Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie KOWR

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie KOWR OT Olsztyn, położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego (VII)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-09-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKrajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-09
  • Numer ogłoszenia594898-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 594898-N-2019 z dnia 2019-09-09 r.

Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie KOWR OT Olsztyn, położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego (VII)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie, krajowy numer identyfikacyjny 36784953800106, ul. Głowackiego  6 , 10-448  Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. (89) 524-88-04, , e-mail zamowienia.publiczne.olsztyn@kowr.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.kowr.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna / Agencja wykonawcza
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.kowr.gov.pl/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.kowr.gov.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
W formie pisemnej pod rygorem nieważności
Adres:
Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Olsztynie, ul. Głowackiego 6, 10-448 Olsztyn

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie KOWR OT Olsztyn, położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego (VII)
Numer referencyjny: OLS.WOP.260.59.2019.SB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie KOWR OT Olsztyn, położonych na terenie woj. warmińsko-mazurskiego. 2. Ww. zamówienie zostało podzielone na 3 części: 1) Część Nr 1 zamówienia - Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie KOWR OT Olsztyn, położonych na terenie gm. Działdowo, Sępopol, Górowo Iławeckie, Lidzbark Warmiński, Gietrzwałd, Olsztynek, Świątki i Pasym oraz miasta Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie. W skład ww. części zamówienia wchodzi 12 zleceń polegających m.in. na: 1. Wznowieniu granic (10 punktów) działki nr 35 o powierzchni 5,6452 ha (bez obliczenia powierzchni działki), położonej w obrębie SZENKOWO, gmina Działdowo; 2. Wznowieniu części granicy (6 punktów) działki nr 25 o powierzchni 1,66 ha, położonej w obrębie PRĘTŁAWKI, gmina Sępopol; 3. Podziale działki nr 193 o powierzchni 5,68 ha, położonej w obrębie SOŁTYSOWIZNA, gmina Górowo Iławeckie; 4. Sporządzeniu mapy do celów projektowych dla działek nr 1, oraz nr 12/1, położonych w obrębie nr 74 miasta Olsztyna; 5. Podziale działki nr 12/3 o powierzchni 1,3794 ha, położonej w obrębie nr 148, miasta Olsztyna; 6. Wznowieniu granic (5 punktów) działki nr 141 o powierzchni 0,25 ha, położonej w obrębie RUNOWO, gmina Lidzbark Warmiński; 7. Wznowieniu części granic (4 punkty) działki nr 8/22 o powierzchni 3,40 ha, położonej w obrębie PĘGLITY, gmina Gietrzwałd; 8. Podziale działki nr 277/1 o powierzchni 1,59 ha, położonej w obrębie Lichtajny, gmina Olsztynek; 9. Podziale działki nr 63/10 o powierzchni 0,4518 ha, położonej w obrębie OLSZTYNEK 5, gmina Olsztynek; 10. Instalacji łat wodowskazowych oraz reperu kontrolnego na obiekcie: Obiekt Stawowy Konradowo położony na działkach nr: 5/4, 6/4, 3/10, 34/2, obręb KONRADOWO oraz na działkach nr 6/7, 6/8, obręb WYSOKIE, gmina Świątki; 11. Połączeniu działek nr 65 i 22/6 oraz działek nr 43/2 i 41/3, położonych w obrębie Rutki, gmina Pasym, a następnie ich podział oraz podział działki nr 23/6, obręb Rutki, gmina Pasym; 12. Wznowieniu granic działki nr 97 o powierzchni 0,2380 ha, położonej w obrębie SZENKOWO, gmina Działdowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2.1 do SIWZ, w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SIWZ oraz w materiałach pomocniczych, które stanowią załącznik Nr 6.1 do SIWZ. 2) Część Nr 2 zamówienia - Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie KOWR OT Olsztyn, położonych na terenie gm. Grunwald, Dąbrówno i Biskupiec Pomorski, woj. warmińsko-mazurskie. W skład ww. części zamówienia wchodzi 7 zleceń polegających m.in. na: 1. Podziale działki nr 5/1 o powierzchni 62,26 ha, położonej w obrębie DYLEWO, gmina Grunwald; 2. Podziale działki nr 5/25 o powierzchni 87,30 ha, położonej w obrębie DYLEWO, gmina Grunwald; 3. Podziale działki nr 21/2 o powierzchni 173,90 ha, położonej w obrębie DYLEWO, gmina Grunwald; 4. Podziale działki nr 1/12 o powierzchni 147,04 ha, położonej w obrębie PLĄCHAWY, gmina Dąbrówno; 5. Podziale działki nr 5/3 o powierzchni 87,40 ha, położonej w obrębie PLĄCHAWY, gmina Dąbrówno; 6. Podziale działki nr 7/3 o powierzchni 142,66 ha, położonej w obrębie PLĄCHAWY, gmina Dąbrówno; 7. Podziale działki nr ½ o powierzchni 22,67 ha, położonej w obrębie FITOWO, gmina Biskupiec Pomorski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2.2 do SIWZ, w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SIWZ oraz w materiałach pomocniczych, które stanowią załącznik Nr 6.2 do SIWZ. 3) Część Nr 3 zamówienia - Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie KOWR OT Olsztyn, położonych na terenie gm. Wieliczki i Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie. W skład ww. części zamówienia wchodzą 2 zlecenia polegające m.in. na: 1. Wznowieniu granic działki nr 137 o powierzchni 0,53 ha, położonej w obrębie NIEDŹWIEDZKIE, gmina Wieliczki; 2. Wznowieniu granic działek (45 punktów) nr 22/35 o powierzchni 75.811 ha, oraz 37/3 o powierzchni 16,7554 ha położonych w obrębie Łabapa, gmina Węgorzewo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2.3 do SIWZ, w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SIWZ oraz w materiałach pomocniczych, które stanowią załącznik Nr 6.3 do SIWZ. 3. Powyższe usługi geodezyjne należy wykonać zgodnie z opisem, który stanowi załącznik Nr 7 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 71355000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71354000-4
71330000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 113108,59
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 100
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Terminy realizacji poszczególnych zleceń cząstkowych zostały określone szczegółowo w SIWZ
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Nie dotyczy
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Nie dotyczy
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Nie dotyczy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty należy załączyć: 1) formularz ofertowy, 2) niezbędne pełnomocnictwa, 3) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia. 4) formularz cenowy; 5) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) 960,00 zł (słownie złotych: dziewięćset sześćdziesiąt złotych) dla części Nr 1 zamówienia, 2) 2.100,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące sto złotych) dla części Nr 2 zamówienia, 3) 240,00 zł (słownie złotych: dwieście czterdzieści złotych) dla części Nr 3 zamówienia, przed upływem określonego w SIWZ terminu składania ofert. 2. Szczegóły dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale XI SIWZ.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, jeżeli będzie ona dotyczyła zdarzeń wymienionych w § 12 istotnych postanowień umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SIWZ
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-17, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski pod rygorem nieważności
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie KOWR OT Olsztyn, położonych na terenie gm. Działdowo, Sępopol, Górowo Iławeckie, Lidzbark Warmiński, Gietrzwałd, Olsztynek, Świątki i Pasym oraz miasta Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W skład ww. części zamówienia wchodzi 12 zleceń polegających m.in. na: 1. Wznowieniu granic (10 punktów) działki nr 35 o powierzchni 5,6452 ha (bez obliczenia powierzchni działki), położonej w obrębie SZENKOWO, gmina Działdowo; 2. Wznowieniu części granicy (6 punktów) działki nr 25 o powierzchni 1,66 ha, położonej w obrębie PRĘTŁAWKI, gmina Sępopol; 3. Podziale działki nr 193 o powierzchni 5,68 ha, położonej w obrębie SOŁTYSOWIZNA, gmina Górowo Iławeckie; 4. Sporządzeniu mapy do celów projektowych dla działek nr 1, oraz nr 12/1, położonych w obrębie nr 74 miasta Olsztyna; 5. Podziale działki nr 12/3 o powierzchni 1,3794 ha, położonej w obrębie nr 148, miasta Olsztyna; 6. Wznowieniu granic (5 punktów) działki nr 141 o powierzchni 0,25 ha, położonej w obrębie RUNOWO, gmina Lidzbark Warmiński; 7. Wznowieniu części granic (4 punkty) działki nr 8/22 o powierzchni 3,40 ha, położonej w obrębie PĘGLITY, gmina Gietrzwałd; 8. Podziale działki nr 277/1 o powierzchni 1,59 ha, położonej w obrębie Lichtajny, gmina Olsztynek; 9. Podziale działki nr 63/10 o powierzchni 0,4518 ha, położonej w obrębie OLSZTYNEK 5, gmina Olsztynek; 10. Instalacji łat wodowskazowych oraz reperu kontrolnego na obiekcie: Obiekt Stawowy Konradowo położony na działkach nr: 5/4, 6/4, 3/10, 34/2, obręb KONRADOWO oraz na działkach nr 6/7, 6/8, obręb WYSOKIE, gmina Świątki; 11. Połączeniu działek nr 65 i 22/6 oraz działek nr 43/2 i 41/3, położonych w obrębie Rutki, gmina Pasym, a następnie ich podział oraz podział działki nr 23/6, obręb Rutki, gmina Pasym; 12. Wznowieniu granic działki nr 97 o powierzchni 0,2380 ha, położonej w obrębie SZENKOWO, gmina Działdowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2.1 do SIWZ, w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SIWZ oraz w materiałach pomocniczych, które stanowią załącznik Nr 6.1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1, 71330000-0, 71354000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 32137,59
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 100
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Terminy realizacji poszczególnych zleceń cząstkowych zostały określone szczegółowo w formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 2.1 do SIWZ


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie KOWR OT Olsztyn, położonych na terenie gm. Grunwald, Dąbrówno i Biskupiec Pomorski, woj. warmińsko-mazurskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W skład ww. części zamówienia wchodzi 7 zleceń polegających m.in. na: 1. Podziale działki nr 5/1 o powierzchni 62,26 ha, położonej w obrębie DYLEWO, gmina Grunwald; 2. Podziale działki nr 5/25 o powierzchni 87,30 ha, położonej w obrębie DYLEWO, gmina Grunwald; 3. Podziale działki nr 21/2 o powierzchni 173,90 ha, położonej w obrębie DYLEWO, gmina Grunwald; 4. Podziale działki nr 1/12 o powierzchni 147,04 ha, położonej w obrębie PLĄCHAWY, gmina Dąbrówno; 5. Podziale działki nr 5/3 o powierzchni 87,40 ha, położonej w obrębie PLĄCHAWY, gmina Dąbrówno; 6. Podziale działki nr 7/3 o powierzchni 142,66 ha, położonej w obrębie PLĄCHAWY, gmina Dąbrówno; 7. Podziale działki nr ½ o powierzchni 22,67 ha, położonej w obrębie FITOWO, gmina Biskupiec Pomorski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2.2 do SIWZ, w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SIWZ oraz w materiałach pomocniczych, które stanowią załącznik Nr 6.2 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1, 71330000-0, 71354000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 72837,00
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Terminy poszczególnych zleceń cząstkowych zostały szczegółowo określone w formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 2.2 do SIWZ


Część nr: 3 Nazwa: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie KOWR OT Olsztyn, położonych na terenie gm. Wieliczki i Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W skład ww. części zamówienia wchodzą 2 zlecenia polegające m.in. na: 1. Wznowieniu granic działki nr 137 o powierzchni 0,53 ha, położonej w obrębie NIEDŹWIEDZKIE, gmina Wieliczki; 2. Wznowieniu granic działek (45 punktów) nr 22/35 o powierzchni 75.811 ha, oraz 37/3 o powierzchni 16,7554 ha położonych w obrębie Łabapa, gmina Węgorzewo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik Nr 2.3 do SIWZ, w istotnych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SIWZ oraz w materiałach pomocniczych, które stanowią załącznik Nr 6.3 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71355000-1, 71330000-0, 71354000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8133,60
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin wykonania poszczególnych zleceń cząstkowych zostały określone w formularzu cenowym, który stanowi załącznik Nr 2.3 do SIWZ






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy brygad (2-osobowych) do prac przy montażu instalacji elektrycznych - Mrągowo
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników lub brygad do montażu instalacji elektrycznych. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Praca na terenie Mrągowa i okolic. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI