Wykonanie robót budowlanych dla zamówienia pn. Budowa Punktu Selektywnego Zbierania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zamówienia pn. Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie gminy Pawłowiczki
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKędzierzyn-Koźle
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-12
  • ZamawiającyZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "CZYSTY REGION"
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-28
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00100667
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych dla zamówienia pn. Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie gminy Pawłowiczki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY "CZYSTY REGION"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 160223990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 15

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-225

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czystyregion.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czystyregion.bip-e.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych dla zamówienia pn. Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie gminy Pawłowiczki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f258fd16-ae8e-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100667

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019948/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych dla zamówienia pn. "Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie gminy Pawłowiczki"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Numer umowy RPOP.05.02.00-16-0007/19-00 „Budowa PSZOK na terenie gmin Polska Cerekiew oraz Pawłowiczki zrzeszonych w Związku Międzygminnym „Czysty Region”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.czystyregion.bip-e.pl/cr/zamowienia-publiczne-pr/powyzej-130-000-zl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, dostępnego pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: dla
danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub graficznych: „.txt” (ISO/ICE 10646),
„.pdf” (ISO 3200-1), „.odt” (ISO/ICE 26300), „.ods” (ISO/IEC 26300), „.doc” i „.xls” (wewnętrzny standard
Microsoft Corp.) oraz „.docx” i „.xlsx” (ISO/ICE 29500), „.dwg” (wewnętrzny format Autodesk);
• do kompresji: „.zip” (.ZIP File Format Specification) i „.7Z”

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone
RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO
oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe postanowienia w tym zakresie zostały określone w
rozdziale II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2022.RM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Pawłowiczki zrzeszonej w Związku Międzygminnym. "Czysty Region". Przedmiot zamówienia – określony jak wyżej, nazywany jest w dalszej części niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia „przedmiotem zamówienia”.

Zakres zamówienia obejmuje budowę wiaty magazynowej, kontenera socjalno-biurowego, kontenera – punkt wymiany rzeczy używanych (szklana witryna z drzwiami przeszklonymi wejściowymi na ścianie frontowej, pomieszczeń magazynowych, utwardzenia, wagi 10 t. zagłębionej betonowo-stalowej z fundamentem, ogrodzenia wraz z przesuwną bramą wjazdową otwieraną ręcznie, instalacji elektrycznej wraz z oświetleniem, monitoringiem terenu, instalacji alarmowej w kontenerze socjalno-biurowym, instalacji kanalizacyjnej sanitarnej, zagospodarowanie wód opadowych i roztopowych zgodnie z wydanymi WT, instalacji wodociągowej wraz z niezbędnymi urządzeniami ppoż. (podziemny zbiornik p.poż o poj. 100 m3), nasadzenie zieleni i oznakowanie wyposażenia zgodnie z wymogami unijnymi i dokumentacją projektową.

Zakres zamówienia nie obejmuje dostawy kontenerów stalowych Kp oraz pojemników plastikowych na odpady komunalne uwzględnionych jako pozycja 2.7 (Wyposażenie PSZOK - Zakup, transport i rozstawienie kompletu przeznaczonych do zbierania frakcji gromadzonych w większych ilościach) - str. 24 i pozycja 2.8 (Pojemniki z tworzywa sztucznego - Komplet pojemników z tworzywa z klapą) - strona 25 w załączonym do specyfikacji przedmiarze robót, na podstawie którego ma zostać opracowany kosztorys szczegółowy inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegóły w zakresie sposobu oceny oferty zostały określone w SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 300.000,00 zł.
Uwaga: Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane powyżej Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców przedmiotowy warunek musi być spełniony łącznie przez Wykonawców występujących wspólnie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli wykaże, że: a) w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, której wartość wyniosła co najmniej 600.000,00 złotych netto/jedna. b) dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w rozumieniu ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami budowlanymi.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 10 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz usług świadczonych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane, której wartość wyniosła co najmniej 600.000,00 złotych netto/jedna.

Wykaz osób (załącznik nr 8 do SWZ) skierowanych do realizacji zamówienia spełniających warunek udziału w postępowaniu w zakresie potencjału kadrowego, o których mowa w Rozdziale VII pkt 2 ppkt 3 litera b) SWZ wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez wskazane osoby czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
2. Zgodnie z art. 97 ust. 5 i 7 ustawy PZP, wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy:
a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 80 1020 3668 0000 5002 0266 3508 w PKO BP S.A.;
b. gwarancjach bankowych;
c. gwarancjach ubezpieczeniowych;
d. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego i musi obejmować cały okres związania ofertą. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta.
4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
5. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium.
6. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa.
7. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie – gwarancja wadialna zawierana przez jednego z Wykonawców wspólnych musi jednocześnie wyszczególniać wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.

Zamawiającym (beneficjentem) jest: Związek Międzygminny „Czysty Region”, ul. Szkolna 15, 47-225 Kędzierzyn-Koźle.

Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
10. Przelew powinien być opatrzony dopiskiem „Wadium – Budowa PSZOK Pawłowiczki ZP.271.16.2022.RM”
11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej
oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-12 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-12 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-11

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję do pracy ekipy budowlanej - Lubsza
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję do pracy ekipy budowlanej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI