Wykonanie rozbiórki altanek, baraku, ogrodzenia oraz wykonanie prac porządkowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie rozbiórki altanek, baraku, ogrodzenia oraz wykonanie prac porządkowych na terenie Parku Akcji Burza wraz z rozbiórką pawilonu handlowego mieszczącego w Warszawie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-11-16
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa
  • Data publikacji ogłoszenia2023-10-31
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00472302
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie rozbiórki altanek, baraku, ogrodzenia oraz wykonanie prac porządkowych na terenie Parku Akcji Burza wraz z rozbiórką pawilonu handlowego mieszczącego w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Zieleni m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365421948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hożej 13A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-528

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zzw.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zzw.waw.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie rozbiórki altanek, baraku, ogrodzenia oraz wykonanie prac porządkowych na terenie Parku Akcji Burza wraz z rozbiórką pawilonu handlowego mieszczącego w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3575035-7739-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00091719/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.20 Wykonanie rozbiórki altanek, baraku, ogrodzenia oraz wykonanie prac porządkowych na terenie Parku Akcji Burza wraz z rozbiórką pawilonu handlowego mieszczącego się przy ul. Bartyckiej w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d3575035-7739-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d3575035-7739-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe
odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia
2016/679, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu na ich
wniesienie.
2. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art.
16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
3. Zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
4. W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, spowoduje
ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o
których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.
5. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6 ustawy Pzp, stosuje się odpowiednio.
6. W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez zamawiającego, z uprawnienia, o którym
mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania
dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.
7. Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych
osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego
załączników.
8. W postępowaniu są przetwarzane dane osobowe podlegające ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o
ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679. Dane te mogą dotyczyć w szczególności
samego wykonawcy (osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą), jego pełnomocnika (osoby fizycznej), jak też informacji
o osobach, które w swojej ofercie Wykonawca przedkłada celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, braku
podstaw do wykluczenia z postępowania, jak i potwierdzenia wymogów zamawiającego dotyczących wykonania przedmiotu
zamówienia.
9. W postępowaniu i po zakończeniu postępowania do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych stosuje się przepisy
ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) oraz rozporządzenia 2016/679.
10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
10.1. administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Zarząd Zieleni m.st. Warszawy z siedzibą w Warszawie, ul. Hoża
13a, 00-528 Warszawa;
osobie fizycznej nie przysługuje:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 66/TP/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi uporządkowania terenu z zalegających odpadów, śmieci i gruzu, rozbiórka altanek i ogrodzenia betonowego i z siatki wraz ze słupkami, wycięcie zarośli, utrudniających poruszanie się po terenie działki, wyrównanie terenu i posianie trawy na obszarze zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Wojskowej Służby Kobiet, na działce nr 1/3, 3/2, 3,36, 3/4 i nr 4 w obrębie 1-07-06 oraz na działce nr 22/1 w obrębie 1-07-05, na terenie Parku AK Burza. Zlikwidowanie altanek i baraku, w których mieszkają bezdomni, wraz z uprzątnięciem terenu z odpadów pobytowych oraz uporządkowanie terenu po najemcach, z którymi skończyły się umowy dzierżawy rodzinnych ogródków działkowych, ma na celu przywrócenie ww. obszaru do stanu pierwotnego i odzyskanie jego estetycznego wyglądu. Poruszanie się po terenie stwarza zagrożenie bezpieczeństwa dla osób przebywających w jego otoczeniu. Powierzchnia działki jest gęsto porośnięta wieloletnimi drzewami i krzewami, przy czym roślinność uniemożliwia poruszanie się po niej. Teren podlegający uprzątnięciu sąsiaduje bezpośrednio z nowo powstałym parkiem pod Kopcem Powstania Warszawskiego, co ma znaczny wpływ na przywrócenie estetyki miejsca. Ogrodzenie na działkach jest silnie skorodowane. Stan elementów konstrukcyjnych jest zły, występują liczne ubytki w siatce ogrodzeniowej, ponadto w niektórych miejscach stwierdzono brak ciągłości ogrodzenia z przęseł betonowych (około 180 m) i ogrodzenia z elementów metalowych. Drugim obiektem, w ramach tego samego zamówienia, podlegającym rozbiórce wraz z wywiezieniem odpadów i uporządkowaniem terenu, jego wyrównaniem i posianiem trawy jest pawilon handlowy o wymiarach 9,5 m x 4,7 m i powierzchni około 45 m2, usytuowany przy ul. Bartyckiej na działce nr 3/36 w obrębie 1-07-05 w Warszawie. Rozbiórkę przeprowadza się w związku z bardzo złym stanem technicznym budynku, który uległ spaleniu, co ma też istotny wpływ na bezpieczeństwo osób przebywających w jego otoczeniu i estetykę miejsca w bezpośrednim sąsiedztwie Parku AK Burza, pod Kopcem Powstania Warszawskiego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90910000-9 - Usługi sprzątania

90513000-6 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają jedną ofertę ale odrębnie oświadczenia, żeby wykazać, że nie
podlegają wykluczeniu z postępowania. Zamawiający może żądać przekazania kopii umowy regulującej współpracę
Wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólnie (tj. na podstawie art. 58 ust. 1 ustawy Pzp);

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe
wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową,
normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych,
jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za
które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
2) gdy wystąpią warunki terenu budowy odbiegające w sposób istotny od przyjętych w Opisie
Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy, w szczególności
napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub
innych obiektów budowlanych,
3) gdy wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, których
wykonanie jest niezbędne do wykonania Przedmiotu Umowy,
4) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez
właściwe organy administracji państwowej lub samorządowej, które nie są następstwem
okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
5) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich
wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony
organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
6) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej
postanowieniami, przy czym przez „siłę wyższą” Strony rozumieją zdarzenie nagłe,
nieprzewidziane i niezależne od woli Stron, którego skutki są niemożliwe do zapobieżenia,
uniemożliwiające czasowe lub trwałe wykonanie Umowy w całości lub części, któremu nie
można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności. W szczególności
za siłę wyższą uznaje się pożar, powódź, epidemię, trzęsienia ziemi, awarię zasilania lub
naturalnych źródeł energii, huragany i inne katastrofy naturalne, a także stany
nadzwyczajne i wyjątkowe, w tym stan wojny, stan wojenny, stan klęski żywiołowej, stan
epidemii, stan zagrożenia epidemicznego, a także strajki, bojkoty, zamachy terrorystyczne,
blokady komunikacyjne o charakterze ponadregionalnym, a także przypadki wydawania
przez władze krajowe i lokalne aktów prawnych wprowadzających ograniczenia, nakazy lub
zakazy określonego zachowania się, niezależnie od formy takiego aktu,
3. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów
technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania
Przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach:
1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej Przedmiotem Umowy, przy
zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w
Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy, a wynikających
ze zmiany stanu prawnego w oparciu o który ją przygotowano albo gdy zastosowanie
przewidzianych w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do
Umowy, rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Przedmiotu
Umowy,
2) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych
odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Opisie Przedmiotu Zamówienia,
stanowiącym Załącznik nr 1 do Umowy, występowania niewybuchów lub niewypałów,
które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
3) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych
w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub
błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
4) konieczności zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie Przedmiotu Umowy zgodnie z jej
postanowieniami

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-11-16 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d3575035-7739-11ee-a60c-9ec5599dddc1

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-16 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-12-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający ogranicza liczbę wykonawców, których zaprosi do negocjacji do 3 wykonawców, którzy zaproponują najniższe ceny.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż bramy przesuwnej - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż bramy przesuwnej (wymurowanie, posadowienie). Szerokość 4m. Zlecę również montaż automatyki do tej bramy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI