Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Przebudowa budynku nr 2” w kompleksie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Przebudowa budynku nr 2” w kompleksie wojskowym 8602 w Legionowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-11-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg ograniczony
  • Zamawiający12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-31
  • Numer ogłoszenia613459-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 613459-N-2019 z dnia 2019-10-31 r.

12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Przebudowa budynku nr 2” w kompleksie wojskowym 8602 w Legionowie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
Przetarg ograniczony na wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Przebudowa budynku nr 2” w kompleksie wojskowym 8602 w Legionowie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: 12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 12125985000000, ul. Al. Jerozolimskie  97 , 00-909  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 840 600, , e-mail 12tol.zamowienia@ron.mil.pl, , faks 261 840 666.
Adres strony internetowej (URL): www.12tol.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.12tol.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
wojsko
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.12tol.wp.mil.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
www.12tol.wp.mil.pl

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
przesyłką pocztową, kurierską lub osobiście w siedzibie 12 Terenowy Oddział Lotniskowy w Warszawie, Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa w kancelarii jawnej, pokój 416
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Przebudowa budynku nr 2” w kompleksie wojskowym 8602 w Legionowie
Numer referencyjny: 28/U/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania „Przebudowa budynku nr 2” w kompleksie wojskowym 8602 w Legionowie, polegająca na: 1) przebudowie istniejącego budynku nr 2 wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Budynek został wybudowany w 1972 roku. Budynek średniowysoki, o czterech kondygnacjach nadziemnych, częściowo podpiwniczony, wykonany w technologii prefabrykowanej. Układ budynku oparto na module o szerokości 5,70 z wykorzystaniem żelbetowych płyt TT o rozstawie osiowym żeber 120 cm. 2) budowie przyłączy wody zimnej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, zasilenia budynku ze złącza kablowego zlokalizowanego na elewacji budynku, ze złącza kablowego należy zasilić rozdzielnię główną RG.

II.5) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  21   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 742) w zakresie zdolności do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej tj.: 1) Posiadać Świadectwo Bezpieczeństwa I stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej. 2) Ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawcy powinni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował (zakończył) co najmniej jedno zamówienie (robotę budowlaną) podobne co do zakresu i charakteru z przedmiotem niniejszego postępowania: Do zamówienia podobnego zaliczone będzie wykonanie co najmniej jednej z niżej wymienionych robót o wartości min. 6 000 000,00 zł brutto: a) budynku biurowego wielokondygnacyjnego o powierzchni użytkowej co najmniej 2000 m2 i kubaturze powyżej 8000 m3; lub b) przebudowa budynku administracyjno-biurowego wielokondygnacyjnego o powierzchni użytkowej co najmniej 2000 m2 i kubaturze nie mniejszej niż 8000 m3; lub c) budowa lub przebudowa części budynku wielokondygnacyjnego o przeznaczeniu biurowym lub administracyjnym, w ramach innych budynków i kubaturze powyżej 8000 m 3 oraz łącznej ww. powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2000 m 2; 2) Wykonawcy powinni wykazać dysponowanie osobami (lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób) posiadającymi uprawnienia wymienione w pkt. 7.7 ppkt. 3) SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, wystawionego nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, a w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 Ustawy oraz odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 5) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ); 6) Oświadczenie o braku orzeczenia tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz osób funkcyjnych skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi aktualne dokumenty uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli min. POUFNE oraz: a) kierownik budowy oraz kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych sprawowali samodzielne funkcje techniczne w budownictwie co najmniej 3 lata oraz posiadają: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - wpis na listę członków właściwej izby, - aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie BHP; Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika budowy i kierownika robót konstrukcyjno-budowlanych (1osoba). W przypadku rozdzielenia funkcji - obie osoby muszą spełniać warunki, o których mowa powyżej. b) kierownik robót sanitarnych: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - wpis na listę członków właściwej izby; c) kierownik robót elektrycznych: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - wpis na listę członków właściwej izby, d) kierownik robót telekomunikacyjnych: - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej z posiadaniem kwalifikacji, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2067, 2245, z 2019 r. poz. 730, 1696), - wpis na listę członków właściwej izby, e) geodeta: - uprawnienia do dokonywania pomiarów geodezyjnych, sytuacyjno-wysokościowych; f) pracownik zabezpieczenia technicznego (instalator systemów alarmowych) posiada: - legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego oraz wpis na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, zgodnie z ustawą z 22.8.1997 o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1495); - świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4; (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ); Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi określone są przepisami ustawy z 7.7.1994 Prawo budowlane (Dz.U. z 2019r. poz. 1186) lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (wg wzoru – Załącznik Nr 6 do SIWZ); 2) Dowody dotyczące najważniejszych robót, określające, czy roboty budowlane ujęte w wykazie zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na etapie składania wniosków: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione osoby wniosek; 1) aktualne na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dołącza do składanego wniosku (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ); 2) aktualne na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawca dołącza do składanego wniosku (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ); 3) aktualne na dzień składania wniosku oświadczenie, że oferowane przez Wykonawcę roboty budowlane, spełniają wymogi określone przez Zamawiającego w SIWZ Wykonawca dołącza do składanego wniosku (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ); 4) Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (wg wzoru – Załącznik Nr 4 do SIWZ); 5) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów. Na etapie składania ofert: 1) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione osoby formularza ofert; 2) kosztorys ofertowy; 3) informację na temat udziału podwykonawców w realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 6.9 SIWZ albo informację o tym, że Wykonawca wykona zamówienie siłami własnymi (bez udziału podwykonawców); 4) Wadium, zgodnie z pkt. 10 SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wadium w wysokości 166.200,00 PLN (słownie: sto sześćdziesiąt sześć tysięcy dwieście złotych) należało będzie wnieść w wyznaczonym w zaproszeniu do składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców   5
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:
1. Do składania ofert zostanie zaproszonych 5 Wyk., którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożą wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu spełniające warunki określone w ogłoszeniu i uzyskają najwyższą ilość punktów. 2. Jeżeli liczba Wyk, którzy spełnią warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, Zam zaprosi doskładania ofert wszystkich Wyk. spełniających te warunki. 3. Podczas oceny warunków udziału w postępowaniu szczególne znaczenie będzie miał warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia w postaci zrealizowanych robót budowlanych odpowiadających opisanemu poniżej przedmiotu zamówienia, który stanowić będzie podstawę sporządzenia listy kwalifikacyjnej.Do zamówienia podobnego zaliczone będzie wykonanie co najmniej jednej z niżej wymienionych robót o wartości min. 6 000 000,00 zł brutto: a) budynku biurowego wielokondygnacyjnego o powierzchni użytkowej co najmniej 2000 m2 i kubaturze powyżej 8000 m3; lub b) przebudowa budynku administracyjno-biurowego wielokondygnacyjnego o powierzchni użytkowej co najmniej 2000 m2 i kubaturze nie mniejszej niż 8000 m3; lub c) budowa lub przebudowa części budynku wielokondygnacyjnego o przeznaczeniu biurowym lub administracyjnym, w ramach innych budynków i kubaturze powyżej 8000 m 3 oraz łącznej ww. powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2000 m 2; a) budynku biurowego wielokondygnacyjnego o pow. użytkowej co najmniej 2000 m2 i kubaturze powyżej 8000 m3; lub b) przebudowa budynku administracyjno-biurowego wielokondygnacyjnego o pow. użytkowej co najmniej 2000 m2 i kubaturze nie mniejszej niż 8000 m3; lub c) budowa lub przebudowa części budynku wielokondygnacyjnego o przeznaczeniu biurowym lub administracyjnym, w ramach innych budynków i kubaturze powyżej 8000 m3 oraz łącznej ww. powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2000 m2; 4. Jeżeli liczba wyk., którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, będzie większa niż 5, Zam. zaprosi doskładania ofert Wyk, którzy otrzymali najwyższą ilość punktów zgodnie z formułą: Jeden punkt (1 pkt.) Wykonawca otrzyma za każdą robotę spełniającą warunek wiedzy i doświadczenia tj. przedstawi wykaz robót budowlanych wykonanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty (potwierdzone dowodem) zostanie przyznany 1 pkt. 5. Maks liczba punktów przyznanych według zasad określonych w niniejszym ogłoszeniu to 5 (pięć). 6)W przypadku takiej samej liczby punktów przyznanych 2 lub więcej Wyk decydujące znaczenie dla kwalifikacji w pierwszej kolejności będzie miała:a)liczba wskazanych przez Wykonawcę robót budowlanych bez polegania na zasobach innych Wykonawców ww. podobnych zamówień określonych w ogłoszeniu zrealizowanych dla: jednostek nadzorowanych przez MON, jednostek wojskowych, jednostek służby kontrwywiadu wojskowego, jednostek wywiadu wojskowego; b)w drugiej kolejności: liczba wskazanych przez Wykonawcę robót budowlanych bez polegania na zasobach innych Wykonawców; 7)W przypadku otrzymania takiej samej liczby punktów przez kolejnych wykonawców, i braku możliwości ich sklasyfikowania w oparciu o zasady określone powyżej Wykonawcy ci zostaną sklasyfikowani na tej samej pozycji. Spowoduje to przekroczenie liczby Wyk, których Zamawiający wskazał w ogłoszeniu i do złożenia oferty zaproszeni zostaną wszyscy Wykonawcy sklasyfikowani na miejscach 1-5. W przypadku sklasyfikowania 2 lub więcej liczby Wykonawców w tej samej pozycji, kolejny wykonawca zostanie sklasyfikowany w rankingu na pozycji oznaczonej numerem niższym o ilość wykonawców sklasyfikowanych na pozycji wcześniejszej. 8. Na Wykonawcy ciąży obowiązek potwierdzenia że wykazane przez niego zamówienie zostały wykonane należycie, przy czym dowody, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykon. oraz zawierały zakres wymagany przez Zam poprzez przedstawienie dowodów wystawionych przez Inwestora. 9. Jeżeli z przedstawienia dowodów nie będzie wynikać jednoznacznie, spełnienia powyższego warunku Zam. zaleca by Wyk. brakujące dane wpisał do wykazu robót budowlanych. 10. W sytuacji, gdy Wyk potwierdzi spełnienie warunku udziału w postęp, dotyczące wiedzy i doświadczenia, dopiero w wyniku uzupełnienia wykazu robót budowlanych na Wezwanie Zamawiającego wystosowanego na podstawie art.26 ust. 3 ustawy Pzp, Wyk. za żadną robotę nie będą przyznawane punkty.

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zmiany terminu wykonania Przedmiotu Zamówienia w przypadku: a) wystąpienia istotnych okoliczności, które uniemożliwiły Wykonawcy z winy nie leżącej po jego stronie na dotrzymanie terminu umownego, b) rozpatrzenia spraw w organach administracji publicznej w terminach przekraczających terminy wynikające z ustaw i przepisów od dnia złożenia wniosku w organie administracji publicznej z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub zaniechania ze strony organów instytucji uniemożliwiającego (opóźniającego) realizację Przedmiotu Umowy – w tym przypadku termin zostanie przedłużony o liczbę dni, o którą zostały wydłużone w stosunku do terminu przewidzianego w KPA lub we właściwych przepisach, c) nieterminowego przekazania placu budowy – o ilość dni opóźnienia, d) wstrzymania/wydłużenia przez Zamawiającego robót budowlanych z uwagi na konieczność skoordynowania prac z innymi inwestycjami realizowanymi na terenie kompleksu wojskowego; e) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (nietypowych dla danej pory roku) uniemożliwiających realizację robót zgodnie z technologią – o ilość tych dni; f) czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego z uwagi na operacyjne wykorzystanie kompleksu przez Użytkownika – o ilość dni, w czasie których prace były wstrzymane. 3) zmiany terminu i zakresu rzeczowego oraz finansowego w przypadku: a) wprowadzenia uzasadnionych zmian w zakresie lub sposobie wykonania Przedmiotu Umowy, które zaakceptuje na piśmie Zamawiający; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, c) w przypadku zmiany Harmonogramu rzeczowo-finansowego, spowodowanej zmianą limitu środków budżetowych przydzielonych Zamawiającemu na dany rok; d) w przypadku wystąpienia zaakceptowanych przez Zamawiającego robót zamiennych lub dodatkowych niezbędnych do właściwego wykonania Przedmiotu Umowy. 4) Zmiana wysokości wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany podatku VAT określone wynagrodzenie kosztorysowe brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian; b) w przypadku obniżenia wynagrodzenia w związku z rezygnacją z części robót; c) w przypadku konieczności wykonania robót budowlanych niewykraczających swym zakresem poza Przedmiot Umowy, których ilość jednostek przedmiarowych wskazana przez Zamawiającego w przedmiarze robót została zaniżona lub zawyżona − w odniesieniu do faktycznej ilości jednostek przedmiarowych, którą należy wykonać w celu właściwego zrealizowania i oddania do użytkowania Przedmiotu Umowy; d) w przypadku potrzeby wykonania robót budowlanych niewykraczających swym zakresem poza Przedmiot Umowy − pominiętych w przedmiarze robót, a których wykonanie jest niezbędne do właściwego zrealizowania i oddania do użytkowania Przedmiotu Umowy; e) w przypadku wprowadzenia do realizacji robót zamiennych lub dodatkowych. 5) Zmiany rachunku bankowego Wykonawcy. 6) W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 142 ust. 5 pkt. 2), 3) i 4) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1843) strony w formie porozumienia ustalą szczegółowe warunki zmiany wynagrodzenia i jego wysokości. Każda zmiana kwoty wynagrodzenia wykonawcy dokonywana w oparciu o art. 142 ust. 5 ustawy Pzp powinna być poparta odwołaniem się do stosownych wyliczeń, które przybiorą postać dokumentów załączanych do niniejszej Umowy: kalkulacji kosztów pracy z oferty oraz kosztów pracy wynikających z bieżącego i planowanego stanu zatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wykonujących pracę na rzecz wykonawcy, kalkulacji wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych obciążających Wykonawcę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Wykonawca musi spełniać wymagania ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 742) w zakresie zdolności do ochrony informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub wyższej tj.: 1) Posiadać Świadectwo Bezpieczeństwa I stopnia o klauzuli POUFNE lub wyższej. 2) Ważną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-15, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady do prac dekarskich na budynkach zabytkowych - Warszawa, Lidzbark
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje pracowników lub brygady do prac dekarskich. Inwestycje na terenie Warszawy, Lidzbarka. Budynki zabytkowe. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI