Wykonanie zabezpieczenia drogi poobozowej usytuowanej na odcinku BI byłego KL Auschwitz...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie zabezpieczenia drogi poobozowej usytuowanej na odcinku BI byłego KL Auschwitz II-Birkenau na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOświęcim
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-04-08
  • ZamawiającyPaństwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-23
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00095688
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
wykonanie zabezpieczenia drogi poobozowej usytuowanej na odcinku BI byłego KL Auschwitz II-Birkenau na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Państwowa Instytucja Kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

wykonanie zabezpieczenia drogi poobozowej usytuowanej na odcinku BI byłego KL Auschwitz II-Birkenau na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b52ef95-aa96-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095688

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056226/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Zabezpieczenie dróg poobozowych zlokalizowanych na odcinki BI byłego KL Auschwitz II-Birkenau

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,344853,2021.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :Złożenie
oferty wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt 7 SWZ oraz jej
wycofanie odbywa się przy użyciu miniPortalu zamieszczonego na stronie internetowej
https://miniportal.uzp.gov.pl/. System miniPortal zapewnia bezpłatną możliwość szyfrowania ofert.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów elektronicznych
składających się na ofertę wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt.
7 SWZ oraz jej wycofanie opisane zostały w Instrukcji korzystania z miniPortalu
zamieszczonej na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w Dziale XXI
SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w Dziale XXI
SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 459350,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wykonanie zabezpieczenia drogi poobozowej usytuowanej na odcinku BI byłego KL Auschwitz
II-Birkenau na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych
robót, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp o wartości nie większej niż do
50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie będzie polegało na powtórzeniu
robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia podstawowego.
Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy zamówienia podstawowego w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba i możliwość rozszerzenia zamówienia podstawowego oraz zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za realizację zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostanie ustalona na podstawie stawek brutto zawartych w ofercie Wykonawcy za:
a) Przeprowadzenie badań archeologicznych wraz z pracami ziemnymi polegającymi na ręcznym odsłonięciu (siłami budowlanymi) nawierzchni drogi historycznej pod nadzorem archeologicznym zgodnie z warunkami określonymi w pozwoleniu Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków wraz z opracowaniem wyników oraz dokumentacją z przeprowadzonych badań archeologicznych, b) Wykonanie 1m2 nowych warstw podbudowy i nawierzchni na istniejących, bez zmian
warstwach drogi historycznej oraz muldy trawiastej wraz z dokumentacją
powykonawczą, c) Konserwację 1 dm2 obiektów metalowych.
Przewidziane wynagrodzenie za wykonanie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych będzie wynagrodzeniem kosztorysowym. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy pod warunkiem, że zrealizował roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem w terminie i z najwyższą starannością,
zapewni nie gorszy standard wykonywania nowego zamówienia niż podstawowego, przy zawieraniu umowy na zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – zaakceptuje istotne warunki umowy odnoszącej się do zamówienia podstawowego z uwzględnieniem różnic wynikających z wartości, czasu realizacji i innych
istotnych okoliczności mających miejsce w chwili udzielania zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe doświadczenie kierownika robót

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy,
którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub
zawodowej, tj.:
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie wykonał:
- roboty budowlane dotyczące minimum 2 (dwa) zadań utwardzenia traktów pieszojezdnych w parkach przynależnych do obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru
zabytków lub innego właściwego rejestru*, inwentarza muzeum będącego instytucją
kultury lub budowy ciągów ulicznych objętych ochroną konserwatorską
z tym, że wynagrodzenie za wykonanie co najmniej jednego z powyższych zadań
wynosiło nie mniej niż 250 000 zł brutto
Wartość prac określonych w walucie innej niż PLN Wykonawca przeliczy w złotych
według kursu średniego NBP (tabela A) na dzień zakończenia prac i robót budowlanych
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował:
a) co najmniej jedną (1) osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia przewidzianą do
pełnienia funkcji Kierownika budowy:
- posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej bez ograniczeń, określone przepisami
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
- posiadającego kwalifikacje i praktykę określone w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca
2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami;
9
- mogącego się wykazać udziałem w co najmniej 3 robotach budowlanych (licząc od
momentu uzyskania uprawnień do kierowania robotami budowlanymi) na
stanowisku kierownika budowy wg wymaganych kodów CPV:
45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
z zastrzeżeniem, że powyższe doświadczenie obejmuje okres ostatnich 5 lat przed
dniem składania ofert,
b) co najmniej jedną (1) osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia przewidzianą do
pełnienia funkcji Kierownika robót posiadającego uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń oraz mogącego wykazać się
udziałem w minimum jednej (1) robocie budowlanej polegającej na realizacji ciągu
pieszo-jezdnego o nawierzchni mineralnej wodoprzepuszczalnej lub budowie ciągów
ulicznych objętych ochroną konserwatorską na stanowisku kierownika robót (licząc od
dnia uzyskania uprawnień zawodowych) wg wymaganych kodów CPV:
45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
z zastrzeżeniem, że powyższe zadanie było wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed
dniem składania ofert.
c) Archeologiem pełniącym nadzór archeologiczny, który posiada uprawnienia do
prowadzenia badań archeologicznych zgodnie z art. 37e ustawy o ochronie zabytków
(Dz.U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późniejszymi zmianami), tj.: badaniami
archeologicznymi kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite
studia magisterskie, w zakresie archeologii i przez co najmniej 12 miesięcy brała udział
w badaniach archeologicznych (doświadczenie zawodowe może być nabyte poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Dodatkowo w okresie trzech lat przed datą
otwarcia przetargu wykonał co najmniej 3 usługi polegające na kierowaniu badaniami
archeologicznymi związanymi z wykonywaniem robót budowlanych lub prac
konserwatorskich przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków będącym obiektem
murowanym lub obiektem związanym z funkcjonowaniem założeń obozowych z
okresów wojen nowożytnych.
Uwaga: Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji kierownika budowy z funkcją kierownika
robót o wymaganych przez zamawiającego specjalnościach. Kierownik budowy i kierownicy
robót powinni posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 07
lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2017 poz. 1332. z p.zm.) oraz rozporządzeniem
Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (tj. Dz. U z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących
przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w
budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których
odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach
odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
(jt. Dz.U. z 2016, poz. 65). Zamawiający dopuszcza zgodnie z zapisami art. 20a Ustawy z dnia
10
15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j.
Dz.U. z 2014 r. poz. 1946, z 2016 r. poz. 65) uprawnienia do „świadczenia usług
transgranicznych”. Zamawiający wskazuje, iż obywatel państwa członkowskiego, posiadający
kwalifikacje zawodowe architekta, inżyniera budownictwa lub urbanisty, który prowadzi
zgodnie z prawem działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska
państwie członkowskim ma prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu
na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych,
z zastrzeżeniem wymogów określonych w ust. 2-11 ww. przepisu. W takiej sytuacji, osoby
wskazane w powyższym przepisie, nie są obowiązane do przeprowadzenia procedury uznania
kwalifikacji zawodowych w trybie przewidzianym w art. 33a wyżej wskazanej ustawy. W celu
potwierdzenia wykonywania określonej działalności w charakterze „usługi transgranicznej”
dana osoba musi posiadać m.in. tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu
zawodowego, zgodnie z art. 20a ust. 6 powołanej ustawy.
* Przez „inny właściwy rejestr” ze względu na miejsce położenia zabytku Zamawiający
rozumie każdy, tak w Europie, jak i na świecie rejestr bądź wykaz, ewidencję zabytków będący
odpowiednikiem rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie
zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późniejszymi
zmianami).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, nie będzie wezwany do złożenia podmiotowych środków dowodowych w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W związku z bezpośrednim powiązaniem spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej w zakresie wykazania przez Wykonawcę dysponowania osobą, którą skieruje do realizacji zamówienia (określonego w pkt 3.2. Działu V SWZ) z Kryterium oceny ofert nr 3 (określonym jako kryterium nr 3 w Dziale XV SWZ) Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na
temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (Załącznik nr 5 do SWZ).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa winny
być załączone do oferty. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane
wykonają poszczególni Wykonawcy. (Wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).
4.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny
podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4.3. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa powyżej w pkt 4.2.,
potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
4.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
4.3.2. sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
4.3.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa
winny być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dołączają
do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni
Wykonawcy. (Wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).
25
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie
uznana za najkorzystniejszą na trzy (3) dni przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia
publicznego są zobowiązani przedstawić zamawiającemu stosowną umowę regulującą
współpracę tych Wykonawców występujących wspólnie, zawierającą w swojej treści
następujące postanowienia:
3.1. określenie celu gospodarczego,
3.2. oznaczenie czasu trwania konsorcjum, obejmującego okres realizacji przedmiotu
zamówienia,
3.3. podział zadań pomiędzy poszczególnych Wykonawców występujących wspólnie,
zgodny z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2,
3.4. wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy wspólnej przez któregokolwiek z
Wykonawców występujących do czasu wykonania zamówienia w całości,
3.5. solidarną odpowiedzialność Wykonawców występujących wspólnie za realizację
przedmiotu zamówienia,
3.6. solidarność Wykonawców jako wierzycieli względem wierzytelności, które będą im
przysługiwały w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w ramach zawartej z
Zamawiającym Umowy,
3.7. określenie sposobu płatności wynagrodzenia przez Zamawiającego przysługującego
Wykonawcom w związku z realizacją zamówienia, zgodnie z którym faktury na rzecz
Zamawiającego będzie wystawiał Lider, który będzie się rozliczał wewnętrznie z
drugim członkiem konsorcjum.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z par. 14 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-08 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

- Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy);
- Oświadczenia Wykonawców wspólnie składających ofertę w zakresie realizowanych przez nich
zakresów przedmiotu umowy zgodnie z Działem XXIII SWZ (jeżeli dotyczy);
-Oświadczenie (oświadczenia) z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp;
- Wykaz osób (Załącznik nr 5 do SWZ);
- Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę układanie płytek - Kraków i Jasło
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę układanie płytek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI