„Wykonanie modernizacji stacji wentylatorów przy szybie Wilson w Kopalni Soli „W

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wykonanie modernizacji stacji wentylatorów przy szybie Wilson w Kopalni Soli „Wieliczka””
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWieliczka
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-04-26
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyKopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-28
  • Numer ogłoszenia530060-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 530060-N-2019 z dnia 2019-03-28 r.

Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna: „Wykonanie modernizacji stacji wentylatorów przy szybie Wilson w Kopalni Soli „Wieliczka””
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kopalnia Soli "Wieliczka" Spółka Akcyjna, krajowy numer identyfikacyjny 00004168300000, ul. Park Kingi  1 , 32-020  Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 278 71 11, 12 278 71 03, , e-mail maciej.trabka@kopalnia.pl, , faks 122 787 110.
Adres strony internetowej (URL): www.kopalniawieliczka.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka Akcyjna -Górnictwo
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.kopalniawieliczka.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Tak
www.kopalniawieliczka.eu

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Pzp składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r. Prawo Pocztowe Dz. U. Poz. 1830 osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Kopalnia soli Wieliczka Spółka Akcyjna Park Kingi 1, 32-020 Wieliczka

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonanie modernizacji stacji wentylatorów przy szybie Wilson w Kopalni Soli „Wieliczka””
Numer referencyjny: KSW/2019/SIP/28
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji stacji wentylatorów przy szybie Wilson w Kopalni Soli „Wieliczka”, zwanej dalej „Modernizacją stacji wentylatorów”. 2. Modernizacja stacji wentylatorów obejmuje: 1) sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej dotyczącej modernizacji stacji wentylatorów wraz z wykonaniem prac przedprojektowych, zwanej dalej łącznie „Dokumentacją projektową”, oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii i pozwoleń, w tym uzyskanie decyzji środowiskowej dla planowanej inwestycji, uzgodnienie projektu budowlanego z Małopolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, uzyskanie zgody na wycinkę drzew, uzyskanie pozwolenia na budowę wydanego przez Dyrektora Specjalistycznego Urzędu Górniczego na roboty objęte projektem budowlanym, uzyskanie pozwolenia na budowę pomostów zabezpieczających w szybie a następnie ich rozbiórkę wydanego przez Dyrektora Specjalistycznego Urzędu Górniczego, 2) wykonanie wszelkich robót z opracowaniem technologii ich wykonania wraz z dostawą i montażem kompletu fabrycznie nowych urządzeń oraz świadczeniem usług niezbędnych do prawidłowego wykonania przebudowy stacji wentylatorów, zgodnie z Dokumentacją projektową, a także uzyskaniem prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów budowlanych, oraz uczestnictwo Wykonawcy w procedurze uzyskiwania przez Zamawiającego zezwolenia na oddanie do ruchu urządzeń stacji wentylatorów głównych szybu Wilson. 3) pełnienie serwisu gwarancyjnego , 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 3.1. Wykonanie prac przedprojektowych: a) uzyskanie decyzji środowiskowej dla planowanej inwestycji b) wykonanie badań geotechnicznych i opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej, c) uzyskanie warunków zasilania projektowanego obiektu w odpowiednie media d) opracowanie inwentaryzacji istniejącej zieleni e) opracowanie analizy porównawczej dla minimum 3 wariantów doboru wentylatorów oferowanych na rynku spełniających parametry pracy określone w załączniku nr 2 do SIWZ w celu weryfikacji założeń projektowych w szczególności pod kątem oporów stawianych przez konieczne do zainstalowania tłumiki hałasu, wraz ze wskazaniem optymalnego rozwiązania dla sieci wentylacyjnej Kopalni Soli „Wieliczka”, przy spełnieniu warunków w zakresie dopuszczalnego poziomu hałasu, który określa Decyzja Starosty Wielickiego, stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ f) opracowanie projektu założeniowego uwzględniającego wybrany wentylator – po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego w zakresie wyboru wentylatora. Projekt założeniowy po zaakceptowaniu przez Zamawiającego będzie podstawą do opracowania projektu budowlanego. 3.2. Wykonanie dokumentacji budowlanej wraz z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń: a) wykonanie projektu budowlanego łącznie z projektem zagospodarowania terenu wraz z dokumentacją niezbędną do dokonania zakładanych rozbiórek. Projekt zagospodarowania terenu powinien uwzględniać ewentualne przekładki istniejącej infrastruktury kolidujące z planowaną inwestycją i niezbędne rozbiórki obiektów budowlanych i urządzeń Projekt budowlany zostanie wykonany w branżach:  konstrukcyjnej,  architektonicznej (nie dopuszcza się zabudowy wentylatorów w kontenerach, w projektowanym budynku obsługi należy założyć jednoosobową obsadę stałą oraz trzy osobową obsadę doraźną – czasową w przypadku remontów, przeglądów)  instalacyjnej elektrycznej,  instalacyjnej sanitarnej (w sąsiedztwie działki, na której realizowana będzie inwestycja istnieje sieć kanalizacji burzowej i sanitarnej będąca własnością gminy Wieliczka, istnieje więc możliwość przyłączenia wewnętrznych sieci kanalizacji do sieci gminnej)  instalacyjnej teletechnicznej i IT (instalacje światłowodowe prowadzone wyrobiskami dołowymi należy wykonać nowymi trasami z tym, że dopuszcza się w zależności od warunków technicznych wykorzystanie istniejących fragmentów tras kablowych, zwłaszcza w rejonie trasy turystycznej, gdzie trasy kablowe zbudowane są z kablofili)  zagospodarowanie terenu w tym wykonanie projektu przekładek infrastruktury podziemnej kolidującej z planowanymi pracami,  drogowej (powierzchnia dróg i placów wyniesie ok. 1 300 m2 – wykonanie z kostki betonowej na podbudowie jak dla drogi klasy KR2)  zieleń i rekultywacja terenu,  opracowanie wytycznych BIOZ. b) dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, w tym dokonacie uzgodnień projektu budowlanego z Małopolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków oraz z Dyrektorem Muzeum Żup Krakowskich w zakresie robót w szybie Wilson. c) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego zgody na wycinkę drzew, d) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, prawomocnego pozwolenia na budowę wydanego przez Dyrektora Specjalistycznego Urzędu Górniczego oraz pozwolenia na rozbiórkę istniejącej stacji wentylatorów wraz z kanałami wentylacyjnymi i dyfuzorami 3.3. Wykonanie projektu wykonawczego, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru prac. Projekt wykonawczy zostanie opracowany w branżach:  konstrukcyjnej,  architektonicznej  górniczej w zakresie uzupełnienia obudowy, przebudowy przedziału drabinowego, zabudowy kabli w szybie i wykonania zabezpieczeń na podszybiach  instalacyjnej elektrycznej,  instalacyjnej sanitarnej,  instalacyjnej teletechnicznej i IT,  zagospodarowanie terenu,  zieleń i rekultywacja terenu. 3.4. Opracowanie i zatwierdzenie technologii wykonywania prac przy założeniu ciągłości funkcjonowania stacji wentylatorów , W ramach opracowania należy wykonać projekt pomostów zabezpieczających montowanych w szybie (o ile technologia będzie przewidywać ich zabudowę). Na budowę pomostów tymczasowych a następnie ich rozbiórkę należy uzyskać pozwolenie Specjalistycznego Urzędu Górniczego. 3.5. Budowa stacji wentylatorów: a) prace ziemne, które należy wykonywać pod nadzorem archeologicznym; b) przebudowa głowicy szybu i płyty zamykającej szyb wraz z uzupełnieniem obudowy szybu w rejonie zrębu oraz przebudowa przedziału drabinowego w niezbędnym zakresie; c) budowa budynku nadszybia d) budowa kanałów wentylacyjnych, e) budowa budynku stacji wentylatorów i dyfuzorów, f) izolacja akustyczna stacji wentylatorów g) zakup, dostawa i montaż wentylatorów wraz z osprzętem, h) dostawy oprogramowania w zakresie pracy urządzeń, i) budowa infrastruktury technicznej dla nowej stacji wentylacji w tym: wykonanie zasilania elektrycznego stacji wentylatorów oraz niezbędnej instalacji elektrycznej, teletechnicznej i informatycznej sterowania pracą wentylatorów oraz pomiarów parametrów pracy, włączenie nowo wybudowanej rozdzielni SN Wilson do komputerowego systemu nadzoru , wymiana dwóch linii kablowych SN w szybie Wilson na odcinku do poz. III, systemu monitoringu i dostępu, instalacji i sieci wodno-kanalizacyjnej, w tym kanalizacji burzowej. 3.6. Wykonanie otamowania istniejących kanałów wentylacyjnych, 3.7. Rozbiórka istniejącej stacji wentylatorów wraz z kanałami wentylacyjnymi i dyfuzorami (likwidacja wszystkich obiektów powinna obejmować całość ich konstrukcji (wraz z fundamentami), wykopy po likwidacji kanału należy co najmniej w otoczeniu kilku metrów od szybu zlikwidować materiałami izolacyjnymi uzgodnionymi z Działem Mierniczo-Geologicznym Kopalni Soli „Wieliczka”) 3.8. Wykonanie zagospodarowania terenu - w ramach zagospodarowania terenu należy wykonać następujące elementy: a) drogę wewnętrzną, place podjazdowe i miejsca postojowe dla samochodów osobowych i ciężarowych, b) chodnik, opaski wokół budynku utwardzone, brukowane c) oświetlenie terenu, e) rekultywację terenu i zieleń 3.9. Opracowanie instrukcji obsługi i konserwacji stacji wentylatorów oraz wykonania przeszkolenia obsługi. 3.10. Opracowanie dodatku do dokumentacji podstawowej lub dokumentacji podstawowej po wprowadzonych zmianach w obiektach „Stacji wentylatorów głównych przy szybie Wilson” oraz rozdzielni SN 3 kV „Wilson” 3.11. Wykonanie dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji geodezyjnej oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektów budowlanych oraz decyzji o udzieleniu pozwolenia na oddanie do ruchu urządzeń stacji wentylatorów głównych szybu Wilson. 3.12. Wykonanie rozruchu i ruchu próbnego – wykonania niezbędnych prób, pomiarów i badań w szczególności pomiarów pracy wentylatorów, parametrów wentylacyjnych i pomiaru hałasu w otoczeniu wykonanych przez podmiot posiadający stosowne uprawnienia oraz przeprowadzenie szkoleń obsługi. 3.13. Uzyskania prawomocniej decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz uczestnictwo Wykonawcy w procedurze uzyskiwania przez Zamawiającego zezwolenia na oddanie do ruchu urządzeń stacji wentylatorów głównych szybu Wilson. 3.14. Pełnienie usług serwisowych. 4. Modernizacja stacji wentylatorów winna być opracowana w oparciu o następujące dokumenty: 1) Program funkcjonalno-użytkowy modernizacji stacji wentylatorów przy szybie Wilson w Kopalni Soli Wieliczka SA” – Biuro Architektoniczno - Budowlane „JUNAK” 30- 418 Kraków ul. Zakopiańska 9/109 – kwiecień 2018 r., wraz z załącznikiem: „Szczegółowe założenia dotyczące branży energomechanicznej”, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) „Wielowariantową koncepcję modernizacji stacji wentylatorowej przy szybie Wilson” – Biuro Studiów i Projektów Górniczych w Katowicach Sp. z o.o. – grudzień 2017 r., która stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Inwentaryzację architektoniczną stacji wentylatorów, która stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Decyzję Starosty Wielickiego w sprawie dopuszczalnego poziomu hałasu znak: OŚR.6241.2.2017 z dnia 27.04.2017, która stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 5) Opracowanie „Badanie przez rzeczoznawcę stanu obudowy szybu „Wilson” zlokalizowanego w Kopalni Soli Wieliczka S.A. w Wieliczce”. Kraków, lipiec 2017, które stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 6) Opracowanie „Dokumentacja powykonawcza uszczelniania szybu Wilson na odcinku od powierzchni terenu do stropu utworów czapy iłowo-gipsowej”. Wieliczka, 2017r., które stanowi załącznik nr 6 do SIWZ Mając na celu ochronę poufnego charakteru informacji zawartych w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, dokumenty te nie zostaną udostępnione na stronie internetowej Kopalni, a dostępne będą jedynie w siedzibie Kopalni, w Dziale Mierniczo-Geologicznym, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00, po uprzednim złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ. 5. Zasady wykonywania przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia realizowany będzie w następujących etapach: 1) Etap I – obejmujący wykonanie prac przedprojektowych, 2) Etap II – obejmujący sporządzenie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia konserwatorskiego, uzyskanie pozwolenia na budowę, 3) Etap III – obejmujący sporządzenie projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 4) Etap IV –obejmujący wykonanie robót budowlanych 5) Etap V – obejmujący pełnienie usług serwisowych Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 14 do specyfikacji.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45300000-0
45213250-0
71320000-7
45220000-5
45300000-3
45400000-1
39717100-2
42520000-7
51541000-6
45254100-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  60   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
60

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca posiada siedzibę, określonym w załączniku XI do dyrektywy 2014/24/U lub spełniają inne wymogi określone w tym załączniku lub wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: – posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł (polisa a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony),
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej jednej usługi wykonania dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub przebudowy stacji wentylatorów o wydatku nie mniejszym niż 3 000,00 m3 /min b) udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej zakresem budowę lub przebudowę obiektów budowlanych bądź obiektów podstawowych na powierzchni zakładu górniczego o wartości łącznej nie mniejszej niż 2 mln zł (brutto) c) udokumentowanie, że osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiada kwalifikacje do wykonywania czynności kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zatwierdzenie górnicze w specjalności budowlanej w podziemnych zakładach górniczych c) udokumentowanie, że osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym zakresie, d) udokumentowanie, że osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w tym zakresie. e) udokumentowanie, że osoba, która pełnić będzie nadzór nad robotami szybowymi posiada kwalifikacje kierownika działu energomechanicznego f) udokumentowanie, że osoba, która będzie pełnić nadzór nad robotami górniczymi posiada kwalifikacje osoby dozoru wyższego w Dziale Górniczym g) udokumentowanie że osoba która będzie pełnić nadzór nad robotami elektrycznymi w podziemnej części Zakładu Górniczego, posiada kwalifikacje uprawniające do pełnienia funkcji co najmniej osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności elektrycznej, h) udokumentowanie, że osoba, która będzie pełnić dozór nad robotami elektrycznymi posiada kwalifikacje uprawniające do pracy na stanowisku dozoru w zakresie co najmniej montażu lub kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu co najmniej do 3kV,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, wybrany Wykonawca zostanie zobowiązany do przedstawienia: 1) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 2) polisy OC lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 1 000 000,00 złotych, 3) wykazu wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednej usługi wykonania dokumentacji projektowej w zakresie budowy lub przebudowy stacji wentylatorów o wydatku nie mniejszym niż 3 000,00 m3/min wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy ta usługa została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługa była wykonywana a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. 4) wykazu wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednej roboty budowlanej obejmującej zakresem budowę lub przebudowę obiektów budowlanych bądź obiektów podstawowych na powierzchni zakładu górniczego o wartości łącznej nie mniejszej niż 2 mln zł (brutto) wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy robota została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej, w przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. 5) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru, stanowiącego załącznik nr 13 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie, o przynależności do grupy kapitałowej , Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium w wysokości: 150 000,00 złotych należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Pekao Spółka Akcyjna Konto: 75 1240 4748 1111 0000 4877 8501 z dopiskiem: wadium w sprawie KSW/2019/SIP/28. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Nie dopuszcza się wpłaty wadium w kasie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. 3. Wadium wniesione w innej formie niż forma pieniężna (zgodnie z przepisami ustawy) winno być złożone w Sekretariacie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z art. 46 ustawy. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zgodnie z art. 46 ust 5 ustawy, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wymaganego wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w zakresie przedmiotu umowy, warunków realizacji przedmiotu umowy, terminu realizacji umowy oraz wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia – w następujących przypadkach: a) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych, b) w przypadku wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentach, o których mowa w § 2 ust. 3, warunków realizacji przedmiotu umowy, które groziłyby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę przy użyciu określonych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu dotychczasowych rozwiązań technicznych lub technologicznych, c) działania siły wyższej. 2. Zgodnie z art. 142 ust. 5 ustawy, przewiduje się możliwość zmiany umowy w zakresie wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z poniższych przyczyn: a) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3. Oprócz okoliczności wskazanych w ust. 1-2, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy. 4. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w ust. 1-3 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy. 5. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w ust. 1-3 każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie powinno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) projekt aneksu, 6. Wystąpienie, o którym mowa w ust. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 7. Jeśli zmiana umowy dotyczy zmiany należnego wykonawcy wynagrodzenia należy uwzględniać Kalkulacja ceny czynników produkcji nie wyższych od średnich cen publikowanych w wydawnictwach branżowych (np. SEKOCENBUD), dla województwa małopolskiego, aktualnych w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym kalkulacja jest sporządzana. 8. Nie stanowi istotnej zmiany w rozumieniu art. 144 ust. 1e Ustawy umowy w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy; 2) zmiana danych teleadresowych, 3) zmiana osób wskazanych w § 30 oraz § 40 umowy. 9. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 10. Zmian umowy dokonuje się w formie aneksów, którym nadaje się kolejne numery.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Mając na celu ochronę poufnego charakteru informacji zawartych w załącznikach nr 5 i 6 do SIWZ, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, dokumenty te nie zostaną udostępnione na stronie internetowej Kopalni, a dostępne będą jedynie w siedzibie Kopalni, w Dziale Mierniczo-Geologicznym, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00, po uprzednim złożeniu oświadczenia o zachowaniu poufności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Udostępnienie dokumentacji po uprzednim podpisaniu oświadczenia o zachowaniu poufności zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-26, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prefabrykację balustrad balkonowych - Ciężkowice
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prefabrykację balustrad balkonowych (na czarno). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI