Wykonanie zabiegów ochrony czynnej - remont obiektów piętrzących - zastawek na potrzeby...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie zabiegów ochrony czynnej - remont obiektów piętrzących - zastawek na potrzeby projektu pn. „Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód” II postępowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
  • Termin składania wniosków2021-11-30
  • ZamawiającyRegionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-15
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00268220
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie zabiegów ochrony czynnej - remont obiektów piętrzących - zastawek na potrzeby projektu pn. „Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód” II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120803536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mogilska

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.krakow@rdos.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.krakow.rdos.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Kancelaria Adwokacka Agnieszka Gębiś

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 993-030-91-79

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: J. Bojki

1.11.4.) Miejscowość: Kraków

1.11.5.) Kod pocztowy: 30-611

1.11.6.) Województwo: małopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kancelaria-gebis.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.kancelaria-gebis.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie zabiegów ochrony czynnej - remont obiektów piętrzących - zastawek na potrzeby projektu pn. „Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód” II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe951b1d-4608-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268220

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010232/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont obiektów hydrologicznych - zastawek na obszarze Torfowisko Wielkie Błoto, w projekcie: POIS.02.04.00-00-0108/16

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt nr POIS.02.04.00-00-0108/16 pn. „Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód” w ramach działania 2.4 Oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania podstawowe.1) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną Ofertę. Oferta winna być
sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej za
pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem: https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl.2) Treść Oferty
musi odpowiadać treści SIWZ.3) Zamawiający zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów
w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz.
1320) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu
elektronicznego, jako:a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,b)
dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny
plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z
podpisem.4) Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa niezbędne wymagania
sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:a) stały dostęp do sieci
Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC, o
następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna
przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0.,d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Acrobat
Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.5) Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww.
Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB
w formatach: pdf., excel., doc., zip.6) Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa
informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj. plik załączony przez Wykonawcę na
Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania
UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po
upływie terminu składania ofert.7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę
oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego
odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Instytutu Miar.2. Ogólne zasady korzystania z
Platformy.1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na
subdomenie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowie: https://rdoskrakow.
ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.2) Wykonawca po wybraniu opcji
„przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie
zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca
zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło,
następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj
się”.3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający
zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w
postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma
informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się
pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.4) Po założeniu konta Wykonawca ma
możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. 5) Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.6) Zamawiający
informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy,
Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma
zakupowa Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Krakowi, tel. +48 22 576 87 90, email:
oneplace.admin@marketplanet.pl.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1) – zwanego dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:1) administratorem danych
osobowych osób fizycznych, w tym wykonawcy będącego osobą fizyczną, wykonawcy będącego
osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika wykonawcy
będącego osobą fizyczną, członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną,
osobą fizyczną skierowana do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego – zwanych dalej „osobami fizycznymi”, jest Regionalny Dyrektor Ochrony
Środowiska z siedzibą w Krakowie, ul. Mogilska 25, 31-542 Kraków, tel. +48 12 61-98-120 oraz spółka
Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną
do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla
m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na
której Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Krakowie prowadzi postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl.2) kontakt z
inspektorem ochrony danych Zamawiającego następuje za pomocą adresu e-mail:
sekretriat.krakow@rdos.gov.pl; 3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art.
6 ust. 1 lit c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na obszarze Natura 2000 Torfowisko Wielkie Błoto PLH120080
(remont obiektów piętrzących - zastawek) na potrzeby projektu nr POIS.02.04.00-00-0108/16 pn.
„Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych zależnych od wód” w ramach działania 2.4 Oś
priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, II postępowanie nr ref.: STI.
082.1.18.2021 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;4) odbiorcami danych
osobowych osób fizycznych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (t.j. Dz. U. 2019 r. poz. 2019 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;5) dane osobowe osób fizycznych
będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawyPzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez
osoby fizyczne danych osobowych dotyczących bezpośrednio tych osób jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;7) w odniesieniu do
danych osobowych osób fizyc

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) osoby fizyczne posiadają:a) prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących (na podstawie art. 15 RODO). W przypadku gdy wykonanie
obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub
daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.b) prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych (na podstawie art. 16 RODO)*;c) prawo żądania (na podstawie art. 18
RODO) od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art.
18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu; d) prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2 00-193 Warszawa w przypadku
uznania, że przetwarzanie przez Muzeum Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO9)
osobą fizycznym nie przysługuje:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.*
Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie:
prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ST-I.082.1.18.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie zabiegów ochrony czynnej na obszarze Natura 2000
Torfowisko Wielkie Błoto PLH120080 (remont obiektów piętrzących - zastawek) na potrzeby
projektu nr POIS.02.04.00-00-0108/16 pn. „Ochrona siedlisk i gatunków terenów nieleśnych
zależnych od wód” w ramach działania 2.4 Oś priorytetowa II Programu Operacyjnego
Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

4.2.6.) Główny kod CPV: 45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji stałych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wydłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. O udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli
Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie
polegające na wykonaniu zabiegów ochronny czynnej na obiekcie ( lub urządzeniu)
hydrotechnicznym lub melioracyjnym, rzece lub potoku, rowie, o wartości tej zamówienia albo
łącznej wartości tych zamówień minimum 100.000,00 zł brutto.
5) Warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż
dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj.:
Koordynatorem prac:
a. kwalifikacje i umiejętności: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń, lub uprawnienia równoważne do powyższych, a
wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz przynależność do
Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
b. posiada doświadczenie w wykonaniu co najmniej jednego zamówienia polegającego na
wykonaniu zabiegów ochronny czynnej na obiekcie ( lub urządzeniu) hydrotechnicznym lub
melioracyjnym, rzece lub potoku, rowie. Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo
budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji
i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831).
Dopuszcza się uprawnienia równoważne – dla osoby, która posiada uzyskane przed dniem
wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia lub stwierdzenie
posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie i
zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, zdobyte w
innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, lub którzy
nabyli prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności
w oparciu o przepisy prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej
lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron
umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, a kwalifikacje te zostały uznane na zasadach
przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.
2272).
Uwaga:
pod pojęciem "zamówienia" Zamawiający rozumie umowę.
W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień (umów) jest określona w innej walucie niż
PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na podstawie śr. kursu złotego w stosunku do
walut obcych zgodnie z tabelą kursów śr. NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia
podmiotowych środków dowodowych, tj.:
a) wykaz wykonanych zamówień, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów potwierdzających należyte wykonanie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - zgodnie z treścią załącznika nr 5. do SWZ.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji zamówień wykonywanych wspólnie z
innymi wykonawcami, powyższy Wykaz dotyczy zamówień, w których wykonaniu Wykonawca
bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których
wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
b) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wynikającym z art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2020 poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębna
ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie ofert, oferty częściowej niezależnie od
innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 6 do
SWZ.
c) Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z treścią
załącznika nr 7 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedłożenia wraz z ofertą: odpisu lub
informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia
ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych
dokumentów.
2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie
wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1, Zamawiający żąda od wykonawcy złożenia wraz
z ofertą:Pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do
reprezentowania Wykonawcy. Wymóg powyższy ma zastosowanie odpowiednio do osoby
działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
publicznego
1. Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
Zgodnie z dyspozycją przepisu art. 273 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca dołączy do oferty:
Oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia
braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz spełniania warunków udziału w
postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4) W przypadku udzielenia zamówienia Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie, Zamawiający przed zawarciem umowy może zażądać złożenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany mogą dotyczyć:
a) zmiany sposobu lub zakresu wykonywania umowy, w tym także rezygnacja z części
zamówienia, b) rozszerzenia lub ograniczenia obowiązków Wykonawcy, wchodzących w zakres
przedmiotowy umowy,
c) zmiany terminów wykonywania usług lub ich części, a także zmiany terminu wykonania
umowy,
d) zastąpienie zakresu planowanych do wykonania usług innym zakresem usług przy
zachowaniu wymogów jakościowych oraz wymogu zgodności z celem i zasadami realizacji
umowy,
e) zmiany zasad finansowania zadania, w szczególności odnośnie terminów płatności i
możliwości wystawiania faktur częściowych, a także zmiany innych warunków płatności,
f) zmiany wynagrodzenia.
3. Strony zastrzegają możliwość zmiany treści umowy w przypadku zaistnienia następujących
okoliczności:
a) gdy zmiana postanowień umownych jest korzystna dla Zamawiającego, a konieczność
wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili
zawarcia umowy i okoliczności te są niezależne od stron umowy;
b) w przypadku zmiany zasad finansowania zadania wynikających ze zmian w planie
finansowym bądź budżecie Zamawiającego lub też uzgodnień z instytucją finansującą zadanie;
c) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych
lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na współfinansowanie zamówienia na usługę lub
zmian i wytycznych instytucji przyznających środki na dofinansowanie na nowe projekty;
d) w przypadku wystąpienia „siły wyższej” lub innego zdarzenia losowego; „Siła wyższa”
oznacza wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy,
którego skutkom nie można zapobiec, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące
niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
e) w przypadku zmiany stanu prawnego, który będzie wnosił nowe wymagania co do sposobu
realizacji jakiegokolwiek elementu usług;
f) w przypadku gdy z przyczyn technicznych, społecznych, sytuacji pogodowej, nie jest możliwe
wykonanie poszczególnych czynności celem prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, lub gdy
od wyniku działania innych podmiotów, nie związanych z realizacją niniejszego przedmiotu
umowy oraz Zamawiającego uzależnione jest wykonanie należycie przedmiotu niniejszej
umowy;
g) w przypadku gdy wymagana jest zmiana związana z koniecznością dostosowania terminu i
sposobu wykonania umowy w związku z okresem w jakim wymagane jest podjęcie
poszczególnych działań, a przy niezmienionych zapisach umowy wykonanie tych działań byłoby
niemożliwe lub wykonane czynności byłyby nieprawidłowo wykonane;
h) w przypadku gdy wymagana jest zmiana wskutek wydłużenia się terminów postępowania
celem uzyskania pozwoleń, uzgodnień, zgód, opinii itp. wymaganych przepisami prawa,
i) w wypadku wystąpienia którejkolwiek ze zmian przepisów tj. :
 stawki podatku od towarów i usług,
 wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,
ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym
wynagrodzeniu za pracę,
 zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości
stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
 zasad gromadzenia i wysokości wpłat pracowniczych planów kapitałowych o których mowa w
ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych,
jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
Warunek wprowadzenia - wniosek jednej ze stron.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://rdos-krakow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-30 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę na elewacje - Kraków
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę na elewacje. Zatrudnię brygadę do elewacji posiadam własne rusztowania 70 zł za m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI