Wymiana wielowarstwowego filtra w obiegu uzdatniania wody dla basenu rekreacyjnego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wymiana wielowarstwowego filtra w obiegu uzdatniania wody dla basenu rekreacyjnego na podbaseniu pływalni Skalar w OSiR Ursus przy ul. Sosnkowskiego 3
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
  • Termin składania wniosków2021-09-14
  • ZamawiającyOśrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-02
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wymiana wielowarstwowego filtra w obiegu uzdatniania wody dla basenu rekreacyjnego na podbaseniu pływalni Skalar w OSiR Ursus przy ul. Sosnkowskiego 3

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015720381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. K. Sosnkowskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-495

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 222501901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@osirursus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirursus.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sport i rekreacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana wielowarstwowego filtra w obiegu uzdatniania wody dla basenu rekreacyjnego na podbaseniu pływalni Skalar w OSiR Ursus przy ul. Sosnkowskiego 3

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c9328445-0c0a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00168570

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00027314/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i instalacja wielowarstwowego filtra w obiegu uzdatniania wody dla basenu rekreacyjnego na podbaseniu pływalni Skalar , ul. Sosnkowskiego 3 w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://osirursus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://osirursus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: • Wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci internet;
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;
c) włączona obsługa JavaScript;
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
e) zainstalowany Acrobat Reader;
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
• Dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18;

W przypadku pojawienia się w trakcie trwania aukcji białego ekranu bądź informacji "Przerwa techniczna" obowiązkowo w pierwszej kolejności należy odświeżyć przeglądarkę.

W przypadku wystąpienia dalszych problemów prosimy o kontakt z działem Helpdesk Logintrade: +48 71 787 35 34.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus, ul. K. Sosnkowskiego 3, 02- 495 Warszawa informuje, że:
1. Informacje dotyczące administratora danych
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus, ul. K. Sosnkowskiego 3, 02- 495 Warszawa (nr tel.: 22 250 19 01, adres e-mail: osir@osirursus.pl
2. Inspektor ochrony danych
W Ośrodku Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Ursus wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod numerem adresem e-mail: iod@osirursus.pllub poczty tradycyjnej przesyłając na adres Administratora.
3. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne
1) Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej wydanych; ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/678 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych, ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych, ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub jest niezbędne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej.
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach: ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego - Przebudowa dachu pływalni Albatros w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja dachu pływalni Albatros OSiR Ursus przy ul. Orląt Lwowskich 1.
3) Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.
4. Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. przez okres wynikający z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. okres niezbędny do realizacji celu/celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Potem, zgodnie z przepisami, dokumenty trafią do archiwum zakładowego.
5. Komu przekazujemy Państwa dane
1) Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
2) Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
3) Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
4) organy publiczne i inne podmioty, którym

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/3/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. OPIS OGÓLNY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Wymiana w obiegu uzdatniania wody dla basenu rekreacyjnego na podbaseniu pływalni Skalar ul Sosnkowskiego 3 w Warszawie wyeksploatowanego filtra wielowarstwowego „Bobbin Wound”. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostarczenie nowego filtra zapewniającego takie same parametry, jakie posiada filtr obecnie pracujący w zakresie: przepływów wody, powierzchni i prędkości filtracji oraz płukania filtra,
2) demontaż i utylizację istniejącego filtra,
3) montaż nowego filtra, dostarczenie i zasypanie wsadu filtracyjnego oraz z uruchomienie,
4) wykonanie schematu technologicznego układu,
5) opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji filtra,
6) szkolenie pracowników obsługi,
7) przeprowadzenie odbioru i uzyskanie decyzji od UDT dopuszczającej do użytkowania filtr
i instalację.
Zgodnie z dokumentacją powykonawczą, instalacje uzdatniania wody basenowej na pływalni „Skalar” ul. Sosnkowskiego 3 w Warszawie zostały uruchomione w 2004 r. Poza okresem planowanych przerw technologicznych instalacje pracują nieprzerwanie do chwili obecnej.
B. ELEMENTY INSTALACYJNE – TECHNOLOGIA UZDATNIANIA WODY BASENOWEJ:
Użytkowane obecnie ciśnieniowe wielowarstwowe filtry basenowe są dopuszczone przez UDT do dalszej eksploatacji, poza jednym - filtrem basenowym w obiegu rekreacji, który ze względu na rozszczelnienie przy podstawie zewnętrznej powłoki filtra został zakwalifikowany do wymiany.
Instalacja sterowania pracą filtrów jest wykonana w oparciu o zawory pneumatyczne firmy EBRO.
Hydraulika instalacji technologicznej oraz konstrukcja filtrów sprawiają, że spełnione są wymagania stawiane dla wody basenowej, określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 9 listopada 2015 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać woda na pływalniach (Dz.U. z dnia 2 grudnia 2015r, poz. 2016).

C. STAN OBECNY:
1) filtry basenowe w obiekcie mają wymienione złoża filtracyjne,
2) układy dozowania środków chemicznych są sprawne,
3) pompy obiegowe są sprawne,
4) kłady podgrzewania wody basenowej jest sprawny,
5) instalacje basenowe są przystosowane do poboru próbek wody do badania zgodnie z obowiązującymi przepisami,
6) zbiorniki chemii basenowej oraz wszystkie węże dozujące nadają się do dalszego użytkowania.
7) układy uzupełninia świeżej wody wodociągowej pracują w automatyce,
8) w obrębie podbasenia przebiegają instalacje dla wszystkich mediów,
9) we wszystkich obiegach wody basenowej poziom środków uzdatniania wody jest utrzymywany w normie,
10) elementy zasilania i zabezpieczenia elektryczne są wymieniane na bieżąco i nie wymagają wymiany.
D. CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY TECHNICZNE
Filtr basenowy wielowarstwowy Bobbin Wound ze złożem wielowarstwowym, piaskowo – węglowym, do uzdatniania wody basenowej w obiegu technologicznym basenu rekreacyjnego, to stały zbiornik ciśnieniowy zbudowany jest przez firmę SERVAQUA - Proligon Industrial La Coromina C/ Industria S/N -08660 Balsareny (Spain), TYP WDF 6,65 M , Nr fabryczny 072A005655, Nr ewidencyjny N7327017276 rok budowy 2003. Wykonany jest z żywicy poliestrowej i włókna szklanego, a więc z materiałów, które nie nadają wodzie basenowej w żaden sposób właściwości korozyjnych. Wewnątrz filtra zamontowany jest kolektor filtracyjny i dyfuzor PVC i PP, odporne na słoną wodę i zdatne do pracy w temperaturze do 50 stopni Celsjusza. Specjalna warstwa pokrywająca ściankę wewnętrzną nadaje mu wysoką odporność na zużycie i ścieranie i odporność na ozon, bez negatywnego wpływu na jakość wody. Filtr przeznaczony jest do uzdatniania wody basenowej zgodnie z odpowiednimi normami. Wypełniony jest on złożem piaskowo – węglowym do wysokości 1200 mm, umieszczonym na dnie dyszowym. Na złożu usuwane są zanieczyszczenia mechaniczne i fizykochemiczne. Do filtra napływa woda basenowa tłoczona za pomocą pomp obiegowych o mocy 7,5 kW każda ( 2 szt.) i nominalnej wydajności Q =90 m3/h, h = 15 metrów słupa wody. Filtr pracuje w układzie równoległej pracy dwóch identycznych filtrów o średnicy d = 2000 mmm, wysokość 2500 mm, pojemność 6650 l, powierzchnia filtracyjna filtra 3,14 m2 (każdy), zasilanych dwiema pompami obiegowymi. W przestrzeni filtracyjnej nadciśnienie obliczeniowe (nominalne ) 2,5 kg/cm2 , temperatura obliczeniowa 50°C.
Do filtra jest dopływ wody basenowej o podwyższonej zawartości chloru wolnego (do 0,5 mg/l) i ozonu ( do 0,3 mg/l). Uzyskiwana prędkość filtracji 30 m 3/ h/m2, wielkość przepływu 94 m3/h.
Filtr zaopatrzony jest w następujące urządzenia dodatkowe:
- przepustnice wodne d = 160 mm o napędzie pneumatycznym (5 szt. – orurowanie frontowe),
- zawór kulowy d =50 mm na spuście,
- zawór kulowy d=20 mm na odpowietrzaniu ręcznym,
- odpowietrznik automatyczny ¾ ’’,
- manometry różnicy ciśnień na wlocie i wylocie,
- tablica poboru próbek wody.
Zestawienie sprzętu na zbiorniku :
- zawieradło dolotowe 1 szt. ø 225, PVC;
- zawieradło odlotowe 1 szt. ø 225, PVC
- zawieradło spustowe 1szt. PN 50 2”, PVC
- urządzenie odpowietrzające 1 szt. PN 20 ¾ ‘,’ PVC /stal
- urządzenie do pomiaru ciśnienia 2 szt. 0-2,5 bar, PVC
- właz 2 szt. PN 400, PVC
Zasilanie zbiornika:
Pompy i instalacja zapewniają wodę:
- przy stracie ciśnienia na poziomie minimum 10 m słupa wody;
- do płukania filtra prędkość przepływu minimum 50 – 60 m/h
Dane dotyczące źródeł zasilania zbiornika:
Woda do filtra dopływa z basenu, tłoczona przez pompy obiegowe basenu rekreacyjnego. Typ pomp obiegowych 10/100 X , moc 7,5 kW każda. Są to pompy pionowe, ze zintegrowanym filtrem wstępnym. Na końcu tłocznym każdej z pomp zainstalowano zawór odcinający i zawór zwrotny oraz manometr (o zakresie 0-0,6 MPa).
Nominalne parametry pracy pomp to Q=90 m3/h, h = 15 metrów słupa wody. Max wysokość podnoszenia pompy H = 21 metrów słupa wody, co jest mniejsze, niż ciśnienie obliczeniowe filtra (2,5 bar).

E. AKTUALNE UWARUNKOWANIA WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
ELEMENTY BUDOWLANE:
Obiekt krytej pływalni jest użytkowany w sposób ciągły. Jego układ konstrukcyjny oraz wielkość dróg transportowych uniemożliwiają usunięcie i wprowadzenie urządzeń wielkogabarytowych w całości, ponieważ ich wielkość przekracza gabaryty otworów drzwiowych.
Należy przewidzieć jedno z rozwiązań :
- wykonanie odpowiednich dróg transportowych pod filtr przy obecnych gabarytach,
- zastosowanie filtra montowanego z kilku elementów na miejscu posadowienia,
- montaż dwóch filtrów zamiast jednego większego.
Zabezpieczenie terenu składowania odpadów oraz przechowywania materiałów i urządzeń leży po stronie Wykonawcy. Po zakończeniu prac cały teren oraz konstrukcje należy przywrócić do staniu pierwotnego.

OGÓLNY ZAKRES PRAC:
- zabezpieczenie na czas robót związanych z wymianą filtra ciągłość pracy drugiego filtra pracującego równolegle w układzie przez dostarczenie i zamontowanie zaworów pozwalających na czasowe odcięcie orurowania łączącego go z bliźniaczym filtrem,
- opróżnienie uszkodzonego filtra ze złoża i utylizacja,
- demontaż filtra i utylizacja,
- przygotowanie, sprawdzenie, odbudowa fundamentów pod nowy filtr/filtry basenowy,
- dostawa nowego filtra (lub filtrów) z powłoką ozonoodporną i z zespołem manometrów, zaworów, odpowietrznikiem,
- dostosowanie orurowania,
- montaż filtra,
- dostarczenie i zasypanie filtra nowym złożem o odpowiedniej granulacji zgodnie z DTR i wymaganiami stosownych norm technicznych,
- uruchomienie,
- przygotowanie dokumentów i zgłoszenie do UDT,
- dopuszczenie instalacji przez UDT do eksploatacji,
- protokoły z wykonania robót,
- gwarancje.
F. OGÓLNE WYMAGANIA
Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, odbyć wizję lokalną, tj. dokonać oględzin miejsca wykonywania przedmiotu zamówienia (wizytację pomieszczeń przeznaczonych na instalację filtra oraz ich otoczenia) w celu oceny wszystkich okoliczności koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze, tymczasowe i towarzyszące, zarówno do prowadzenia robót instalacyjno-montażowych, jak i przygotowania projektu - schematu technologicznego układu.
Pracownicy Wykonawcy dopuszczeni do zasypu złoża, zobowiązani są do posiadania ważnej książeczki zdrowia na potrzeby sanitarno-epidemiologiczne lub orzeczenia do celów sanitarno-epidemiologicznych. Prace związane z wymianą złoża należy wykonywać zdezynfekowanym sprzętem oraz w zdezynfekowanym obuwiu.
Zamawiający ma prawo do przeprowadzenia kontroli Wykonawcy w tym zakresie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 85 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że:

a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej 1 (jedną) usługę o wartości brutto minimum 200 000,00 zł, polegającą na dostarczeniu i instalacji/montażu techniki basenowej do basenów wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane.

Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji w/w usług, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w Rozdziale IX część 3 ppkt 1 lit. a) SWZ, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.

* W przypadku gdy kwoty w złożonych dokumentach podane będą w innej walucie niż złoty polski – Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień wszczęcia postępowania.

b) dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia i posiadają ważną książeczkę zdrowia na potrzeby sanitarno-epidemiologiczne lub orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych.

2. Zamawiający informuje, iż Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp, ww. warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać wspólnie / łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale VI pkt 1 SWZ, stanowiącego dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego środki dowodowe, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.b) oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Rozdziale VII pkt 1 SWZ, stanowiącego dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego środki dowodowe, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (podmiotowych środków dowodowych):
a) wykaz robót/usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej 1 (jedną) usługę o wartości brutto minimum 200 000,00 zł, polegającą na dostarczeniu i instalacji/montażu techniki basenowej do basenów wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wzór wykazu robót/dostaw/usług stanowi załącznik nr 8 do SWZ,
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót/usług opisanych powyżej, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz, dotyczy robót, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
b) dowody określające, czy wskazane w ww. wykazie dostawy/roboty/usługi zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy/roboty/usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadają ważną książeczkę zdrowia na potrzeby sanitarno-epidemiologiczne lub orzeczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 9 do SWZ,
d) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w złożonym w postępowaniu oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VI pkt 1 SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.

2) Podmiotowe środki dowodowe sporządza się w postaci elektronicznej, zgodnie z nw. wytycznymi:
a) podmiotowe środki dowodowe wystawione przez Wykonawcę, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
b) w przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe, zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument.
c) w przypadku gdy podmiotowe środki dowodowe:
- zostały sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem przez Wykonawcę, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby,
- zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, jako dokument w postaci papierowej,
przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
d) poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby, w zakresie dokumentu, który każdego z nich dotyczy albo notariusz.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika, do:
- reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
albo
- do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo powinno zostać załączone do oferty, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale IX część 2 pkt 2 ppkt 2 lit. f) SWZ.
3. Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym:
a) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX część 2 pkt 2 ppkt 2 lit. a) SWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie, określonym przez Zamawiającego,
b) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX część 2 pkt 2 ppkt 2 lit. b) SWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
c) pozostałe oświadczenia i dokumenty wskazane w Rozdziale IX część 2 pkt 2 SWZ, składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.
4. Ofertę składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców – Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy, składający ofertę wspólną.
5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu ofertowym.
6. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W przypadkach przewidzianych w umowie dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian w
treści umowy.
2. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w niniejszej umowie.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą dotyczyć:
1) zmiany jakości, rodzaju materiałów lub innych parametrów charakterystycznych dla objętej proponowaną zmianą instalacji,
2) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny,
3) zmiany producenta urządzeń lub wyposażenia,
4) wysokości wynagrodzenia określonego w § 12 ust. 4 pkt 7 lit. c.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 6, jest złożenie wniosku przez Stronę
inicjującą zmianę, zawierającego:
1) opis propozycji zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) obliczenie kosztów zmiany zgodnie z zasadami zawartymi w umowie, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy,
4) opis wpływu zmiany na postęp robót i termin wykonania umowy.
5. Zmiany, o których mowa w ust. 6, mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem są niżej
wymienione okoliczności:
1) obniżenie kosztu wykonania robót lub kosztu eksploatacji (użytkowania) obiektu,
2) zmiana obowiązujących przepisów,
3) podniesienie wydajności urządzeń,
4) podniesienie bezpieczeństwa wykonywania robót,
5) siła wyższa,
6) z przyczyn niezależnych od stron powstanie konieczność uzyskania lub realizacji uzgodnień, opinii lub decyzji.
6. W przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych, niemożliwych wcześniej do przewidzenia, których nie uwzględniono w zamówieniu podstawowym, o ile stały się one niezbędne, których wykonanie spowoduje konieczność wydłużenia terminu realizacji przedmiotu niniejszej umowy strony przewidują możliwość wydłużenia terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 2), po wprowadzeniu stosownych zmian do umowy, w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony.
7. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana umowy jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę – w takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osób, o których mowa w § 16 ust.1 na inne osoby, na podstawie aneksu sporządzonego na pisemny, umotywowany wniosek Wykonawcy. Do wniosku dołączyć należy oświadczenie i dokumenty potwierdzające, że osoby zaproponowane przez Wykonawcę posiadają co najmniej takie same uprawnienia, kwalifikacje oraz spełniają kryteria co najmniej w takim samym zakresie, jak osoby zastępowane.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://osirursus.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-14 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-14

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

kryterium ceny
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę bliźniaka - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę bliźniaka. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI