Zabezpieczenie osuwiska powstałego w obrębie dz. Nr 189/41, 288, 286/2, 273 obręb...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Zabezpieczenie osuwiska powstałego w obrębie dz. Nr 189/41, 288, 286/2, 273 obręb Nr 1 miasta Orneta przy ul. Mickiewicza w miejscowości Orneta
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOrneta
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-21
  • ZamawiającyGmina Orneta
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00097127
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zabezpieczenie osuwiska powstałego w obrębie dz. Nr 189/41, 288, 286/2, 273 obręb Nr 1 miasta Orneta przy ul. Mickiewicza w miejscowości Orneta

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Orneta

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748092

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 26

1.5.2.) Miejscowość: Orneta

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-130

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 552210200

1.5.8.) Numer faksu: 552210210

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@orneta.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://orneta-umig.bip-wm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zabezpieczenie osuwiska powstałego w obrębie dz. Nr 189/41, 288, 286/2, 273 obręb Nr 1 miasta Orneta przy ul. Mickiewicza w miejscowości Orneta

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35bd9345-aa98-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097127

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038934/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zabezpieczenie osuwiska powstałego w obrębie dz. Nr 189 /41, 288, 286/2, 273 obręb Nr 1 miara Orneta przy ul. Mickiewicza w miejscowości Orneta

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/orneta

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/orneta

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/orneta.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z
dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
Dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452).
4. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w formularzu ogłoszenia, informuję iż informacje o środkach komunikacji elektronicznej , przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania,
wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej w tym dotyczące wymogu użycia podpisu elektronicznego, zostały szczegółowo określone w § 12, 13 i 17 IDW Rozdziału I SWZ dostępnej pod adresem
https://platformazakupowa.pl/pn/orneta

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych w rozumieniu art. 4 ust. 7 RODO przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Ornecie jest: Burmistrz Ornety z siedzibą pod adresem, Plac Wolności 26, 11-130 Orneta (dalej Administrator);
2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować mailowo pod adresem email: iod@orneta.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych osobowych;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji pn. „Zabezpieczenie osuwiska powstałego w obrębie dz. Nr 189/41, 288, 286/2, 273 obręb Nr 1 miasta Orneta przy ul. Mickiewicza w miejscowości Orneta”
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy P.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.z.p. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.z.p., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zabezpieczenie osuwiska powstałego w obrębie dz. Nr 189/41, 288, 286/2, 273 obręb Nr 1 miasta Orneta przy ul. Mickiewicza w miejscowości Orneta”

Przedmiot zamówienia ma zostać dofinansowany w formie dotacji z rezerwy celowej budżetu państwa na przeciwdziałanie i usuwanie skutków klęsk żywiołowych ze środków Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności :
1) roboty przygotowawcze (m.in. wycinka istniejącego zadrzewienia, karczowanie pni, oczyszczenie terenu wraz z wywozem dłużyc, pozostałości po wykarczowaniu, układanie czasowych dróg, prace pomiarowe, itp)
2) wykonanie opaski brzegowej wzdłuż brzegu rzeki Drwęca Warmińska z koszy siatkowo – kamiennych o wymiarach w przekroju 1 x 1 m, posadowionych pośrednio na ławie żelbetowej i mikropalach w układzie kozłowymi. Mikropale o śr. 250mm, długości 8m, zbrojone
3) wykonanie drenów wierconych w skarpie o długości 20m
4) wykonanie konstrukcji oporowej
a) wykonanie muru oporowego – palisady z mikropali wierconych o śr. 250mm, długości 15m, zbrojonych
b) wykonanie schodkowania skarpy
c) wykonanie gwoździ gruntowych o dł. 12 m
d) wykonanie konstrukcji z koszy siatkowo-kamiennych o wym.1x 2 m z siatką kotwiącą o dł. 3 m, na podbudowie z betonu oraz jej wzmocnienie poprzez kotwienie każdego rzędu koszy siatkowo – kamiennych do wykonanych gwoździ gruntowych.

3. Szczegółowy opis, zakres oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Rozdziału III SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Opis kryterium cena – „C”
Kryterium cena „C” będzie rozpatrywane na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu „OFERTA”
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 60 punktów.
Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
Faktyczna ilość punktów za kryterium „cena” zostanie obliczona według poniższego wzoru:
„C”=(cena brutto najniższa/cena brutto badanej oferty) x 60% x 100pkt

2. Opis kryterium „okres gwarancji jakości i rękojmi ” – „G”
Kryterium „okres gwarancji jakości i rękojmi” „G” będzie rozpatrywane na podstawie okresu gwarancji jakości i rękojmi udzielonego przez Wykonawcę za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanego przez Wykonawcę w Formularzu „OFERTA”
Zamawiający zastrzega, że wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi wynosi 36 miesięcy, natomiast maksymalny okres gwarancji jakości i rękojmi wynosi 60 miesięcy . Zaoferowanie okresu gwarancji jakości i rękojmi krótszego niż 36 miesięcy spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
W przypadku oferowanego okresu gwarancji jakości i rękojmi dłuższego niż 60 miesięcy do obliczenia ilości punktów w kryterium oceny ofert „okres gwarancji jakości i rękojmi” przyjęty zostanie okres 60 miesięcy.
W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Faktyczna ilość punktów za kryterium „okres gwarancji i rękojmi” zostanie obliczona według poniższegowzoru:
„G” = (Go - Gmin) / (Gmax-Gmin)x 40% x 100,00pkt
gdzie:
Go – okres gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia zadeklarowany w ofercie ocenianej
G min - najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości i rękojmi (36 miesięcy)
G max - najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości i rękojmi (60 miesięcy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4)zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:
a)wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
a. jedną robotę budowlaną polegającą na zabezpieczeniu lub stabilizacji lub likwidacji osuwiska o wartości brutto min 3 000 000 zł
Wykazana przez Wykonawcę robota budowlana musi być zakończona i odebrana przez ich zleceniodawcę.
Uwaga:
1) Zamawiający informuje, iż w przypadku wykazywania na potrzeby potwierdzania spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku udziału w postępowaniu robota budowlana polegająca na zabezpieczeniu lub stabilizacji lub likwidacji osuwiska (...) może być wykonana jako odrębne zadanie lub może być wykonana w ramach zadania jako jeden z jego elementów. Zgodnie z postawionym warunkiem Wykonawca w celu potwierdzenia jego spełnienia zobowiązany jest do podania wartości brutto wykonanej roboty budowlanej polegającej na stabilizacji lub zabezpieczeniu lub likwidacji osuwiska (...) a nie wartości brutto całego zadania.
Jeżeli robota budowlana na potwierdzenie spełnienia warunku jest jednym z elementów zrealizowanego zadania Wykonawca winien podać np. wartość całego zadania w tym wartość elementu zadania na potwierdzenie spełnienia warunku

b) dysponuje lub będzie dysponował osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi tj.
a. co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą co najmniej :
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2021r, poz. 2351 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dn. 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r, poz. 831)
- min. 2 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy i/lub kierownik robót budowlanych
- doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w realizacji co najmniej jednej zakończonej roboty budowlanej, polegającej na zabezpieczeniu lub stabilizacji lub likwidacji osuwiska

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo
oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej – zgodnie z Załącznikiem nr 9 do IDW Rozdziału II SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3)Dokumenty podmiotów zagranicznych
a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 2 powyżej , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on winnej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
b) Dokument, o którym mowa w pkt 3 lit. a) , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
c) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 lit. a) , zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis pkt 3 lit. b) stosuje się.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z Załącznikiem nr 7 do IDW Rozdziału II SWZ
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - zgodnie z Załącznikiem nr 8 do IDW Rozdziału II SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Zestawienie elementów przedmiotu zamówienia – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do IDW Rozdziału II SWZ ,
2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, o którym mowa w § 10 ust. 1 IDW – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do IDW Rozdziału II SWZ
3. Oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o którym mowa w § 9 ust. 7 IDW – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do IDW Rozdziału II SWZ (jeżeli dotyczy)
4. Zobowiązanie Podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o którym mowa w § 9 ust. 4 IDW– złożone np. wg Załącznika nr 5 do IDW Rozdziału II SWZ lub inny podmiotowy środek dowodowy (jeżeli dotyczy),
5. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, o którym mowa w § 11 ust. 5 IDW – zgodnie z Załącznikiem nr 6 do IDW Rozdziału II SWZ (jeżeli dotyczy)
6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca w formularzu oferty wskazał dane (tj. nr KRS, nr NIP lub REGON) umożliwiające dostęp do tych
dokumentów, w odniesieniu do Wykonawcy jak również do podmiotów udostępniających zasoby.;
7. Odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy);
- pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 6 powyżej;
- pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
W/w oświadczenia i dokumenty jeżeli dotyczą, Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (Formularzem Oferta)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
1)postępowania o udzielenie zamówienia, którego dotyczy;
2)wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby;
3)ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w § 10 ust. 1 IDW, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w pkt 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do IDW Rozdziału II SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający określił rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia w Załączniku Nr 4 do Projektu umowy Rozdziału IV SWZ , dostępnego na stronie prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/orneta

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/orneta

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-20

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę
2. Oferta powinna być:
a) sporządzona na podstawie załączników do IDW Rozdziału II SWZ w języku polskim,
b)złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/orneta,
c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód) przez osobę/osoby upoważnioną / upoważnione.
3. Termin realizacji zamówienia:
1) Termin rozpoczęcia wykonywania przedmiotu Umowy po podpisaniu umowy - ustala się na dzień protokolarnego przekazania terenu budowy Wykonawcy zgodnie z § 4 ust. 1 pkt 1 Umowy.
2) Termin zakończenia całego przedmiotu Umowy nastąpi nie później niż do 5 miesięcy od daty przekazania placu budowy przy czym nie później niż do dnia 21.11.2022 r. Za obowiązujący Wykonawcę termin zakończenia przedmiotu umowy będzie uważana albo data wyznaczająca upływ okresu 5- miesięcznego liczonego od daty przekazania placu budowy, albo data 21.11.2022 r. – w zależności od faktu, która data zaistnieje wcześniej mając na uwadze moment czasowy przekazania placu budowy. Zaznacza się, iż określenie terminu realizacji zamówienia w kontekście wariantu datowego (w postaci wskazanej wyżej daty) jest wymagane i uzasadnione obiektywną przyczyną – koniecznością uwzględnienia uwarunkowań finansowych istniejących po stronie Zamawiającego, implikujących konieczność zrealizowania zadania oraz wydatkowania i rozliczenia przez Zamawiającego środków zewnętrznych (dotacyjnych) pozyskanych na jego realizację zgodnie z wymogami programu, w ramach którego zostały one pozyskane tj. w terminie do końca 2022 roku.
3) Za datę zakończenia całego przedmiotu Umowy przyjmuje się datę pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę przedmiotu Umowy do odbioru końcowego potwierdzonego przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego (Inspektora Nadzoru Inwestorskiego) o gotowości do odbioru.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę rozbiórkę z wywozem domku letniskowego - Kretowiny
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę rozbiórkę z wywozem i utylizacją domku letniskowego. Do rozbiórki również to co w środku - glazura, terakota, panele. Domek zrobiony w 95% z płyt wiórowych. Konstrukcja domku jest z kształtowników stalowych (belki podłogowe, sufitowe i ścienne). W środku jest kominek który zostaje. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI