„Wyznaczenie i utrwalenie (stabilizacja) nowych punktów granicznych powstałych w

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wyznaczenie i utrwalenie (stabilizacja) nowych punktów granicznych powstałych w wyniku podziałów dokonanych na potrzeby realizacji inwestycji drogowych, z podziałem na 3 części”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-25
  • ZamawiającyZarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-16
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00088091
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Wyznaczenie i utrwalenie (stabilizacja) nowych punktów granicznych powstałych w wyniku podziałów dokonanych na potrzeby realizacji inwestycji drogowych, z podziałem na 3 części”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28b

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 895261900

1.5.8.) Numer faksu: 895399876

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wyznaczenie i utrwalenie (stabilizacja) nowych punktów granicznych powstałych w wyniku podziałów dokonanych na potrzeby realizacji inwestycji drogowych, z podziałem na 3 części”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26ea03d5-a506-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00088091

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037175/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Wyniesienia i trwała stabilizacja granic nieruchomości po podziałach zatwierdzonych decyzją ZRID Nr 02/21 dla zadania Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 527 na odcinku Morąg - Łukta

1.3.9 Wyniesienia i trwała stabilizacja granic nieruchomości po podziałach zatwierdzonych decyzją ZRID Nr 18/19 dla zadania Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 527 na odcinku Łuta -Olsztyn

1.3.10 Wyniesienia i trwała stabilizacja granic nieruchomości po podziałach zatwierdzonych decyzją ZRID Nr ___ dla zadania Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 651 na odcinku Dubeninki - granica województwa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdw-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdw-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z Platformy. Zamawiający udostępnia informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz
kodowania i oznaczania czasu przekazanych danych. Informacje te Zamawiający udostępnia poprzez zakładkę Instrukcje na Platformie Przetargowej – link:
https://zdw-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym do składania w szczególności: wniosków, oświadczeń, dokumentów oraz złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest Platforma przetargowa dostępna pod adresem:
https://zdw-olsztyn.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html
w wierszu wyznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
10.16.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Województwo Warmińsko - Mazurskie – Zarząd Dróg Wojewódzkich z siedzibą w Olsztynie, przy ul. Pstrowskiego 28b, 10 – 602 Olsztyn,
10.16.2 inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Wojewódzkich jest Pan Łukasz Rytelewski, kontakt: lukasz.rytelewski@zdw.olsztyn.pl
10.16.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy: ZDW/NZP.IG/TP-2.1/3220/19/2022, którego przedmiotem jest: „Wyznaczenie i utrwalenie (stabilizacja) nowych punktów granicznych powstałych w wyniku podziałów dokonanych na potrzeby realizacji inwestycji drogowych, z podziałem na 3 części”.
10.16.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
10.16.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
10.16.6 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
10.16.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
10.16.8 posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10.16.9 nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZDW/NZP.IG/TP-2.1/3220/19/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyznaczenie i utrwalenie (stabilizacja) nowych punktów granicznych powstałych w wyniku podziałów zatwierdzonych ostateczną decyzją Wojewody Warmińsko - Mazurskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Nr 02/21 dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 527 na odcinku Morąg – Łukta, od km 58+018,00 do km 74+840,00;

4.2.6.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyznaczenie i utrwalenie (stabilizacja) nowych punktów granicznych powstałych w wyniku podziałów zatwierdzonych ostateczną decyzją Wojewody Warmińsko – Mazurskiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej Nr 18/19 dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 527 na odcinku Łukta – Olsztyn, od km ok. 75+200 do km ok. 97+030 (z wyłączeniem skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 527, drogi powiatowej nr 1203N i drogi gminnej nr 157016N, od km ok. 95+830 do km ok. 96+007)” oraz decyzją Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 16.12.2021 r. znak: DLI-III.7621.4.2020.AW.29;

4.2.6.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wyznaczenie i utrwalenie (stabilizacja) nowych punktów granicznych powstałych w wyniku podziałów zatwierdzonych ostateczną decyzją Wojewody Warmińsko – Mazurskiego nr 21/21 z dnia 08.12.2021 r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania pn.: „Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 651 na odcinku Dubeninki – granica województwa”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek, dotyczący zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający w zakresie posiadania zdolności technicznej i zawodowej uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał:
- Część 1:
a) wznowienie znaków granicznych w ilości nie mniejszej niż 150 punktów, w tym min. 70 punktów w ramach jednej umowy lub
b) wyznaczenie i trwałą stabilizację punktów granicznych uprzednio ujawnionych w ewidencji w ilości nie mniejszej niż 150 punktów, w tym min.
70 punktów w ramach jednej umowy;
- Część 2:
a) wznowienie znaków granicznych w ilości nie mniejszej niż 500 punktów, w tym min. 200 punktów w ramach jednej umowy lub
b) wyznaczenie i trwałą stabilizację punktów granicznych uprzednio ujawnionych w ewidencji w ilości nie mniejszej niż 500 punktów, w tym min.
200 punktów w ramach jednej umowy;
- Część 3:
a) wznowienie znaków granicznych w ilości nie mniejszej niż 500 punktów, w tym min. 200 punktów w ramach jednej umowy lub
b) wyznaczenie i trwałą stabilizację punktów granicznych uprzednio ujawnionych w ewidencji w ilości nie mniejszej niż 500 punktów, w tym min.
200 punktów w ramach jednej umowy;

2) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:
- Część 1:
a) dwiema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie:
- geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz
- rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych;
lub
b) jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie:
- geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz
jedną osobą posiadającą uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie:
- rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;
- Część 2:
a) dwiema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie:
- geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz
- rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych;
lub
b) dwiema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie:
- geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz
dwiema osobami posiadającymi uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie:
- rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;
- Część 3:
a) dwiema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie:
- geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz
- rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenie dokumentacji do celów prawnych;
lub
b) dwiema osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, w zakresie:
- geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz
dwiema osobami posiadającymi uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie:
- rozgraniczenia i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych;

(W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na dwie lub trzy części, Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania tych samych osób w ramach spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 5.1.4. ppkt. 2) SWZ w poszczególnych częściach.)
(W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch, lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, posiadaniem zdolności technicznej i zawodowej, w zakresie wskazanym w pkt. 5.1.4.1a) i 1b) SWZ, musi się wykazać jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dla każdej z części odrębnie).
W zakresie wskazanym w pkt. 5.1.4.2a) SWZ, musi się wykazać jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (dla każdej z części odrębnie) lub Wykonawcy wspólnie w zakresie pkt. 5.1.4.2b) SWZ (dla każdej z części odrębnie).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty wymienione w pkt. 13.4 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć:
1. Wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w zakresie zgodnym z pkt. 5.1.4. ppkt 1 lit. a) lub b) SWZ – zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w pkt. 8.6 SWZ dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w zakresie zgodnym z pkt. 5.1.4.2a) lub 2b) SWZ – zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zostały określone w pkt. 9 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy przetargowej pod adresem: https://zdwolsztyn.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html , zgodnie z Instrukcją obsługi Platformy dla Wykonawców.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-25 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-23

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Część 1, 2 i 3:
Termin wykonania zamówienia: 150 dni od dnia podpisania umowy.
Termin wykonania zamówienia może ulec zmianie zgodnie z terminem zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie, w ramach kryterium oceny ofert „termin wykonania zamówienia”. Zamawiający zastrzega, że maksymalny termin wykonania przedmiotowego zamówienia to 150 dni od dnia podpisania umowy. Zaoferowanie przez Wykonawcę dłuższego terminu niż maksymalny lub innego niż wskazany w SWZ, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ);

2. Dot. kryterium nr 2:
kryterium: termin wykonania zamówienia - waga 40%
Kryterium termin wykonania zamówienia, objęte przedmiotem zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego terminu skrócenia wykonania zamówienia podanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Zamawiający zastrzega, że maksymalny termin wykonania przedmiotowego zamówienia to: 150 dni od dnia podpisania umowy.
Zaoferowanie dłuższego terminu niż maksymalny lub innego niż wskazany w SWZ, spowoduje odrzucenie oferty, jako niezgodnej z treścią SWZ.
Punkty w kryterium „termin wykonania zamówienia” zostaną przyznane wykonawcy w ten sposób, że:
- za wskazanie terminu, tj. 150 dni - wykonawca otrzyma – 0 pkt.,
- za wskazanie terminu, tj. 140 dni - wykonawca otrzyma – 20 pkt.,
- za wskazanie terminu, tj. 130 dni - wykonawca otrzyma – 30 pkt.,
- za wskazanie terminu, tj. 120 dni - wykonawca otrzyma – 40 pkt.
Jeżeli Wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże terminu wykonania przedmiotu zamówienia, otrzyma 0 punktów, a Zamawiający uzna, że Wykonawca zadeklarował wykonanie zamówienia w maksymalnym dopuszczalnym terminie.
Minimalny termin wykonania zamówienia wynosi 120 dni od dnia podpisania umowy.
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksimum 40,0 pkt.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady do prac dekarskich na budynkach zabytkowych - Warszawa, Lidzbark
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje pracowników lub brygady do prac dekarskich. Inwestycje na terenie Warszawy, Lidzbarka. Budynki zabytkowe. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI