Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego pełno branżowego w oparciu o załączony...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego pełno branżowego w oparciu o załączony projekt koncepcyjny oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy części łóżkowej oddziału pielęgnacyjno – naczyniowego w lokalizacji: 81-348 Gdynia Ul. Wójta Radtkego 1, piętro „-1”, „0”, „1”, „2”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-08-28
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzpitale Pomorskie Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-08-12
  • Numer ogłoszenia584642-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 584642-N-2019 z dnia 2019-08-12 r.

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego pełno branżowego w oparciu o załączony projekt koncepcyjny oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy części łóżkowej oddziału pielęgnacyjno – naczyniowego w lokalizacji: 81-348 Gdynia Ul. Wójta Radtkego 1, piętro „-1”, „0”, „1”, „2”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19014161200000, ul. Powstania Styczniowego  1 , 81-519  Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 58 72 60 124, e-mail zp@szpital-morski.pl, faks 58 72 60 338.
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalepomorskie.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.szpitalepomorskie.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.szpitalepomorskie.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, budynek nr 6, kancelaria szpitala, pokój nr 4

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego pełno branżowego w oparciu o załączony projekt koncepcyjny oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy części łóżkowej oddziału pielęgnacyjno – naczyniowego w lokalizacji: 81-348 Gdynia Ul. Wójta Radtkego 1, piętro „-1”, „0”, „1”, „2”
Numer referencyjny: D25M/252/N/29-54rj/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego pełno branżowego w oparciu o załączony projekt koncepcyjny oraz wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy części łóżkowej oddziału pielęgnacyjno – naczyniowego w lokalizacji 81-348 Gdynia, Ul. Wójta Radtkego 1, piętro „-1”, „0”, „1”, „2”. Przedmiot niniejszego postępowania określony jest również w dalszej części dokumentacji jako Etap II lub Zadanie 2. 2. Zakres wykonania - wszystkie prace projektowe, a następnie wykonanie robót powinno spełniać wymagania zawarte w dokumentacji wraz z załącznikami (załącznik nr 6 do SIWZ). 3. Wykonawca winien wykonać następujące czynności: 1) Prace remontowe w obrębie Oddziałów: Prace wyburzeniowe i wykończeniowe w tym: a) demontaż istniejącego oświetlenia i montaż nowych opraw oświetleniowych, b) demontaż istniejących sufitów podwieszanych, c) skucie płytek ściennych i posadzkowych, d) skucie istniejącej posadzki i wykonanie nowej wylewki i posadzki, e) wykonanie nowo projektowanego stropu pośrednich (obszar klatki schodowej przeznaczonej do likwidacji), f) zamontowanie nowych odbojo-poręczy, listew ochronnych narożnikowych, okładzin PCV, g) kucie i wyrównanie ścian oraz malowanie; wokół ceramiki sanitarnej i w pom. sanitarnych – montaż płytek ceramicznych, h) demontaż starej stolarki drzwiowej i okiennej, montaż nowej stolarki drzwiowej i okiennej, i) system identyfikacji wizualnej oddziału – plakietki z nazwami i nr pomieszczeń, j) montaż przewidzianej projektem armatury wraz z niezbędnym wyposażeniem, k) prace wykończeniowe – związane z aranżacją wnętrza, l) prace związane z wyposażeniem obiektu, m) Demontaż zabudowy z PCV/ALU, n) Demontaż istniejących grzejników. 2) Prace projektowe: a) wykonanie projektu budowlanego pełno-branżowego w oparciu o załączoną koncepcję, b) bieżące uzgadnianie rozwiązań projektowych z Zamawiającym, c) uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień – w tym uzgodnień z d) Rzeczoznawcą ds. sanitarno-higienicznych, ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, e) uzyskanie wymaganego pozwolenia na budowę ( jeżeli będzie wymagane) 3) Nadzór autorski nad robotami budowlanymi - zgodny z uzgodnieniami umownymi. 4) Wykonanie robót budowlanych, oraz ich koordynacja: a) demontaż części ścian działowych – wraz z wywozem gruzu budowlanego, b) wykonanie poszerzeń istniejących otworów drzwiowych wraz ze wstawieniem nadproży, c) wydzielenie projektowanych pomieszczeń ściankami działowymi kartonowo – gipsowymi i z cegły pełnej, d) wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz z wykonaniem nadproży, e) wylewka samopoziomująca w celu przygotowania do ułożenia warstw wykończeniowych posadzek, f) wykonanie stolarki okiennej zewnętrznej, g) montaż hydrantów przeciwpożarowych, h) wykonanie instalacji (związanych z nowym podziałem lokalu i nową funkcją poszczególnych pomieszczeń zgodnie z załączoną koncepcją oraz wytycznymi do przygotowania projektów branżowych): - instalacji wentylacji mechanicznej - instalacji wod.-kan. - instalacji klimatyzacji - instalacji elektrycznej - instalacji gazów medycznych - instalacji niskoprądowej – telefonicznej. j) wykonanie otworów technologicznych umożliwiających transport i montaż urządzeń, k) wykonanie sufitów podwieszanych higienicznych w obszarze. l) bieżąca koordynacja międzybranżowa na etapie projektu i wykonawstwa w zakresie objętym niniejszym projektem, 4. Ogólne wytyczne wykonania robót. 1) Przedmiotowe roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, w szczególności Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, P-poż oraz pod kierunkiem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia upoważniające do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2) Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować materiały posiadające stosowne atesty i dopuszczone do stosowania przez Państwowy Zakład Higieny w budynkach opieki zdrowotnej. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 6 do SIWZ. 6. Zamawiający dopuszcza dokonanie wizji lokalnej dla celów informacyjnych i pomocniczych w przygotowywaniu oferty, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wizji: Marek Kazenas, mkazenas@szpitalepomorskie.eu tel.: 58 72 60 771 Anna Mazerant, amazerant@szpitalepomorskie.eu 7. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta 8. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. CPV: 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków , 45215000-7 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej

II.5) Główny kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45215000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a. W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie to znaczy wykonał zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej 2 zamówienia polegające na robotach ogólnobudowlanych o wartości robót budowlanych minimum 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto). b. W postępowaniu może brać udział Wykonawca, który dysponuje co najmniej następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotowego zamówienia (przy bezpośredniej realizacji zamówienia), o minimalnych poniższych kwalifikacjach niezbędnych do wykonania zadania: - Kierownik budowy: a) osoba posiadająca od co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1202 ze zm.) tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej b) osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie. - Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: a) osoba posiadająca od co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1202 ze zm.) tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych b) osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie. - Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: a) osoba posiadająca od co najmniej 5 lat uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1202 ze zm.) tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych b) osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie. - Projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej: a) osoba posiadająca wykształcenie wyższe o kierunku technicznym, b) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1202 ze zm.) (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane); c) osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (IARP lub PIIB). Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie. - Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: a) osoba posiadająca wykształcenie wyższe o kierunku technicznym, b) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1202 ze zm.) (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane); c) osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (IARP lub PIIB). Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie. - Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: a) osoba posiadająca wykształcenie wyższe o kierunku technicznym, b) osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, które zostały wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1202 ze zm.) (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane); c) osoba wpisana na dzień składania ofert na listę członków właściwej okręgowej Izby Samorządu Zawodowego (IARP lub PIIB). Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie. UWAGA 1: Zamawiający nie dopuszcza łączenia ww funkcji. Natomiast Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. UWAGA 2: Poprzez kierunek techniczny wykształcenia wyższego Zamawiający rozumie klasyfikację przyjętą w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 8 sierpnia 2011 r. w sprawie obszarów wiedzy, dziedzin nauki i sztuki oraz dyscyplin naukowych i artystycznych – zgodnie z Wykazem załączonym do ww Rozporządzenia - OBSZAR WIEDZY: 5. Obszar nauk technicznych, DZIEDZINA NAUKI: dziedzina nauk technicznych. UWAGA 3: Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadania uprawnień budowlanych (w tym przynależności do określonego samorządu zawodowego) na podstawie (art. 12a) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1202 ze zm.) dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65). UWAGA 4: Wszystkie ww. osoby skierowane do wykonania przedmiotowego zamówienia muszą mieć zapewnioną przez Wykonawcę możliwość komunikowania się z Zamawiającym w języku polskim, posiadać znajomość prawa budowlanego i procedur administracyjnych w zakresie inwestycji budowlanych realizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, zgodnie z rozdziałem VIII SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA NAJWYŻEJ OCENIONA W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU, W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO W WYZNACZONYM TERMINIE, ALE NIE KRÓTSZYM NIŻ 5 DNI SKŁADA: 1.1 Wykaz robót budowlanych w zakresie wskazanym w rozdz. VI ust. 1 pkt 1.2 c) lit. a. SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona – załącznik nr 8 do SIWZ. 1.2 Wykaz osób, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotowego zamówienia (przy bezpośredniej realizacji zamówienia) potwierdzający spełnianie warunku opisanego w rozdz. VI ust. 1, pkt 1.2 c) lit. b. SIWZ – wg wzoru na załączniku nr 7 do SIWZ. UWAGA 1: Zamawiający nie dopuszcza łączenia ww. funkcji. Natomiast Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie. UWAGA 2: Poprzez kierunek techniczny wykształcenia wyższego Zamawiający rozumie klasyfikację przyjętą w Rozporządzeniu Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 8 sierpnia 2011 r. w sprawie obszarów wiedzy, dziedzin nauki i sztuki oraz dyscyplin naukowych i artystycznych – zgodnie z Wykazem załączonym do ww Rozporządzenia - OBSZAR WIEDZY: 5. Obszar nauk technicznych, DZIEDZINA NAUKI: dziedzina nauk technicznych. UWAGA 3: Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadania uprawnień budowlanych (w tym przynależności do określonego samorządu zawodowego) na podstawie (art. 12a) ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2018 poz. 1202 ze zm.) dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 poz. 65). UWAGA 4: Wszystkie ww. osoby skierowane do wykonania przedmiotowego zamówienia muszą mieć zapewnioną przez Wykonawcę możliwość komunikowania się z Zamawiającym w języku polskim, posiadać znajomość prawa budowlanego i procedur administracyjnych w zakresie inwestycji budowlanych realizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Oświadczenie wykonawcy będące załącznikiem nr 4 do SIWZ.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
INNE DOKUMENTY NIEZBĘDNE DLA PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA, KTÓRE WYKONAWCA SKŁADA WRAZ Z OFERTĄ: 1.1 Pełnomocnictwo (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty, chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. z 2018 r. Dz.U. poz. 700, 730 ze zm.). 1.2 Wypełniony Formularz Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCE PO OTWARCIU OFERT: WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH SKŁADA: 1.3 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą w przedmiotowym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może złożyć ww oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium. Wartość wadium wynosi 58 047,00 zł (pięćdziesiąt osiem tysięcy czterdzieści siedem 00/100 zł). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 90,00
termin gwarancji 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZAKRES I FORMA ZMIAN I UZUPEŁNIEŃ UMOWY 1. Strony umowy dopuszczają zgodne wprowadzanie istotnych zmian i uzupełnień postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w opisanym niżej zakresie: 1) terminu realizacji umowy, który może ulec zmianie w uzasadnionych przypadkach: a) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia w czasie zawarcia umowy warunków technicznych wynikłych z wykonania rozbiórek elementów budynku lub ujawnienia konfiguracji przebiegu instalacji elektrycznej, sanitarnej, wod-kan i wentylacyjnej, gazów medycznych, mających zasadniczy wpływ na konstrukcję budynku i poprawne działanie instalacji, b) w wyniku udzielenia zamówień dodatkowych wstrzymujących lub opóźniających realizację robót będących przedmiotem niniejszej umowy, c) w przypadku przerwy lub konieczności wprowadzenia zmian w realizacji przedmiotu umowy na skutek działań podmiotów trzecich, organów administracji, a w szczególności wprowadzeniu zapisów zmieniających planowany sposób i zakres robót w prowadzonym postępowaniu administracyjnym i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, d) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych/prac geologicznych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, katastrofy budowlanej) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, e) w przypadku przedłużających się terminów związanych z realizacją dostaw wyposażenia lub robót budowlanych objętych odrębnymi umowami, co uniemożliwia terminowe zakończenie nn umowy, f) skrócenia terminów realizacji umowy gdy zaistnieje po stronie Zamawiającego i Wykonawcy możliwość wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy, g) przedłużenia terminu realizacji umowy z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, jeśli nie zakłóci to realizacji umowy o dofinansowanie inwestycji i jej rozliczenia. 2) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 3) zmian sposobu realizacji przedmiotu niniejszej umowy lub jakiejkolwiek jej części na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami: a) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub późniejszych kosztów eksploatacji wykonywanego przedmiotu umowy, b) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót budowlanych pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów późniejszej eksploatacji wykonywanego przedmiotu umowy, c) w wyniku stwierdzenia wad dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki do SIWZ lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który ją przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem w sposób nienależyty przedmiotu umowy. 4) zmiany jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu robót lub zmiany technologii, jeśli jest to uzasadnione dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, 5) zmiany zakresu przedmiotu umowy oraz związaną z tym ewentualną zmianą wynagrodzenia, w wyniku zaistnienia innych okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, skutkujących możliwością niewykonania lub wykonania w sposób nienależyty przedmiotu umowy, 6) zmian kluczowego personelu Wykonawcy i Zamawiającego. Jeśli taka osoba zgodnie z SIWZ należy do wymaganego personelu Wykonawcy, Wykonawca nie później niż z datą zmiany musi zapewnić nową osobę, spełniającą stawiane w SIWZ wymagania, oraz pozostałych wypadkach wskazanych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Warunkiem dokonania zmian jest uzasadnienie konieczności i wskazanie wpływu zmian na realizację przedmiotu zamówienia oraz zgłoszenie wniosku o zmianę niezwłocznie po dniu wystąpienia jednej z okoliczności, o których mowa w § 21 ust. 1. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu podpisanego przez Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę usługę hydrauliczną- montaż wc- Wejherowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę usługę hydrauliczną- montaż wc. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI