Wykonanie „nowej przestrzeni sportowo-rekreacyjnej w wolskim Parku im. Gen J. Sowińskiego”,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie „nowej przestrzeni sportowo-rekreacyjnej w wolskim Parku im. Gen J. Sowińskiego”, postępowanie nr 18/ZP/22.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-29
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-14
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00123044
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie „nowej przestrzeni sportowo-rekreacyjnej w wolskim Parku im. Gen J. Sowińskiego”, postępowanie nr 18/ZP/22.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224435683

1.5.8.) Numer faksu: 224435600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie „nowej przestrzeni sportowo-rekreacyjnej w wolskim Parku im. Gen J. Sowińskiego”, postępowanie nr 18/ZP/22.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5fdea6d-bb30-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00326836/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Nowa przestrzeń sportowo-rekreacyjna w wolskim Parku im. Gen. J. Sowińskiego - zadanie z budżetu obywatelskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W
niniejszym post o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz
przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem
zapisów pkt 2, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2.Komunikacja ustna
dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne. 3. Ofertę z zał, o których mowa w
Rozdziale IX SWZ, składa się za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania,
wskazanej w Rozdziale I pkt 4 SWZ, tj.: https://zamowienia.um.warszawa.pl, zwanej dalej także
Systemem. 4. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem Systemu. 5. Zamawiający
dopuszcza możliwość zadania pytań do SWZ także drogą elektroniczną. Pytania należy wówczas
kierować na adres wola.zzp@um.warszawa.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości numeru
postępowania, którego dotyczą. 6.Zamawiający zamieści treść pytań wraz z wyjaśnieniami, bez
ujawniania źródeł zapytań w Systemie. 7.W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed
upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ udostępnia w
Systemie. 8. Pozostałe dokumenty w post., w szczególności oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub
informacje, niewskazane w pkt 3-4, należy przekazywać za pośrednictwem Systemu lub drogą
elektroniczną na adres wola.zzp@um.warszawa.pl. 9.Za datę wpływu ww. dokumentów przekazanych
na adres Zamawiającego, przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail
Zamawiającego. Za datę wpływu ww. dokumentów do Zamawiającego przekazanych za pośrednictwem Systemu, przyjmuje się datę
ich złożenia/ wysłania w Systemie. 10.Wymagania
dotyczące zasad rejestracji oraz minimalnych parametrów technicznych wymaganych od Wykonawcy
przy wykorzystaniu Systemu do elektronicznej komunikacji w Wykonawcami udostępnianym pod
adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl. 11.Oferta wraz z załącznikami musi zostać złożona w
formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej. 12.Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne,
które musi spełniać komputer Wykonawcy: Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer; komputer PC/MAC z aktualnym systemem
operacyjnym wspieranym przez producenta; Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta:
MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge; Zainstalowany program Acrobat Reader
lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf; 13.Kodowanie i czas odbioru danych: Plik załączony i
zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8.
Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie
terminu składania ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny
czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem
czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar. Pozostałe wymagania i informacje zostały szczegółowo opisane w Rozdziale V SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 18/ZP/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej zadania z budżetu
obywatelskiego pn: „Nowa przestrzeń sportowo-rekreacyjna w wolskim Parku im. Gen. J. Sowińskiego”.
2. Lokalizacja: teren Parku im. J. Sowińskiego na działce ewidencyjnej nr 7 z obrębu 6-07-12, stanowiący własność m.st.
Warszawy.
3. Zakres prac obejmuje:
1) rozbiórkę istniejącej nawierzchni asfaltowej wraz z wywozem i utylizacją,
2) budowę boiska wielofunkcyjnego z ogrodzeniem,
3) wykonanie nawierzchni mineralnej;
4) zakup i montaż elementów małej architektury (ławka parkowa, kosz na śmiecie, stojaki rowerowe).
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu
zamówienia określa:
1) Dokumentacja projektowa, w której skład wchodzą nw. dokumenty:
a) Projekt przetargowy/ Aktualizacja dokumentacji projektowej Modernizacji Parku
im. gen. Józefa Sowińskiego w Warszawie wraz z rysunkami - 3 szt.;
b) Przedmiar robót – mający charakter informacyjny;
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowalnych (STWiORB).
UWAGA: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych obejmuje swoim zakresem modernizację terenu
całego parku. Niniejszym zamówieniem objęte są wyłącznie roboty ujęte w projekcie przetargowym/ Aktualizacji
dokumentacji projektowej Modernizacji Parku im. gen. Józefa Sowińskiego w Warszawie i tylko one wykonywane będą w
ramach udzielanego zamówienia. Przedmiar robót dotyczy TYLKO udzielanego zamówienia.
Zapis znajdujący się w STWiORB na stronie 43 (pod tabelą) o brzmieniu: ”Dokumenty nawierzchni które należy dołączyć do oferty przetargowej” jest nieobowiązujący. Aktualny zapis w tym zakresie został zawarty w dokumencie „Projekt przetargowy/ Aktualizacja dokumentacji projektowej Modernizacji Parku im. gen. Józefa Sowińskiego w Warszawie” na stronie 9 „5.2.3.5. Na potwierdzenie spełnienia wymagań dotyczących nawierzchni należy przedstawić na etapie realizacji nw. elementy:”.
ww. dokumentacja stanowi załącznik nr 10 do SWZ,
2) Projektowane postanowienia umowy - wzór umowy, zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące załącznik nr 6 do
SWZ.
5. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną zgodnie
z art. 95 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129). Zamawiający
wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie stosunku pracy zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca
1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące
czynności dotyczące robót ogólnobudowlanych. Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia
tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych
wymagań, zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
6. Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonuje podziału niniejszego zamówienia na części, gdyż podział taki wiązałby się z nadmiernymi
trudnościami technicznymi związanymi z koniecznością skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących
poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu, terminowemu i sprawnemu wykonaniu
zamówienia oraz stwarzałoby trudności w określeniu odpowiedzialności poszczególnych Wykonawców, w zakresie
udzielonych gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Dodatkowo wartość zamówienia wskazuje, że o jego udzielenie
mogą ubiegać się wykonawcy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
7. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej
z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy zł
00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.
8. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 479.406,07 zł.
9. Gwarancja i rękojmia:
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia oraz na wbudowane materiały i urządzenia na okres
minimum 36 miesięcy.
Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji do 60 miesięcy.
Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ.
Okres rękojmi za wady fizyczne i prawne zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego
wynosi 5 lat od podpisania protokołu odbioru końcowego.
10. Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie określa warunków służących zapewnieniu dostępności
dla osób ze szczególnymi potrzebami w obszarze dostępności architektonicznej, informacyjno–komunikacyjnej i cyfrowej
określonych w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
11. Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
13. Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy,
stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych

45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 52

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 48

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których
mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące: 4) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że:
a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej 2 roboty budowlane, o wartości
minimum 250 000,00 zł brutto*, z zastrzeżeniem, że robota budowlana obejmowała swoim zakresem roboty polegające na
budowie lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji boiska sportowego.
Zamawiający wymaga, aby wartość brutto min. 250.000,00 zł dotyczyła tylko robót budowlanych polegających na budowie
lub przebudowie lub remoncie lub modernizacji boiska sportowego (w przypadku gdy w zrealizowanym zadaniu zakres robót
obejmował również inne roboty budowlane).
* W przypadku gdy kwoty w złożonych dokumentach podane będą w innej walucie niż złoty polski – Zamawiający dokona
przeliczenia tej kwoty na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w
Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień wszczęcia postępowania.
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi
Wykonawcami, wykaz o którym mowa w Rozdziale IX część 3 ppkt 1 lit. a) SWZ, dotyczy robót budowlanych, w których
wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
b) dysponuje osobą, która zostanie skierowana do realizacji zamówienia w szczególności, w rozumieniu przepisów ustawy z
dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej, która będzie pełniła funkcję kierownika robót.
2. Zamawiający informuje, iż Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp, ww. warunki udziału w
postępowaniu mogą spełniać wspólnie / łącznie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności
informacji zawartych w złożonym w postępowaniu oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek
wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VI pkt 1 SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr
9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i
miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi
załącznik nr 7 do SWZ,
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami,
ww. wykaz, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
b) dowody określające, czy wskazane w ww. wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty,
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy. Rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wskazane są w projektowanych
postanowieniach umowy - wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-29 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-29 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów postępowania, w tym SWZ wraz z załącznikami
można uzyskać pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl
2. Zamówienie należy wykonać w terminie 4 miesiące od dnia podpisania umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wywóz ziemi - Borzuchowo-Daćbogi
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wywóz ziemi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI