Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie węzłów higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz dostosowanie pomieszczeń Szpitala w Poznaniu do wymogów określonych w decyzjach pokontrolnych PIP i SANEPID
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292209
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juraszów 7/19
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: watral@lutycka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutycka.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie węzłów higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz dostosowanie pomieszczeń Szpitala w Poznaniu do wymogów określonych w decyzjach pokontrolnych PIP i SANEPID
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1fabeae-0951-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163238
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018752/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie węzłów higieniczno-sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.lutycka.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdziałem 13 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZW/DZP/53/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie węzłów higieniczno - sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych w ramach zadania dostosowanie pomieszczeń Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu do wymogów określonych
w decyzjach pokontrolnych PIP i SANEPID - zgodnie z załącznikami do niniejszej SWZ oraz projektem umowy
Prace na oddziale prowadzone będą w godzinach 7:30 do 17:00, natomiast prace głośne tj. kucie, wiercenie, mogą być prowadzane w godzinach uzgodnionych
z Działem Technicznym.
Całość prac będzie prowadzona podczas funkcjonowania oddziału szpitalnego
z uwzględnieniem nie zakłóconej pracy pracowników Szpitala oraz biorąc pod uwagę dobro pacjentów.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia rejonu prowadzenia prac
aby nie dopuścić do zabrudzeń korytarzy i zapewnia codzienne utrzymanie czystości. Wszelkiego rodzaju odpady budowlane muszą zostać zutylizowane z obowiązującymi przepisami.
Po zakończonych pracach należy wykonać i przedstawić wyniki pomiarów instalacji elektrycznej w remontowanych pomieszczeniach.
Zalecana wizja lokalna w celu oględzin miejsca wykonywanych prac - wniosek
o przeprowadzenie wizji lokalnej należy przesłać na adres e-mailowy watral@lutycka.pl
Kontakt w sprawie realizacji umowy z Działem Technicznym Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu.
Etapy prac każdorazowo będą uzgadniane z Działem Technicznym Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem 21 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: skrócenie terminu wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji po naprawie
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału - załącznik nr 2 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału - załącznik nr 2 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Koncepcje wybranych pomieszczeń (załączniki od A_01 – A_07 oraz od I_01 – I_07)
2. Obmiar / przedmiar robót – załącznik nr 7 do SWZ
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. koncepcje wybranych pomieszczeń (załączniki od A_01 – A_07 oraz od I_01 – I_07)
2. Obmiar / przedmiar robót – załącznik nr 7 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli dotyczy)
3. Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ/załącznik nr 5
do umowy
4. Oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę - zgodnie
z załącznikiem nr 4 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z rozdziałem 12 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z rozdziałem 25 SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 19.1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu: 2021-09-14 o godz. 10:00, za pośrednictwem Platformy, na karcie ”Oferta/Załączniki”, poprzez ich odszyfrowanie, które jest jednoznaczne z ich upublicznieniem.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-14 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający określa następujące wymagania odnośnie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, (zgodnie z rozdziałem 4.2 SWZ oraz & 12 projektu umowy)
2. W treści projektu umowy znajduje się m. in. zapis o obowiązku potwierdzenia, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego tj. nie niższą niż 50 000,00 zł, na jedno i wszystkie zdarzenia, ważnej na terytorium Polski, z udziałem
własnym/franszyzą redukcyjną/integralną nie wyższą niż 5% wartości szkody.