WYKONANIE USŁUGI: OPRACOWANIU WIELOBRANŻOWEJ KONCEPCJI ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANEJ...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
WYKONANIE USŁUGI: OPRACOWANIU WIELOBRANŻOWEJ KONCEPCJI ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANEJ ROZBUDOWY I PRZEBUDOWA OBIEKTU SĄDU OKRĘGOWEGO W OSTROŁĘCE ZLOKALIZOWANEGO W OSTROŁĘCE PRZY UL. GOMULICKIEGO 5
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrołęka
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
  • Termin składania wniosków2022-04-22
  • ZamawiającySąd Okręgowy w Ostrołęce
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-08
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00115014
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
WYKONANIE USŁUGI: OPRACOWANIU WIELOBRANŻOWEJ KONCEPCJI ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANEJ ROZBUDOWY I PRZEBUDOWA OBIEKTU SĄDU OKRĘGOWEGO W OSTROŁĘCE ZLOKALIZOWANEGO W OSTROŁĘCE PRZY UL. GOMULICKIEGO 5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Ostrołęce

1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy w Ostrołęce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000570648

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gomulickiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.dyrektora@ostroleka.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroleka.so.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE USŁUGI: OPRACOWANIU WIELOBRANŻOWEJ KONCEPCJI ARCHITEKTONICZNO – BUDOWLANEJ ROZBUDOWY I PRZEBUDOWA OBIEKTU SĄDU OKRĘGOWEGO W OSTROŁĘCE ZLOKALIZOWANEGO W OSTROŁĘCE PRZY UL. GOMULICKIEGO 5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79d3125d-b708-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00115014

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00092619/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie usługi polegającej na: opracowaniu wielobranżowej koncepcji architektoniczno-budowlanej rozbudowy i przebudowy obiektu Sądu Okręgowego w Ostrołęce przy ul. Gomulickiego 5.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.ezamowienia.ms.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.ezamowienia.ms.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: n/d

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.ezamowienia.ms.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Rozdział XXVI. w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Rozdział XXVI. w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na: opracowaniu wielobranżowej koncepcji architektoniczno – budowlanej rozbudowy i przebudowy obiektu Sądu Okręgowego w Ostrołęce (zwana dalej: „Inwestycją” lub zwanym dalej: „Obiektem”) zlokalizowanego w Ostrołęce przy ul. Gomulickiego 5.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena oferty brutto (C) – 60 %
1) W zakresie powyższego kryterium oferta może uzyskać maks. 60 pkt.
2) Ocena punktowa kryterium „Cena oferty brutto” dokonana zostanie zgodnie z formułą: Zamawiający przyporządkuje najkorzystniejszej wartości (najniższa cena) maksymalną ilość punktów zgodnie z przyjętą skalą punktową, tj. 60. Każdej następnej wartości Zamawiający przyporządkuje ilość punktów proporcjonalnie mniejszą stosując wzór:

najniższa cena ofertowa brutto
C= ––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– x100 x 60%
cena oferty badanej brutto

2. Zdolność techniczna lub zawodowa (Z) – 40%
1) W zakresie powyższego kryterium oferta może uzyskać maks. 40 pkt.
2) Ocena punktowa kryterium „Zdolność techniczna lub zawodowa” dokonana zostanie zgodnie z formułą:
a) 2 (dwa) opracowania wielobranżowej koncepcji
architektoniczno – budowlanej lub 2 (dwa)
opracowania wielobranżowego projektu budowalnego – 16 pkt;
b) 3 (trzy) opracowania wielobranżowej koncepcji
architektoniczno – budowlanej lub 3 (trzy)
opracowania wielobranżowego projektu budowalnego – 24 pkt;
c) 4 (cztery) opracowania wielobranżowej koncepcji
architektoniczno – budowlanej lub 4 (cztery)
opracowania wielobranżowego projektu budowalnego – 32 pkt;
d) 5 (pięć) opracowań wielobranżowej koncepcji
architektoniczno – budowlanej lub 5 (pięć)
opracowań wielobranżowego projektu budowalnego – 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zdolność techniczna lub zawodowa (Z)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: 100 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, Wykonawcy mogą wykazywać spełnianie w/w warunku łącznie, tj. dopuszczalne jest sumowanie sum gwarancyjnych z dokumentów potwierdzających, że Wykonawcy są ubezpieczeni
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia w celu uzyskania łącznej sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 100 000,00 zł.

2) dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże,
że: wykonał w okresie ostatnich 6 (sześciu) lat (przed upływem terminu składania ofert),
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – że wykonał należycie minimum 2 (dwóch) i maksimum 5 (pięciu) zamówień na wykonanie usług (zrealizowanych na podstawie zawartych odrębnych umów) o wartości minimum:
1) 150 000,00 zł brutto każde, polegające na opracowaniu wielobranżowej koncepcji architektoniczno – budowlanej;
2) 500 000,00 zł brutto każde, polegające na opracowaniu wielobranżowego projektu budowalnego;
obiektów użyteczności publicznej w szczególności budynków sądów powszechnych.
W przypadku składania oferty wspólnej wyżej wymieniony warunek musi spełniać
co najmniej jeden z Wykonawców w całości.


Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
• zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie;
• zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 (pięć) dni od dnia wezwania, następujących
podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1) Dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 (pięć) dni od dnia wezwania, następujących
podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
1) Dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu:
1) dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż: 100 000,00 zł.
W przypadku składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców, Wykonawcy mogą wykazywać spełnianie w/w warunku łącznie, tj. dopuszczalne jest sumowanie sum gwarancyjnych z dokumentów potwierdzających, że Wykonawcy są ubezpieczeni
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia w celu uzyskania łącznej sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 100 000,00 zł.

2) dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże,
że: wykonał w okresie ostatnich 6 (sześciu) lat (przed upływem terminu składania ofert),
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – że wykonał należycie minimum 2 (dwóch) i maksimum 5 (pięciu) zamówień na wykonanie usług (zrealizowanych na podstawie zawartych odrębnych umów) o wartości minimum:
1) 150 000,00 zł brutto każde, polegające na opracowaniu wielobranżowej koncepcji architektoniczno – budowlanej;
2) 500 000,00 zł brutto każde, polegające na opracowaniu wielobranżowego projektu budowalnego;
obiektów użyteczności publicznej w szczególności budynków sądów powszechnych.
W przypadku składania oferty wspólnej wyżej wymieniony warunek musi spełniać
co najmniej jeden z Wykonawców w całości.


Przez zamówienia wykonane należy rozumieć:
• zamówienia rozpoczęte i zakończone w w/w okresie;
• zamówienia zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

24. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć:
1) Wypełniony Formularz Ofertowy, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SWZ, z załączonym do Załącznika Nr 1 Wykazem zdolności technicznej lub zawodowej –
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania
o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy
z Wykonawców (wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako Wykonawcy składający ofertę wspólną).
3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się̨ o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców; oświadczenia te winny potwierdzać spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
4) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana
do jego reprezentowania – odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
5) Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 4) powyżej
– pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego
do reprezentacji spółki) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
6) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako Wykonawcy składający ofertę wspólną);
7) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ) – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
8) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ) – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegają na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby;
9) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający,
że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców, którzy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegają na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium: w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 groszy);
w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo
– kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b. ust. 5. pkt 2) ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. z dnia 28 stycznia 2020 r. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

22. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje się na swoim profilu Wykonawcy i składając ofertę w zakładce „Wykonawcy” doda pozostałych Wykonawców wpisując ich dane.
Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz
w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-22 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.ms.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-22 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię ekipę do układania kostki brukowej - Sokołów Podlaski
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię ekipę do układania kostki brukowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI