Wykonanie przebudowy wraz z remontem budynku 6A na potrzeby Poradni Zdrowia Psychicznego...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie przebudowy wraz z remontem budynku 6A na potrzeby Poradni Zdrowia Psychicznego i Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży – znak sprawy Adm 8/2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-10-19
  • ZamawiającyWojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku
  • Data publikacji ogłoszenia2021-10-01
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie przebudowy wraz z remontem budynku 6A na potrzeby Poradni Zdrowia Psychicznego i Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży – znak sprawy Adm 8/2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Psychiatryczny im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293462

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Srebrniki 17

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-282

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@wsp-bilikiewicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wsp-bilikiewicz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przebudowy wraz z remontem budynku 6A na potrzeby Poradni Zdrowia Psychicznego i Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży – znak sprawy Adm 8/2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-462d9423-229b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199248

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003658/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa i remont istniejącego budynku 6A na poradnię dla dzieci i dorosłych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywać się będzie drogą elektroniczną przy użyciu platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: szpital@wsp-bilikiewicz.pl
5. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje, zawiadomienia, zmiany, odpowiedzi - Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie zakupowej. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej do konkretnego Wykonawcy na adres e-mail wskazany w ofercie.
6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania poczty elektronicznej zgodniej z adresem e-mail podanym w ofercie (uwaga na folder SPAM/Śmieci), komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie zakupowej przesłanych przez zamawiającego
7. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z Platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert, odbierani dokumentów elektronicznych, zmiana lub wycofanie oferty oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Szczegółowo opisane w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Adm 8/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 1334959,35 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia:
Wykonanie przebudowy wraz z remontem budynku 6A na potrzeby Poradni Zdrowia Psychicznego i Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych szczegółowo opisanych w projektach i dokumentacji technicznej - Załącznik nr 2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
1) CENA – 60%
Oferta najtańsza spośród ofert nie podlegających odrzuceniu otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły
(Cn / Cof.b. x 100) x 60% = ilość punktów
gdzie :
Cn – najniższa cena brutto spośród ofert nie podlegających odrzuceniu
Cof.b. – cena brutto oferty badanej; 100 – wskaźnik stały
60% – procentowe znaczenie kryterium ceny
2) Okres gwarancji na wykonane prace 40%
(Gof / Gn x 100) x 40% = ilość punktów
gdzie :
Gn – najwyższy okres gwarancji spośród ofert nie podlegających odrzuceniu przy czym należy zaoferować termin gwarancji w okresie od 36 do 60 miesięcy.
Gof. – okres gwarancji oferty badanej; 100 – wskaźnik stały
40% – procentowe znaczenie kryterium gwarancji na wykonane prace

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane prace

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

 zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający wyznacza szczegółowe warunki w tym zakresie:
1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na przebudowie lub remoncie budynku lub budynków o wartości jednostkowej nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie:
a) wykazu robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ;
b) załączonych przez Wykonawcę dokumentów/dowodów potwierdzających, że co najmniej dwie roboty polegające na przebudowie lub remoncie budynku lub budynków o wartości jednostkowej nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł, zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
Dowodami mogą być :
- poświadczenie właściwego podmiotu na rzecz, którego roboty zostały lub są nadal wykonywane , z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych robót budowlanych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa powyżej. (Do dokumentu należy dołączyć uzasadnienie braku możliwości uzyskania poświadczenia, o którym mowa powyżej).

Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli spełnia go w całości ten podmiot.

2) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji w budownictwie bez ograniczeń o specjalności budowlanej, kierownikiem robót o specjalności elektrycznej oraz kierownikiem robót o specjalności instalacji sanitarnych, projektantami z uprawnieniami projektowymi.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie:
a) złożonego przez Wykonawcę wykazu osób/osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich/jej kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich/nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą – w oparciu o wzór stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Tym samym, zamawiający dokona weryfikacji wyłącznie na podstawie oświadczenia wstępnego, o którym mowa w Rozdziale XIV ust. 2 pkt 1 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ), obejmujących w co najmniej dwie roboty budowlane polegające na przebudowie lub remoncie budynku lub budynków o wartości jednostkowej nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto każda (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. XII ust. 1 pkt 1 SWZ) – wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
− referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane,
− a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
UWAGA:
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit a), dotyczy tylko tych robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.

b) wykaz osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. XII ust. 1 pkt 2 SWZ).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SWZ, załącznik nr 6 - Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, na cały okres związania z ofertą.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. 2020 poz. 299 późn. zm.)
6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Alior Bank S.A. 37 2490 0005 0000 4600 4768 1565
7. W tytule przelewu Wykonawca wskazuje: „Wadium - Adm 8/2021”, kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty.
8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
9. Wysokość wadium Zamawiający ustala na kwotę: 10.000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).
10. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i winno być utrzymane nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
Szczegółowo opisane w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ:
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
b) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Szczegółowo określono w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający stosownie do art. 455 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmiany treści Umowy, które mogą dotyczyć:
1) warunków płatności;
2) terminu realizacji Umowy;
3) zakresu robót w stopniu nie wykraczającym poza określony w SWZ przedmiot zamówienia;
4) zmiany osób realizujących zamówienie po stronie Wykonawcy.
5) zmiany Podwykonawcy.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w przypadku:
1) wystąpienia siły wyższej, przez którą rozumie się okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie;
2) ujawnienia się nieprzewidzianych przeszkód podczas wykonywania robót;
3) wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, co będzie odnotowane w
dzienniku budowy oraz potwierdzone przez inspektora nadzoru;
4) w przypadku gdy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt 3 i 4 ustawy Pzp - pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na moment składania ofert lub zgłoszenia zmiany przez Wykonawcę.
3. Wszelkie zmiany treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych w niniejszej Umowie i wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
4. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie siedziby. Jeżeli nie dopełni tego obowiązku, korespondencję skierowaną na adres wskazany we wstępie Umowy uważa się za skutecznie dostarczoną.
5. Zmiana danych osób wskazanych imiennie w Umowie oraz zmiana Podwykonawcy wymienionego w § 6 ust. 1 wymaga zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie, pod rygorem nieważności i nie stanowi zmiany Umowy powodującej konieczność sporządzenia aneksu.
par. 22 i 23 projektu umowy - Załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-19 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wsp_bilikiewicz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-19 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-17

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady do termomodernizacji budynków mieszkalnych - Słupsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję pracowników oraz brygad do prac termomodernizacyjnych. Inwestycje na terenie Słupska, budynki jednorodzinne i wielorodzinne. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI