Wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z budową oświetlenia drogowego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z budową oświetlenia drogowego boiska sportowego w Chłapowie, oświetlenia drogowego ul. Hryniewieckiego we Władysławowie – dotyczy wyłącznie budowy oświetlenia kotwic na skwerze wraz z ich zasilaniem – ETAP II, oświetlenia dojścia na plażę nr 24 w Jastrzębiej Górze, oświetlenia drogowego ul. Podgórnej w Tupadłach oraz oświetlenia dojścia na plażę nr 43 w Karwi
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWładysławowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-11-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Władysławowo
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-17
  • Numer ogłoszenia603122-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 603122-N-2017 z dnia 2017-10-17 r.

Gmina Władysławowo: Wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z budową oświetlenia drogowego boiska sportowego w Chłapowie, oświetlenia drogowego ul. Hryniewieckiego we Władysławowie – dotyczy wyłącznie budowy oświetlenia kotwic na skwerze wraz z ich zasilaniem – ETAP II, oświetlenia dojścia na plażę nr 24 w Jastrzębiej Górze, oświetlenia drogowego ul. Podgórnej w Tupadłach oraz oświetlenia dojścia na plażę nr 43 w Karwi
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Władysławowo, krajowy numer identyfikacyjny 19167541600000, ul. ul. gen. J. Hallera  19 , 84120   Władysławowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 674-07-21, e-mail zamowienia@wladyslawowo.pl, faks 58 674 54 36.
Adres strony internetowej (URL): www.wladyslawowo.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,217.html

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.wladyslawowo.pl/Article/id,217.html

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy - Prawo pocztowe lub za pośrednictwem posłańca, kuriera lub osobiście
Adres:
Urząd Miejski we Władysławowie, ul. Gen. J. Hallera 19,84-120 Władysławowo, pok. 308

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z budową oświetlenia drogowego boiska sportowego w Chłapowie, oświetlenia drogowego ul. Hryniewieckiego we Władysławowie – dotyczy wyłącznie budowy oświetlenia kotwic na skwerze wraz z ich zasilaniem – ETAP II, oświetlenia dojścia na plażę nr 24 w Jastrzębiej Górze, oświetlenia drogowego ul. Podgórnej w Tupadłach oraz oświetlenia dojścia na plażę nr 43 w Karwi
Numer referencyjny: ZP.271.33.RIiGK.17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych związanych z budową oświetlenia drogowego boiska sportowego w Chłapowie, oświetlenia drogowego ul. Hryniewieckiego we Władysławowie – dotyczy wyłącznie budowy oświetlenia kotwic na skwerze wraz z ich zasilaniem – ETAP II, oświetlenia dojścia na plażę nr 24 w Jastrzębiej Górze, oświetlenia drogowego ul. Podgórnej w Tupadłach oraz oświetlenia dojścia na plażę nr 43 w Karwi. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na: Część 1 1.1. Budowa oświetlenia boiska sportowego w Chłapowie – Budowa sieci kablowej i masztów oświetleniowych – dotyczy wyłącznie budowy szafek oświetleniowych wraz z ich zasilaniem – ETAP I. Opis: a) szafka oświetleniowa SO wraz z ochronnikiem przepięciowym dobranym dla opraw LED typu DEHNshield TNC 255 oraz 30% rezerwą wolnego miejsca w rozdzielnicy, ok. 4 m sieci kablowej YKY 5x10 (długość kabla ok. 4 m) + bednarka 25x4mm b) złącze kablowe pośrednie ZK • ok. 4 m sieci kablowej YKY 5x10 (długość kabla ok. 4 m) + bednarka 25x4mm. 1.2. Przebudowa drogi w zakresie przebudowy oświetlenia drogowego ul. Hryniewieckiego we Władysławowie – dotyczy wyłącznie budowy oświetlenia kotwic na skwerze wraz z ich zasilaniem – ETAP II. Opis: • sieć oświetlenia, • ok. 60 m sieci kablowej YKXS 3x2,5 (długość kabla ok. 95 m), • 11 opraw oświetleniowych typu GAVI 1 o mocy 6x2W, ciepły biały, 25 stopni (do uzgodnienia) – kąt świecenia, montowane do dedykowanych podstaw betonowych oświetlających kotwice, ocynkowane i malowane proszkowo, • 1 oprawa oświetleniowa typu GAVI 2 o mocy min. 50W, ciepły biały, 25 stopni (do uzgodnienia) – kąt świecenia, montowane na słupie oświetlającą mapę, ocynkowane i malowane proszkowo. Część 2 Budowa oświetlenia dojścia na plażę nr 24 w Jastrzębiej Górze Opis: a) szafka oświetleniowa wraz z ochronnikiem przepięciowym dobranym dla opraw LED typu DEHNshield TNC 255 oraz 30% rezerwą wolnego miejsca w rozdzielnicy ok. 4 m sieci kablowej YKY 4x10 (długość kabla ok. 4 m) + bednarka 25x4mm b) szafka tymczasowa z polem pomiarowym dla licznika tymczasowego ok. 4 m sieci kablowej YKY 4x10 (długość kabla ok. 6 m) + bednarka 25x4mm c) sieć oświetlenia • ok. 248 m sieci kablowej YKXS 4x6 (długość kabla ok. 272 m), • ok. 2 m sieci kablowej YKXS 4x10 (długość kabla 5 m) – zasilanie docelowe szafki oświetleniowej, • 11 słupów oświetleniowych stalowych, okrągłych, cylindrycznych - ocynkowane i malowane proszkowo na kolor RAL 9007 (ciemny srebrny) (6 m) i fundamentem F120/43 i oprawami LED typu UFO 30W z redukcją mocy Część 3 Budowa oświetlenia drogowego ul. Podgórnej w Tupadłach Opis: a) sieć oświetlenia - ok. 102 m sieci kablowej YAKXS 4x25 (długość kabla 94 m) 3 słupy oświetleniowe okrągłe - ocynkowane i malowane proszkowo na kolor RAL 9005 (czarny) (7 m) wraz z fundamentem F120/43 i oprawami LED typu BGP760 LED 33,5W z redukcją mocy. UWAGA. W trakcie realizacji na części inwestycji ul. Podgórnej Gmina realizować będzie, stosownie do wydanej decyzji, nadzór archeologiczny, Wykonawca będzie zobowiązany do koordynacji tych prac z Archeologiem. Część 4: Budowa oświetlenia dojścia na plażę nr 43 w Karwi Opis: Sieć oświetlenia: • ok. 296 m sieci kablowej YAKXS 4x25 (długość kabla 360 m), • 7 słupów oświetleniowych stalowych, okrągłych, cylindrycznych - ocynkowane i malowane proszkowo na kolor RAL 9007 (ciemny srebrny) (6 m) i fundamentem F120/43 i oprawami LED typu UFO 30W z redukcją mocy, • 1 słup oświetleniowy okrągły - ocynkowane i malowane proszkowo na kolor RAL 9005 (czarny) (7 m) wraz z wysięgnikiem typu EVA i z fundamentem F120/43 i oprawą LED typu BGP761 LED z redukcją mocy. 2. Zamówienie podzielone jest na 4 części (oferty częściowe). Każdy wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Projektach Budowlanych i Wykonawczych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, Przedmiarach Robót oraz wzorze umowy dla każdej części, znajdujących się w komplecie materiałów przetargowych. 3. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, liczony od daty odbioru całości zamówienia oraz dokonywanie własnym staraniem i na koszt Wykonawcy przeglądów gwarancyjnych i konserwacji wynikających z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz usuwania usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji (szczegółowo opisane we wzorze umowy), zapewniając ciągłość ich funkcji, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie należy wykonać: Część 1: - budowa oświetlenia boiska sportowego w Chłapowie - w ciągu 45 dni licząc od dnia udzielenia zamówienia, - przebudowa oświetlenia drogowego ul. Hryniewieckiego we Władysławowie - w ciągu 50 dni licząc od dnia udzielenia zamówienia, Część 2: w ciągu 60 dni licząc od dnia udzielenia zamówienia, Część 3: w ciągu 50 dni licząc od dnia udzielenia zamówienia, Część 4: w ciągu 60 dni licząc od dnia udzielenia zamówienia. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy jest tożsamy z terminem skutecznego zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego potwierdzonego przez Zamawiającego lub ewentualnie potwierdzonego przez osoby działające bezpośrednio z ramienia Zamawiającego, zgodnie z procedurami odbiorowymi opisanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości po 50 000 zł dla każdej części (t.j. dla jednej części 50 tys. zł; dla dwóch części 100 tys. zł, dla trzech części 150 tys. zł i dla czterech części 200 tys. zł).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2. Wymagane warunki udziału w postępowaniu: Zdolność techniczna lub zawodowa - w celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienie oraz w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencyjności, Zamawiający stawia warunki dotyczące: 1) doświadczenia - polegającego na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert: - na jedną część co najmniej jedną robotę budowlaną (jeden kontrakt) polegającą na budowie oświetlenia drogowego, o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto, - na dwie i więcej części co najmniej dwie roboty budowlane (dwa kontrakty) polegające na budowie oświetlenia drogowego, każda o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto dla każdej części, Uwaga. Przez "kontrakt" należy rozmieć jedną pisemną umowę odpłatną - a nie sumę pojedynczych ustnych bądź pisemnych zleceń realizowanych na rzecz tego samego podmiotu. 2) osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca musi skierować do realizacji zamówienia osobę/by, która/e będzie/będą pełniły funkcje kierowników budów, dla części 1-4: kierownika, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych branży elektrycznej bez ograniczeń, który posiada doświadczenie polegające na kierowaniu (jako kierownik budowy lub kierownik robót) co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie oświetlenia drogowego, o wartości robót w branży elektrycznej nie mniejszej niż 60 000 zł brutto. Zamawiający określając wymogi dla kierownika budowy w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013r., poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008r., Nr 63, poz. 394 ze zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W przypadku, gdy referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych wskazanych ww. wykazie znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w celu potwierdzenia spełnienia warunku dot. doświadczenia Wykonawcy, Zamawiający będzie korzystał z posiadanych dokumentów, o ile są one aktualne. Ponadto, jeżeli załączony wykaz wykonanych robót budowlanych będzie potwierdzać wysokość tych robót w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien dokonać przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w przedstawionym wykazie wskazane zostaną przez Wykonawcę wartości w walucie innej, niż PLN, Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP na dzień, w którym ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. wykaz należy złożyć w oryginale, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Ww. wykaz należy złożyć w oryginale. 3) dokument potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) zobowiązanie podmiotu trzeciego (załącznik nr 5) - jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na doświadczeniu, zdolnościach technicznych lub finansowych innych podmiotów, WW. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 2) odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji, gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnione do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej. WW. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3) potwierdzenie wpłaty/złożenia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - dla części 2: 2 800,00 zł - dla części 4: 2 700,00 zł. Dla części 1 i 3 wadium nie jest wymagane.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót, bez prawo do zwiększenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 2 umowy, o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach: a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót, b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, e) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, f) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, g) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami. 2. Przewiduje się możliwość obniżenia wynagrodzenia ryczałtowego o wartość robót niewykonanych, uznanych przez Zamawiającego jako zbędne, choć objęte ofertą Wykonawcy oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, przy czym ewentualne obniżenie wynagrodzenia nastąpi stosownie do wartości wynikających z kosztorysów szczegółowych z zestawieniem materiałów stanowiących załącznik nr 4 do umowy. 3. Zamawiający w uzgodnieniu z Wykonawcą może w każdej chwili zarządzić wprowadzenie robót zamiennych o ekwiwalentnej wartości do wykonywanego zakresu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności przedmiotu umowy. W takim przypadku, za zgodą stron podpisany zostanie stosowny aneks do umowy, przy przyjęciu zasady, że zakres i wartość każdej takiej modyfikacji zostanie poddana osobnej wycenie w oparciu o kosztorysy szczegółowe z zestawieniem materiałów stanowiące załączniki do umowy i kalkulację szczegółową wprowadzonych robót zamiennych sporządzoną w oparciu o nośniki cenotwórcze wynikające z załączonych do umowy kosztorysów szczegółowych z zestawieniem materiałów, przy czym w zakresie materiałów, które nie występowały w ww. kosztorysach szczegółowych z zestawieniem materiałów, w oparciu o średnie ceny Sekocenbudu z ostatniego kwartału poprzedzającego rozliczenie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-11-03, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa oświetlenia boiska sportowego w Chłapowie – Budowa sieci kablowej i masztów oświetleniowych – dotyczy wyłącznie budowy szafek oświetleniowych wraz z ich zasilaniem – ETAP I oraz przebudowa drogi w zakresie przebudowy oświetlenia drogowego ul. Hryniewieckiego we Władysławowie – dotyczy wyłącznie budowy oświetlenia kotwic na skwerze wraz z ich zasilaniem – ETAP II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Budowa oświetlenia boiska sportowego w Chłapowie – Budowa sieci kablowej i masztów oświetleniowych – dotyczy wyłącznie budowy szafek oświetleniowych wraz z ich zasilaniem – ETAP I. Opis: a) szafka oświetleniowa SO wraz z ochronnikiem przepięciowym dobranym dla opraw LED typu DEHNshield TNC 255 oraz 30% rezerwą wolnego miejsca w rozdzielnicy, ok. 4 m sieci kablowej YKY 5x10 (długość kabla ok. 4 m) + bednarka 25x4mm b) złącze kablowe pośrednie ZK • ok. 4 m sieci kablowej YKY 5x10 (długość kabla ok. 4 m) + bednarka 25x4mm. 1.2. Przebudowa drogi w zakresie przebudowy oświetlenia drogowego ul. Hryniewieckiego we Władysławowie – dotyczy wyłącznie budowy oświetlenia kotwic na skwerze wraz z ich zasilaniem – ETAP II. Opis: • sieć oświetlenia, • ok. 60 m sieci kablowej YKXS 3x2,5 (długość kabla ok. 95 m), • 11 opraw oświetleniowych typu GAVI 1 o mocy 6x2W, ciepły biały, 25 stopni (do uzgodnienia) – kąt świecenia, montowane do dedykowanych podstaw betonowych oświetlających kotwice, ocynkowane i malowane proszkowo, • 1 oprawa oświetleniowa typu GAVI 2 o mocy min. 50W, ciepły biały, 25 stopni (do uzgodnienia) – kąt świecenia, montowane na słupie oświetlającą mapę, ocynkowane i malowane proszkowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Termin realizacji: - budowa oświetlenia boiska sportowego w Chłapowie - w ciągu 45 dni licząc od dnia udzielenia zamówienia, - przebudowa oświetlenia drogowego ul. Hryniewieckiego we Władysławowie - w ciągu 50 dni licząc od dnia udzielenia zamówienia


Część nr: 2 Nazwa: Budowa oświetlenia dojścia na plażę nr 24 w Jastrzębiej Górze
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia dojścia na plażę nr 24 w Jastrzębiej Górze Opis: a) szafka oświetleniowa wraz z ochronnikiem przepięciowym dobranym dla opraw LED typu DEHNshield TNC 255 oraz 30% rezerwą wolnego miejsca w rozdzielnicy ok. 4 m sieci kablowej YKY 4x10 (długość kabla ok. 4 m) + bednarka 25x4mm b) szafka tymczasowa z polem pomiarowym dla licznika tymczasowego ok. 4 m sieci kablowej YKY 4x10 (długość kabla ok. 6 m) + bednarka 25x4mm c) sieć oświetlenia • ok. 248 m sieci kablowej YKXS 4x6 (długość kabla ok. 272 m), • ok. 2 m sieci kablowej YKXS 4x10 (długość kabla 5 m) – zasilanie docelowe szafki oświetleniowej, • 11 słupów oświetleniowych stalowych, okrągłych, cylindrycznych - ocynkowane i malowane proszkowo na kolor RAL 9007 (ciemny srebrny) (6 m) i fundamentem F120/43 i oprawami LED typu UFO 30W z redukcją mocy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa oświetlenia drogowego ul. Podgórnej w Tupadłach
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia drogowego ul. Podgórnej w Tupadłach Opis: a) sieć oświetlenia - ok. 102 m sieci kablowej YAKXS 4x25 (długość kabla 94 m) 3 słupy oświetleniowe okrągłe - ocynkowane i malowane proszkowo na kolor RAL 9005 (czarny) (7 m) wraz z fundamentem F120/43 i oprawami LED typu BGP760 LED 33,5W z redukcją mocy. UWAGA. W trakcie realizacji na części inwestycji ul. Podgórnej Gmina realizować będzie, stosownie do wydanej decyzji, nadzór archeologiczny, Wykonawca będzie zobowiązany do koordynacji tych prac z Archeologiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa oświetlenia dojścia na plażę nr 43 w Karwi
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa oświetlenia dojścia na plażę nr 43 w Karwi Opis: Sieć oświetlenia: • ok. 296 m sieci kablowej YAKXS 4x25 (długość kabla 360 m), • 7 słupów oświetleniowych stalowych, okrągłych, cylindrycznych - ocynkowane i malowane proszkowo na kolor RAL 9007 (ciemny srebrny) (6 m) i fundamentem F120/43 i oprawami LED typu UFO 30W z redukcją mocy, • 1 słup oświetleniowy okrągły - ocynkowane i malowane proszkowo na kolor RAL 9005 (czarny) (7 m) wraz z wysięgnikiem typu EVA i z fundamentem F120/43 i oprawą LED typu BGP761 LED z redukcją mocy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię ekipę (2-3 osoby) do odświeżenia mieszkania - Sopot
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię ekipę (2-3 osoby) do odświeżenia mieszkania. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI