Wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem poscaleniowym – Scalanie gruntów obrębów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem poscaleniowym – Scalanie gruntów obrębów Białopole, Buśno, Kicin, Strzelce – Kolonia i Zabudnowo, gmina Białopole, powiat chełmski, województwo lubelskie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoChełm
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-04-15
  • ZamawiającyPowiat Chełmski
  • Data publikacji ogłoszenia2021-03-31
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00026166
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem poscaleniowym – Scalanie gruntów obrębów Białopole, Buśno, Kicin, Strzelce – Kolonia i Zabudnowo, gmina Białopole, powiat chełmski, województwo lubelskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 82 562 75 01

1.5.8.) Numer faksu: 82 562 75 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem poscaleniowym – Scalanie gruntów obrębów Białopole, Buśno, Kicin, Strzelce – Kolonia i Zabudnowo, gmina Białopole, powiat chełmski, województwo lubelskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65028ba8-921b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004216/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem poscaleniowym - Scalanie gruntów obrębu Białopole, Buśno, Kicin Strzelce - Kolonia i Zabudnowo, gmina Białopole, powiat chełmski, województwo lubelskie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa“ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.powiatchelmski.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.powiatchelmski.plhttp://spchelm.bip.lubelskie.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem bezpłatnej Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP dostępnej pod adresem: https://zamowienia.powiatchelmski.pl Wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pośrednictwem Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://zamowienia.powiatchelmski.pl Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi założyć konto na Platformie Zamówień publicznych ZETOPZP: https://zamowienia.powiatchelmski.pl/#/authentication/register, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta.Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://zamowienia.powiatchelmski.pl/#/help oraz uznaje go za wiążący.Zamawiający, zgodnie z art. 67 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późn. zm.) określa następujące wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 10, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa najlepiej najnowszej dostępnej wersji obsługująca TLS 1.2 z wyjątkiem Internet Explorer;d) włączona obsługa JavaScript;e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.;f) podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę.Zamawiający zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 z późn. zm.) podaje następujące informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:a) dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar, .7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig.b) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zamówień Publicznych ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z platformy wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zamowienia.powiatchelmski.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OG.272.1.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia – „Budowa i przebudowa dróg oznaczonych w zagospodarowaniu poscaleniowym nr: 3, 4, 5, 23, 26, 33, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53”, której zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:Numer drogi oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym Parametry techniczne drogi Zakres robót3 Długość 350,01 m, szerokość 3,5 m Budowa drogi od km 0+000 do km 0+350,01 o nawierzchni asfaltowej4 Długość 750 m, szerokość 3,5 m Budowa drogi od km 0+000 do km 0+360,01 o nawierzchni asfaltowej oraz budowa drogi od km 0+360,01 do km 0+750 o nawierzchni z płyt betonowych JOMB5 Długość 440 m, szerokość 3,5 m Budowa drogi od km 0+000 do km 0+440 o nawierzchni z płyt betonowych JOMB23 Długość 510,71 m, szerokość 3,5 m Budowa drogi od km 0+000 do km 0+510,71 o nawierzchni z płyt betonowych JOMB26 Długość 841,50 m, szerokość 3,5 m Budowa drogi od km 0+000 do km 0+841,50 o nawierzchni z kruszywa łamanego33 Długość 1 077,73 m, szerokość 3,0 m Budowa drogi od 0+004,07 km do km 1+077,73 o nawierzchni z płyt betonowych JOMB ułożonych w 2 rzędy wraz z wykonaniem połączenia z drogą gminną od km 0+000 do km 0+004,07 o nawierzchni z płyt betonowych JOMB42 Długość 1 835,33 m, szerokość 3,0 m Przebudowa drogi od km 0+000 do km 1+835,33 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenu43 Długość 323,55 m, szerokość 3,0 m Przebudowa drogi od km 0+000 do km 0+323,55 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenu44 Długość 142,83 m, szerokość 3,0 m Przebudowa drogi od km 0+000 do km0+142,83 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenu45 Długość 729,10 m, szerokość 3,0 m Przebudowa drogi od km 0+000 do km 0+729,10 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenu46 Długość 212,86 m, szerokość 4,0 m Przebudowa drogi od km 0+000 do km 0+212,86 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenu47 Długość 705 m, szerokość 4,0 m Przebudowa drogi od km 0+000 do km0+705 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenu48 Długość1 835 m, szerokość 4,0 m Przebudowa drogi od km 0+000 do km 1+835 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenu49 Długość 1 289 m, szerokość 3,0 m Przebudowa drogi od km 0+000 do km 1+289 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenu50 Długość 1 289,10 m, szerokość 4,0 m Przebudowa drogi od km 0+000 do km 1 +289,10 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenu51 Długość 189,44 m, szerokość 3,0 m Przebudowa drogi od km 0+000 do km 0+189,44 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenu52 Długość 314 m, szerokość 4,0 m Przebudowa drogi od km 0+000 do km 0+314 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenu53 Długość 1 144 m, szerokość 3,5m Przebudowa drogi od km 0+000 do km 1+144 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenuRazem zadanie obejmuje budowę dróg o łącznej długości 3 969,95 m oraz przebudowę dróg o łącznej długości 10 009,21 m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą w danej części zamówienia będzie oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w kryteriach: „cena” i „długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Najkorzystniejszą ofertą w danej części zamówienia będzie oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w kryteriach: „cena” i „długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – „Budowa i przebudowa dróg oznaczonych w zagospodarowaniu poscaleniowym nr: 7, 8, 9, 10, 11, 12, 18, 20, 24, 40, 54, 55”, której zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:Numer drogi oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym Parametry techniczne drogi Zakres robót7 Długość 156,77 m, szerokość 3,5 m Budowa drogi od km 0+000 do km 0+156,77 o nawierzchni asfaltowej8 Długość 170 m, szerokość 3,5 m Budowa drogi od km 0+000 do km 0+170,00 o nawierzchni asfaltowej9 Długość 170 m, szerokość 3,5 m Budowa drogi od km 0+000 do km 0+170,00 o nawierzchni asfaltowej10 Długość 150 m, szerokość 3,5 m Budowa drogi od km 0+000 do km 0+150,00 o nawierzchni z płyt betonowych JOMB11 Długość 91 m, szerokość 3,0 m Budowa drogi od km 0+000 do km 0+091,00 o nawierzchni z płyt betonowych JOMB ułożonych w 2 rzędy12 Długość 512 m, szerokość 3,5 m Budowa drogi od 0+000 km do km 0+512,00 o nawierzchni z płyt betonowych JOMB 18 Długość 1 535 m, szerokość 3,5 m Budowa drogi od km 0+000 do km 1+535,00 o nawierzchni tłuczniowej20 Długość 727,96 m, szerokość 3,5 m Przebudowa drogi od km 0+000 do km 0+727,96 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenu24 Długość 931,32 m, szerokość 3,5 m Budowa drogi od 0+000 km do km 0+931,32 o nawierzchni z płyt betonowych JOMB40 Długość 593,26 m, szerokość 3,5 m Przebudowa drogi od km 0+000 do km 0+593,26 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenu54 Długość 2 584,00, szerokość 3,5 m Przebudowa drogi od km 0+000 do km 2+584 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenu55 Długość 1 266,41 m, szerokość 3,5 m Przebudowa drogi od km 0+000 do km 1+266,41 równiarką mechaniczną- wyprofilowanie drogi oraz uzupełnienie zaniżeń terenuRazem zadanie obejmuje budowę dróg o łącznej długości 3 716,09 km oraz przebudowę dróg o łącznej długości 5 171,63 km.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą w danej części zamówienia będzie oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w kryteriach: „cena” i „długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Najkorzystniejszą ofertą w danej części zamówienia będzie oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w kryteriach: „cena” i „długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały”

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Najkorzystniejszą ofertą w danej części zamówienia będzie oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w kryteriach: „cena” i „długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 zamówienia – „Poprawa parametrów melioracji szczegółowych”, której zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:Oznaczenie rowu Długość Zakres robótW 59 1 214,73 m Poprawa parametrów melioracji szczegółowych od km 0+000 do km 1+214,73 wraz z budową 9 przepustówH-4 951,30 m Poprawa parametrów melioracji szczegółowych od km 0+000 do km 0+951,30 W-61 409,77 m Poprawa parametrów melioracji szczegółowych od km 0+000 do km 0+409,77W–G6 3 609,28 m Poprawa parametrów melioracji szczegółowych od km 0+000 do km 3+609,28 wraz z budową 11 przepustówW-78 1 780,13 m Poprawa parametrów melioracji szczegółowych od km 0+000 do km 1+780,13 wraz z budową 10 przepustówWT-79 2 722,53 m Poprawa parametrów melioracji szczegółowych od km 0+000 do km 2+722,53 wraz z budową 10 przepustówWT-1 1 522,64 m Poprawa parametrów melioracji szczegółowych od km 0+000 do km 1+522,64 wraz z budową 2 przepustówW-78II 1 095,47 m Poprawa parametrów melioracji szczegółowych od km 0+000 do km 1+095,47 wraz z budową 5 przepustówW-78a 919,65 m Poprawa parametrów melioracji szczegółowych od km 0+000 do km 0+919,65 wraz z budową 8 przepustówW-55 795,48 m Poprawa parametrów melioracji szczegółowych od km 0+000 do km 0+795,48 wraz z budową 2 przepustówW-52 1 320,76 m Poprawa parametrów melioracji szczegółowych od km 0+000 do km 1+320,76 wraz z budową 2 przepustówW-51 1 649,73 m Poprawa parametrów melioracji szczegółowych od km 0+000 do km 1+649,73 wraz z budową 3 przepustówW-50 3 166,37 m Poprawa parametrów melioracji szczegółowych od km 0+000 do km 1+649,73 wraz z budową 8 przepustówW-53 725,26 m Poprawa parametrów melioracji szczegółowych od km 0+000 do km 0+725,26 wraz z budową 1 przepustuW-54 2 727,11 m Poprawa parametrów melioracji szczegółowych od km 0+000 do km 2+727,11 wraz z budową 7 przepustówW-56 581,76 m Poprawa parametrów melioracji szczegółowych od km 1+022,88 do km 1+604,64 wraz z budową 5 przepustówW-G1 197,70 m Poprawa parametrów melioracji szczegółowych od km 0+000 do km 0+197,70W-G2 186,02 m Poprawa parametrów melioracji szczegółowych od km 0+000 do km 0+186,02W-G3 177,80 m Poprawa parametrów melioracji szczegółowych od km 0+000 do km 0+177,80Łącznie do wykonanie 25 753,49 m poprawy parametrów melioracji szczegółowych wraz z budową 83 przepustów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 130 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejszą ofertą w danej części zamówienia będzie oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w kryteriach: „cena” i „długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały”

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Najkorzystniejszą ofertą w danej części zamówienia będzie oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów w kryteriach: „cena” i „długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały”

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 7 SWZ,2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: postępowaniua) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresied) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać oraz załączyć dowody potwierdzające, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: w zakresie części 1 zamówienia: co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie drogi/dróg o łącznej długości minimum 2,0 km.w zakresie części 2 zamówienia:co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda polegała na budowie lub przebudowie drogi/dróg o łącznej długości minimum 1,5 km.w zakresie części 3 zamówienia: co najmniej jedną robotę związaną z utrzymaniem i konserwacją rowów melioracyjnych o łącznej długości 4,0 km.1) 2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji: a) w zakresie części 1 zamówienia:min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, która w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert pełniła minimum raz funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych lub inspektora nadzoru, przy realizacji roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie drogi/ dróg o łącznej długości minimum 2,0 km, przy czym okres pełnienia funkcji powinien obejmować cały okres realizacji roboty od przejęcia placu budowy do dokonania odbioru przez Zamawiającego.b) w zakresie części 2 zamówienia:min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych, która w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert pełniła minimum raz funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych lub inspektora nadzoru, przy realizacji roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie drogi/ dróg o łącznej długości minimum 1,5 km, przy czym okres pełnienia funkcji powinien obejmować cały okres realizacji roboty od przejęcia placu budowy do dokonania odbioru przez Zamawiającego.c) w zakresie części 3 zamówienia:min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót) posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia robót melioracyjnych lub hydrotechnicznych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.1. Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót poprzez wskazanie długości drogi/dróg lub długości rowów melioracyjnych w kolumnie 3 tabeli, aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp minimum jeden Wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w ww. warunku udziału w postępowaniu – pkt 6.1.4, ppkt 1) SWZ – w odniesieniu do części 1 i 2 zamówienia,3. Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2020 r, poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.4. Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220 ze zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć więcej niż jedną ofertę częściową (na 2 lub 3 części) to może, w celu wykazania zdolności technicznych i zawodowych, wskazać te same zadania i tę samą osobę na większą liczbę części zamówienia, jeżeli potwierdzają one spełnianie warunków na wszystkie części w ramach, których zostaną wykazane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający na wezwanie zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy, żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale 13.4 pkt 5) lit c) i pkt 6) SWZ składa się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii poświadczonej za zgodność notarialnie - w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy, w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Oferta sporządzona w postaci elektronicznej powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę uprawnioną, zgodnie z forma reprezentacji Wykonawcy określona w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: w zakresie części 1 zamówienia: 25.000,00 PLN (słownie zł: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100),w zakresie części 2 zamówienia: 15.000,00 PLN (słownie zł: piętnaście tysięcy zł 00/100), w zakresie części 3 zamówienia: 8.000,00 PLN (słownie zł: osiem tysięcy zł 00/100).Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:BNP Paribas Bank Polska SA Numer konta: 34 1600 1101 1841 1342 5000 0005z adnotacją: „Wadium – Wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem poscaleniowym – Scalanie gruntów obrębów Białopole, Buśno, Kicin, Strzelce – Kolonia i Zabudnowo, gmina Białopole, powiat chełmski, województwo lubelskie - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy).Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt Umowy stanowi Załącznik Nr 2.1, 2.2, 2.3 do SWZ.Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy Pzp oraz postanowień Projektu Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.powiatchelmski.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.1, 1.2 i 1.3 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:a) w zakresie części 1 zamówienia: Projekty budowlane, projekty techniczne, Projekty wykonawcze, Projekty stałej organizacji ruchu, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), Przedmiary robót,b) w zakresie części 2 zamówienia: Projekty budowlane, projekty techniczne, Projekty wykonawcze, Projekt usunięcia kolizji telekomunikacyjnej, Projekty stałej organizacji ruchu, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), Przedmiary robót,c) w zakresie części 3 zamówienia: Projekty wykonawcze, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), Przedmiary robót.Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4 SWZ oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4 SWZ oraz STWIORB. Rozwiązania równoważne.W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne".W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
2021-03-31 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż wiaty 8x6m z tarasem- Stężyca
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż wiaty 8x6m z tarasem. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI