Wyłonienie Wykonawcy w zakresie częściowej rekonstrukcji przebiegu i profili fos

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie częściowej rekonstrukcji przebiegu i profili fos fortecznych z zatoką kaponiery czołowej Fortu 49 Krzesławice.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
  • Termin składania wniosków2022-07-29
  • ZamawiającyMłodzieżowy Dom Kultury Fort 49 "Krzesławice"
  • Data publikacji ogłoszenia2022-07-12
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00251479
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie częściowej rekonstrukcji przebiegu i profili fos fortecznych z zatoką kaponiery czołowej Fortu 49 Krzesławice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Dom Kultury Fort 49 "Krzesławice"

1.3.) Oddział zamawiającego: MDK Fort 49

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000700571

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Na Stoku 27 B

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-704

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12-645-27-14

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mdkfort49@mjo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdkfort49.krakow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy w zakresie częściowej rekonstrukcji przebiegu i profili fos fortecznych z zatoką kaponiery czołowej Fortu 49 Krzesławice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-323f6f41-00fc-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251479

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-323f6f41-00fc-11ed-8000-d680d39e541a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-323f6f41-00fc-11ed-8000-d680d39e541a

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdziałem IX SWZ - Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozdziałem XIX SWZ - Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących Wykonawcy w toku postępowania o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie częściowej rekonstrukcji przebiegu i profili fos fortecznych z zatoką kaponiery czołowej Fortu 49 Krzesławice.
2. Zamówienie współfinansowane jest ze środków Społecznego Komitetu Odnowy Zabytków Krakowa.
3. Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z:opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik A do SWZ oraz dokumentacją techniczną stanowiącą Załącznik B do SWZ. Zamawiający wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego sporządzonego dla każdego z etapów oddzielnie. Uwaga! Zamawiający zastrzega, iż ceny jednostkowe poszczególnych robót muszą być takie same dla każdego z etapów.
5. Zamierzeniem Inwestora jest docelowo usunięcie całości ziemi z fosy, wyprofilowanie i umocnienie skarp od Kaponiery Czołowej do Kaponiery Wschodniej dla udrożnienia odpływu wód opadowych z fosy. Z uwagi na ograniczone środki finansowe zadanie to będzie realizowane etapami – każdorazowo należy usunąć ziemię z maksymalnie długiego odcinka fosy, lecz jest to ograniczone dużymi spadkami skarp i brakiem zabezpieczenia skarp. Z tego wynika konieczność uzgadniania długości i szerokości wykonywanych prac (przy utrzymaniu dopuszczalnie maksymalnego spadku skarp bez zabezpieczeń).
6. Zabezpieczenie osuwających się fragmentów skarp po dwóch stronach Kaponiery Czołowej jest niezbędne – w 2020 r. zabezpieczono je tymczasowo folią, aktualnie należy zabezpieczyć te fragmenty docelowo, aby zapobiec dalszemu osuwaniu się skarp i zalewaniu Kaponiery Czołowej.
7. Etap I wchodzi w skład zamówienia podstawowego, natomiast Etap II i III zostanie udzielony w ramach prawa opcji. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji poprzez złożenie pisemnego oświadczenie Wykonawcy dotyczącego zamiaru udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji zgodnie z treścią wzoru umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45454100-5 - Odnawianie

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Etap I (częściowa rekonstrukcja profili ziemnych od Kaponiery Czołowej do Kaponiery Wschodniej- etap I PWE ) wchodzi w skład zamówienia podstawowego, natomiast Etap II ( częściowa rekonstrukcja profili ziemnych od Kaponiery Czołowej do Kaponiery Wschodniej - etap II PWE) i Etap III (częściowa rekonstrukcja profili ziemnych od Kaponiery Czołowej do Kaponiery Wschodniej- etap III PWE) zostanie udzielony w ramach prawa opcji.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji poprzez złożenie pisemnego oświadczenie Wykonawcy dotyczącego zamiaru udzielenie zamówienia w ramach prawa opcji. Oświadczenie Zamawiającego do skorzystania z prawa opcji dla Etapu II musi być złożone od 1 grudnia 2022 r do 15 marca 2023 r., a dla Etapu III w terminie od 1 grudnia 2023 r. do 15 marca 2024. Wykonanie i rozliczenie Etapu II nastąpi w roku 2023, natomiast Etapu III w roku 2024 r.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XV - Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że:
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali co najmniej dwie roboty budowlane (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2020 poz. 1333 z późn. zm.), zwanej dalej „p.b.”) stanowiące dwa odrębne kontrakty, w których zakres wchodziły roboty ziemne w obiektach budowlanych wpisanych do rejestru lub ewidencji zabytków, o łącznej wartości tych robót ziemnych nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych), wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych zawierający informacje pozwalające na potwierdzenie spełnienia warunków udziału opisanych w Rozdziale VI SWZ, w szczególności nazwy inwestycji, rodzaj realizowanych prac, wartość, termin realizacji, nazwę Zamawiającego sporządzony według Załącznika nr 7 do SWZ,
2. dowody określające czy roboty budowlane zamieszczone w „Wykazie robót budowlanych” zostały wykonane należycie, w szczególności czy roboty zostały wykonane należcie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca wraz z ofertą powinien złożyć:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania i braku podstaw do wykluczenia – odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ
b) kosztorys ofertowy - sporządzony dla każdego z etapów oddzielnie. Uwaga! ceny jednostkowe poszczególnych robót muszą być takie same dla każdego z etapów.
c) kalkulację cenową odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik 1 do Formularza Oferty,
d) dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji),
e) wykaz podwykonawców, o ile dotyczy – odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ
f) zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy – odpowiednio do wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ,
g) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy – Załącznik nr 5 do SWZ,
h) odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium.
2. Wykonawca wnosi wadium najpóźniej przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp, w wysokości wynoszącej kwotę 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale X SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z Rozdział XII SWZ - Opis sposobu przygotowywania ofert.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowiącymi Załącznik nr 2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-29 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy na platformie na platformie ezamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-29 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-27

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dziennik Ustaw z 2022r. poz. 835), zwanej poniżej ustawą z postępowania wyklucza się:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2022r., poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r., poz. 217 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. 14. Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych Wykonawców do dokonania wizji lokalnej miejsca objętego zakresem zamówienia, która będzie miała miejsce w 15.07.2022 r. o godz. 12:00. Spotkanie, przy wejściu do Fortu 49 „Krzesławice”, 31-704 Kraków, os. Na Stoku 27 b. Osoba do kontaktu: Barbara Wolak. Zamawiający informuje, iż do złożenia oferty nie jest wymagana obecność w trakcie trwania w wizji lokalnej, a jedynie zalecamy w niej udział.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady do żelbetów - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania20-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. W związku z prowadzoną inwestycją poszukuję brygady do żelbetów. Proszę dzwonić. Inwestycje na terenie Nowego Sącza - szkoła. Rozpoczęcie prac możliwe od zaraz. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: IMBRAMOWICE droga dojazdowa do gruntów rolnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: IMBRAMOWICE droga dojazdowa do gruntów rolnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa żłobka gminnego w Czarnym Borze (VI postępowanie)
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI