Wykonanie prac geodezyjnych na rzecz Gminy Ochotnica Dolna w roku 2019 - etap I

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie prac geodezyjnych na rzecz Gminy Ochotnica Dolna w roku 2019 - etap I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOchotnica Dolna
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-02-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Ochotnica Dolna
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-24
  • Numer ogłoszenia505984-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 505984-N-2019 z dnia 2019-01-24 r.

Gmina Ochotnica Dolna: Wykonanie prac geodezyjnych na rzecz Gminy Ochotnica Dolna w roku 2019 - etap I
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ochotnica Dolna, krajowy numer identyfikacyjny 49189258700000, ul. Osiedle Dłubacze  160 , 34-452   Ochotnica Dolna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 262 09 10, , e-mail ligeza@ochotnica.pl, gmina@ochotnica.pl, faks 18 262 09 36.
Adres strony internetowej (URL): www.ochotnica.pl (BIP)
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.ochotnica.pl (BIP)

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.ochotnica.pl (BIP)

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
wersja papierowa
Adres:
Urząd Gminy w Ochotnicy Dolnej, 34-452 Ochotnica Dolna os. Dłubacze 160

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych na rzecz Gminy Ochotnica Dolna w roku 2019 - etap I
Numer referencyjny: IGŚ.271.3.1.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
15


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia składa się z 15 zadań, tj.: 1. Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Jamne w Ochotnicy Górnej (zakres opracowania od działki ewid. nr 14484/1687 do działki ewid. nr 14819/8 włącznie - km 3+420 do km 4+620) – do regulacji stanu prawnego istniejącej drogi gminnej poprzez wydanie decyzji Wojewody w trybie obowiązujących przepisów oraz w postępowaniu sądowym ( podziały nieruchomości, mapy jednostkowe oraz mapy sytuacyjno wysokościowe 2. Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Jamne – P. Potok w Ochotnicy Górnej (zakres opracowania od działki 16232/1 do działki ewid. nr 14484/1341 włącznie – km 0+010 do km 0+490 ) – aktualizacja operatu ewidencji gruntów istniejącej drogi gminnej (działka nr 16210/2) + podział działki 14484/542 do uregulowania w postępowaniu sądowym 3. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej podziału nieruchomości drogi gminnej Gorcowe w Ochotnicy Dolnej (zakres opracowania od działki ewid. nr 8329/5 włącznie do działki ewid. nr 8248/73 włącznie i od działki nr 8248/73 do 15582/3 włącznie, km 2+390 do km 2+890 i km 2+890 do km 4+370) - do regulacji stanu prawnego istniejącej drogi gminnej poprzez wydanie decyzji Wojewody w trybie obowiązujących przepisów oraz w postępowaniu sądowym (podziały nieruchomości, mapy do celów prawnych, mapy sytuacyjno wysokościowe, wykazy zmian) 4.Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Potok Groński w Ochotnicy Górnej (zakres opracowania od drogi powiatowej do działki ewid. nr 16085 włącznie) do regulacji stanu prawnego istniejącej drogi gminnej poprzez wydanie decyzji Wojewody w trybie obowiązujących przepisów oraz w postępowaniu sądowym ( podziały nieruchomości, mapy jednostkowe oraz mapy sytuacyjno wysokościowe) 5. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej podziału działki ewid. nr działki 11833/1 uregulowania prawa własności nieruchomości na rzecz gminy i ewentualne ustalenie linii brzegowej na tej działce. 6. Sporządzenie dokumentacji geodezyjno pomiarowej ustalenia linii brzegowej na działce ewid. nr 16227/4 w Ochotnicy Dolnej – boisko przy SP Skrodne i uregulowania prawa własności nieruchomości w postępowaniu sądowym 7. Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej – mapy do celów prawnych działek ewid. nr 7121/5, 7121/4, 16248/56, 16248/57 w celu uregulowania stanu prawnego drogi gminnej Młynne - Chrobaki w Ochotnicy Dolnej oraz podział do celów sądowych 8. Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego podziału działek ewid. nr 5342/3, 5342/4, 5341/1, 5341/2, 5340, 5343/2 położonych w Tylmanowej przeznaczonych do zamiany nieruchomości (projekt Velo Dunajec) 9. Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej drogi Zaziąbły w Tylmanowej ( działka ewid. nr 1029/8) do uregulowania prawa własności nieruchomości w postępowaniu sądowym (mapa do celów prawnych ) 10. Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego podziału działki ewid. nr 3969/1, położonej w Tylmanowej zajętej pod drogę gminną Kotelnica, oraz podział działki do celów sądowych w celu uregulowania prawa własności nieruchomości. 11. Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Remont drogi gminnej nr K363920 Jamne w Ochotnicy Górnej w km 3+430 – 3+630, 3+700 – 3+910, oraz 4+200 – 4+620” 12. Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Remont drogi gminnej nr K363887 Gorcowe w Ochotnicy Dolnej w km 2+390- 2+890” 13. Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Odbudowa drogi gminnej nr K363935 Jamne – Pierdułowski Potok w Ochotnicy Górnej w km 0+010 – 0+110, 0+110 – 0+490, 1+010 – 1+220, 1+440 – 1+690” 14. Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Odbudowa drogi gminnej nr K363887 Gorcowe w Ochotnicy Dolnej w km 2+890 – 4+370” 15. Opracowanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Odbudowa mostu żelbetowego na pot. Młynne w ciągu drogi gminnej nr K363914 Młynne – Chrobaki w km 0+000 w miejscowości Ochotnica Dolna wraz z odbudową umocnień przyczółków na wlocie i wylocie”. Wymogi które powinny spełniać opracowane mapy (zadania 11-15): - Wykonanie przekroi poprzecznych wzdłuż całego korpusu drogi w odległościach minimalnych 20m z zagęszczeniem w miejscach charakterystycznych jak np. łuki poziome, pionowe. - Pomiar geodezyjny winien obejmować istniejące zjazdy, ogrodzenia, bramy, furtki. - W obrębie mostu na potoku Młynne należy wykonać dodatkowe przekroje koryta potoku w bezpośrednim sąsiedztwie obiektu jak również w odległości ok. 20m od dolnej jak i górnej wody. - Zakres mapy do celów projektowych winien obejmować obszar otaczający teren inwestycji w pasie co najmniej 60 m. - Wykonawca przekaże zamawiającemu po 4 egz. przedmiotowych map w wersji papierowej oraz po 1 egzemplarzy w wersji elektronicznej. Zakresy zgodnie z załącznikami mapowym dołączonymi do niniejszej siwz. Końcowym etapem prac geodezyjnych ma być dokumentacja przyjęta do zasobu ewidencji geodezyjno-kartograficznego Starostwa Powiatowego w Nowym Targu (PODGiK).

II.5) Główny kod CPV: 71330000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
79421200-3
71354300-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67, ust.1, pkt. 6 - ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Pzp.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-09-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-09-30

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30.09.2019 r. 2. Uwagi dot. zadań od 11 do 15: - Mapy do celów projektowych należy opracować w taki sposób aby powierzchnia i numeracja działek była jak najbardziej aktualna (po podziałach i regulacjach opisanych zadaniami 1,2,3,4 i 7), - w przypadku otrzymania dofinansowania na remont/odbudowę zadań (11-15), konieczne będzie niezwłoczne opracowanie mapy do celów projektowych na konkretny zakres objęty dofinansowaniem (stosując aktualną numeracje działek) - w takim przypadku termin wykonania zadania zostanie skrócony do 2 miesięcy od daty informacji o dofinansowaniu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał dokumenty/uprawnienia geodezyjne uprawniające go do świadczenia usług bądź dysponował osoba z takimi uprawnieniami. Na powierdzenie w/w warunków zamawiający wymaga przedłożenia: - Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - zał. B do SIWZ - Po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza, przedłożenia dokumentów uprawniających go do świadczenia usług (kopia uprawnień)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje wymogów w tym zakresie. Potwierdzeniem sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawcy będzie: - Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - zał. B do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W postępowaniu mogą brac udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną usługę obejmującej swoim zakresem usługi geodezyjne dotyczące regulacji prawnej nieruchomości gminnych (dot. zadań od 1-10) lub usługi geodezyjne dotyczące opracowania map do celów projektowych (dot. zadań od 11-15) o wartości co najmniej 2.000,00 zł (brutto) i udokumentowanie, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
-Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - składane wraz z ofertą -Oświadczenie dot. grup kapitałowych -Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - składane wraz z ofertą
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - składane wraz z ofertą - Wykaz usług, o których mowa w pkt V.2.1) SIWZ - wykazu osób, o których mowa w pkt. V.2.2) SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, wzór załącznik B i C, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt VII.1 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt VII 1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: b) ofertę przetargową (wzór - zał. A) c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 5. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. XI. 6. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądał: a) wykazu usług, o których mowa w pkt V.2.1) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, b) wykazu osób, o których mowa w pkt. V.2.2) SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przekazane zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu płatności FV. Po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza, przedłożenia: dokumentów uprawniających go do świadczenia usług (kopia uprawnień)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin zapłaty za faktury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość ewentualnych zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia czy zamiany zakresu zamówienia w przypadku: 1.1. Wystąpienia okoliczności siły wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne typu: pożar, powódź, huragany, długotrwale utrzymująca się pokrywa śnieżna itp. uniemożliwiających terminową realizację zadań określonych w siwz. 1.2. Z powodu działań osób trzecich, uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. przedłużające się procedury administracyjnie, brak zgód mieszkańców, postępowania sądowe. 2. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy, który uzyska pozytywna opinie Zamawiającego potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu warunków uniemożliwiających terminowa realizację prac. Zamawiający zastrzega, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia robót będzie równy kresowi przerwy. 3. Zakres zamówienia może ulec zmianie w przypadku braku zgód właścicieli działek ewentualnie innych ich roszczeń. 4. Pozostałe zmiany zawartej umowy, możliwe są wyłącznie gdy zachodzą okoliczności określone w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla ich ważności, zachowania formy pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-01, godzina: 09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> j.polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków finansowych, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z udzielenia części zamówienia.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Jamne w Ochotnicy Górnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Jamne w Ochotnicy Górnej (zakres opracowania od działki ewid. nr 14484/1687 do działki ewid. nr 14819/8 włącznie - km 3+420 do km 4+620) – do regulacji stanu prawnego istniejącej drogi gminnej poprzez wydanie decyzji Wojewody w trybie obowiązujących przepisów oraz w postępowaniu sądowym ( podziały nieruchomości, mapy jednostkowe oraz mapy sytuacyjno wysokościowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin zapłaty za FV 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Jamne – P. Potok w Ochotnicy Górnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Jamne – P. Potok w Ochotnicy Górnej (zakres opracowania od działki 16232/1 do działki ewid. nr 14484/1341 włącznie – km 0+010 do km 0+490 ) – aktualizacja operatu ewidencji gruntów istniejącej drogi gminnej (działka nr 16210/2) + podział działki 14484/542 do uregulowania w postępowaniu sądowym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Termin zapłaty za faktury 40,00
cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej podziału nieruchomości drogi gminnej Gorcowe w Ochotnicy Dolnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej podziału nieruchomości drogi gminnej Gorcowe w Ochotnicy Dolnej (zakres opracowania od działki ewid. nr 8329/5 włącznie do działki ewid. nr 8248/73 włącznie i od działki nr 8248/73 do 15582/3 włącznie, km 2+390 do km 2+890 i km 2+890 do km 4+370) - do regulacji stanu prawnego istniejącej drogi gminnej poprzez wydanie decyzji Wojewody w trybie obowiązujących przepisów oraz w postępowaniu sądowym (podziały nieruchomości, mapy do celów prawnych, mapy sytuacyjno wysokościowe, wykazy zmian)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7, 79421200-3, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin zapłaty za faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Potok Groński w Ochotnicy Górnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Potok Groński w Ochotnicy Górnej (zakres opracowania od drogi powiatowej do działki ewid. nr 16085 włącznie) do regulacji stanu prawnego istniejącej drogi gminnej poprzez wydanie decyzji Wojewody w trybie obowiązujących przepisów oraz w postępowaniu sądowym ( podziały nieruchomości, mapy jednostkowe oraz mapy sytuacyjno wysokościowe)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin zapłaty za faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej podziału działki ewid. nr działki 11833/1
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej podziału działki ewid. nr działki 11833/1 uregulowania prawa własności nieruchomości na rzecz gminy i ewentualne ustalenie linii brzegowej na tej działce .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin zapłaty za faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno pomiarowej ustalenia linii brzegowej na działce ewid. nr 16227/4 w Ochotnicy Dolnej – boisko przy SP Skrodne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie dokumentacji geodezyjno pomiarowej ustalenia linii brzegowej na działce ewid. nr 16227/4 w Ochotnicy Dolnej – boisko przy SP Skrodne i uregulowania prawa własności nieruchomości w postępowaniu sądowym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin zapłaty za faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej – mapy do celów prawnych działek ewid. nr 7121/5, 7121/4, 16248/56, 16248/57 w celu uregulowania stanu prawnego drogi gminnej Młynne - Chrobaki w Ochotnicy Dolnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej – mapy do celów prawnych działek ewid. nr 7121/5, 7121/4, 16248/56, 16248/57 w celu uregulowania stanu prawnego drogi gminnej Młynne - Chrobaki w Ochotnicy Dolnej oraz podział do celów sądowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin zapłaty za faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego podziału działek ewid. nr 5342/3, 5342/4, 5341/1, 5341/2, 5340, 5343/2 położonych w Tylmanowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego podziału działek ewid. nr 5342/3, 5342/4, 5341/1, 5341/2, 5340, 5343/2 położonych w Tylmanowej przeznaczonych do zamiany nieruchomości (projekt Velo Dunajec)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin zapłaty za faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej drogi Zaziąbły w Tylmanowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej drogi Zaziąbły w Tylmanowej ( działka ewid. nr 1029/8) do uregulowania prawa własności nieruchomości w postępowaniu sądowym (mapa do celów prawnych )
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin zapłaty za faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 10 Nazwa: Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego podziału działki ewid. nr 3969/1, położonej w Tylmanowej zajętej pod drogę gminną Kotelnica
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego podziału działki ewid. nr 3969/1, położonej w Tylmanowej zajętej pod drogę gminną Kotelnica, oraz podział działki do celów sądowych w celu uregulowania prawa własności nieruchomości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin zapłaty za faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 11 Nazwa: Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Remont drogi gminnej nr K363920 Jamne w Ochotnicy Górnej w km 3+430 – 3+630, 3+700 – 3+910, oraz 4+200 – 4+620”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Remont drogi gminnej nr K363920 Jamne w Ochotnicy Górnej w km 3+430 – 3+630, 3+700 – 3+910, oraz 4+200 – 4+620”
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin zapłaty za faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30.09.2019 r. Uwagi dot. zadań od 11 do 15: - Mapy do celów projektowych należy opracować w taki sposób aby powierzchnia i numeracja działek była jak najbardziej aktualna (po podziałach i regulacjach opisanych zadaniami 1,2,3,4 i 7), - w przypadku otrzymania dofinansowania na remont/odbudowę zadań (11-15), konieczne będzie niezwłoczne opracowanie mapy do celów projektowych na konkretny zakres objęty dofinansowaniem (stosując aktualną numeracje działek) - w takim przypadku termin wykonania zadania zostanie skrócony do 2 miesięcy od daty informacji o dofinansowaniu.


Część nr: 12 Nazwa: Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Remont drogi gminnej nr K363887 Gorcowe w Ochotnicy Dolnej w km 2+390- 2+890”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Remont drogi gminnej nr K363887 Gorcowe w Ochotnicy Dolnej w km 2+390- 2+890”
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin zapłaty za faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30.09.2019 r. Uwagi dot. zadań od 11 do 15: - Mapy do celów projektowych należy opracować w taki sposób aby powierzchnia i numeracja działek była jak najbardziej aktualna (po podziałach i regulacjach opisanych zadaniami 1,2,3,4 i 7), - w przypadku otrzymania dofinansowania na remont/odbudowę zadań (11-15), konieczne będzie niezwłoczne opracowanie mapy do celów projektowych na konkretny zakres objęty dofinansowaniem (stosując aktualną numeracje działek) - w takim przypadku termin wykonania zadania zostanie skrócony do 2 miesięcy od daty informacji o dofinansowaniu.


Część nr: 13 Nazwa: Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Odbudowa drogi gminnej nr K363935 Jamne – Pierdułowski Potok w Ochotnicy Górnej w km 0+010 – 0+110, 0+110 – 0+490, 1+010 – 1+220, 1+440 – 1+690”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Odbudowa drogi gminnej nr K363935 Jamne – Pierdułowski Potok w Ochotnicy Górnej w km 0+010 – 0+110, 0+110 – 0+490, 1+010 – 1+220, 1+440 – 1+690”
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin zapłaty za faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30.09.2019 r. Uwagi dot. zadań od 11 do 15: - Mapy do celów projektowych należy opracować w taki sposób aby powierzchnia i numeracja działek była jak najbardziej aktualna (po podziałach i regulacjach opisanych zadaniami 1,2,3,4 i 7), - w przypadku otrzymania dofinansowania na remont/odbudowę zadań (11-15), konieczne będzie niezwłoczne opracowanie mapy do celów projektowych na konkretny zakres objęty dofinansowaniem (stosując aktualną numeracje działek) - w takim przypadku termin wykonania zadania zostanie skrócony do 2 miesięcy od daty informacji o dofinansowaniu.


Część nr: 14 Nazwa: Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Odbudowa drogi gminnej nr K363887 Gorcowe w Ochotnicy Dolnej w km 2+890 – 4+370”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Odbudowa drogi gminnej nr K363887 Gorcowe w Ochotnicy Dolnej w km 2+890 – 4+370”
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin zapłaty za faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30.09.2019 r. Uwagi dot. zadań od 11 do 15: - Mapy do celów projektowych należy opracować w taki sposób aby powierzchnia i numeracja działek była jak najbardziej aktualna (po podziałach i regulacjach opisanych zadaniami 1,2,3,4 i 7), - w przypadku otrzymania dofinansowania na remont/odbudowę zadań (11-15), konieczne będzie niezwłoczne opracowanie mapy do celów projektowych na konkretny zakres objęty dofinansowaniem (stosując aktualną numeracje działek) - w takim przypadku termin wykonania zadania zostanie skrócony do 2 miesięcy od daty informacji o dofinansowaniu.


Część nr: 15 Nazwa: Opracowanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Odbudowa mostu żelbetowego na pot. Młynne w ciągu drogi gminnej nr K363914 Młynne – Chrobaki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Odbudowa mostu żelbetowego na pot. Młynne w ciągu drogi gminnej nr K363914 Młynne – Chrobaki w km 0+000 w miejscowości Ochotnica Dolna wraz z odbudową umocnień przyczółków na wlocie i wylocie”
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin zapłaty za faktury 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30.09.2019 r. Uwagi dot. zadań od 11 do 15: - Mapy do celów projektowych należy opracować w taki sposób aby powierzchnia i numeracja działek była jak najbardziej aktualna (po podziałach i regulacjach opisanych zadaniami 1,2,3,4 i 7), - w przypadku otrzymania dofinansowania na remont/odbudowę zadań (11-15), konieczne będzie niezwłoczne opracowanie mapy do celów projektowych na konkretny zakres objęty dofinansowaniem (stosując aktualną numeracje działek) - w takim przypadku termin wykonania zadania zostanie skrócony do 2 miesięcy od daty informacji o dofinansowaniu.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę do tynków maszynowych gipsowych - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania05-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę do tynków maszynowych gipsowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI