółowym przedmiotem zamówienia. Każdy obiekt wymaga montażu z zachowaniem strefy bezpieczeństwa i odpowiedniej nawierzchni dostosowanej do podanej wysokości swobodnego upadku. Zadanie 2 Zagospodarowanie części działki nr 581/3 w Gracuchu, obręb 0013 w jednostce ewidencyjnej 260503_5 Końskie – obszar wiejski, stanowi budowę obiektów małej architektury w miejscu publicznym. Zakłada się budowę Otwartej Strefy Aktywności w wariancie podstawowym na terenie gminnej działki rekreacyjno- sportowej w msc. Gracuch, w miejscu ogólnodostępnym. Na terenie sołectwa znajduje się jedynie małe boisko do piłki nożnej o nawierzchni ziemnej, brakuje innych miejsc rekreacji i spędzania aktywnie czasu wolnego dla mieszkańców w różnym wieku. W ramach projektu planuje się: - urządzenia siłowni zewnętrznej (6 szt.): biegacz/koło, tai chi, krzesło/motyl rozciągający, jeździec/ prostownik nóg, pajac/sztanga, orbitrek/narciarz, twister/wioślarz - strefa relaksu - urządzenie małej architektury: 4 ławki, 2 kosze na śmieci, 2 stoliki do gier edukacyjnych, stojak na rowery, tablica informacyjna OSA i regulamin - nawierzchnia bezpieczna z trawnika naturalnego - zagospodarowanie zielenią: wykonanie siewu trawnika, nasadzeń drzew i krzewów. Celem realizacji Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Końskie jest tworzenie przestrzeni aktywności sportowej w plenerze, sprzyjającej międzypokoleniowej integracji społecznej. Wszystkie obiekty będą dostępne dla osób o różnym stopniu niepełnosprawności. Żaden element zadania inwestycyjnego w ramach niniejszego wniosku nie stanowi przedmiotu innego wniosku o dofinansowanie z FRKF. W ramach przedmiotowego zamierzenia przewiduje się budowę obiektów małej architektury: 1) Biegacz/Koła Tai Chi o wymiarach 1,90m x 1,25m, wysokości 1,95m, strefie bezpieczeństwa 4,90m x 4,25m, wysokości swobodnego upadku o,95m - szt. 1, 2) Krzesło/Motyl rozciągający o wymiarach 1,30m x 2,10m, wysokości 1,95m, strefie bezpieczeństwa 4,30m x 5,10m, wysokości swobodnego upadku 0,70m - szt. 1, 3) Jeździec/Prostownik nóg o wymiarach 0,76m x 2,15m, wysokości 1,95m, strefie bezpieczeństwa 3,80m x 5,40m, wysokości swobodnego upadku 0,95m - szt. 1, 4) Pajacyk/Sztanga o wymiarach 1,10m x 3,00m, wysokości 1,95m, strefie bezpieczeństwa 4,65m x 6,00m, wysokości swobodnego upadku 0,50m - szt. 1, 5) Orbitrek/Narciarz o wymiarach 0,70m x 2,90m, wysokości 1,95m, strefie bezpieczeństwa 3,75m x 5,45m, wysokości swobodnego upadku 0,30m - szt. 1, 6) Twister/Wioślarz o wymiarach 1,00m x 2,50m, wysokości 1,95m, strefie bezpieczeństwa 4,00m x 5,60m, wysokości swobodnego upadku 0,95m - szt. 1, 7) Stolik do gry w szachy o wymiarach 1,95m x 1,95m, wysokości 0,87m, strefie bezpieczeństwa 4,95m x 4,95m - szt. 2, 8) Ławka z oparciem o wymiarach 0,52m x 1,50m, wysokości 0,76m - szt. 4, 9) Tablica informacyjna z regulaminem o wymiarach 0,70m x 0,05m, wysokości 2,15m - szt. 1, 10) Kosz o wymiarach 0,45m x 0,36m, wysokości 1,10m - szt.2, 11) Stojak na rowery o 0,20m x 2,00m, wysokości 0,50m - szt. 1. (UWAGA: Podane wymiary urządzeń mogą nieznacznie różnić się od proponowanych po uzgodnieniu z Zamawiającym. Dopuszcza się urządzenia równoważne bądź o lepszych parametrach technicznych.) 12) Inwentaryzacja powykonawcza 13)W ramach przedmiotowej inwestycji przewiduje się ponadto wykonanie nasadzenia zieleni niskiej (trawa) oraz średniej (drzewo liściaste - klon pospolity - szt. 2) - na części działki w obszarze projektowanych obiektów małej architektury. 14) Tablica informacyjna OSA 2019 zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Sportu i Turystyki dostępnymi pod adresem https://msit.gov.pl/pl/infrastruktura/fundusz-rozwoju-kultury/program-otwartych-stref/8010,Program-rozwoju-malej-infrastruktury-sportowo-rekreacyjnej-o-charakterze-wielopo.html Wytyczne do tablicy informacyjnej OSA zgodnie z załącznikiem Nr 2 i 3, m.in.: 1. tablica powinna znajdować się przy głównym wejściu na teren obiektu na ogrodzeniu lub w innym widocznym miejscu, 2. należy zachować układ treści tablicy zgodny z Załącznikiem Nr 3. Wymiary tablicy nie powinny być mniejsze niż 60 cm (wysokość) x 80 cm (szerokość), 3. tablicę wykonuje się z trwałych materiałów, np.: stali nierdzewnej, blachy lub pleksi, 4. napisy na tablicy wykonuje się w sposób czytelny i trwały w kolorze czarnym na białym tle, 5. wszelkie odstępstwa od niniejszych zasad muszą być uzgodnione z Ministerstwem Sportu i Turystyki. 6. tablica powinna zawierać dane dotyczące: ilości dofinansowanych obiektów, liczby pojedynczej lub mnogiej obiektu, nazwy Gminy, w której zlokalizowany jest obiekt/obiekty, całkowitego łącznego kosztu inwestycji, kwoty wypłaconego dofinansowania, Logo (godło) beneficjenta środków FRKF oraz jego nazwa. W ramach robót należy usunąć wszelkie zbędne przedmioty i oczyścić teren. Sprawdzić czy w lokalizacji projektowanych obiektów małej architektury oraz strefy bezpiecznej nie znajdują się krawężniki betonowe, które należy usunąć. Dokonać dokładnej penetracji całego omawianego terenu i jego otoczenia w celu wyeliminowania jakichkolwiek utajonych zagrożeń, niebezpiecznych przedmiotów. Roboty będą realizowane na podstawie dokumentacji projektowej w tym: 1. projektu zagospodarowania terenu, 2. szczegółowej specyfikacji technicznych i robót budowlanych, 3. przedmiaru robót, stanowiącego materiał informacyjno-pomocniczy 4. zgłoszenie robót budowlanych Nr BP.6743.90.2019.MC z dnia 22.02.2019r. Opis i wzory obiektów małej architektury do wbudowania zostały zamieszczone w załącznikach Nr 1 do opisu technicznego, Nr 2 pn.: „Wytyczne do tablicy informacyjnej OSA 2019” oraz Nr 3 pn.: „Tablica informacyjna OSA 2019” W celu dokonania dokładnych pomiarów robót Wykonawca zobowiązany jest dokonać szczegółowej wizji lokalnej oraz zapoznania się ze szczegółowym przedmiotem zamówienia. Każdy obiekt wymaga montażu z zachowaniem strefy bezpieczeństwa i odpowiedniej nawierzchni dostosowanej do podanej wysokości swobodnego upadku. Zadanie 3 Zagospodarowanie przedmiotowej części działki o nr ewid. 694 w jednostce ewidencyjnej 260503_5 Końskie – obszar wiejski obręb 0036 Rogów, stanowi budowę obiektów małej architektury w miejscu publicznym. Zakłada się budowę Otwartej Strefy Aktywności w wariancie podstawowym w centrum msc. Rogów (ul. Ks. Marcelego Prawicy). Na jego teranie nie ma miejsc do aktywnego wypoczynku dla mieszkańców w różnym wieku, przy świetlicy wiejskiej (ul. Podmiejska) znajduje się plac zabaw dla małych dzieci. Część działki, na której planuje się inwestycję, zajmuje budynek Szkoły Podstawowej z halą sportową i boiskiem o nawierzchni poliuretanowej do gry w piłkę. Pozostała część działki ma przeznaczenie rekreacyjno-sportowe, będzie terenem ogólnodostępnym dla mieszkańców. W ramach projektu planuje się: - urządzenia siłowni zewnętrznej (6 szt.): biegacz, orbitrek, prasa nożna/wioślarz, wyciąg/krzesło, motyl/pajac, stepper/narty - strefa relaksu - urządzenie małej architektury: 4 ławki, 2 kosze na śmieci, 2 stoliki do gier edukacyjnych, stojak na rowery, tablica informacyjna OSA i regulamin - nawierzchnia bezpieczna z trawnika naturalnego - zagospodarowanie zielenią: wykonanie siewu trawnika, nasadzeń drzew i krzewów. Celem realizacji Otwartych Stref Aktywności na terenie Gminy Końskie jest tworzenie przestrzeni aktywności sportowej w plenerze, sprzyjającej międzypokoleniowej integracji społecznej. Wszystkie obiekty będą dostępne dla osób o różnym stopniu niepełnosprawności. Żaden element zadania inwestycyjnego w ramach niniejszego wniosku nie stanowi przedmiotu innego wniosku o dofinansowanie z FRKF. W ramach przedmiotowego zamierzenia przewiduje się budowę obiektów małej architektury: 1) Biegacz o wymiarach 0,475m x 1,89m, wysokości 2,00m, strefie bezpieczeństwa 4,075m x 4,689m, wysokości swobodnego upadku 0,30m – szt. 1, 2) Orbitrek o wymiarach 0,664m x 1,518m, wysokości 1,655m, strefie bezpieczeństwa 3,664m x 4,518m, wysokości swobodnego upadku 0,30m – szt. 1, 3) Prasa nożna/wioślarz o wymiarach 1,59m x 2,215m, wysokości 2,00m, strefie bezpieczeństwa 5,19m x 5,815m, wysokości swobodnego upadku 0,95m – szt. 1, 4) Wyciąg/krzesło o wymiarach 0,742m x 2,28m, wysokości 2,00m, strefie bezpieczeństwa 4,342m x 5,88m, wysokości swobodnego upadku 0,60m – szt. 1, 5) Motyl/pajac o wymiarach 1,068m x 2,041m, wysokości 2,008m, strefie bezpieczeństwa 4,668m x 5,641m, wysokości swobodnego upadku 0,70m – szt. 1, 6) Steper/narty o wymiarach 0,59m x 2,34m, wysokości 2,00m, strefie bezpieczeństwa 4,149m x 5,94m, wysokości swobodnego upadku 0,5m – szt. 1, 7) Ławka z oparciem 0,52m x 1,50m, wysokości 0,76m – szt. 4, 8) Kosz na śmieci o wymiarach 0,45m x 0,36m, wysokości 1,10m – szt. 2, 9) Stolik do gry w szachy o wymiarach 1,95m x 1,95m, wysokości 0,87m, strefie bezpieczeństwa 4,95m x 4,95m – szt. 2, 10) Tablica informacyjna z regulaminem o wymiarach 0,70m x 0,05m, wysokości 2,15m – szt. 1, 11) Stojak na rowery o 0,20m x 2,00m, wysokości 0,50m – szt. 1. (UWAGA: Podane wymiary urządzeń mogą nieznacznie różnić się od proponowanych po uzgodnieniu z Zamawiającym. Dopuszcza się urządzenia równoważne bądź o lepszych parametrach technicznych.) 12) Inwentaryzacja powykonawcza 13) wykonanie nasadzenia zieleni niskiej (trawa) oraz średniej (drzewo liściaste – klon pospolity – szt. 2) 14) tablica informacyjna OSA 2019 zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Sportu i Turystyki dostępnymi pod adresem https://msit.gov.pl/pl/infrastruktura/fundusz-rozwoju-kultury/program-otwartych-stref/8010,Program-rozwoju-malej-infrastruktury-sportowo-rekreacyjnej-o-charakterze-wielopo.html Wytyczne do tablicy informacyjnej OSA zgodnie z załącznikiem Nr 2 i 3, m.in.: 1. tablica powinna znajdować się przy głównym wejściu na teren obiektu na ogrodzeniu lub w innym widocznym miejscu, 2. należy zachować układ treści tablicy zgodny z Załącznikiem Nr 3. Wymiary tablicy nie powinny być mniejsze niż 60 cm (wysokość) x 80 cm (szerokość), 3. tablicę wykonuje się z trwałych materiałów, np.: stali nierdzewnej, blachy lub pleksi, 4. napisy na tablicy wykonuje się w sposób czytelny i trwały w kolorze czarnym na białym tle, 5. wszelkie odstępstwa od niniejszych zasad muszą być uzgodnione z Ministerstwem Sportu i Turystyki. 6. tablica powinna zawierać dane dotyczące: ilości dofinansowanych obiektów, liczby pojedynczej lub mnogiej obiektu, nazwy Gminy, w której zlokalizowany jest obiekt/obiekty, całkowitego łącznego kosztu inwestycji, kwoty wypłaconego dofinansowania, Logo (godło) beneficjenta środków FRKF oraz jego nazwa. W ramach robót należy usunąć wszelkie zbędne przedmioty i oczyścić teren. Sprawdzić czy w lokalizacji projektowanych obiektów małej architektury oraz strefy bezpiecznej nie znajdują się krawężniki betonowe, które należy usunąć. Dokonać dokładnej penetracji całego omawianego terenu i jego otoczenia w celu wyeliminowania jakichkolwiek utajonych zagrożeń, niebezpiecznych przedmiotów. Roboty będą realizowane na podstawie dokumentacji projektowej w tym: 1. projektu zagospodarowania terenu, 2. szczegółowej specyfikacji technicznych i robót budowlanych, 3. przedmiaru robót, stanowiącego materiał informacyjno-pomocniczy 4. zgłoszenie robót budowlanych Nr BP.6743.98.2019.MC z dnia 22.02.2019r.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-10-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę, polegającą na budowie obiektów małej architektury o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w Rozdziale 4 SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia o których mowa w pkt. 5.3.2 a- –jeżeli wykonawca polega zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5.3.2 a- powyżej składa: a) w przypadku dokumentów, o których mowa w 5.3.2 a – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.5.4 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy, o których mowa w pkt. 5.4 stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone., sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy roboty budowlane zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, - inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania referencji b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu -jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a) Formularz Ofertowy w formie oryginału sporządzony i wypełniony odpowiednio według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ.. Jeżeli Wykonawca nie załączy Formularza ofertowego oferta zostanie potraktowana jako niezgodna z treścią SIWZ i zostanie odrzucona. b) Oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt. 5.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument o którym mowa w pkt. 5.1.4 SIWZ jeżeli dotyczy, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres udzielonej gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy: a) wystąpią nieprzewidywalne, wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne b) wystąpi siła wyższa c) wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej, lecz niezależne od Wykonawcy warunki terenowe, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych niemożliwych do uwzględnienia na etapie projektowania, d) wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; e) nastąpi opóźnienie wydania decyzji, zezwolenia, uzgodnienia itp. do wydania których instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów f) wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na termin realizowanego zamówienia g) wystąpi kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi inwestycjami. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt. 1) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. 2. Pozostałe zmiany: 1) Zmiana dotycząca realizacji dodatkowych robót budowlanych u dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie warunki: a) Zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych a w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego b) Zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znacznie zwiększenie kosztów dla Zamawiającego c) Wartość kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie 2) Przewiduje się możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy. W takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 3) Przewiduje się możliwość wprowadzenia zamiany materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zmiany te będą wynikać z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, z uwagi na niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń lub zmiany te będą konieczne ze względów technologicznych pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 4) Przewiduje się możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej 5) Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami lub kolizja z nieujawnionymi w dokumentacji przeszkodami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. 6) Zmianie sposobu wykonania robót, inaczej niż określono w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich, jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zmiany niniejszej umowy, o której mowa w niniejszym § oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Program rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym - Otwarte Strefy Aktywności (OSA) finansowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki - umowa na dofinansowanie z 27.06.2019 r.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji i ociepleń budynków jednorodzinnych - woj. świętokrzyskie, małopolskie
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy firm do prac elewacyjnych i ociepleniowych. Inwestycje na terenie woj. świętokrzyskiego, małopolskiego, śląskiego oraz podkarpackiego. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI