Wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z rewaloryzacją parku miejskiego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z rewaloryzacją parku miejskiego we Władysławowie w ramach projektu "Prądy Morskie" Park Miejski we Władysławowie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWładysławowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-10-07
  • ZamawiającyGmina Władysławowo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-20
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z rewaloryzacją parku miejskiego we Władysławowie w ramach projektu "Prądy Morskie" Park Miejski we Władysławowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Władysławowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675416

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. J. Hallera 19

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 586745436

1.5.8.) Numer faksu: +48 586745436

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wladyslawowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.wladyslawowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z rewaloryzacją parku miejskiego we Władysławowie w ramach projektu "Prądy Morskie" Park Miejski we Władysławowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7d4eaf5-1a00-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185848

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003442/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Prądy Morskie - Park Miejski we Władysławowie - budowa ciągów komunikacyjnych, mała architektura, rewitalizacja zieleni

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Tytuł Projektu: "Prądy Morskie" Park miejski we Władysławowie. Nr umowy o dofinansowanie: POIS.02.05.00-00-0127/16 z dnia 24.11.2017r.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a wykonawcą oraz innych dokumentów zamówienia bezpośrednio związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie p.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020r., poz. 344 ze zm.). W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji: elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja” lub na adres e-mail: zamowienia@wladyslawowo.pl
Zamawiający zgodnie z § 11 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452) - zwane dalej „Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu elektronicznego, jako:
• dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES,
• dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
Zamawiający, zgodnie z art. 67 p.z.p., określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
• komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
• zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
• włączona obsługa JavaScript;
• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zamawiający zgodnie z § 11 ust. 2 ww. Rozporządzenia, określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Szczegółowe, dodatkowe informacje zawarte są w Rozdziale XIII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GMINA WŁADYSŁAWOWO;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@wladyslawowo.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:
• upoważnieni pracownicy Gminy Władysławowo oraz spółka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Władysławowo prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl
• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.19.RIiGK.21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z rewaloryzacją parku miejskiego we Władysławowie w ramach projektu "Prądy Morskie Park Miejski we Władysławowie". Zakres prac na terenie działek 7/2, 8, 9/4, 12/5, 14/7, 146, 147/4 oraz części 11/1, 11/4- obręb 0001 Władysławowo i dz. nr 164/2 obręb 02 Władysławowo obejmuje:
I. Zagospodarowanie terenu wraz z architekturą i konstrukcją, w tym:
• demontaż, rozbiórka i utylizacja istniejących elementów małej architektury,
• dostawę i montaż toalety kompaktowej prefabrykowanej,
• budowę schodów terenowych,
• dostawę i montaż elementów małej architektury,
• dostawę i montaż stojaków rowerowych,
• dostawę i montaż elementów sportowych,
• wykonanie nawierzchni bezpiecznej EPDM pod elementami sportowymi
• dostawa i montaż pergoli z konstrukcji stalowej,
• dostawę i montaż znaków kierunkowych na słupie,
• dostawę i montaż tablicy informacyjnej,
• wykonanie ścieżek gruntowych z nawierzchni mineralnej,
• wykonanie nawierzchni z płyt granitowych,
• wymiana nawierzchni parkingu przy cmentarzu na kostkę granitową,
• wykonanie ścieżek o nawierzchni naturalnej, leśnej,
• wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej (poszerzenie nawierzchni betonowej drogi dojazdowej do cmentarza),
• wymiana nawierzchni chodnika na kostkę brukowej betonowej,
• remont schodów – ułożenie nawierzchni z kostki granitowej,
• dostawa i montaż poręczy stalowej malowanej proszkowo,
• ułożenie koryta odwadniającego z kostki kamiennej,
• zabezpieczenie istniejącej infrastruktury teletechnicznej RCI,
II. Branża sanitarna niezbędna dla wykonania toalet publicznych (toalety nr 1 i 2),w tym: zewnętrzna instalacja wodociągowa, zewnętrza instalacja kanalizacji sanitarnej.
III. Branża elektryczna oraz teletechniczna.
IV. Zagospodarowanie terenu 10 placów w obrębie tzw. ścieżki Legend Kaszubskich w Parku Miejskim we Władysławowie (Plac 01 - Legenda o powstaniu Kaszub, Plac 02 - Legenda o Bursztynie, Plac 03 - Legenda o Rybaku Sieciarzu i Księżniczce Dianie, Plac 04 - Legenda o tabace, Plac 05 - Legenda o chlebie kamiennym, Plac 06 - Legenda o Rybaku i Głupim Diable, Plac 07 - Legenda o ogniu na Rozewiu, Plac 08 - Legenda o bukach, Plac 09 - Legenda o Bursztynowej Komnacie, Plac 10 - Legenda o Rybaku i Juracie). Obsadzenie zielenią, budowa obiektów małej architektury i wyposażenie, w tym: rzeźby, ławy, tablice informacyjne, palisady, urządzenia zabawowe itp.

V. Usunięcie drzew:
• Usunięcie drzew w złym stanie zdrowotnym, martwych lub zamierających, mających zdeformowany pokrój i pozbawionych możliwości prawidłowego rozwoju.
• Usunięcie drzew zagrażających bezpieczeństwu.
• Usunięcie drzew kolidujących z projektowanym zagospodarowaniem terenu.
• Usunięcie karp drzew wycinanych w obrębie i w bezpośrednim sąsiedztwie projektowanych nawierzchni, elementów małej architektury i wyposażenia oraz karp świerków, zasypanie dołu po karpie z dowozem ziemi urodzajnej.
• Frezowanie karp drzew położonych poza obszarem i w bezpośrednim sąsiedztwie projektowanych nawierzchni, elementów małej architektury i wyposażenia.
• Usunięcie i skuteczne wykarczowanie krzewów z całego terenu inwestycji.
• Usunięcie i skuteczne wykarczowanie jeżyny z całego terenu inwestycji.
• Usunięcie i skuteczne wykarczowanie nalotu i podrostu drzew z całego terenu inwestycji. Drzewa usuwane w ramach tego punktu mają na wys. 5 cm wymiary pozwalające na ich usunięcie bez zezwolenia.
• Prace porządkowe polegające na usunięciu pozostałości po wycince i karczowaniu, usunięciu chwastów inwazyjnych (niecierpek), wyrównanie powierzchni terenu.
VI. Zabiegi pielęgnacyjne, w tym: cięcia sanitarne , cięcia pielęgnacyjne, cięcia korekcyjne korony, usunięcie odrostów i młodych samosiewów w rzucie korony, wyprowadzenie przewodnika, oczyszczenie nasady z zalęgającego materiału organicznego, oznaczenie drzew zagrażających bezpieczeństwu oraz inne niestandardowe zabiegi wynikające ze stanu zdrowotnego drzew lub krzewów określone w tabeli, prace porządkowe polegające na usunięciu pozostałości po pracach pielęgnacyjnych, wyrównanie powierzchni terenu.
VII. Nasadzenia zieleni.
VIII. Gwarancja
- na wykonane roboty budowlano-montażowe 36 miesięcy,
- trzyletnia gwarancyjna pielęgnacja zieleni (3 pełne sezony wegetacyjne).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45112712-9 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233293-9 - Instalowanie mebli ulicznych

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punkty w kryterium: Cena = cena najniższa brutto/cena oferty ocenianej x 100 x 60.
Punkty w kryterium: Skrócenie terminu realizacji zamówienia, licząc od dnia udzielenia zamówienia (daty zawarcia umowy), liczony w dniach - waga 40%.
Kryterium „skrócenie terminu” będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego przez Wykonawcę w Formularzu Oferty, terminu realizacji zamówienia.
W tym kryterium Wykonawca deklaruje w Ofercie o ile pełnych dni skróci wymagany, maksymalny termin realizacji zamówienia - określony przez Zamawiającego na 270 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca może zaproponować skrócenie terminu o dowolną liczbę dni z przedziału od 1 - 40. Zamawiający przyzna po 1 punkcie za każdy deklarowany przez Wykonawcę dzień. Oferta Wykonawcy, który zadeklaruje skrócenie terminu realizacji zamówienia o 0 (zero) dni otrzyma 0 (zero) punktów - do Umowy zostanie przyjęty termin realizacji zadania wynoszący 270 dni od daty zawarcia umowy. Natomiast oferta Wykonawcy, który zadeklaruje skrócenie terminu o więcej niż 40 dni, nie otrzyma dodatkowych punktów, a do oceny zostanie przyjęta liczba 40 dni.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia (skrócenie terminu)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
WARUNEK 1. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej dwa ZADANIA polegające na wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy i/lub przebudowy i/lub remontu dróg i/lub parkingów i/lub ciągów pieszych i/lub chodników i/lub ścieżek rowerowych i/lub placów rekreacyjnych o nawierzchni utwardzonej wraz z elementami małej architektury (w tym ławki i kosze na odpady), uzbrojeniem terenu, tj.: budową i/lub przebudową i/lub remontem sieci i/lub przyłączy wodociągowych i/lub kanalizacji (sanitarnej i/lub kanalizacji deszczowej) i/lub sieci elektrycznej i/lub sieci telekomunikacyjnej, itp.,
oraz elementami zieleni (w tym trawniki i/lub nasadzenia drzew i/lub krzewów), każde ZADANIE o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł brutto (słownie: sześćset tysięcy złotych 00/100).

Uwaga: WARUNEK 1a) jest niepodzielny w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu. Oznacza to, że tylko jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz tylko jeden z podmiotów, który udostępnia swoje zasoby - musi spełniać łącznie wymagania określone w WARUNKU 1a).

b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert, wykonał w sposób należyty co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu usług, na terenie o powierzchni nie mniejszej niż 2,5 ha, obejmującej:
- gospodarkę drzewostanem, w tym usuwanie drzew i/lub wykonywanie cięć sanitarnych i/lub wykonywanie cięć korygujących i/lub wykonywanie cięć pielęgnacyjnych
oraz
- nasadzenia drzew i/lub krzewów.
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek (1b) również w przypadku, gdy przynajmniej jedno zadanie na roboty budowlane, o którym mowa w WARUNKU 1a) obejmować będzie usługi wskazane w WARUNKU 1b).
Uwaga: WARUNEK 1b) jest niepodzielny w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu. Oznacza to, że tylko jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz tylko jeden z podmiotów, który udostępnia swoje zasoby - musi spełniać łącznie wymagania określone w WARUNKU 1b) .

WARUNEK 2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli skieruje do realizacji zamówienia osobę/y posiadającą/e niżej wskazane uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie:
a) KIEROWNIK BUDOWY - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej,
b) KIEROWNIK ROBÓT - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) KIEROWNIK ROBÓT - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych,
d) KIEROWNBIK ROBÓT - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności teletechnicznej,
e) SPECJALISTA DO SPRAW ZIELENI - posiadający tytuł mgr inż. ogrodnictwa lub architektury krajobrazu oraz posiadający doświadczenie w zakresie kierowania usługami związanymi z gospodarką drzewostanem, zagospodarowaniem i pielęgnacją zieleni na terenie o powierzchni nie mniejszej niż 2,5 ha.
Uwaga: WARUNEK 2 jest podzielny w przypadku składania oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu. Oznacza to, że każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz każdy z podmiotów, który udostępnia swoje zasoby - może spełniać oddzielnie poszczególne warunki, o których mowa w WARUNKU 2 litera od a) do e).

Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, a także uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Uwaga! W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca powyższych warunków wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w:
• art. 108 ust. 1 pkt 1) i 2) Pzp,
• art. 108 ust. 1 pkt 4) Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego
sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SWZ);
3) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) – składa informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp; - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowlane te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Uwaga! Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa w zdaniu 1, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;
2) WYKAZ USŁUG wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są nadal wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
3) WYKAZ OSÓB skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 290 000,00 (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni wykonawcy zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy, polegających na:
1) zmianie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy,
2) zmianie wynagrodzenia,
3) zmianie zasad i terminów płatności wynagrodzenia,
4) zmianie sposobu spełnienia świadczenia,
5) zmianie osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne.
Szczegółowe warunki dot. zmiany umowy zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę pod adresem: https://wladyslawowo.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-07 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie posadzki 5 000 m2 bliźniaki - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie posadzki 5 000 m2 bliźniaki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI