Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego nawierzchni...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego nawierzchni jezdni w ciągu dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Bełchatowa.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBełchatów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-11-18
  • ZamawiającyURZĄD MIASTA BEŁCHATOWA
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-28
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00249445
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego nawierzchni jezdni w ciągu dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Bełchatowa.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA BEŁCHATOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001232830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 7335137

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.belchatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.belchatow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego nawierzchni jezdni w ciągu dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Bełchatowa.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecd02f25-37b4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000596/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego nawierzchni jezdni w ciągu dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Bełchatowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły wRozdz. XIII i XIVSWZ.(..)2.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwemplatformazakupowa.plpod adresemhttps://platformazakupowa.pl/pn/belchatow.3.Wcelu skrócenia czasu udzielenia odp.na pytania komunikacja między zamawiającym aWykonawcami,w zakresie:-przesyłaniaZamawiającemu pytań do treści SWZ;-przesyłania odpowiedzi na wezwanieZamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;-przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnieniaoświadczenia,o którym mowa w art.125 ust.1,podmiotowych środkówdowodowych,innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;-przesyłania odp.nawezwanieZamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia,o którym mowa w art.125ust.1 lub złożonych p.ś,d. lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postęp.;-przesyłania odpowiedzi na wezwanieZamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowychśrodkówdowodowych;-przesłania odp. na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawyPzp;-przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń wykonawcy;-przesyłania odwołania/inne
odbywa się za pośred.platformazakupowa.pl i formularza„Wyślij wiadomość do zamawiającego”Za datę przekazania(wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku„Wyślij wiadomość do zamawiającego”po których pojawi się komunikat,że wiadomość została wysłana do zamawiającego.Zamawiający dopuszcza,opcjonalnie,komunikację za pośred.poczty elektronicznej.Adres poczty elektronicznej do kontaktu z Wykonawcami: bzp@um.belchatow.pl.4.Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji,zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretnyWykonawca,będzie przekazywana
za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.6.Zamawiający, zgodnie z§11ust. 2ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia30grudnia2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie określa niezbędne wymagania sprzętowo–aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:a)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż512 kb/s,b)komputer klasyPC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GBRam, procesorIntel IV2GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych-MSWindows7,MacOsx10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c)zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niżInternetExplorer,d)włączona obsługa JavaScript,e)zainstalowany programAdobeAcrobatReader lub inny obsługujący format plików .pdf,f)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołuTLS 1.3.,g)oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas(hh:mm:ss)generowany wg.czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegaremGłównegoUrzędu Miar.7.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:a)akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone wRegulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce„Regulamin"oraz uznaje go za wiążący,b)zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem9.Zamawiający informuje,że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania,składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ,składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce„Instrukcje dlaWykonawców"na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art.13ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - zwanym dalej"RODO"informuję, że:1.Administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.:Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego nawierzchni jezdni w ciągu dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Bełchatowa-jest Miasto Bełchatów reprezentowane przez Prezydenta Miasta Bełchatowa jako Zamawiający,z siedzibą w Bełchatowie,ul.Kościuszki 1,97-400 Bełchatów.Kontakt z Administratorem jest możliwy drogą elektroniczną za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail)um@belchatow.pl,(ePUAP)na adres skrytki:/umbelchatow/UM lub/umbelchatow/SkrytkaESP oraz pisemnie-Urząd Miasta Bełchatowa, ul.Kościuszki 1,97-400 Bełchatów–tel. 44/733 51 16.2.Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych,z którym można się kontaktować
we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.Z Inspektorem Ochrony Danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:listownie na adres-Urząd Miasta Bełchatowa,ul.Kościuszki 1,97-400Bełchatów,poprzez e-mail-iod@um.belchatow.pl,(ePUAP)na adres skrytki:/umbelchatow/UM lub/umbelchatow/SkrytkaESP, telefonicznie–44/733 51 42.3. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.:Wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego nawierzchni jezdni w ciągu dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Bełchatowa. Podstawą prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu oraz następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września2019 r. - Pzp,ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.4. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą Pzp, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO(dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych),w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej,o których mowa w dziale IX ustawyPzp, do upływu terminu na ich wniesienie.Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 18 ust. 5 ustawy z dnia 11września 2019 r. – Pzp.5.Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.6.Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.7.Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępow. o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd,że w zależności od przed. zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Pzp oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.8.W związku z przetwarzaniemPaństwa danych osobowych przysługująPaństwu następujące uprawnienia:a) prawo dostępu do danych osobowych,w tym prawo do uzyskania kopii tych danych(art.15 RODO)-(w przypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby(..)Szczegółowe infor w rozdz.II SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami w SWZ zamieszczonej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIZ.271.24.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 390697,22 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego nawierzchni jezdni w ciągu dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Bełchatowa. Zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym załącznik do SWZ zamówienie polega na wykonaniu nakładek bitumicznych z betonu asfaltowego na ulicach będących w zarządzie Miasta Bełchatowa w roku 2021 dla ruchu KR-1, KR-2 (połączenia warstwy ścieralnej wykonywać za pomocą taśmy delatacyjnej), oraz budowa nowych miejsc parkingowych z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-pisakowej:
- droga gminna na dz. 533 obręb 12 – rejon bloków 103 i 104 os. Dolnośląskie;
- droga gminna na dz. 549, 547/1, 546, 545 obręb 12 – rejon bloków 229, 301, 303, 304 os. Dolnośląskie;
- w ciągu drogi gminnej ulicy Milenijnej dz. 614/42 obręb 10 – rejon bloków 17/18 os. Okrzei.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania zamawiającego dla realizacji zamówienia przedstawione zostały w dokumentacji stanowiącej załączniki do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i sposób liczenia.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Kryterium „Cena” C – waga kryterium 60%
Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia podanej przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
Punkty przyznawane za kryterium „Cena” będą liczone wg. następującego wzoru:
C = (C min/ Co) x 60
gdzie:
C – liczba przyznanych punktów ofercie badanej w kryterium „Cena”
C min – cena brutto oferty najtańszej [zł]
Co – cena brutto oferty badanej [zł]

Maksymalna liczba punktów, które Wykonawca może uzyskać wg kryterium „Cena” (C) wynosi 60 punktów. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.

2) Kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi” (G) – waga kryterium 40%

Kryterium to rozpatrywane będzie na podstawie zadeklarowanej w Formularzu ofertowym przez Wykonawcę długości okresu gwarancji i rękojmi podanej w pełnych miesiącach. Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę to 48 miesięcy.
Zadeklarowanie okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 48 miesięcy będzie skutkowało odrzuceniem oferty złożonej przez Wykonawcę. Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę to 60 miesięcy. W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji i rękojmi dłuższy niż 60 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 60 miesięcy.

Liczba punktów w ramach kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi” (G) zostanie obliczona według wzoru:
G = (Go* / Gn ) x 40
gdzie:

G - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi”
Go - długość okresu gwarancji i rękojmi badanej oferty [miesiące]
Gn - najdłuższy okres gwarancji i rękojmi spośród złożonych ofert [miesiące]
* - okres gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 48 miesięcy

Maksymalna liczba punktów, które wykonawca może uzyskać w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi” (G) wynosi 40. Wszystkie obliczenia punktów będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów (R) obliczoną na podstawie wzoru:

R = C + G

gdzie:

R – łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Cena”,
G – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium „Długość okresu gwarancji i rękojmi”

Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych powyżej.
Punkty zostaną policzone zgodnie z ww. wzorami.

2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, bez zaokrągleń.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejszą.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej wykaże, że:
- posiada dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
min. 300 000,00 PLN (słownie złotych: trzysta tysięcy 00/100);

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:

- 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nakładek bitumicznych o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto;

- 1 robotę budowlaną polegającą na budowie nowych miejsc parkingowych z kostki brukowej betonowej o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto;

lub min. 1 robotę budowlaną zwierającą ww. zakresy i wartości oraz załączy referencje bądź inne dokumenty określające czy roboty budowlane zostały wykonane należycie.

Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że dysponuje:

a) Kierownikiem robót posiadającym odpowiednie uprawnienia budowlane
w specjalności drogowej bez ograniczeń uprawniające do kierowania robotami budowlanymi związanymi z drogami w rozumieniu przepisów o drogach publicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji w odpowiednim odniesieniu oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej ISZ

Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że dysponuje urządzeniami, tj.:

a) rozkładarka mas bitumicznych szer. min. 4,0 m – min 1 szt.;
b) skrapiarka – min 1 szt.;
c) walec drogowy stalowy – min 1 szt.;
d) walec drogowy ogumiony – min 1 szt.;
e) frezarka do nawierzchni drogowych – min. 1 szt.;
f) szczotka mechaniczna – min. 1 szt.;
g) samochód samowyładowczy z przykryciem – min. 2 szt.,
h) koparko - ładowarka – min. 1 szt.;
i) przecinarka do asfaltu – min. 1 szt.

3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy
w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ
na realizację zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie
z Załącznikiem do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076
i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową
lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia
o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej
lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik do SWZ;

2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 4 pkt 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje
się dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 2, zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy
te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz
którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne
odpowiednie dokumenty – zgodnie z opisem warunku - Załącznik do SWZ;

4) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych
wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie
do dysponowania tymi zasobami – zgodnie z opisem warunku załącznik do SWZ;

5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w
szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie z opisem warunku - załącznik do
SWZ;

6) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy
lub kadry kierowniczej wykonawcy - zgodnie z opisem warunku - załącznik do SWZ;

7) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze
wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia - zgodnie z opisem warunku.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć do upływu terminu składania ofert wskazanym w rozdziale XVIII ust. 1 SWZ:

1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ;

2) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11
września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące spełniania warunków udziału
w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania – wg wzoru
określonego w Załączniku do SWZ;

3) Oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby składane na podstawie art. 125
ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, dotyczące
spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia
z postępowania – wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ – jeżeli dotyczy;

4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – wg wzoru określonego w Załączniku
do SWZ – jeżeli dotyczy;

5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (podstawa
prawna art. 118 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych) – zgodnie z Załącznikiem
do SWZ; lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów;

6) Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:

a) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres,

b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.

2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale X. ust. 1 pkt 2) stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) w sposób i w terminie określonym w SWZ zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow, oraz zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo
do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 pkt 2 SWZ, składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia
oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają zmianę treści umowy w następujących przypadkach:
1.1. zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
1.2. zmiany zakresu prac powierzonych Podwykonawcy, zmiany firmy Podwykonawcy lub zgłoszenia udziału podwykonawcy, zmiana taka nastąpi zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo zamówień publicznych i art. 6471 kodeksu cywilnego,
1.3. zmiany oznaczenia danych Stron, a w przypadku, gdy stroną umowy jest konsorcjum – zmiany lidera konsorcjum,
1.4. wprowadzenia robót dodatkowych zgodnie z art. 455 ust 1, pkt 3 lit. a – c ustawy Prawo zamówień publicznych.
1.5. zmiany lokalizacji wykonania części robót określonych w pkt. 1 warunków technicznych, w sytuacji wystąpienia okoliczności których Strony nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, pod warunkiem zastosowania tej samej technologii oraz zachowania ilości wynikających z przedmiaru robót,

2. Strony dopuszczają zmianę terminu wykonania zamówienia w przypadku:
2.1. przedłużenia się procedury przetargowej (przedłużenie , które spowoduje zagrożenie wykonania przedmiotu umowy w terminie umownym),
2.2. wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności,
2.3. działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie robót,
2.4. przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
2.5. wystąpienia sytuacji, gdy wykonanie zamówienia w pierwotnym terminie nie leży w interesie Zamawiającego ( o okres umożliwiający osiągnięcie uzasadnionego interesu Zamawiającego),
2.6. wystąpienia, po zawarciu umowy , zmian przepisów mających bezpośredni wpływ na sposób realizacji umowy,
2.7. wprowadzenia robót dodatkowych zgodnie z art. 455 ust. 1 , pkt 3 lit. a- c ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

3. Gwarancja i rękojmia:
- wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy: min. 48 miesięcy, licząc
od daty odbioru końcowego;
- wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy: min. 48 miesięcy, licząc
od daty odbioru końcowego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow w myśl ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-18 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-12-17

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy:
1. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2. Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę.
3. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
w wysokości i formie określonej w Rozdziale XXII SWZ.
4. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5. Wykonawca będzie zobowiązany do podpisania umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia uprawnień kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
Zapisy dotyczące odbycia wizji lokalnej, polegania na zasobach innych podmiotów, informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, sposób obliczania ceny, opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag i sposobu oceny ofert, informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy, pouczenie o środkach ochrony prawnej - zgodnie z zapisami SWZ zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow. Wykaz dokumentów na potwierdzenie podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału - zgodnie z zapisami SWZ zamieszczonej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/belchatow.
Zapisy dla podmiotów zagranicznych w tym zakresie również są szczegółowo opisane w SWZ oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji solarnej - Rawa Mazowiecka
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania10-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji solarnej na potrzeby obiektu hotelarskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bełchatów: Dostawa samochodu osobowego typu hatchback II /2021
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa/przebudowa dróg w Czerwonej Wodzie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Termomodernizacja Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Cedyni, część 1
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI